• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #125 - Sphere

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser23053

Gast
Wouter, stop.

Ik vraag je, waarom die randomstem? Je stemde ook al vaker op kyra. > aandacht op JOUW STEM.
Dit is er omheen draaien. Ik hoop dat je toch iets beter gaat proberen te onderbouwen en te verdedigen. Je doet nu gewoon dommer dan je bent wouter

Wow en dan zo easy op me stemmen. Waarom leg je eerst de aandacht op Kyra om vervolgens mij te lynchen?
 

DeletedUser16774

Gast
Wouter, stop.

Ik vraag je, waarom die randomstem? Je stemde ook al vaker op kyra. > aandacht op JOUW STEM.
Dit is er omheen draaien. Ik hoop dat je toch iets beter gaat proberen te onderbouwen en te verdedigen. Je doet nu gewoon dommer dan je bent wouter
Alsjeblieft, Aran. Iedereen weet dat Wouter slimmer is dan jij.
 

DeletedUser21204

Gast
Wtf, ik heb nog helemaal niets gezegd of het hele potje gaat al over mij.
 

DeletedUser23053

Gast
Complimentje voor Bezem, hij maakt z'n belofte tot nu toe wel waar, dus die stem van Ini is vrij onterecht.
 

DeletedUser23053

Gast
Snap je het niet? Hij maakt zijn belofte waard zodat hij als wolf bm wordt!

Nee maar jouw reden om op hem te stemmen is omdat je hem niet gelooft in zijn activiteit, die reden is dus voor nu al weg.
Waarom laat je je stem dan staan?
 

DeletedUser

Gast
Nou, ik weet welke persoon genegeerd gaat worden voor de rest van dit potje. Daar komt geen zinnig woord uit.
 

DeletedUser21204

Gast
Goedemiddag! De Bezem vanuit treintopia reporting for duty! Ik heb mij voorgenomen dit potje echt, écht actief te gaan spelen. Vandaar dat ik mijzelf dan ook kandidaat wil stellen voor BM. Waarom zou je voor mij moeten kiezen? Logische redenatie, kort maar krachtige argumenten, veel tijd op handen en betrouwbaar. Dus, ik hoop een paar BM-stemmen te kunnen opsnoepen!

Laat dat dan eerst maar eens een potje zien ;).
 

DeletedUser

Gast
Laat dat dan eerst maar eens een potje zien ;).
Ik ben de laatste tijd niet erg gemotiveerd geweest voor wvw, maar ik heb er nu weer zin in! Daarbij ben ik de laatste tijd niet doodgevallen :O
Ik geloof best in je activiteit hoor, maar als je het zo zegt wil je opvallen.

Vanzelfsprekend, als ik campagne hou wil ik opvallen! Anders krijg ik toch geen stemmen?
 

DeletedUser16774

Gast
Ik ben de laatste tijd niet erg gemotiveerd geweest voor wvw, maar ik heb er nu weer zin in! Daarbij ben ik de laatste tijd niet doodgevallen :O


Vanzelfsprekend, als ik campagne hou wil ik opvallen! Anders krijg ik toch geen stemmen?

Jij wilt alleen maar stemmen krijgen omda je wolf bent!
 

DeletedUser

Gast
Wouter, stop.

Ik vraag je, waarom die randomstem? Je stemde ook al vaker op kyra. > aandacht op JOUW STEM.
Dit is er omheen draaien. Ik hoop dat je toch iets beter gaat proberen te onderbouwen en te verdedigen. Je doet nu gewoon dommer dan je bent wouter
Je bent nu veelstevoorbarig. HIj kan net zo goed een engel zijn die nu supermakkelijk stemmen op zich krijgt door niet snugger te doen. Sorry hoor, maar dit vind ik slecht van je. Ja, hij draait eromheen, maar dat betekent niet dat hij wolf is, maar misschien omdat ie er geen legit argument tegein te brengen heeft, en hij niet verdacht wil worden omdat hij een actie heeft gedaan die die niet kan verklaren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan