• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #175 - Wild West

DeletedUser10470

Gast
Dat tweede vind ik interessanter. Toen was ik ook de actiefste. En heb ik op de meeste posts gereageerd. Minder in 1 lange posts, maar toch. Waarom vind je het zo nodig om mij meteen in kwaad daglicht te zetten?

Voor de duidelijkheid, mijn post was eerder positief voor jou dan negatief. Ik zeg dat het misschien een teken is, op basis van je posts, dat je anders bent dan de vorige game (dus niet slecht). Dus een goed daglicht, niet een slecht daglicht.
 

DeletedUser18177

Gast
Als ik burgemeester word dan trakteer ik iedereen op MacDonalds!
 

DeletedUser22651

Gast
Klopt. En spelers die dan niet meteen reageren mogen gewoon gelynched worden. Je moet maar online zijn en jezelf kunnen verdedigen, anders ben je een vogel voor de kat.

Vanwaar trouwens de interesse in Imra 4 BM. Mij in de geest van Kyra verplaatsend, zou ik Imra sws slecht maken of iig een interessante rol geven. Ik zie hem persoonlijk liever niet op de BM.

(Maar als jullie hem graag jullie blauwe stemmen blijven geven mag dat hoor)

Hier ben ik het mee eens. Ook dat wat betreft Imrahil, al om een andere reden dan iets van een vorig potje want zoals gezegd, de kaarten zijn nu weer opnieuw geschud. Wel even je bm-stem beargumenteren rabs! Tis dat bm-stemmen in het groen moeten omdat ze anders ongeldig zijn.


Voor de duidelijkheid, mijn post was eerder positief voor jou dan negatief. Ik zeg dat het misschien een teken is, op basis van je posts, dat je anders bent dan de vorige game (dus niet slecht). Dus een goed daglicht, niet een slecht daglicht.

Hier dus: waarom is dat positief bedoeld? En je hebt nog steeds geen antwoord gegeven. Doet hij dat volgens jou onervarenheid of juist bewust omdat hij als ervaren speler concludeert daar voordeel uit te halen.

Ik moet Tristan hier toch een punt geven, hoewel ik het pas verdacht wil noemen als het antwoord van DonFrank me niet zint.
 

DeletedUser10470

Gast
Hier dus: waarom is dat positief bedoeld? En je hebt nog steeds geen antwoord gegeven. Doet hij dat volgens jou onervarenheid of juist bewust omdat hij als ervaren speler concludeert daar voordeel uit te halen.

Ik moet Tristan hier toch een punt geven, hoewel ik het pas verdacht wil noemen als het antwoord van DonFrank me niet zint.

Waarom denk jij dat het negatief bedoeld is, kan ik beter vragen. Dan leg ik je uit waarom dat niet zo is. Hij heeft dit potje iig een relatief lange post gemaakt, wat hij vorig potje een stuk minder deed. Vorig potje was hij wolf. Zo trek ik een conclusie.

Jammer dat hij zolang door vraag (o.a. via Skype), waardoor die hele theorie aan diggelen ligt. Het is nu dus niet meer speciaal positief, ook niet negatief, meer neutraal.

Betreft je vraag, die slaat volgens mij op dit:
En trouwens, als konijnen willen kunnen ze best stil blijven zitten. Net als katten trouwens.

Die theorieën slaan zowiezo nergens op en zijn meer voor het vermaak dan dat je iets op basis daarvan kan zeggen.
 

DeletedUser22651

Gast
Doet hij vaak sarcastosch uit ervarenheid ja of nee? Een woord is voldoende
 

DeletedUser10470

Gast
Doet hij vaak sarcastosch uit ervarenheid ja of nee? Een woord is voldoende

Ik heb Lat nog niet vaak sarcastisch zien doen. Ik ben zelf ook niet echt ervaren, maar vind Lat ook niet ervaren. Nee dus. Toch iets meer dan 1 woord.
 

latdekat

Harpij
Hier ben ik het mee eens. Ook dat wat betreft Imrahil, al om een andere reden dan iets van een vorig potje want zoals gezegd, de kaarten zijn nu weer opnieuw geschud. Wel even je bm-stem beargumenteren rabs! Tis dat bm-stemmen in het groen moeten omdat ze anders ongeldig zijn.




Hier dus: waarom is dat positief bedoeld? En je hebt nog steeds geen antwoord gegeven. Doet hij dat volgens jou onervarenheid of juist bewust omdat hij als ervaren speler concludeert daar voordeel uit te halen.

Ik moet Tristan hier toch een punt geven, hoewel ik het pas verdacht wil noemen als het antwoord van DonFrank me niet zint.

Ik heb Don ondertussen al duidelijk gemaakt dat zijn theorie dat ik dat vaker doe als wolf nu op niet veel trekt, mits hij dat al eerder aangegeven heeft.

Als ik burgemeester word dan trakteer ik iedereen op MacDonalds!

Zinloze post.

Doet hij vaak sarcastosch uit ervarenheid ja of nee? Een woord is voldoende

Hij bedoelt dat ik vaak zelfs doorvraag op overduidelijk sarcastisch bedoelde dingen. Niet dat ik erg vaak sarcastisch doe.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser10470

Gast
Apart .

Je gaat mee in het rijtje van random-stemmen, omdat?

Ik wil graag naar de Mac toe. Nee, ik zie nog geen aanleiding om op iemand anders te stemmen, dus ga ik random. En daarbij speelt het een rol dat plezier een belangrijke factor is van een spel en heb daarom mijn stem gegeven.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ik wil graag naar de Mac toe. Nee, ik zie nog geen aanleiding om op iemand anders te stemmen, dus ga ik random. En daarbij speelt het een rol dat plezier een belangrijke factor is van een spel en heb daarom mijn stem gegeven.

Dus omdat je graag plezier maakt en graag MacDo eet, stem je op Hippocampus. Oei, beide dingen zijn ook op mij van toepassing. Mss moet ik ook op hem stemmen!
 

latdekat

Harpij
Ik wil graag naar de Mac toe. Nee, ik zie nog geen aanleiding om op iemand anders te stemmen, dus ga ik random. En daarbij speelt het een rol dat plezier een belangrijke factor is van een spel en heb daarom mijn stem gegeven.

Misschien ken ik je niet goed, maar dat je zo speelt wist ik niet. Is dit gewoon om te trollen? Van mijn part mag je best proberen wat plezier te gunnen aan iemand die voor de eerste keer speelt, maar niet via een BM-stem. Maar is dit niet gewoon om te trollen?
 

DeletedUser22651

Gast
Laten we vooral de randomstem van Donfrank niet overslaan, maar ook vooral die van Tristan niet. Enige uitleg nog Tristan?
 

DeletedUser10470

Gast
Misschien ken ik je niet goed, maar dat je zo speelt wist ik niet. Is dit gewoon om te trollen? Van mijn part mag je best proberen wat plezier te gunnen aan iemand die voor de eerste keer speelt, maar niet via een BM-stem. Maar is dit niet gewoon om te trollen?

BM stemmen zijn toch vooral random, ook in mijn geval. Hierbij heb ik op Hippo gestemd omdat ik voorstander ben van een leuk spel en ik vind dat hij wel humor heeft. Een troll? Niet echt, het is een echte stem. De reden daarbij misschien wel. Het is en blijft een random stem, dat zal ik niet ontkennen.
 
Bovenaan