• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #181 - Fairly Odd Parents

DeletedUser

Gast
Jaspenia-> ShovingNE2

Anders zou Nis sterven, en dat zou te bizar zijn.
 

DeletedUser

Gast
ShovingNE2 -> Jaspenia

Whatever, Heir, prima, werd ninjaad, zag Shovings stem op Heir niet.
 

DeletedUser

Gast
Nissassa is lynch. Hij was Wanda (beschermengel V1).
mx0h7n.png


Imrahil is lunch. Hij was Jurgen Von Strengel (rechter).
2i0ejx4.jpg


De volgende deadline is morgen om 21u.
 

DeletedUser23442

Gast
Wat ik momenteel het verdachtst vind, is Jaspenia's post. Zijn post is namelijk vrij lang, maar het enige wat hij zegt over zijn lynchkeuze is het volgende:
Het spijt me dat ik naast mijn lynchstem verder nog op dingen reageer of iets verdacht/vreemd noem. Dat had ik inderdaad beter niet kunnen doen, want dan zou het potje straks nog actief worden ook.

Ik vind het verdacht om met zo weinig redenen te lynchen als je wel ook een hoop andere dingen kunt zeggen.
Wat kan ik 'meer zeggen'? Er was gewoon niets gebeurd wat ik "erg" genoeg vond om als reden te gebruiken voor mijn stem. Als mijn reden om te stemmen dan een inactieve is, waarbij ik al heb uitgelegd dat ik met deze activiteit liever niet actievere mensen zomaar lynchte, kan ik daar toch echt niet meer van maken dan ik nu deed.

Verder is dit een lynch waar je niet snel op aangekeken wordt (want Araluen is inderdaad inactief (misschien valt hij wel dood)), in tegenstelling tot de andere stemmen die ik zie. Vaak proberen wolven stemmen te doen waarvan ze denken dat ze er niet snel op aangekeken worden.
Oh, juist ja. Ik ben wolf, gezien de activiteit en de verdeeldheid/onzekerheid over de stemmen kan ik met een beetje moeite iedereen (proberen) lynch te krijgen. Dus ik kiest de inactiefste die het minste gevaar vormt voor me ipv dat ik meega op Nissassa of een andere actievere/bedreiging probeer uit te schakelen nu dat nog zo makkelijk zou kunnen.

Jaspenia is een boef.
Reden? Je bovenstaande """argumenten""", het zelfde als wat Shoving zegt of nog iets anders?

Jaspenia is gezien
En dit is nog wel de grootste onzin van alles wat ik terug gelezen heb. Ik ga ook geen lycantroop claimen of enige reden verzinnen waarom ik zo gezien zou kunnen zijn, want het kan gewoon niet. (met de standaard rollen die ik atm kan bedenken iig)

Maarja, ik kan weinig anders dan de ziener vragen om nog eens heeeeel goed na te gaan of hij heeeeeel zeker weet dat ik als slecht gezien ben. Zowel om mij te redden als om jezelf van een onnodige lynch te redden als ik goed blijk, want dan hebben we zeker verloren.

En de mensen die deze "ziener" geloven te vragen om nog eens heeeeel goed na te gaan of die ziener echt te vertrouwen is.

Oh, en als iemand niet zelf ziener is maar een orakeling heeft ontvangen oid, denk dan aub aan het valse orakel...
 

DeletedUser26004

Gast
Jaspenia claimt zojuist jager bij mij. Zijn er mensen die deze rol ook claimen?
 

DeletedUser

Gast
Reden? Je bovenstaande """argumenten""", het zelfde als wat Shoving zegt of nog iets anders?
Zelfde als wat Shoving zegt; je bent gezien.

Dat overruled wel alle andere argumenten lijkt me. Dag 1 was ik niet echt zeker, hoewel je voor mij wel het verdachtst was. Maar ja. Je bent gezien. Dus. :p
 

DeletedUser20542

Gast
Ik moet iets uitleggen.
Gisteren kreeg ik binnen dat Nissassa wolf is, dankzij een Orakel. Aangezien ik het heel flauw vind om in het topic te posten dat iemand gezien is probeerde ik een soort van echte verdenking te maken. Wat nu dus blijkt, is dat dat Orakel niet te vertrouwen is. Met andere woorden is het een Vals Orakel, en datzelfde valse orakel heeft wellicht ook Jaspenia doorgestuurd (al kan dat natuurlijk net zo goed een gewoon Orakel geweest zijn) (en ik ga er nu zomaar van uit dat het een Orakeling was, maar spreek me tegen als ik ongelijk heb!).

In ieder geval, we moeten eerst nog eens goed nadenken.
 

DeletedUser

Gast
Als er inderdaad een vals orakel inzit, dan Jaspenia.

Het was inderdaad een orakeling.
 

DeletedUser

Gast
Ydeger, wat lijkt jou zelf momenteel waarschijnlijker? Dat de zienering op Jaspenia klopt of niet?
 

DeletedUser26004

Gast
Het was inderdaad een orakel. Als het orakel zich nou even komt claimen bij mij in prive voor half 6 (ben ik weg tot na DL), hopelijk weten we dan meer ;)
 

DeletedUser20542

Gast
Ydeger, wat lijkt jou zelf momenteel waarschijnlijker? Dat de zienering op Jaspenia klopt of niet?
Het is eigenlijk een beetje te toevallig dat er nu alweer een wolf wordt gezien, maar het is natuurlijk niet onmogelijk. Dat is geen antwoord op je vraag natuurlijk. Ik hoop dat de zienering klopt, maar ik durf niks uit te sluiten.
 

DeletedUser26004

Gast
Nee tuurlijk niet, maar mocht het een echt orakel zijn kan hij wel ff komen claimen ;)
 

DeletedUser

Gast
Heir of Carthago gooit een flesje wijwater over ShovingNE2. Er gebeurt niets.
 

DeletedUser

Gast
Alright die kunnen we vertrouwen, ik ben sowieso priester aangezien er een vals orakel en wolf is zal er geen ketter zijn.
 

DeletedUser

Gast
Interessant.

HoC hoe weet je zo zeker dat er een vals orakel inzit?
 
Bovenaan