• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #143: Back to the future

Status
Niet open voor verdere reacties.

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Lynch dan volgende keer ff Sammy, is toch actief maar doet hier niks :p

Dit is in mijn ogen eerder een wolfische reactie dan een goedjesreactie. Don't ask me why, ik voel het gewoon zo aan.
De toon spreekt me niet aan.

En ja men stem is meeloop, maar nee, ik meen bovenstaande serieus. archer.
 

DeletedUser24090

Gast
Lynch dan volgende keer ff Sammy, is toch actief maar doet hier niks :p

Waarom zou je een inactiefje lynche? Maakt je alleen maar verdacht. Je wilt als goedje toch de wolven eruit hebben?

Er stond pas 1 stem op hem hoor. Maar ok, dat je een burger eruit wilt. Leuk!

@Ara makkelijke meeloop stem.

E: Conceptation, wel even mezelf redden.

Burger eruit? Claim je niet hier vals. Het is makkelijk om jezelf als burger te claimen als je bijna eruit vliegt. Als je echt ballen heb en jezelf wilt redden zeg je je echte identiteit. Burger claimen maakt je alleen maar verdachter ivm valse claims.
 

DeletedUser

Gast
Dingen dag 2
Als jullie geen intentie tonen, doe ik dat ook niet.
Lynch is Archer, hij was burger.
Lunch is Conceptation, hij was vos.
 

DeletedUser19654

Gast
Kyra, harry, ara, conceptation, rabbid, sammy stemmen allemaal op archer in een keer. Hoe hoog schat je dan de kans dat hij daadwerkelijk slecht is?

Ik stem niet voor niets op conceptation ipv archer... tis niet de eerste keer dat iemand zo stemt, blijft verdacht maar dan nog. Jullie zijn allemaal zo inactief en lui bezig dit potje heeft haast geen zin zo
 

DeletedUser22793

Gast
Sorry, voor de late reactie. Had een tentamen vandaag.

Kyra, harry, ara, conceptation, rabbid, sammy stemmen allemaal op archer in een keer. Hoe hoog schat je dan de kans dat hij daadwerkelijk slecht is?

Ik stem niet voor niets op conceptation ipv archer... tis niet de eerste keer dat iemand zo stemt, blijft verdacht maar dan nog. Jullie zijn allemaal zo inactief en lui bezig dit potje heeft haast geen zin zo

Dat jij op Conceptation stemde ipv Archer maakte niks uit, want Conceptation bleek een vos te zijn.

Maar het sloeg inderdaad nergens op dat iedereen zo makkelijk meeliep. Dat was namelijk de reden dat Archer verdacht werd. Zijn niet-onderbouwde stem op dag 1.

Ik begrijp dat de meeste niet 24/7 online kunnen zijn. Ik kon vandaag ook niet eerder online komen, maar alleen een stem posten is wel erg verdacht.

Ik, ik schatte de kans vrij hoog in, eigenlijk.

Moon duidde meer op het feit dat zelfde de wolven op archer stemde. Als archer wolf was geweest hadden zij niet zo makkelijk hem opgeven.

----------------------------------------------------------------

Weer een fantastische actieve dag, goed bezig iedereen!
Ik vind Kyra verdacht omdat ze gisteren weer zonder enige reden meeliep en wel heel graag dat heksendrankje wilde, ook al was er een kans dat een slechtje omroeper werd omdat er nog geen bewezen goedjes waren.

Maar toch ga ik op Sammy vandaag, stemde gisteren op Archer omdat ie 'm niet mocht en ik betwijfel of ie echt inactief is. Hij post namelijk wel op andere plaatsen op het forum.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
activiteit is om te janken... 4 posts.
IDC de wolven winnen. doei.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ik had meer verwacht van Kyraco, eigenlijk

Ik had ook meer van jou verwacht.
Ik had ok meer van mezelf verwacht klopt.

Zoals WWG zegt klopt het dat het potje kakactief is. Waar het door komt ben ik niet zeker door. Is het de spanning die nog steeds in de lucht hangt? Is het forum stervende? Of is alles ongelukkig geplaatst?
In ieder geval;

Ydeger -> Verbannen/Inactief

Araluen -> Stemt enkel(zoals ik)
Sammy -> Stemt ook enkel. Heeft ook al een stem. Liever Sammy dan Kyraco tbh
Harry -> Doet ook nog wel actief mee.
Kyraco -> Nog niet gezien.
MoonMonkey -> Doet als enige nog actief mee. Hem doden is denk ik de doodsteek van het potje.
 

DeletedUser19654

Gast
Ik had ook meer van jou verwacht.
Ik had ok meer van mezelf verwacht klopt.

Zoals WWG zegt klopt het dat het potje kakactief is. Waar het door komt ben ik niet zeker door. Is het de spanning die nog steeds in de lucht hangt? Is het forum stervende? Of is alles ongelukkig geplaatst?
In ieder geval;

Ydeger -> Verbannen/Inactief

Araluen -> Stemt enkel(zoals ik)
Sammy -> Stemt ook enkel. Heeft ook al een stem. Liever Sammy dan Kyraco tbh
Harry -> Doet ook nog wel actief mee.
Kyraco -> Nog niet gezien.
MoonMonkey -> Doet als enige nog actief mee. Hem doden is denk ik de doodsteek van het potje.
Waarom worden er de laatste tijd zoveel mensen verbannen hier?
Ik denk eerlijk gezegd dat ook met G/G koppel op dag 1 dood het al direct minder actief word, maar dan nog vind ik het zielig om te zien hoe dit potje nu verloopt.

Kyra, sammy, ara als jullie je inschrijven is het dan zoveel gevraagd om een klein beetje moeite nog te doen?
Ik denk beter dat we met zijn alle naar TW kunnen verhuizen op dezen manier xD

Zullen we rabbid dan maar infecteren, dan heeft die nog winst op zijn naam staan, verdient ie wel was tenminste niet zo inactief als de rest. Wellicht dat we gewoon een tijd moet stoppen met WvW en later weer eens op moet pakken?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Araluen

Manticore
Waarom worden er de laatste tijd zoveel mensen verbannen hier?
Ik denk eerlijk gezegd dat ook met G/G koppel op dag 1 dood het al direct minder actief word, maar dan nog vind ik het zielig om te zien hoe dit potje nu verloopt.

Kyra, sammy, ara als jullie je inschrijven is het dan zoveel gevraagd om een klein beetje moeite nog te doen?
Ik denk beter dat we met zijn alle naar TW kunnen verhuizen op dezen manier xD

Zullen we rabbid dan maar infecteren, dan heeft die nog winst op zijn naam staan, verdient ie wel was tenminste niet zo inactief als de rest. Wellicht dat we gewoon een tijd moet stoppen met WvW en later weer eens op moet pakken?

Ugh, ik wil best actief meedoen, maar dat vind ik best moeilijk als de rest ook niks doet.
 

DeletedUser22793

Gast
Nou, leuk potje zeg. Moon, araluen en ik waren de wolven. Wij infecteren Rabbid dmv liefde hij wint met ons mee.

WvW 143
Back to the future (WWG)
Gewonnen door slechtjes: Moonmonkey, araluen, HarryHipster en Rabbid (7,5)
 

DeletedUser23442

Gast
Gefeliciteerd, maar wat een rotpotje...
Dat moet een volgende keer beter kunnen, laten we daar allemaal ons best voor doen dan komt het vast wel goed
 

DeletedUser24090

Gast
Even de complimenten naar WWG over het potje. Jammer van de inactiviteit, maar de verhaaltjes en al waren super as usual. We hebben alleen vrij veel verhaaltjes gemist. Ook aan ons zelf te danken, maar zou dit potje daarom nog een keer gespeeld kunnen worden? Niet met dezelfde rollenverdeling tuurlijk, maar gewoon qua instellingen en verhaalthes?
 

DeletedUser22793

Gast
Waren serieus alle mensen met posts slecht? :/

En 3 wolven met infectie op 12 spelers? WWG, je faalt

Er was geen infectie. Daarnaast waren er ook 3 vossen?! Die heerlijk hebben gesmaakt :p

Zo zie je maar weer dat activiteit belangrijk is.
 

DeletedUser19654

Gast
Waren serieus alle mensen met posts slecht? :/

En 3 wolven met infectie op 12 spelers? WWG, je faalt
Nee de bm was wolf en had dus ara omroeper gemaakt die voor de infectie ging xD
Jullie hebben onszelf gewoon de infectie gegeven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan