• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #143: Back to the future

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser22793

Gast
Ik dacht dat vos wolf was, maar dat is dus een orakel. Vind het raar om de lynch te verspillen aan iemand die toch uiteindelijk dood zou vallen door inactiviteit. Maargoed, wolven hadden jammer genoeg geluk met de lunch. RIP in peace Jaspenia en Sanhal.

Bedankt dat je mij BM hebt gemaakt, Sanhal. Ik zal er voor zorgen dat jouw dood niet voor niks was!

Als BM mag ik 1 iemand een van deze gebeurtenissen laten doen.
Ik heb in de spoiler een korte beschrijving gegeven van alle gebeurtenissen en met kleur gearceerd welke nuttig zijn.

Begraven: De identiteit van degene die geluncht worden, worden niet gedeeld.
Slaapwandelaar: De rol van degene die door de ziener gezien wordt, wordt in het topic gezet.
Wetenschapper: niks van kunnen vinden
Geheim verbond: Een speler wordt geïnfecteerd
Ontevredenheid: Als de lynch geen wolf is, wordt er onmiddellijk gestemd voor een tweede lynch zonder overleg
Extase: Als de lynch een wolf is, wordt er onmiddellijk gestemd voor een tweede lynch zonder overleg
Spookverschijning: De wolven kiezen een speler. Die speler kiest een wolf. De wolf sterft en de speler neemt zijn plek in.
Nacht van gekte: De wolven mogen tijdens 1 nacht elk 1 persoon zien. De heks, jager en de ziener worden (voor 1 nacht) wolven en mogen iemand lunchen.
Terugkeer van het slachtoffer: Als de wolven een burger lunchen, wordt die burger een wolf. Is het geen burger sterft er een wolf.
Heilige Philippe: Er wordt een nieuwe BM gekozen
Kruiden zoeken in het bos: Alle vrouwelijke spelers mogen 1 dag niet posten of stemmen, er wordt niet op hen gestemd. De heks krijgt een extra drankje.
Kop of munt: Na het stemmen op de lynch gooit de spelleider een muntje op dat bepaald of diegene wel wordt gelyncht.
Geen ik geen wolf: De woorden 'ik' en 'wolf' mogen niet meer gezegd worden, anders wordt je lynch stem niet meegeteld.
Nachtmerrie: Iedereen stemt zonder overleg op 1 persoon, de persoon met de meeste stemmen sterft.
Zaterdagavondbal: De jongste helft van de spelers mogen 1 dag niet posten/stemmen, worden niet gelynchd/lunched en kunnen niet lunchen.
Het maal van ouderen: Hetzelfde als het Zaterdagavondbal alleen dan met omgedraaide leeftijden.
Pact met de duivel: Degene die gelynchd wordt kan een pact met de duivel afsluiten en wordt onsterfelijk. Als hij niet bij de winnende partij zit, mag hij niet meedoen met de volgende WvW.

De meeste zijn vrij nutteloos of helpen de wolven. Ik denk dat het het niet waard is om iemand omroeper te maken (tenzij het moet). Wat vinden jullie?
 

DeletedUser19654

Gast
Ik kan niet direct zeggen dat ik hier iets nuttigs tussen zie staan, die laatste vind ik persoonlijk al helemaal nergens op slaan. Je kunt niet echt iemand uitsluiten van een volgende WvW vind ik. Dit aangezien er nog al zo weinig mensen zijn.

Vind rabbid wel opvallend, zeer simpel op mij stemmen samen met harry nadat ik gewoon een troll stem plaats, om vervolgens een stem te plaatsen op heir wat ik ook persoonlijk altijd totaal nutteloos vind. Op inactieve stemmen (ook al was dat voor mij life saving)

Wellicht was de verandering naar heir een reden om je in te dekken? Of hier nog duidelijke verklaring voor?
 

DeletedUser21204

Gast
We hebben maar 1 vrouw toch? Miss dat drankje wel waard (kruiden zoeken)?
 

DeletedUser22793

Gast
We hebben maar 1 vrouw toch? Miss dat drankje wel waard (kruiden zoeken)?

Op zich. Maar ik moet iemand aanwijzen die de gebeurtenis kiest en de gebeurtenis wordt niet op het forum geplaatst. Aangezien er geen bewezen goedjes zijn, wil ik eigenlijk niet het risico nemen om een extra infectie te krijgen x)
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Maak jer met nacht van gekte geen bewezen goedjes groep? En ik gok op weinig goedjes dit potje dus...
Moet je verder de omroeper nu kiezen of mag dat later?
 

DeletedUser19654

Gast
Maak jer met nacht van gekte geen bewezen goedjes groep? En ik gok op weinig goedjes dit potje dus...
Moet je verder de omroeper nu kiezen of mag dat later?
Volgensmij hoef je helemaal geen omroeper te kiezen in mijn ogen. Verder zoals kyra idd opmerkte kruiden zoeken wellicht beste, moet ze wel een hele dag stil zijn.

Maar stel een wolf word omroeper dan weet je direct dat er een andere gebeurtenis zal plaatsvinden ipv die. Dan zal het infectie zijn.


1. Rabbid - Enigszins nog actief
3. Ydeger - Ban
5. Araluen - inactief?
7. Archer - inactief?
8. Sam - inactief?
9. Harry - enigszins nog actief
10. Conceptation - inactief?
11. Kyraco - enigszins nog actief
12. MoonMonkey - enigszins nog actief

Hmm... wat to do, want ik zie geen van deze actieven als echte uitspringende verdachte. Wellicht dat ik dan maar iets vind in de manier waarop iedereen succes heeft gewenst want veel meer is er helaas niet.


2 mensen spoken nu door mijn hoofd heen na het topic te hebben doorgenomen
1. Conceptation:
Allereerst veel succes iedereen, had dat nog niet gedaan dus bij deze: veel succes iedereen. De laatste potjes en ook mn enigste potjes lag mn spelkwaliteit niet hoog. Tijd om verandering in te brengen hehe.

Jaspenia krijgt mijn BM stem, omdat hij in de potjes waarin ik mee deed een goeie indruk op me achter liet. Een keuze op gevoel dus.
Zo nadrukkelijk succes wensen? Niemand die er iets om geeft... dus waarom toch zo nadrukkelijk erop inhakken dat je geen succes hebt gewenst? Wil je daardoor laten zien dat je goedje bent en minder wolf fzow? Of wolf te verbergen?

2. Archer
Ik troll op rabbid, en hij op mij neem ik aan. Waarom bemoei jij je in een keer met een trol die daadwerkelijk nog risico heeft tot dood van rabbid? Is dit wellicht een makkelijke manier om hem er zo uit te krijgen?

Dat is wat ik uit topic kan halen tot nu toe dus vandaar: Conceptation
Tsja... pure bullshit zou je zeggen maar:
1. Ik ben ook om die reden gelyncht
2. Het is beter als niets.. en veel kun je ook niet
3. Als je het er niet mee eens bent maak ik het met gerust nog veel erger
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21204

Gast
Op zich. Maar ik moet iemand aanwijzen die de gebeurtenis kiest en de gebeurtenis wordt niet op het forum geplaatst. Aangezien er geen bewezen goedjes zijn, wil ik eigenlijk niet het risico nemen om een extra infectie te krijgen x)

Als je van plan bent er niets mee te doen, mag ik vragen waarom je dan in godsnaam dit alles op het forum zet?
 

DeletedUser21204

Gast
Volgensmij hoef je helemaal geen omroeper te kiezen in mijn ogen. Verder zoals kyra idd opmerkte kruiden zoeken wellicht beste, moet ze wel een hele dag stil zijn.

Vind jij Koen een meisjesnaam?
Lieve Moon (of moet ik zeggen Quincy?), jíj moet dan een dag stil zijn ;)
 

DeletedUser22793

Gast
Als je van plan bent er niets mee te doen, mag ik vragen waarom je dan in godsnaam dit alles op het forum zet?

Wilde jullie reactie weten. Daarnaast stond het al in de beginpost, het is niet mijn schuld dat niemand het leest.
Had ook gehoopt dat er iemand naar voren zou komen, die zichzelf als goedje kan bewijzen, zodat ik die omroeper kan maken.
 

DeletedUser24090

Gast
Achja moon, alleen maar door iedereen succes te wensen word je verdacht? Volgens mij is het gewoon de normaalste zaak om iemand succes te wensen. De een doet dit anders dan de ander. Om gelijk daarop te lynche? Vind ik frapant.
 

DeletedUser22575

Gast
2. Archer

Ik troll op rabbid, en hij op mij neem ik aan. Waarom bemoei jij je in een keer met een trol die daadwerkelijk nog risico heeft tot dood van rabbid? Is dit wellicht een makkelijke manier om hem er zo uit te krijgen?

Dat is wat ik uit topic kan halen tot nu toe dus vandaar: Conceptation
Tsja... pure bullshit zou je zeggen maar:
1. Ik ben ook om die reden gelyncht
2. Het is beter als niets.. en veel kun je ook niet
3. Als je het er niet mee eens bent maak ik het met gerust nog veel erger

Ik lynch niet om jouw troll, ik lynch om zijn lynch stem, wel even opletten svp.
Maare, je wilt dus iemand lynchen om de reden dat jij zo gelyncht bent ?
 

DeletedUser19654

Gast
Ik lynch niet om jouw troll, ik lynch om zijn lynch stem, wel even opletten svp.
Maare, je wilt dus iemand lynchen om de reden dat jij zo gelyncht bent ?
Nee ik en rabbid waren duidelijk aan het trollen leek mij. Ik vind het raar dat je rabbid een lynchstem geeft en niets over mij zegt en eveneens bij de lynchstem die je op dat moment plaatste was ook totaal geen onderbouwing.

Ik snap ook niet waarom je in onze troll opgaat. Rabbid had er namelijk serieus van dood kunnen gaan omdat er op dat moment ook niet eens veel stemmen waren. Dus ik zie het als makkelijk stemmen.

Verder ik lynch niet iemand omdat ik zo ben gelyncht. Ik zie het als verdacht, kan toch. En vooraleer ik van iedereen bullshit krijg te horen zoals vaker, heeft dat niet veel zin aangezien eenzelfde argument in het verleden ook tegen mij is gebruikt. Dus waarom zou het nu niet valid genoeg zijn om conceptation eruit te werken?

Veel meer weten we niet en echt een verdediging krijg ik ook niet.
 

DeletedUser22793

Gast
Ik lynch niet om jouw troll, ik lynch om zijn lynch stem, wel even opletten svp.
Maare, je wilt dus iemand lynchen om de reden dat jij zo gelyncht bent ?

Het zag er uit alsof jij (als wolf) makkelijk op Rabbid mee kon stemmen, er stonden immers al 2 stemmen op hem.
Daarnaast gaf je geen enkele onderbouwing.

En nu zeg je dat je op Rabbid stemde omdat hij op zichzelf stemde? Zoals ik gisteren al zei:

Vind het raar om de lynch te verspillen aan iemand die toch uiteindelijk dood zou vallen door inactiviteit.

Er was gisteren een lunch, dus de wolven zijn duidelijk actief. Waarom stem jij zo makkelijk en veilig op iemand die toch inactief is?

Archer
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser24090

Gast
Nee ik en rabbid waren duidelijk aan het trollen leek mij. Ik vind het raar dat je rabbid een lynchstem geeft en niets over mij zegt en eveneens bij de lynchstem die je op dat moment plaatste was ook totaal geen onderbouwing.

Ik snap ook niet waarom je in onze troll opgaat. Rabbid had er namelijk serieus van dood kunnen gaan omdat er op dat moment ook niet eens veel stemmen waren. Dus ik zie het als makkelijk stemmen.

Verder ik lynch niet iemand omdat ik zo ben gelyncht. Ik zie het als verdacht, kan toch. En vooraleer ik van iedereen bullshit krijg te horen zoals vaker, heeft dat niet veel zin aangezien eenzelfde argument in het verleden ook tegen mij is gebruikt. Dus waarom zou het nu niet valid genoeg zijn om conceptation eruit te werken?

Veel meer weten we niet en echt een verdediging krijg ik ook niet.

Waar moet ik me dan mee verdedigen moon? Zal de quote er even bijhalen:

Dat is wat ik uit topic kan halen tot nu toe dus vandaar: Conceptation
Tsja... pure bullshit zou je zeggen maar:
1. Ik ben ook om die reden gelyncht
2. Het is beter als niets.. en veel kun je ook niet
3. Als je het er niet mee eens bent maak ik het met gerust nog veel erger

Nogmaals, waar moet ik me mee verdedigen. Zie namelijk nergens een directe beschuldiging/dreigement naar mij toe, maar zie alleen maar bullshit redenen. Teveel iedereen succes gewenst, je werd er zelf op af gerekend. Zie nergens een kans om me te verdedigen en eveneens zie ik ook geen echte aanval van jou op mij ;)
 

Araluen

Manticore
Ik moet zeggen dat de aanval van Moon op Conceptation inderdaad niet zo sterk is.
Moon had daarentegen wél een punt over Archer. Ik heb nu even niet de tijd om daar serieus een post van te maken, maar mijn gemeende stem staat.
 

DeletedUser22575

Gast
Het zag er uit alsof jij (als wolf) makkelijk op Rabbid mee kon stemmen, er stonden immers al 2 stemmen op hem.
Daarnaast gaf je geen enkele onderbouwing.

En nu zeg je dat je op Rabbid stemde omdat hij op zichzelf stemde? Zoals ik gisteren al zei:



Er was gisteren een lunch, dus de wolven zijn duidelijk actief. Waarom stem jij zo makkelijk en veilig op iemand die toch inactief is?

Archer

Er stond pas 1 stem op hem hoor. Maar ok, dat je een burger eruit wilt. Leuk!

@Ara makkelijke meeloop stem.

E: Conceptation, wel even mezelf redden.
 

DeletedUser22575

Gast
Lynch dan volgende keer ff Sammy, is toch actief maar doet hier niks :p
 

DeletedUser2057

Gast
Ja sorry, ik had vandaag wat andere dingen aan mijn hoofd. deze kans kon ik natuurlijk niet laten liggen, dat snap je ook wel.
 

DeletedUser24090

Gast
Ook al ben ik te laat. Hopelijk telt WWG hem toch nog mee. Archer. Uitleg en al geef ik straks
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan