• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #125 - Sphere

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser23053

Gast
Als je vorige stemmen op weet ik veel wie waren geweest, dan had ik hetzelfde gezegd. Heeft dus niets met kyra te maken. Had je kunnen weten, ze heeft nog niks gezegd. Het gaat dus om die prutstem. Niet gek dat je dan een weerwoord krijgt.

En toch vestig je precies op Kyra de aandacht, ik vraag me af waarom, maar daar geef je geen uitleg voor.

Aangezien ik de laatste potjes heb laten zien dat ik actief kan spelen, echter ga ik nu zo actief spelen dat ik daadwerkelijk ook nog eens een heel netwerk op wil bouwen. Geloof me, dat gaat me lukken. Een stem op Mineos = een stem op Bezem. Wij zijn broeders.

Omdat jullie samen wolven zijn, of samen een koppeltje?
Misschien kun je met Alice wel regelen dat jullie samen BM kunnen worden, ik duim voor je.
 

DeletedUser22651

Gast
En toch vestig je precies op Kyra de aandacht, ik vraag me af waarom, maar daar geef je geen uitleg voor.

Snap je het nou echt niet? Het gaat me om die prutstem van jou op mineos. Toen zei ik: 'in ieder geval beter dan die vorige klakkeloze stemmen op kyra, iig wat variatie'.



Omdat jullie samen wolven zijn, of samen een koppeltje?
Misschien kun je met Alice wel regelen dat jullie samen BM kunnen worden, ik duim voor je.

Ik ruik een kip zonder kop. Ik houd niet van die geur, zit nooit 'lekker vlees' achter. Eerder koeienpoep
 

DeletedUser

Gast
Minoes en ik hebben met spellen altijd een speciale band :p
Als Minoes goed is, ben ik (volgens meetmensen) ook goed en vice versa, dus zijn we broeders.
 

DeletedUser23053

Gast
Snap je het nou echt niet? Het gaat me om die prutstem van jou op mineos. Toen zei ik: 'in ieder geval beter dan die vorige klakkeloze stemmen op kyra, iig wat variatie'.

Dus ik mag flutstemmen geven zolang ik maar varieer? Vaag, vaaaaaag.



Ik ruik een kip zonder kop. Ik houd niet van die geur, zit nooit 'lekker vlees' achter. Eerder koeienpoep

'T is maar goed dat je mijn vlees niet lekker vindt, want anders zou je een kanibaal zijn. Of een wolf?
 

DeletedUser

Gast
Ik snap Wouter zijn BM stem op Mineos ook niet.. laten we wederom het potje beginnen met een waardeloze stem.
Waarom ook niet, zou ik dan ook maar direct wolf claimen. Oh nee.. wacht ik was al goedje.

En de aandacht ligt wel vaker bij Kyra.. daar is al helemaal niets vreemd meer aan. Waarom zou daar direct iets achter moeten liggen, misschien is het wel zo.. maar lijkt mij sterk.

Bezem gaat actief zijn. Yeh :)
 

DeletedUser23053

Gast
Ik snap Wouter zijn BM stem op Mineos ook niet.. laten we wederom het potje beginnen met een waardeloze stem.
Waarom ook niet, zou ik dan ook maar direct wolf claimen. Oh nee.. wacht ik was al goedje.

En de aandacht ligt wel vaker bij Kyra.. daar is al helemaal niets vreemd meer aan. Waarom zou daar direct iets achter moeten liggen, misschien is het wel zo.. maar lijkt mij sterk.

Bezem gaat actief zijn. Yeh :)

Als ik een BM-stem uitbreng die niet bepaald gefundeerd is. Dan ga je toch niet meteen over Kyra beginnen?
Aran doet dat wel, hij wilt Kyra dus om de een of andere reden onder de aandacht brengen en dat betekent niet veel goeds.
 

DeletedUser22651

Gast
Luister, als je op genade zou stemmen iedere keer, dan zou ik zeggen, 'heey, eens een keertje geen genade'.
Als Gerben niet meer op zichzelf zou stemmen, merk ik dat ook op. Probeer nou niet iets slaps te vinden om jezelf te beschermen. Je hebt gewoon random gestemd. Goed? Ik zeg toch niet dat jou dat een wolf maakt of zo?
Oh, jij zag in mij wel een wolf...
 

DeletedUser23053

Gast
Luister, als je op genade zou stemmen iedere keer, dan zou ik zeggen, 'heey, eens een keertje geen genade'.
Als Gerben niet meer op zichzelf zou stemmen, merk ik dat ook op. Probeer nou niet iets slaps te vinden om jezelf te beschermen. Je hebt gewoon random gestemd. Goed? Ik zeg toch niet dat jou dat een wolf maakt of zo?
Oh, jij zag in mij wel een wolf...

Ik stem niet ieder potje, maar dat merk jij niet omdat je al een paar potjes niet meer mee hebt gedaan.
Dus nogmaals, naar Kyra linken was zo onnodig en toch doe je het, je probeert haar dus wel degelijk onder de aandacht te brengen, waarom?
 

DeletedUser22651

Gast
Er is een verschil tussen iets noemen en er zo hard naar verlinken.
Snap je dat verschil niet, dan houdt de discussie op
 

DeletedUser

Gast
Ik snap niet wat je nou wilt bewijzen Wouter? Of wil jij Kyra zo graag onder de aandacht brengen, dat er op door blijft gaan.

Ik wil Kyra ook onder de aandacht brengen, ben ik nu ook verdacht?
En nu heb je 2 man om over te klagen.

Succes!
 

DeletedUser23053

Gast
Er is een verschil tussen iets noemen en er zo hard naar verlinken.
Snap je dat verschil niet, dan houdt de discussie op

Juist het stille linken is verdacht, als je dat niet snapt, houdt deze discussie op.

Ik snap niet wat je nou wilt bewijzen Wouter? Of wil jij Kyra zo graag onder de aandacht brengen, dat er op door blijft gaan.

Ik wil Kyra ook onder de aandacht brengen, ben ik nu ook verdacht?
En nu heb je 2 man om over te klagen.

Succes!

Nee, want Aran heeft haar al onder de aandacht gebracht en dit is een troll.
 

DeletedUser

Gast
Slim opgemerkt :O
Natuurlijk was dat van mij een troll.

Het feit is, je probeert iets aan te halen wat er eigenlijk helemaal niet is. Aran had het over jou, of dat klopt of niet daar oordeel ik niet over. Maar Kyra was in dit geval iemand waar jij vaak op stemde... als ik het was geweest stond mijn nam daar. Was Alice het geweest stond haar naam daar, dat heeft met jou te maken (dat jij een keer op iemand anders stemde) niet met Kyra...
 

DeletedUser23053

Gast
wouterjs zei:
Imrahix is lievv.

Ja want ik stem ieder potje op Kyra...
Het klopt dat ik vaak op Kyra stem, maar standaard kun je het niet noemen.
En Aran we hebben deze discussie dus echt al 10 miljoen x gehad volgens mij.

Verwijzen naar iemand is gewoon zodat je diegene onder de aandacht brengt.
 

DeletedUser16774

Gast
Goedemiddag! De Bezem vanuit treintopia reporting for duty! Ik heb mij voorgenomen dit potje echt, écht actief te gaan spelen. Vandaar dat ik mijzelf dan ook kandidaat wil stellen voor BM. Waarom zou je voor mij moeten kiezen? Logische redenatie, kort maar krachtige argumenten, veel tijd op handen en betrouwbaar. Dus, ik hoop een paar BM-stemmen te kunnen opsnoepen!
Om deze redenen stem ik op De Bezem, want ik geloof er niets van. Wegens deze geniale opmerking stem ik voor BM op mezelf: Initia.
 

DeletedUser

Gast
Wauwie Initia, is dit weer je random dag 1 getroll of zijn het de aap met bekkens in je hoofd :/
 

DeletedUser23053

Gast
Waarom hem dan nog eens doen, probeer jij Aran onder de aandacht te brengen?

Aran begint ermee, ik kap hem hier af, dus waarom geef je mij er de schuld van. Beetje vreemd Aeneas!
Initia, ongelooflijk vreemde BM-stem zeg, je geeft niet eens uitleg *voel het sarcasme*
 

DeletedUser22651

Gast
Wouter, stop.

Ik vraag je, waarom die randomstem? Je stemde ook al vaker op kyra. > aandacht op JOUW STEM.
Dit is er omheen draaien. Ik hoop dat je toch iets beter gaat proberen te onderbouwen en te verdedigen. Je doet nu gewoon dommer dan je bent wouter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan