• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #181 - Fairly Odd Parents

DeletedUser21575

Gast
Ow nu ik er over nadenk, is er iemand die nù lycantroop wil claimen ? ;)
 

DeletedUser

Gast
Ik ben iig geen lycantroop :p

Zijn er misschien ook mensen die wolf willen claimen? :O
 

DeletedUser20542

Gast
Helaas alweer bijna deadline en zo goed als geen activiteit. Aangezien ik vanavond niet meer online kom moet ik nu stemmen. Er is maar 1 ding dat me soort van opgevallen is.

Ow nu ik er over nadenk, is er iemand die nù lycantroop wil claimen ? ;)
Deze post. Haha, we hebben weer lol met Nissassa. Wat dan gelijk alweer opvallend is is dat hij alleen nog maar 'grappige' dingen heeft gezegd, zoals zijn waardeloze argumantatie bij de BM-stem die waarschijnlijk hmor moest voorstellen? Ik wil maar zeggen, het niveau hier in het topic is sowieso vrij afwezig, maar het komt zeker niet van hem.

Dan over de post die ik quote. Ik snap niet wat hij ermee wil bereiken? Het is vaag om uitnodigend naar lycantropen te gaan zwaaien, zelfs als je probeert de activiteit omhoog te halen. Wat ga je dan doen met zo'n claim? 'Prima, je mag doorlopen, we zoeken een andere lynch.' Nee, dat die je dus niet. Deze opmerking is dus compleet nutteloos. Ik weet zeker dat als Nissassa écht een discussie wil, hij niet met deze post komt.
 

DeletedUser

Gast
Zucht, er is nog bijna niets gebeurd waarop we ons kunnen baseren. Daar moet ik ook mezelf voor aankijken.

Ydeger, ik ben het niet eens met je stem op Nissassa. Het is juist handig om van tevoren aan Lycantropen duidelijk te maken dat ze moeten claimen, zodat wolven die rol niet als excuus kunnen gebruiken als ze zijn gezien. Daarnaast is het prima om wat discussie/gesprek op gang te brengen.
 

DeletedUser

Gast
Hmm, interessant. Nog niks gebeurd dus waar zou hij dan op moeten inspelen? En op moeten letten? Op die mooie begroeting van mij? Of een doodnormale BM stem van ara op imra?

Tell me ;)
Shoving vanwege deze post, het kan een misverstand zijn maar daar lijkt hij me te slim voor, zelfs ik snapte de uhfrt ofzo 'grap'.
 

DeletedUser

Gast
Shoving vanwege deze post, het kan een misverstand zijn maar daar lijkt hij me te slim voor, zelfs ik snapte de uhfrt ofzo 'grap'.
Maar Heir, waarom zou een wolf doen alsof hij een grap niet snapt? Wat voor voordeel heeft hij daarvan?

Ik ben nu geneigd om op jou te stemmen omdat ik deze stem gewoon onlogisch vind (die van Ydeger ook, maar Ydeger schrijft tenminste zoals hij ook wel als goedje doet), maar aan de andere kant zit ik ook vaker fout op jou. :p
 

DeletedUser23442

Gast
Leeft er verder niemand meer D:

Das niet handig, maarja er is gewoon niet echt info om op basis van te stemmen.

Als ik iets moet benoemen, dan toch maar mn eerder tot bm gekozen post-bovenbuurman Ydeger.
Hij stemt zonder dat er echt redenen zijn 1 van de zeldzame beetje soort van actieven eruit, dat vind ik vreemd.
Maar als ik op hem zou stemmen zou ik een soort van hetzelfde doen.

Dus dan toch maar een inactieve: Araluen

E. Wow, opeens allemaal ninja's

Shoving vanwege deze post, het kan een misverstand zijn maar daar lijkt hij me te slim voor, zelfs ik snapte de uhfrt ofzo 'grap'.

Zelfs ik zelf twijfelde of hij daarop doelde of iets anders bedoelde. Dus om iemand daarom te willen lynchen vind ik wel erg vreemd

Deze even quoten trouwens, ik ben ook geen Lycantroop.

Iedereen die na vandaag is gezien en daarna pas beweert Lycantroop te zijn, wordt uiteraard niet meer geloofd.

Ik ben ook geen lycantroop :O
Al heeft dit weinig nut ,maargoed....

Dat was het voor mij voor vandaag (wave)
 

DeletedUser

Gast
Maar Heir, waarom zou een wolf doen alsof hij een grap niet snapt? Wat voor voordeel heeft hij daarvan?

Ik ben nu geneigd om op jou te stemmen omdat ik deze stem gewoon onlogisch vind (die van Ydeger ook, maar Ydeger schrijft tenminste zoals hij ook wel als goedje doet), maar aan de andere kant zit ik ook vaker fout op jou. :p
Goeie vraag, ik denk dat als shoving goedje was hij het gewoon genegeerd had. Maar door er op te reageren kan hij gemakkelijk zijn lynch op nissassa zetten. Of beter hopen dat iemand anders het ook niet snapt en dan wat druk op nissassa zetten. Het is niet veel maar het is iets.
 

DeletedUser

Gast
Goeie vraag, ik denk dat als shoving goedje was hij het gewoon genegeerd had. Maar door er op te reageren kan hij gemakkelijk zijn lynch op nissassa zetten. Of beter hopen dat iemand anders het ook niet snapt en dan wat druk op nissassa zetten. Het is niet veel maar het is iets.
Dat is een goed punt.
 

DeletedUser

Gast
Wat ik momenteel het verdachtst vind, is Jaspenia's post. Zijn post is namelijk vrij lang, maar het enige wat hij zegt over zijn lynchkeuze is het volgende:
Dus dan toch maar een inactieve: Araluen
Ik vind het verdacht om met zo weinig redenen te lynchen als je wel ook een hoop andere dingen kunt zeggen. Verder is dit een lynch waar je niet snel op aangekeken wordt (want Araluen is inderdaad inactief (misschien valt hij wel dood)), in tegenstelling tot de andere stemmen die ik zie. Vaak proberen wolven stemmen te doen waarvan ze denken dat ze er niet snel op aangekeken worden.
 

DeletedUser

Gast
Jaspenia. Ik ben ook benieuwd naar de mening van anderen hier en hoop niet dat we een inactieve boel gaan krijgen.
 

DeletedUser26004

Gast
Goeie vraag, ik denk dat als shoving goedje was hij het gewoon genegeerd had. Maar door er op te reageren kan hij gemakkelijk zijn lynch op nissassa zetten. Of beter hopen dat iemand anders het ook niet snapt en dan wat druk op nissassa zetten. Het is niet veel maar het is iets.

Ik reageerde op Nissassa omdat hij een verklaring erbij geeft die ik totaal niet snapte. Ik heb hier later ook navraag over gedaan op skype, aangezien ik wel benieuwd was hoe dat zat. In die zin zet ik ook geen aanval op Nissassa, aangezien ik hem gewoon de ruimte geef (ik vraag het zelfs in prive na) om een verklaring te geven. Er was namelijk niks gebeurd, dus een BM stem plaatsen op iemand met de reden dat hij goed oplette vond ik nogal vreemd.

[00:08:49] Conceptation | ShovingNE2: Hoe zit het met je bm sten op Jas?
[00:09:16] Conceptation | ShovingNE2: Want die reden die je er bijgaf x)
[00:19:00] Didier | Relax .: Lees de reply?
[00:19:20] Didier | Relax .: Ik vond het wel grappig dat Jas opgemerkt had dat Ydeger zijn naam verkeerd getypt had
[00:19:28] Didier | Relax .: En daar op inspeelde in de stem
[00:19:41] Conceptation | ShovingNE2: Ah, op die fiets
[00:19:49] Conceptation | ShovingNE2: Had topic nog niet gelezen ;)
[00:19:53] Didier | Relax .: Blijkbaar hadden een hoop spelers dat niet eens gezien, want die snapte mijn BM-stem niet
[00:20:08] Didier | Relax .: Dus dat laat al zien dat Jas meer oplet in deze vissenkom dan 50% van de andere spelers
[00:20:11] Didier | Relax .: Duuuus.
[00:20:14] Didier | Relax .: Prima keuze :p

Ik had zelf nog niet door dat een beetje een troll was. Dus zodoende is het dan heel logisch dat je als goedje hier serieus op in gaat toch?
 

DeletedUser26004

Gast
Uhmm, weetje wat het is: het is dag 1, dan gebeurd er gewoon verdomd weinig en is een goeie lynch lastig uit te pikken. Ik vertrouw op het moment Nissassa wel. Ik vind de post van Yde maar verdacht: ook meer een stem om te moeten stemmen en dan een waardeloze flut reden erbij te zetten.

Verder vind ik Jas ook wel dubieus: Ja, ik vind Yde verdacht om zijn stem etc. Maar ik ga hem niet lynchen, want dan doe ik hetzelfde als Yde. Ik snap zijn keus wel op een inactiefje al vind ik jouw counter daarop ook een kern van waarheid hebben.

Tja, nogmaals: dag 1, ik weet het eerlijk gezegd niet heel goed. Er is niet heel veel verdacht. Er wordt meer nu iemand gelynched, omdat we moeten lynchen ;)
 

Araluen

Manticore
Ik vind het toch wel lastig om vandaag een stem te plaatsen. . .
Het enige wat me opvalt is deze post:

Goeie vraag, ik denk dat als shoving goedje was hij het gewoon genegeerd had. Maar door er op te reageren kan hij gemakkelijk zijn lynch op nissassa zetten. Of beter hopen dat iemand anders het ook niet snapt en dan wat druk op nissassa zetten. Het is niet veel maar het is iets.

Ik vind toch wel dat Heir hier een erg makkelijke stem kiest en daarnaast zegt dat 'het niet veel is'. Dat is een gereserveerde houding die je ook vaak bij wolven ziet.
 

DeletedUser

Gast
Het ziet er naar uit dat Shoving de lynch gaat bepalen, naar de stemmen te oordelen. :p
Shoving stemt aub niet 1 minuut voor de deadline. Want dat is verdacht. :eek:
 

DeletedUser26004

Gast
Ik ga mee op Heir. Ik vind zijn stem toch wel dubieus en Jas hou ik op het moment er toch liever in
 
Bovenaan