• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #143: Back to the future

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Wel dit gebeurd er als ik niet mee speel!!!11!!1!1!11!1!!!
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Oki, in dat geval zat de verdeling wel gewoon snor.

Maar Harry, de vossen waren echt niet zo sterk hoor? Ze krijgen ook geen namen te horen, weten niet hoeveel er wolf zijn van degene die ze zien en zelfs op 12 spelers is het niet zo'n simpel interpreteerproces. Zeker als je niet weet dat er meerdere vossen rondlopen(zoals ik de rol begrijp tenminste).

Verder vind ik het relatief treurig geleid van WWG, in tegenstelling tot Conceptation. Het klopt dat zijn verhaaltjes mooi waren en dat hij er moeite in steekt. Maar het potje zo laten eindigen vind ik persoonlijk vrij teleurstellend. Ik zeg niet dat hij er helemaal geen reden toe had, maar toch vind ik het niet echt gepast als spelleider.
 

DeletedUser19654

Gast
Rabbid als een vos nummer 1,2,3, of 7 zienerde had hij toch wel direct 3 bewezen goedjes. Ik moet zeggen met 3 wolven op 12 spelers met 4 nummers om een 3 goedjes bewezen te krijgen lijkt me toch wel een goede mogelijkheid.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Rabbid als een vos nummer 1,2,3, of 7 zienerde had hij toch wel direct 3 bewezen goedjes. Ik moet zeggen met 3 wolven op 12 spelers met 4 nummers om een 3 goedjes bewezen te krijgen lijkt me toch wel een goede mogelijkheid.

Er rekening mee houdende dat en die personen allemaal nog leefden, ze allemaal nog posten en actief waren.
Dan heb je een gemiddelde van 3 bewezen goedjes per dag als ik zo zie.
Verder kan je dat natuurlijk niet rechtstreeks in het topic zetten dusja.

Maar de balans was wel in orde hoor, nu de infectie door de BM kwam.
 

DeletedUser22793

Gast
Maar Harry, de vossen waren echt niet zo sterk hoor? Ze krijgen ook geen namen te horen, weten niet hoeveel er wolf zijn van degene die ze zien en zelfs op 12 spelers is het niet zo'n simpel interpreteerproces. Zeker als je niet weet dat er meerdere vossen rondlopen(zoals ik de rol begrijp tenminste).

Van wat ik van Conceptation hoorde kreeg hij wèl te horen hoeveel er van de drie wolf waren.
Maar zoals moon al zei. De kans op 3 bewezen goedjes per dag was er.

Als de andere vossen actief waren geweest konden ze via netwerken toch een groep van bewezen goedjes creëren.
 

DeletedUser

Gast
Verder vind ik het relatief treurig geleid van WWG, in tegenstelling tot Conceptation. Het klopt dat zijn verhaaltjes mooi waren en dat hij er moeite in steekt. Maar het potje zo laten eindigen vind ik persoonlijk vrij teleurstellend. Ik zeg niet dat hij er helemaal geen reden toe had, maar toch vind ik het niet echt gepast als spelleider.

Dag 3, 6 levenden + 1 geband, 5 posts, 2 stemmen, dat is zo kapot weinig, dat ik er wel moeite in kan gaan steken, maar daar schiet niemand ene reet mee op. Blijkbaar boeide het niemand meer, dus waarom zou iemand het dan wel boeien hoe ik het potje eindig?
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Ehm ggwp slechtjes?
Beetje jammer dat het zo inactief was... Verder leuke verhaaltjes (RIP Troye).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan