• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #175 - Wild West

DeletedUser10470

Gast
Was inderdaad wel sarcasme. Waar zoek ik precies iets achter? Ik zeg alleen dat ik hem niet voldoende ken. Bij mijn reactie op de tweede en derde quote deed ik zelf sarcastisch. Inderdaad waar dat ik soms doorvraag op dingen die overduidelijk sarcastisch bedoeld zijn. Daar zie ik het probleem niet van in, het is niet dat wolven nooit fouten maken in hun sarcasme.

Neuh, was meer op basis van voorgaande potjes.
 

latdekat

Harpij
Ik weet even niet welke kant hierin ik verstandig kan zijn te kiezen. Tot nu toe heb ik echter geen aanleiding om Donfrank te geloven. Kun je misschien een voorbeeld geven?

Ik kan zelf wel eens iets ergens achter sarcasme te gaan zoeken, dat geef ik toe. Maar of dat een probleem is? Ik zou het toch alvast niet zo bestempelen.

Neuh, was meer op basis van voorgaande potjes.

Kan ik snappen. Dat is soms ook zo. Maar of dat positief of negatief is is ieders eigen mening.
 

DeletedUser199

Gast
Ik ben vooralsnog van mening dat Donnetje zich uiterst interessant gedraagt door direct bescherming te bieden, zonder dat dit direct nodig was.
 

DeletedUser21575

Gast
Morgend, veel succes, Imrahil is wolf, etc. etc.

Het is latdekat die achter alles, ook overduidelijk sarcasme, iets zoekt. Aan de andere kant wel een van de spelers die het actiefste is.
Eens en eens. Het is een interessante speler die ik ook pas 2-3 potjes ken. Maar let er op, als je eenmaal in discussie gaat mag je lange posts met veel quotes verwachten waarin je zoveel moet weerleggen dat het soms de moeite niet waard is :p

Ik stel voor dat we klif-gooien weer invoeren.
Hear, hear

Ik ben vooralsnog van mening dat Donnetje zich uiterst interessant gedraagt door direct bescherming te bieden, zonder dat dit direct nodig was.
Owja? Waar dan. (of gedraag ik me hiermee ook uiterst interessant? )
 

DeletedUser

Gast
Ik heb gehoord dat wolven konijnen lekker vinden.
Van wie heb je dat gehoord, de wolven? :O

Anyways ik heb dit in al jaren niet meer gespeeld, dus ik kijk het even aan alvorens ik iets nuttigs kan zeggen (voor zover ik dat überhaupt kan)
Jaren is wel een beetje overdreven hoor x)

Ik stel voor dat we klif-gooien weer invoeren.
Ik stem voor.

Owja? Waar dan.
Misschien doelt hij op het bericht waarin Don zegt dat Lat wel één van de actiefste spelers is. Al zou ik dat niet echt bescherming willen noemen eigenlijk.
 

DeletedUser199

Gast
Het is latdekat die achter alles, ook overduidelijk sarcasme, iets zoekt. Aan de andere kant wel een van de spelers die het actiefste is.

Dit bericht geeft totaal geen antwoord op wat er gevraagd wordt.
De vraag van Aran was of het te maken had met "nieuwheid of ervaring."
Don kan hier een antwoord op geven, maar in plaats daarvan wordt Latdekat hier dus ondersteund zonder enige reden.
 

DeletedUser10470

Gast
Dit bericht geeft totaal geen antwoord op wat er gevraagd wordt.
De vraag van Aran was of het te maken had met "nieuwheid of ervaring."
Don kan hier een antwoord op geven, maar in plaats daarvan wordt Latdekat hier dus ondersteund zonder enige reden.

Hij vraagt zich af of het nieuwheid of ervaring is, en daarop zeg ik dat hij vaker zo doet. Zowiezo ben ik niet degene die dat hoeft te verantwoorden en dus ook geen antwoord op de vraag te geven. Echter kan hij zelf zijn conclusies trekken uit wat ik zeg.

Eens en eens. Het is een interessante speler die ik ook pas 2-3 potjes ken. Maar let er op, als je eenmaal in discussie gaat mag je lange posts met veel quotes verwachten waarin je zoveel moet weerleggen dat het soms de moeite niet waard is :p

Met name dat laatste inderdaad. Toch deed hij dat het vorige potje als wolf een stuk minder... Misschien een teken?
 

DeletedUser22651

Gast
Donfrank, ik zou jou wel vragen een oorzaak te geven en niet het feit zelf op de vraag die ik omtrent latdekat stelde. Zo zet je jezelf in een verkeerd daglicht en dat hoeft niet terecht te zijn. Wel vreemd dat je dan ondanks dat je het afdoet met 'ach, doet hij wel vaker' nog gauw even zegt van vorig potje deed hij dat als wolf minder, met een halve vinger naar lat wijzend. Dat vind ik vreemd gedrag.

Ik ben het met Tristans constatering eens. Kritische houding.

Vanwaar die snelle bm-stem roy? Erg gemakkelijk dat dadelijk te excuseren met 'ja tijd, jaren niet gedaan', etc. Met dat soort verklaringen (nu van Imrahil) heb je meteen gehakt gemaakt

Verder even de algemene oproep van mensen om zich hier in het topic actief te melden. Hoort bij je inschrijving.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Mijn snelle bm stem hoeft niet per se vast te staan. Het is dan ook een voorlopige stem, tot aan de deadline (eerder staat hij niet vast)

Verder snap ik niet waarom deze zo snel is? De deadline ligt vanavond en ik geef hem gewoon vroeg in de middag. De strategie zoals die aanwezig was in de potjes die ik nog speelde (laten we met zijn allen stemmen 1 minuut voor de deadline) lijkt mij niet heel geschikt. Nu is er de mogelijkheid iets te zeggen over mijn stem en vragen te beantwoorden.

De stem zelf op Imrahil lijkt nu, omdat ik hem als reactie plaats op iets wat niet geheel inhoudelijk op het spel is, wellicht niet doordacht. Echter voor zover ik weet is Imrahil altijd actief geweest en een serieuze speler en dat lijkt me een prima keuze voor dit moment.
 

DeletedUser22651

Gast
Snel in de zin van er is nog weinig gepost. Het is niet dat het vroeg moet, daar kies je zelf voor. Daarnaast is activiteit niet de enige maatstaf voor een goede bm. Ik denk dat het belangrijker is dat je een goedje daar hebt zitten. Of als je allebei slecht bent, een slechtje. Nu vind ik het wel vreemd dat er zo snel gestemd wordt. Geldt ook voor RabbidRobin, waar is die stem dan op gebaseerd?
 

DeletedUser

Gast
Zoals ik al zei ben ik gewend dat er weinig gepost wordt. Wellicht is dit veranderd in de tijd dat ik afwezig ben geweest, en in dat geval ben ik wellicht te vroeg geweest. Alsnog is mijn stem slecht voorlopig en persoonlijk heb ik liever een actieve burgemeester die slecht is dan een inactieve burgemeester die goed is. Ook slechte burgemeesters (als in een slechte rol) kunnen juist door hun gedrag bij eventuele keuzes gaan opvallen.

Vroeg stemmen is zeker een keuze en dat is een goed doordachte keuze. Stemmen zijn immers pas definitie als de deadline geweest is en het peilen van reacties op bepaald gedrag is ook een onderdeel van het spel. Dat gaat niet als er niets is om op te reageren.

Nogmaals, om het vreemde gevoel proberen weg te halen. Het is geen definitieve keuze.
 

DeletedUser21575

Gast
Donfrank, ik zou jou wel vragen een oorzaak te geven en niet het feit zelf op de vraag die ik omtrent latdekat stelde. Zo zet je jezelf in een verkeerd daglicht en dat hoeft niet terecht te zijn. Wel vreemd dat je dan ondanks dat je het afdoet met 'ach, doet hij wel vaker' nog gauw even zegt van vorig potje deed hij dat als wolf minder, met een halve vinger naar lat wijzend. Dat vind ik vreemd gedrag.

Ik ben het met Tristans constatering eens. Kritische houding.

Vanwaar die snelle bm-stem roy? Erg gemakkelijk dat dadelijk te excuseren met 'ja tijd, jaren niet gedaan', etc. Met dat soort verklaringen (nu van Imrahil) heb je meteen gehakt gemaakt

Verder even de algemene oproep van mensen om zich hier in het topic actief te melden. Hoort bij je inschrijving.

Snel in de zin van er is nog weinig gepost. Het is niet dat het vroeg moet, daar kies je zelf voor. Daarnaast is activiteit niet de enige maatstaf voor een goede bm. Ik denk dat het belangrijker is dat je een goedje daar hebt zitten. Of als je allebei slecht bent, een slechtje. Nu vind ik het wel vreemd dat er zo snel gestemd wordt. Geldt ook voor RabbidRobin, waar is die stem dan op gebaseerd?

Ik vind de opmerkingen van Aran-Galad een beetje BS en bashen. Niet te snel dingen zoeken waar ze niet zijn. Er zijn MEER dan genoeg potjes waar de eerste post van iemand een bm-stem bevatte. En daar is ook nooit gezeik over geweest. Basically, op dag 1 kun je uit deze posts echt niet direct halen wie goed is en wie slecht. Activiteit kun je ook nog niet peilen, want hoewel ik als speler vandaag misschien 10 posts in het topic kan gooien, heb ik morgen een overwacht iets waardoor ik de rest van de week nog maar 1x per dag check. Who knows.

Wat we wel weten is hoe de meeste spelers in elkaar steken en wat voor een niveau / activiteit je van ze mag verwachten. BM-stemmen stammen bij mij dan ook voort uit ervaringen uit vorige spellen, niet het huidige. (Mid-game bm-stemmen uiteraard wel.)
Dus, ik vind dat je een beetje nutteloze BS aan het roepen bent pure for the sake of useless BS. (in het Engels klinkt het gewoon even beter.) Waarschijnlijk in de hoop dat je nu alvast iets opbouwt om morgen makkelijk een lynchstem te zetten. Want ja, zo spelen sommige spelers nu eenmaal.

Wat mij betreft krijgt Imrahil de bm, ik heb in het verleden vaker vanuit de startblokken een bm-stem aan hem gegeven en dat is meestal goed afgelopen. Mocht je dat willen verifiëren, het forum heeft een archief.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22651

Gast
Ik vind de opmerkingen van Aran-Galad een beetje BS en bashen. Niet te snel dingen zoeken waar ze niet zijn. Er zijn MEER dan genoeg potjes waar de eerste post van iemand een bm-stem bevatte. En daar is ook nooit gezeik over geweest. Basically, op dag 1 kun je uit deze posts echt niet direct halen wie goed is en wie slecht. Activiteit kun je ook nog niet peilen, want hoewel ik als speler vandaag misschien 10 posts in het topic kan gooien, heb ik morgen een overwacht iets waardoor ik de rest van de week nog maar 1x per dag check. Who knows.

Wat we wel weten is hoe de meeste spelers in elkaar steken en wat voor een niveau / activiteit je van ze mag verwachten. BM-stemmen stammen bij mij dan ook voort uit ervaringen uit vorige spellen, niet het huidige. (Mid-game bm-stemmen uiteraard wel.)
Dus, ik vind dat je een beetje nutteloze BS aan het roepen bent pure for the sake of useless BS. (in het Engels klinkt het gewoon even beter.) Waarschijnlijk in de hoop dat je nu alvast iets opbouwt om morgen makkelijk een lynchstem te zetten. Want ja, zo spelen sommige spelers nu eenmaal.

Wat mij betreft krijgt Imrahil de bm, ik heb in het verleden vaker vanuit de startblokken een bm-stem aan hem gegeven en dat is meestal goed afgelopen. Mocht je dat willen verifiëren, het forum heeft een archief.

Zoals je kunt zien heb ik de afgelopen tijd hier niet actief geweest op het forum en dus ook niet meegespeeld met WvW. Daarnaast kan het inderdaad een tactiek zijn, maar dan mag Roy daar zelf mee komen en dan hoef jij dat niet voor hem te doen. Daarnaast zegt het verleden nauwelijks iets over het heden en kun je daar niet je bm-stemmen van nu op gaan baseren. Ik vraag enkel aan mensen om hun bm-stem met huidige, valide gegevens te onderbouwen. Ik kan nu geen bm-stem onderbouwen dus stem ik nog niet. Daarnaast ben ik niet verantwoordelijk voor wel of geen 'gezeik' (als je het zo wilt noemen, zijn normale vragen vanuit een kritische houding.) in een vorig potje. Of ik daar nu bij was of niet. Dit potje is dit potje en de kaarten zijn opnieuw geschud. Anders hadden we net zo goed in hetzelfde topic verder kunnen spelen.
 

DeletedUser21575

Gast
Daarnaast kan het inderdaad een tactiek zijn, maar dan mag Roy daar zelf mee komen en dan hoef jij dat niet voor hem te doen. .

Wacht, begrijp ik daar nou mee dat we alleen nog maar topics mogen bespreken waar we zelf specifiek worden aangesproken? Want ik zie dat toch anders x)
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Wacht, begrijp ik daar nou mee dat we alleen nog maar topics mogen bespreken waar we zelf specifiek worden aangesproken? Want ik zie dat toch anders x)

Klopt. En spelers die dan niet meteen reageren mogen gewoon gelynched worden. Je moet maar online zijn en jezelf kunnen verdedigen, anders ben je een vogel voor de kat.

Vanwaar trouwens de interesse in Imra 4 BM. Mij in de geest van Kyra verplaatsend, zou ik Imra sws slecht maken of iig een interessante rol geven. Ik zie hem persoonlijk liever niet op de BM.

(Maar als jullie hem graag jullie blauwe stemmen blijven geven mag dat hoor)
 

DeletedUser26399

Gast
Mag je eigenlijk jezelf als BM opvoeren, ik wordt dan door iedereen egoïstisch bestempeld, maar ik kan dan wel die van mijn team beschermen(Mijn team houd ik liever geheim, anders ben ik morgen sws dood), kan door lunch zijn(indien ik goed ben) of lynch (indien ik slecht ben.

Zolang ik geen antwoord heb mag Latdekat BM wezen
 

latdekat

Harpij
Ik ben vooralsnog van mening dat Donnetje zich uiterst interessant gedraagt door direct bescherming te bieden, zonder dat dit direct nodig was.

Ik zie niet meteen waar Don bescherming biedt? Hij zegt alleen dat ik een van de meest actieve spelers ben. Mooie opvatting van bescherming. Maar waar ik je wel gelijk moet geven is dat Don op de vraag gaat antwoorden met een antwoord dat niet meteen gerelateerd is aan de vraag.

Morgend, veel succes, Imrahil is wolf, etc. etc.


Eens en eens. Het is een interessante speler die ik ook pas 2-3 potjes ken. Maar let er op, als je eenmaal in discussie gaat mag je lange posts met veel quotes verwachten waarin je zoveel moet weerleggen dat het soms de moeite niet waard is :p


Hear, hear


Owja? Waar dan. (of gedraag ik me hiermee ook uiterst interessant? )

Mijn excuses hoor. Ik vermijd alleen het dubbelposten. En probeer een reactie te geven op de meeste posts.

Dit bericht geeft totaal geen antwoord op wat er gevraagd wordt.
De vraag van Aran was of het te maken had met "nieuwheid of ervaring."
Don kan hier een antwoord op geven, maar in plaats daarvan wordt Latdekat hier dus ondersteund zonder enige reden.

Hier heb ik je in mijn eerste quote al gelijk gegeven, enkel het ondersteunen? Dat Don een antwoord geeft is mij nog niet meteen ondersteunen? Vooral niet als maar de helft ervan positief bedoeld is naar mij toe?

Hij vraagt zich af of het nieuwheid of ervaring is, en daarop zeg ik dat hij vaker zo doet. Zowiezo ben ik niet degene die dat hoeft te verantwoorden en dus ook geen antwoord op de vraag te geven. Echter kan hij zelf zijn conclusies trekken uit wat ik zeg.



Met name dat laatste inderdaad. Toch deed hij dat het vorige potje als wolf een stuk minder... Misschien een teken?

Ik kan inderdaad concluderen dat je mijn stijl niet altijd even goed vind. En daar stopt het dan ook.

Dat tweede vind ik interessanter. Toen was ik ook de actiefste. En heb ik op de meeste posts gereageerd. Minder in 1 lange posts, maar toch. Waarom vind je het zo nodig om mij meteen in kwaad daglicht te zetten?

Sorry het spijt me, hier neem mijn bm stem: Imrahil

Dit was eigenlijk wat ik al deels gedacht had op voorhand. Dat de BM-stemmen van diegenen die al een tijdje geen WvW gespeeld hebben op een bekend gezicht gingen stemmen. Geen probleem voor mij. Maar dat is eigenlijk de reden waarom ik deze stem niet heel vreemd vind.

Mijn snelle bm stem hoeft niet per se vast te staan. Het is dan ook een voorlopige stem, tot aan de deadline (eerder staat hij niet vast)

Verder snap ik niet waarom deze zo snel is? De deadline ligt vanavond en ik geef hem gewoon vroeg in de middag. De strategie zoals die aanwezig was in de potjes die ik nog speelde (laten we met zijn allen stemmen 1 minuut voor de deadline) lijkt mij niet heel geschikt. Nu is er de mogelijkheid iets te zeggen over mijn stem en vragen te beantwoorden.

De stem zelf op Imrahil lijkt nu, omdat ik hem als reactie plaats op iets wat niet geheel inhoudelijk op het spel is, wellicht niet doordacht. Echter voor zover ik weet is Imrahil altijd actief geweest en een serieuze speler en dat lijkt me een prima keuze voor dit moment.

Ik ken je niet en weet dus niet hoe je speelstijl is, maar vaak is het zo dat als mensen zeggen dat ze hun stem gaan veranderen, ze dat niet doen. Achteraf wordt er dan niet enorm veel over gezegd. En dat is soms handig als mensen willen verdoezelen dat ze op die persoon hebben gestemd. Maar ik ken je niet, dus daar ga ik niet over oordelen.

Snel in de zin van er is nog weinig gepost. Het is niet dat het vroeg moet, daar kies je zelf voor. Daarnaast is activiteit niet de enige maatstaf voor een goede bm. Ik denk dat het belangrijker is dat je een goedje daar hebt zitten. Of als je allebei slecht bent, een slechtje. Nu vind ik het wel vreemd dat er zo snel gestemd wordt. Geldt ook voor RabbidRobin, waar is die stem dan op gebaseerd?

Inderdaad stem ik vaak later. BM baseer ik meestal op activiteit en het meedenken van die persoon. Van een aantal kan ik nu min of meer al zeggen dat ze actief zullen zijn. Maar zeker in een potje met nogal wat mensen die ik niet ken, ga ik niet meteen stemmen.

Zoals ik al zei ben ik gewend dat er weinig gepost wordt. Wellicht is dit veranderd in de tijd dat ik afwezig ben geweest, en in dat geval ben ik wellicht te vroeg geweest. Alsnog is mijn stem slecht voorlopig en persoonlijk heb ik liever een actieve burgemeester die slecht is dan een inactieve burgemeester die goed is. Ook slechte burgemeesters (als in een slechte rol) kunnen juist door hun gedrag bij eventuele keuzes gaan opvallen.

Vroeg stemmen is zeker een keuze en dat is een goed doordachte keuze. Stemmen zijn immers pas definitie als de deadline geweest is en het peilen van reacties op bepaald gedrag is ook een onderdeel van het spel. Dat gaat niet als er niets is om op te reageren.

Nogmaals, om het vreemde gevoel proberen weg te halen. Het is geen definitieve keuze.

Kan zijn dat er in jouw tijd weinig gepost werd. Nu vaak ook. Maar dan probeer je toch eerder te reageren dan een vroege BM-stem te plaatsen? Want met enkel BM-stemmen ben je niet veel, niet?

Mijn excuses voor de lange post voor diegenen die daar niet van houden, maar ik wou alles wat ik wou zeggen in 1 post samenvatten.
 
Bovenaan