• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #166 - A Pirate's Life For Me!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Crimson, doordat Don het zo in het topic gooit hebben wij alledrie geen kans meer. Ongeacht onze rol. En dat is jammer, want hierdoor is de kans groot dat je de wolven het alleen maar makkelijker maakt.

Daar geef ik je gelijk in.
Grappig ook dat die "bijziende dorpsgek" meteen iemand in vertrouwen neemt... terwijl hij enkel slechtjes en neutraaltjes zag...

Als er wel iemand don in vertrouwen heeft genomen x)
 

DeletedUser

Gast
Ik denk tbh dat Don misschien wel te vertrouwen is, hoewel hij wel behoorlijk wat geluk heeft gehad met zijn keuzes... In ieder geval niet blind volgen dus, maar ik denk dat hij best wel inderdaad bijziende dorpsgek zou kunnen zijn. Waarom hij vervolgens iemand in vertrouwen neemt die claimt niet goed te zijn (Rabbid claimde neutraal)? Geen idee...

Ilja lijkt me een degelijke lynch.
Ik vind Rabbid echter vooral best verdacht. Er wordt geroepen dat hij neutraal of zelfs slecht is, maar hij reageert er totaal niet op. Geen claim, geen antwoord, niks. Hij stemt wel meteen op een van de andere geziene (of "geziene") personen en lijkt hiermee aan te geven dat hij de claim gelooft, maar verdedigt zich vervolgens totaal niet tegen de beschuldiging dat hij best wel eens wolf zou kunnen zijn.
De enige verdediging die hij momenteel heeft is Don die zegt dat hij neutraal geclaimd heeft... Waarom doet hij dit dat niet in het topic?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Mijn claim ligt bij Don, en het bewijzen van die claim volgt later. Meer hoeven jullie niet te weten.
Waarom zou ik claimen in topic?
 

Araluen

Manticore
Het is wel een vreemde dorpsgek. Heeft hij of zij zo'n mooie vangst gedaan en het eerste wattie doet is naar een volledige vreemde in dit spel te stappen en een potje te gaan claimen. . .
 

DeletedUser10470

Gast
Het is wel een vreemde dorpsgek. Heeft hij of zij zo'n mooie vangst gedaan en het eerste wattie doet is naar een volledige vreemde in dit spel te stappen en een potje te gaan claimen. . .

Ik ben niet vreemd toch?

Rabbid heeft idd geclaimd, een claim die iig past binnen een straatje. Ilja/Alice niet zeker van. Ilja minder dan Alice.
 

DeletedUser

Gast
Ik ben niet vreemd toch?

Rabbid heeft idd geclaimd, een claim die iig past binnen een straatje. Ilja/Alice niet zeker van. Ilja minder dan Alice.

Mwa, mijn claim ligt op het topic. Je hoeft het niet te geloven aangezien ik het niet kan bewijzen, maar tbh vind ik het 'bestaan' van een bijziende dorpsgek al genoeg bewijs.

Ilja bereid om te claimen?
 

DeletedUser9104

Gast
Jammer dat iedereen blind volgt. WP wolven. Zelfs als dit een actie is van de echte dorpsgek dan is het alleen maar de wolven helpen ipv ze afslachten.

Waarschijnlijk gaat niemand mij geloven, maar ik ben Engel. Voor de mensen die niet weten wat deze rol inhoud: ik was dag 1 neutraal en win mee met de goedjes. Dat is de reden dat ik niet als goedje ben gezien.

Dankjewel Donfrank. Het is wel duidelijk dat je te dom bent om fatsoenlijk wvw te spelen.

Edit: Ik had de post van Alice nog niet gezien, maargoed. Claimen was dus al mijn plan.
 

DeletedUser23053

Gast
Ik vind t allemaal wel erg voorbarig om zonder na te denken als een kip zonder kop met Don mee te lopen. Nu geloof ik niet dat alledrie neutraal zijn, maar op dit moment zie ik geen reden ze meer te verdenken dan de rest. Ik ga nu zelfs liever naar de snelle meelopers kijken.
 

DeletedUser20542

Gast
Jongens, doe even serieus. De makkelijke meelopers zijn allemaal wolf. Kom op, gelooft iemand met al deze stemmen nog dat Ilja neutraal is? Ik niet iig. Verder heeft Pacmega ook gelijk: Rabbid doet wel heel op de achtergrond en probeert zich echt te verstoppen. Dat ben ik niet van hem gewend.

Iig trek ik nog geen conclusies en ik stem zeker niet op Ilja.
 

DeletedUser

Gast
Persoonlijk heb ik meer de neiging om op Rabbid te stemmen voor lynch dan voor Ilja of Alice. Voornamelijk door wat pacmega al zei maar ook omdat hij de eerste was die op Neus stemde voor de eerste lynch waarna een redelijk aantal mensen volgde. Verder zijn de claims en argumentaties van Ilja en Alice voor mij overtuigender dan 'Mijn claim ligt bij Don' Rabbid
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21356

Gast
Net als enkele anderen, vind ook ik het vrij vreemd dat een Bijziende Dorpsgek 3 niet-Goedjes ziet en dat meteen meldt aan de eerste de beste persoon.
Als er voor de rest niets meer gebeurt, gaat mijn stem naar Rabbid, aangezien die iig verdachter is dan de andere 2 (Ilja, Alice).

E: Rabbid dus.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23442

Gast
Net als enkele anderen, vind ook ik het vrij vreemd dat een Bijziende Dorpsgek 3 niet-Goedjes ziet en dat meteen meldt aan de eerste de beste persoon.
Als er voor de rest niets meer gebeurt, gaat mijn stem naar Rabbid, aangezien die iig verdachter is dan de andere 2 (Ilja, Alice).

E: Rabbid dus.

Je vindt het vreemd dat een bijziende dorpsgek dat zogenaamd gedaan zou hebben, dus je luistert er blind naar?
 

DeletedUser

Gast
Mijn claim ligt bij Don
Ok. Leuk. En daar hebben wij iets aan omdat? Don is niet bewezen en wordt niet zomaar door iedereen geloofd dus leuk dat je claim bij hem ligt, maar zolang jullie allebei niet bewezen te vertrouwen zijn maakt dat niet enorm veel uit...

Meer hoeven jullie niet te weten.
O maar dat is geen probleem hoor, ik vertrouw je blind!

... Nee wacht, toch niet. Rabbid. Je hebt nog geen enkele reden gegeven om je op je woord te geloven maar gaat er toch vanuit dat we maar gewoon accepteren dat je ergens later wel een keer zult bewijzen dat je geen wolf bent... Dit lijkt me een goed moment daarvoor als je niet morgen gelyncht wil worden. Tenzij mensen hun stem nog willen aanpassen natuurlijk, dan zou het ook nog kunnen dat je vandaag nog gelyncht wordt wat me beter lijkt ipv een geclaimde engel (nu dus burger) vermoorden.
 

DeletedUser9104

Gast
Ik lynch nu liever niet één van de drie die door de dorpsgek 'gezien' zijn. De enige reden dat ik nu m'n stem op Rabbid zet is in de hoop dat ik in ieder geval mezelf kan redden.
 

DeletedUser10470

Gast
Bij nader inzien en het naast elkaar zetten van Ilja, Alice en Rabbid wijzig ik mijn stem naar Rabbid. Die is (ook qua claim) verdachter dan de rest.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan