• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #113 Het kerkhof van wakkerdam

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser22651

Gast
Op elk van deze drie personen zijn verschillende reacties gekomen, die allemaal wel ergens kunnen kloppen. De opmerkelijkste kwam imo van Aran Galad, met zijn ik-volg-degene-die-ik-verdenk-stem. Maar zoals heel deze post en mijn normale gezeik op dag 1 kan ik hier niets echt uit concluderen, buiten dat als Tristan, Aran of Rabbid wolf is, de andere twee dat ook zijn.

Dat kan niet. Waarom zou ik Tristan tot lynch verkiezen en Rabbid tot BM, als dat zogenaamd mijn mede-wolven zijn?
 

DeletedUser20542

Gast
Dat kan niet. Waarom zou ik Tristan tot lynch verkiezen en Rabbid tot BM, als dat zogenaamd mijn mede-wolven zijn?
Buikgevoelens zijn sterker dan logica.

Nee, om heel eerlijk te zijn bestaan al mijn openingsposts sinds een pot of 20 uit random dingen zeggen.
 

DeletedUser21204

Gast
Buikgevoelens zijn sterker dan logica.

Nee, om heel eerlijk te zijn bestaan al mijn openingsposts sinds een pot of 20 uit random dingen zeggen.

Je maakt een hele post, en als Aran dan (terecht) opmerkt dat er iets niet helemaal aan klopt (een nieuwerd die op een mede-wolf stemt voor lynch?), is het opeens "ik zeg al een lange tijd op het begin random dingen"?
Dit kan 2 dingen betekenen.
1. Je realiseert je na Arans post dat er iets niet helemaal klopt, en in plaats van dit gewoon toe te geven probeer je je eruit te kletsen met dat je als openingspost altijd random dingen zegt
2. Het klopt dat je als openingpost altijd random dingen zegt, en geeft hiermee aan dat het belachelijk zou zijn jou BM te maken, gezien je al begint met random dingen zeggen, iets waar niemand wat aan heeft natuurlijk.
 

DeletedUser20542

Gast
Je maakt een hele post, en als Aran dan (terecht) opmerkt dat er iets niet helemaal aan klopt (een nieuwerd die op een mede-wolf stemt voor lynch?), is het opeens "ik zeg al een lange tijd op het begin random dingen"?
Dit kan 2 dingen betekenen.
1. Je realiseert je na Arans post dat er iets niet helemaal klopt, en in plaats van dit gewoon toe te geven probeer je je eruit te kletsen met dat je als openingspost altijd random dingen zegt
2. Het klopt dat je als openingpost altijd random dingen zegt, en geeft hiermee aan dat het belachelijk zou zijn jou BM te maken, gezien je al begint met random dingen zeggen, iets waar niemand wat aan heeft natuurlijk.
Hier heb je weer bangelijk gelijk. Het was inderdaad een zeer slappe verdediging tegenover Aran, omdat ik hoopte dat hij er niets meer aan zou doen, en anderen ook niet. Fout gedacht. Ik val hier zwaar door de mand. Over jouw overwegingen: je merkt dat ik probeer te zeggen dat dat eerste klopt.

Deze blunder (zo mag ik het wel noemen) neemt, ondanks dat ik op een stomme manier alles verprutst heb, niet weg dat ik nog steeds BM wil worden. De mensen die mij al langer hebben zien spelen, weten hoop ik dat ik verderop in het spel kritischer word en dingen ga zien en zo.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Hier heb je weer bangelijk gelijk. Het was inderdaad een zeer slappe verdediging tegenover Aran, omdat ik hoopte dat hij er niets meer aan zou doen, en anderen ook niet. Fout gedacht. Ik val hier zwaar door de mand. Over jouw overwegingen: je merkt dat ik probeer te zeggen dat dat eerste klopt.

Deze blunder (zo mag ik het wel noemen) neemt, ondanks dat ik op een stomme manier alles verprutst heb, niet weg dat ik nog steeds BM wil worden. De mensen die mij al langer hebben zien spelen, weten hoop ik dat ik verderop in het spel kritischer word en dingen ga zien en zo.

Dit is gewoon zever. Ow, ik heb iets foutgezegd, laat ik me er maar uitbluffen. Dat slaagt in mijn ogen echt nergens op. Dingen fout zeggen of foute dingen denken kan allemaal, wij weten ook(ik toch) dat andere spelers ook gewoon mensen zijn. Het punt hier is dat je probeert je leugen te verbergen door eigenlijk te doen alsof het geen leugen is en zo toch dit onderwerp blijft verdedigen. Pas wanneer mensen hier een opmerking over maken, zie je dat je eigenlijk hebt gefaald en het nu des te duidelijker is dat dat niet het geval is.

Verder wil je in mijn ogen net ietsje te graag BM worden.
 

DeletedUser

Gast
Mayco, geef me een reden waarom ik zou wachten met een stem, terwijl die alleen maar mijn post kracht bij kan zetten. En deze stem is meer dan serieus, waarom dan wachten tot een stem vlak voor de deadline?

Omdat er zowat er nog niks is gezegd. Je valt heel snel aan. Dat deed je vorige keer ook, en toen was je wolf. Anders ben je kritischer, in mijn ogen.

Verder is Ydeger ook aan het raar doen.
 

DeletedUser21204

Gast
Hier heb je weer bangelijk gelijk. Het was inderdaad een zeer slappe verdediging tegenover Aran, omdat ik hoopte dat hij er niets meer aan zou doen, en anderen ook niet. Fout gedacht. Ik val hier zwaar door de mand. Over jouw overwegingen: je merkt dat ik probeer te zeggen dat dat eerste klopt.

Deze blunder (zo mag ik het wel noemen) neemt, ondanks dat ik op een stomme manier alles verprutst heb, niet weg dat ik nog steeds BM wil worden. De mensen die mij al langer hebben zien spelen, weten hoop ik dat ik verderop in het spel kritischer word en dingen ga zien en zo.

Hebben deze mensen die jou al vaker hebben zien spelen jou ook al eens zo zien liegen, jezelf eruit proberen te kletsen, etc op dag 1 als je iets verkeerds zegt? Ik betwijfel het. Dus dan kan je wel met loze beloftes over later in het spel kritisch worden enzo, maar ik betwijfel of hier wat van terecht gaat komen als je wolf bent.

Ik vind dit wel heel erg jezelf eruit proberen te praten, terwijl je ook gewoon toe had kunnen geven dat je verkeerd zat te denken. Je maakt het echt niet beter zo voor jezelf, hoor. En dan in de post waarin je toegeeft een slappe verdediging te hebben, en te hopen dat niemand op je fout in zou gaan, probeer je toch nog even burgemeester te worden?

Ydeger is het voor mij.
 

DeletedUser

Gast
Mayco Laat maar eens zien wat je allemaal kan.
En om de traditie erin te houden Mayco (dag 1 is voor mij niks dus ik doe mn traditie voortzetten)

Verder: Morgen ben ik een hele dag weg van 'smorgens vroeg tot zondag!!!!!!! Ik kan misschien eventjes kijken maar ik acht die kans niet groot!
Ook nu ben ik al weg (ja ik ga een weekendje weg onverwachts!) Zondag lees ik alles netjes bij en komt mijn redenatie van alles:)

Sorry voor het ongemak mensen!
 

DeletedUser

Gast
POTG is altijd inactief as f**ked :p.

Als jij dat zegt.

Leuk, al die verwijten en zo :p

Succes iedereen, moge de beste winnen

Ik zie aan weerwolfgek dat ze gelijk probeert Kyraco en vooral Tristiano verdacht te maken, maar ik denk dat ze daar zo haar redenen voor heeft. Toch kies ik voor haar kant, omdat het niet wegneemt dat deze door haar genoemde beiden zich erg vaak laten horen tegen elkaar. Daarom gaat ook mijn lynch stem, naar Tristiano

Wat het betreft het burgemeesterschap, kies ik net als Tristiano, RabbidRobin

Hmm, interessant, laat ik maar deels andere mensen gaan herhalen, jij stemt dus op Tristan en met je BM stem volg je Tristan op Robin terwijl hij tot dan toe de enige was die op Robin stemde, dit je eerste potje is en Robin toen nog niet had gereageerd. Jij had dus geen enkele reden om je stem op Robin te plaatsen, lijkt me, maar je deed het toch.

Nee, maar ze halen uit naar elkaar. Kijk, jij bent ook actief, maar op een totaal andere manier, snap je? En ik stem wel op Rabbid voor BM, net als Tristan. Ik neem een middenpositie in. En waarom verdedig je Tristan eigenlijk, kan hij toch zelf doen? ;)

Vervolgens geef je hier aan dat je bewust een middenpositie inneemt, je wilt dus neutraal blijven en op die manier voorkomen dat mensen op je stemmen. Die laatste zin is best wel interessant, vooral omdat zoiets vaker wordt gezegd bij WvW en hij aan het einde staat en niet echt bij de rest past. Hierdoor krijg ik toch wel enorm het gevoel dat iemand je deze zin toe heeft geroepen als comeback.

En vervolgens kijk je Aran-Galad erop aan dat hij meeloopt? Daarbij, hij is een nieuwerd. Ook was het pas 2 uur 's middags, en lijkt me dat er nog genoeg tijd was om Aran even te ondervragen over zijn meeloopstem, mocht je dit nodig vinden.

Hij is een nieuwerd dus hij kan niet wolf zijn?

Vergeet niet wat ik eerder heb gezegd, 'Rol gaat voor vriendschap' ;)

Wel mooi om te zien hoe je hem indekt.

Hebben deze mensen die jou al vaker hebben zien spelen jou ook al eens zo zien liegen, jezelf eruit proberen te kletsen, etc op dag 1 als je iets verkeerds zegt? Ik betwijfel het. Dus dan kan je wel met loze beloftes over later in het spel kritisch worden enzo, maar ik betwijfel of hier wat van terecht gaat komen als je wolf bent.

Ik vind dit wel heel erg jezelf eruit proberen te praten, terwijl je ook gewoon toe had kunnen geven dat je verkeerd zat te denken. Je maakt het echt niet beter zo voor jezelf, hoor. En dan in de post waarin je toegeeft een slappe verdediging te hebben, en te hopen dat niemand op je fout in zou gaan, probeer je toch nog even burgemeester te worden?

Ydeger is het voor mij.

Uhm, dat is toch juist precies wat hij doet?
 

DeletedUser

Gast
Grappig, een lynchstem en een BM stem van één persoon :)
Hoe dan ook, voor de lynch ga ik voorlopig op WWG. Hij valt heel snel aan, op Tris. Wat mij betreft is Tris niet eens zo raar bezig, voor zijn doen. Maar WWG probeert imo een goedje eruit te lynchen, heel onopvallend, in een post met veel woorden en nette praat. Als Tris daarna reageert, verdedigd hij best wel, en zegt daarna ook niks meer. Ik vind ook dat WWG anders speelt, dus daarom krijgt hij mijn stem.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21204

Gast
Hij is een nieuwerd dus hij kan niet wolf zijn?
...
Uhm, dat is toch juist precies wat hij doet?

Nee, hij is nieuwerd en dus is het vrij begrijpelijk en niet zo'n big deal dat hij op dag 1 met 1 stem meeloopt.

En ja, nadat mensen hem doorhebben x) Zoals hij zelf al zei hoopte hij dat niemand erop in ging. Als niemand er wat van had gezegd, had hij het echt niet gezegd hoor.
 

DeletedUser20542

Gast
Nee, hij is nieuwerd en dus is het vrij begrijpelijk en niet zo'n big deal dat hij op dag 1 met 1 stem meeloopt.

En ja, nadat mensen hem doorhebben x) Zoals hij zelf al zei hoopte hij dat niemand erop in ging. Als niemand er wat van had gezegd, had hij het echt niet gezegd hoor.
Je probeert me nu te verdenken met argumenten die ik zelf beaam. Is het niet het hele principe van een verdenking dat de verdachte er tegenin gaat? Of faalt mijn gedrag zo hard dat dat niet eens kan...
 

DeletedUser21204

Gast
Je probeert me nu te verdenken met argumenten die ik zelf beaam. Is het niet het hele principe van een verdenking dat de verdachte er tegenin gaat? Of faalt mijn gedrag zo hard dat dat niet eens kan...

Nee, dat was meer een verdediging tegen POTG. Die leek te denken dat jij het meteen toegaf, en met dat laatste benadruk is dus dat dat niet het geval was, dat jij dat zelf al toe had gegeven, dus dat daar geen twijfel over is.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Hmmm, ik geloof dat WvW eindelijk weer eens actief wordt na de vorige paar potjes.
Net zoals het de meesten is opgevallen zijn mij ook een paar dingen opgevallen na het topic te hebben gelezen. Zo heb je Ydeger die een fout maakt en daar slecht mee omgaat wanneer het op hem wordt gewezen, WWG die vrij snel een stem neerzet op Tristan voor iets wat eigenlijk wel meevalt qua verdachtheid. En heb je al die stemmen op Rabbid als bm terwijl hij op dat moment nog praktisch niks had gezegd. Ik zal nog even het topic afwachten (ook voor ydeger zijn verdere reacties aangezien ik daar wel benieuwd naar ben) voor mn bm en lynch stem.
 

DeletedUser13353

Gast
Leuk, al die verwijten en zo :p

Succes iedereen, moge de beste winnen

Ik zie aan weerwolfgek dat ze gelijk probeert Kyraco en vooral Tristiano verdacht te maken, maar ik denk dat ze daar zo haar redenen voor heeft. Toch kies ik voor haar kant, omdat het niet wegneemt dat deze door haar genoemde beiden zich erg vaak laten horen tegen elkaar. Daarom gaat ook mijn lynch stem, naar Tristiano
Er is nog vrij weinig gezegd, er is nog geen ziening of wat geweest maar toch kan je hieruit opmaken dat hij erg verdacht is? Dat vind ik best vreemd.
Wat het betreft het burgemeesterschap, kies ik net als Tristiano, RabbidRobin
Waarom?
Even zonder dollen nu;
We moeten er rekening meehouden dat er dit potje geen genetwerk is, iets wat Kyraco vrij nutteloos maakt als burgemeester (ze is een prima WvW-speler, maar haalt haar kracht toch vooral uit het netwerken). Ik acht mijzelf en PotG te gevaarlijk als burgemeester mocht een van ons slechtje zijn en mijn favoriete keuze, EdAtGoirle, is de komende week minder online in verband met zijn meeting, daarom kies ik ervoor om RabbidRobin vooralsnog het voordeel van de twijfel te geven.
Was Robin niet ook minder actief waardoor zijn potje als 2e moest?

ik vind rabbid ook wel goed voor bm dus mijn stem gaat naar rabbidrobin
Waar kan je dit uit opmaken? Hij had toen (nog) niet gepost en je bent ook nog nieuw bij WvW,
hoe kan je dan bepalen of iemand een goede BM is?


Vanwege deze eerdere verdenking ga ik voorlopig op Aran-Galad.
Casper, jij weet best hoe het spelletje werkt, dit slaat nergens op.

Dit is gewoon zever. Ow, ik heb iets foutgezegd, laat ik me er maar uitbluffen. Dat slaagt in mijn ogen echt nergens op. Dingen fout zeggen of foute dingen denken kan allemaal, wij weten ook(ik toch) dat andere spelers ook gewoon mensen zijn. Het punt hier is dat je probeert je leugen te verbergen door eigenlijk te doen alsof het geen leugen is en zo toch dit onderwerp blijft verdedigen. Pas wanneer mensen hier een opmerking over maken, zie je dat je eigenlijk hebt gefaald en het nu des te duidelijker is dat dat niet het geval is.

Verder wil je in mijn ogen net ietsje te graag BM worden.
Dus omdat iemand iets te graag BM wilt worden is die gene wolf? Hij kan ook gewoon eens graag BM worden omdat hij een goedje is, en aangezien de BM meestal als eerst gezienerd wordt heeft hij hooguit bij 1 of 2 lynches mee kunnen doen mits hij een slechtje is.
 

DeletedUser

Gast
Nou. Bij deze mijn verdenkingen/uitleg

Ik ga Kyraco lunchen op dag 1.

Allereerste post van dit potje en meteen in mijn ogen een zeer vreemde post. Dit nodigt gewoon uit voor de wolven om Kyra te lunchen. Natuurlijk wel makkelijker voor een bengel of dergelijken, maar wel zo'n strategie die ik verdacht vind. (trol of niet, er kan op gereageerd worden)

Initia, bij je post waarin je je verkiesbaar stemt voor BM, zeg je letterlijk "Hoop dat ik veel volgers krijg."
Hier hoop je dus gewoon op meelopers, volgers.

En vervolgens kijk je Aran-Galad erop aan dat hij meeloopt? Daarbij, hij is een nieuwerd. Ook was het pas 2 uur 's middags, en lijkt me dat er nog genoeg tijd was om Aran even te ondervragen over zijn meeloopstem, mocht je dit nodig vinden.

E: Wauw, geninja'd door degene tegen wie ik het heb x)

Ik vind dat je wel erg ver zit te zoeken als je het niet goed vind als iemand zegt dat hij volgers voor zijn BM stem op zichzelf wil.
Meelopers zijn mensen die zich shuilhouden achter argumenten van anderen. In dit geval hoopt initia gewoon dat hij BM wil worden en hoopt op veel stemmen. Kom op, zoiets kan je toch niet verdacht noemen?

Tristiano.

Ziet eruit als iemand die goed kan beredeneren en logisch nadenkt.

Al door iemand anders gezegd, maar toch: Rabbid heeft m net al half onderuit gehaald en hij komt op mij iig niet echt overtuigend over. Dus misschien even opnieuw hierover nadenken?

Wat ik vreemd vind, is dat Fireas om 12:10 zijn post heeft aangepast naar een goed kleurtje, wat aangeeft dat hij de posts daarvoor heeft gelezen want daarin wordt opgemerkt dat het de verkeerde kleur is, maar dan vervolgens zijn stem niet toelicht, waarom gevraagd werd.

Btw, op Initia, ANDY en Bezem na, die ik stiekem alledrie niets vind als BM (naja, ANDY ken ik niet) is er nog niemand die BM wil worden..... Lastig om zo een BM-stem uit te brengen.. *hint hint*

Mijn verdediging over mijn BM-stem dan :O
Eigenlijk had je deze zelf ook al kunnen invullen maar toch.
Er is atm in mijn ogen een gebrek aan een echte goede kandidaat.
De bezem heeft iig laten zien dat hij 1000x beter is dan vroeger (iig qua activiteit, maar ook wel qua denken) en dan gun ik het dan toch wel.
Is dat de complete reden? Natuurlijk niet.
Hij is een mod en ik ben toevallig corrupt en had geen zin om op Rabbid te stemmen.
 

DeletedUser

Gast
nou ik vind dat hij wel goed is in wvw en daarom stem ik op hem

Zoals Ijzer me juist voor was (:() vind ik dit best vreemd. Je speelt je eerste potje (als sommigen gelijk hebben en je geen dubbeltje bent) en zegt dan dat hij goed speelt. Ook had Rabbid toen nog niets gezegd, dus je weet niets over zijn manier van spelen.

Over WWG, Tris en Kyra enzo is er al veel gezegd en ik heb daar niet echt iets aan toe te voegen, buiten dat ik niemand hieruit verdacht vind. Niet dat ik dat vaak doe op dag 1 :x

Qua BM ga ik nog even wachten en eens kijken naar bepaalde spelers hun post.

Oh, voor ik het vergeet, ik vind niet perse dat Yde zich verdacht gedraagt. Natuurlijk, hij maakt zijn fout ongedaan op een nogal... vreemde manier, zeker wanneer Kyra daar op reageert. Maar of hij wolf is? Dat betwijfel ik (uit deze reacties te zien)

E: Als ik zo even kijk voor BM valt Mayco me wel op. Hij is vrij actief en komt (voor mij) kritisch over.
Dit kan nog veranderen gedurende de avond, maar zoals het er nu voor staat zie ik weinig mogelijkheden.

E²: Op dag in zijn er, zoals al gezegd is, niet veel verdachten meestal en ik moet nu dringend weg, dus ik stem (sorrryyyy) op de persoon onder mij
Fireas
Ik zal proberen morgen mee te denken en stuff, vandaag had ik gewoon een zeer drukke dag
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ik ken Yde veels te slecht hiervoor, maar de laatste keer dat hij zich gedroeg heb ik hem gelyncht en was hij goed xD
 

DeletedUser20542

Gast
Hmmm, ik geloof dat WvW eindelijk weer eens actief wordt na de vorige paar potjes.
Net zoals het de meesten is opgevallen zijn mij ook een paar dingen opgevallen na het topic te hebben gelezen. Zo heb je Ydeger die een fout maakt en daar slecht mee omgaat wanneer het op hem wordt gewezen, WWG die vrij snel een stem neerzet op Tristan voor iets wat eigenlijk wel meevalt qua verdachtheid. En heb je al die stemmen op Rabbid als bm terwijl hij op dat moment nog praktisch niks had gezegd. Ik zal nog even het topic afwachten (ook voor ydeger zijn verdere reacties aangezien ik daar wel benieuwd naar ben) voor mn bm en lynch stem.
Leuke post hier, Sander, maar laat ik gelijk even een reactie geven. Je probeert alles samen te vatten, om niet te zeggen dat je dingen herhaalt die al vaak genoeg zijn gezegd. En tussen de haakjes, vraag ik me eigenlijk wel af waar ik nog op zou moeten reageren, aangezien ik het simpelweg met alle verdenkingen op me eens ben. Of is er nog iets dat ik gemist heb?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan