• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #183 - Een stille Dood

DeletedUser9104

Gast
Manmanman. Als je denk dat je een trendsetter bent dan kun je maar beter geen bm worden. BM gaat vaak als eerste dood.

Anyway. Een solide bm-stem is eigenlijk altijd wel Jasper
Dan kan ik deze stem iig niet vergeten.
 

DeletedUser23442

Gast
Thnx Ilja & Lat

Aangezien er nog niemand iets van argumentatie verkondigd heeft, voel ik me kinda genoodzaakt om op mezelf te stemmen als BM, aangezien ik mezelf wel in een goede positie hiervoor acht.

Gigagiratina

Oeh, en waarom denk je dan van jezelf dat je een goede bm bent?

omdat dit mijn eerste spelletje is en ik niemand echt kan inschatten, stem ik op Neptune94 (mezelf dus)
Je kan niemand echt inschatten zeg je (logisch, in je eerste potje)... Lijkt me alleen niet echt een goede eigenschap voor een bm die op het beslissende moment keuze's kan moeten maken?
 

DeletedUser27281

Gast
Je kan niemand echt inschatten zeg je (logisch, in je eerste potje)... Lijkt me alleen niet echt een goede eigenschap voor een bm die op het beslissende moment keuze's kan moeten maken?
Ik weet dat ik geen bm zal worden, aangezien er niemand anders op me gaat stemmen (logisch, want het is mn eerste potje), dus met een stem op mezelf doe ik niemand kwaad
 

DeletedUser23442

Gast
Iemand nog zin om actief te doen of gaan we gewoon lynchen zonder argumenten zo?
 

DeletedUser26399

Gast
Omdat ik mijn rol nog niet gekregen heb, ik heb me ingeschreven, maar geen rol ontvangen. Dus momenteel lijkt me dat niet slecht, is makkelijker om nu een goedje erbij te gooien dan een slechtje.
 

DeletedUser23442

Gast
Er is 1 noob die zijn privacy-instellingen zo heeft instaan dat ik hem geen berichten kan sturen. Hij/zij heeft dan ook (nog) geen rol. Hij kan pas meedoen als ik hem een bericht kan sturen.

Weten we ook weer op wie dit sloeg, hoewel we dat ook hadden kunnen raden :p
 

DeletedUser

Gast
Omdat ik mijn rol nog niet gekregen heb, ik heb me ingeschreven, maar geen rol ontvangen. Dus momenteel lijkt me dat niet slecht, is makkelijker om nu een goedje erbij te gooien dan een slechtje.

Waarom is het makkelijker om er een goedje bij te gooien? xddd

Rabbid heeft trouwens zijn rollen verdeeld voor het versturen van de pm's hoor
 

DeletedUser9104

Gast
Niet echt heel veel, behalve de jij bent een troll-argumenten ookwel in de vorm waarbij je troll voor noob of inactief kan vervangen
 

DeletedUser23442

Gast
Wat voor solide argumenten zijn er atm dan te vinden voor een lynch?
Er is amper iets om op verder te gaan

Mn punt was dus dat er nog niet echt iets te vinden was. Daarom dat ik hoopte dat het actiever kon worden zodat we dit wel zouden krijgen.

Zou je trouwens nog mn vraag kunnen beantwoorden?
 

DeletedUser

Gast
Graecus ik moet bijna weg en er is nog niets gebeurd. Dus graecus want ik mag hem niet en hij is nog slechter in wvw dan ik
 
Bovenaan