• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #143: Back to the future

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser22793

Gast
Sinds wanneer ben je gelijk verdacht als je BM wil worden? Willen jullie liever dat iedereen op zichzelf stemt voor BM en WWG een nummertje trekt?

Sanhal krijgt in ieder geval mijn stem.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
We hebben nog 1 uur voor de deadline, met 1 permaban en verder weinig dat gebeurd is vandaag zal het een slechte dag worden denk ik.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Mijn excuses. Ik heb het veel te druk om vandaag actief te gaan spelen en nog wolven te gaan zoeken. Je kan het beschouwen als een uitvlucht, maar als ik keuze had, was ik veel liever WvW aan het spelen ^^.

Verder kies ik voor de gemakkelijke uitweg. Quincy, staat toch alleen maar in de weg, en mag dus van mij part gelynched worden.

Matige Counter - Check
Slechte onderbouwing - Check
Onterechte haat op Moon - Check
 

DeletedUser24090

Gast
Allereerst veel succes iedereen, had dat nog niet gedaan dus bij deze: veel succes iedereen. De laatste potjes en ook mn enigste potjes lag mn spelkwaliteit niet hoog. Tijd om verandering in te brengen hehe.

Jaspenia krijgt mijn BM stem, omdat hij in de potjes waarin ik mee deed een goeie indruk op me achter liet. Een keuze op gevoel dus.
 

Araluen

Manticore
Sanhal/Troye voor bm!!

De eerste keer dat ik weer eens meedoe, dit keer lijkt het me wel leuk om bm te zijn. Zoals iedereen waar ik al vaker mee heb gespeeld weet, was ik nooit graag bm. Dit keer wil ik daar verandering in brengen, door mijn ervaring denk ik een redelijk goede bm te zijn en dus wil ik dat bewijzen. Verder geen verkooppraatje, dat doet iedereen toch wel.

Waarom ook niet: Sanhal
 

DeletedUser22575

Gast
Mijn excuses. Ik heb het veel te druk om vandaag actief te gaan spelen en nog wolven te gaan zoeken. Je kan het beschouwen als een uitvlucht, maar als ik keuze had, was ik veel liever WvW aan het spelen ^^.

Verder kies ik voor de gemakkelijke uitweg. Quincy, staat toch alleen maar in de weg, en mag dus van mij part gelynched worden.

Matige Counter - Check
Slechte onderbouwing - Check
Onterechte haat op Moon - Check

Roelof .
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Mijn excuses. Ik heb het veel te druk om vandaag actief te gaan spelen en nog wolven te gaan zoeken. Je kan het beschouwen als een uitvlucht, maar als ik keuze had, was ik veel liever WvW aan het spelen ^^.

Verder kies ik voor de gemakkelijke uitweg. Quincy, staat toch alleen maar in de weg, en mag dus van mij part gelynched worden.

Matige Counter - Check
Slechte onderbouwing - Check
Onterechte haat op Moon - Check

Zoals je zelf al zegt:
Zeeeeeeer slecht onderbouwd, zeker weten dat je geen onderbouwing wil geven?
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Jaspenia iemand waar ik nog goede herinneringen over heb van voordat ik wegging. Rabbid zou ik ook aan kunnen wijzen omdat hij vrij veel ervaring heeft, maar zijn stem is toch vrij slecht vind ik.
Heir hij heeft een perma, er is vandaag zo weinig gebeurd dat ik een echt goede stem kan uitbrengen dus ga ik voor hem.
 

DeletedUser22793

Gast
toch omdat rabbid het zegt vind ik dat we roelof moeten lychen, succes en die dingen, met die dingen bedoeld hij natuurlijk niet geluncht te worden door hem.

Dit is de meest waardeloze theorie allertijden. Bij deze Quincy
 

DeletedUser23442

Gast
Sanhal lijkt me een goede speler en wil ik graag welkom terug wensen :)

Verder is er niets gebeurd en lijkt het me zonde om random te gaan stemmen omdat er verder niets gebeurd is vandaag.

Vandaar Heir, omdat die geband is maar opruimen.

Want ik vind Rabbid's post niet echt lynchwaardig... iedereen die het forum gevolgd heeft ziet dat hij het druk heeft met andere dingen.

Ook moon wil ik nog het voordeel van de twijfel geven. Enkel omdat ik het vaker (ook als goedje) van hem gezien heb dat soort trolacties.

Toch hoop ik wel dat die er nou eens mee stopt
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser24090

Gast
Er is vandaag niet vele gebeurd. Kies voor Heir omdat zoals jas al zei hij geband is en er toch uit moet.
 

DeletedUser21204

Gast
Sinds wanneer ben je gelijk verdacht als je BM wil worden? Willen jullie liever dat iedereen op zichzelf stemt voor BM en WWG een nummertje trekt?

Dat was het punt niet, het punt is dat het Sander was.
Al zolang ik, en ik denk met mij meerderen, me kan herinneren roept Sander elk potje weer dat hij zeker niet BM wil worden.
Als hij het dan wel een keer wil worden is dit toch wel opmerkelijk, niet zozeer verdacht, maar het valt toch best wel op.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Heir is idd beter dan Quincy.
Alhoewel we dan ook weer Yde hebben, helaas.

Verder /care @deadline, ik zie nog geen uitslag, dus ik post hem nog :x
 

DeletedUser

Gast
Nationale Pannenkoekendag
Silas, 2005
Pallekoeku! stloop! Pallekoeku met stloop. Altijd lekker. Lang levu pallekoekudag!

Maria, 2012
Tim, Roelof! Pannenkoeken! Kom snel eten, voor ze koud worden! Denken jullie dat dit genoeg is of moet ik er nog meer bakken? Okaay? Ik kom ze zo wel brengen. Beginnen jullie maar vast, de stroop en poedersuiker staan al op tafel. Zometeen krijgen jullie Pannenkoeken met een geheim recept van opa, die zijn nog lekkerder, dus eet je niet helemaal klem!
Pubers... Ze zijn zo stoer altijd, maar als je pannenkoeken voor ze hebt zijn het net 2 jonge hondjes. Oh mijn God. Minne! Wat doe jij nou weer hier? Ik had je nog zo gezegd hier nooit meer te komen! Ja, het boeit me niet dat jouw zoon hier is. OPROTTEN NU! Of ik bel de politie! Pfffgt... Als jij hier nog 1 keer komt... OMG je laat me zo schrikken! Wie ben jij? Waarom heb jij dat masker op? Wat moet je van me? AAAAAAAH! RIP Maria (Heir, vos, lynch)

Tim, 2012
Pannenkoeken zijn zo lekker! Mama maakt de allerlekkerste pannenkoeken! Nee, dat is niet waar. Dat doet opa! Mama gebruikt soms zijn recept, dat is zo lekker! De eerste ronde is op. Ik heb Roelof er lekker veel laten eten, want die zo meteen komen, zijn veel lekkerder. Normaal zingt mama altijd tijdens het pannenkoeken bakken. Het is vandaag rustig. Ze schaamt zich vast omdat Roelof er vandaag bij zit. Ik ga vast kijken of de tweede ronde al klaar is. Oh... Mama is weg. Ze heeft de pannenkoeken al klaar zie ik. Ze zijn mooi rood. Ze heeft vast kleurstof gebruikt. Zal Roelof ook wel grappig vinden. Kijk Roelof, ze zijn rood! Deze zijn echt nog lekkerder! Zullen we allebei tegelijk een hap nemen? 1, 2, 3... GATVER, ze smaken naar bloed. Oh mijn god er zit een briefje in: Hopelijk smaakt je moeder lekker! Roelof! Jij gaat nu naar je eigen wereld! Ik fix het hier! Snel! PANG PANG! RIP Tim! (Jaspenia, vos, lunch)

Troye, 2018
Pancakes! Ze verwennen mij hier echt wel! Ik vind de pannenkoeken in Duitsland lekkerder dan in Australië. Ik ben hier op tour, mensen wouden mij live zien zingen en toneelspelen, dus dan doe ik dat. Ik ga nu het hotel uit, richting het theater. OMG, de auto wordt gebeukt! We worden gedwongen om stil te gaan staan. De mensen vragen naar mij. Wat zouden ze van mij willen? Het zal vast geen handtekening zijn. Ik moet naar buiten komen. Wat willen jullie van mij? Wat is er mis mee dat ik joods ben? En wat is er mis mee dat ik homo ben? Laat mij gaan! Alsjeblieft! Waarom binden jullie mij vast? Ik sta nu tegen een muur en kan niks zien. Dit zal wel het einde zijn. PANG! RIP Troye! (Sanhal, burger, liefdesverdriet Jaspenia. Hij mag een nieuwe BM kiezen)

2prz4vc.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
D: 1 dag... Wil ik een keer goed meedoen x).

HarryHipster maar als bm dan D:.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan