• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #183 - Een stille Dood

DeletedUser27281

Gast
Nog een kwartiertje om te lynchen, maar heb geen idee op wie ik moet stemmen
 

DeletedUser9104

Gast
Ik ga maar random op CrimsonChin. Ik weet het anders ook niet en tja. Eigenlijk hoor Crimson altijd in rood geschreven te worden :p
 

latdekat

Harpij
Ja, hij heeft zijn rol. Niet dat hij dat al gezien heeft.

E: Dat heb ik van Rabbid.

E2: Verwijder eens geen posts. Streep je stem gewoon door.
 

DeletedUser27281

Gast
Latdekat bracht me op het idee om het via een random number picker te doen (vandaar de verwijdering van mijn vorige post), Nummer 5 kwam eruit, en dat komt overeen met de speler Heir of Carthago (volgens de ledenlijst)
 

latdekat

Harpij
Oké dan.

Verder Graecus. Hij heeft zijn rol nog niet eens gezien, denk ik, en zal hoogstwaarschijnlijk niet veel bijdragen. Sorry, maar ik heb een lynch nodig.
 

DeletedUser27281

Gast
Ja, hij heeft zijn rol. Niet dat hij dat al gezien heeft.

E: Dat heb ik van Rabbid.

E2: Verwijder eens geen posts. Streep je stem gewoon door.
Ok, sorry, zal het niet meer doen, had het trouwens al verwijderd nog voor iemand had gereageerd, maar blijkbaar had je hem al gezien
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Zaterdag 20 augustus - 22.00 uur - BM-stemming, lynch 1 en nacht 1:
BM
Giga -> Giga
Crimson -> Hoc
Hoc -> Crimson
Genius -> Genius
Neptune -> Neptune
Signlady -> Jaspenia
Latdekat -> Jaspenia

Graecus -> Graecus
Neus -> Neus
Jaspenia -> Latdekat

Lynch
Hoc -> Graecus
Signlady -> Crimson Chin
Neptune -> HoC
Giga -> Graecus
Latdekat -> Graecus

Neus, Graecus, Crimson, Jaspenia stemden niet.

Jaspenia is BM.

Graecus is lynch, blijkt Sluipschutter(slecht).

Je kann elke nacht iemand proberen te lunchen. Jullie zullen enkel iemand kunnen lunchen die niet succesvol een moord pleegt.
De eerste persoon die jullie lunchen die die nacht iemand anders succesvol moord, zal hij in plaats van sterven, lieveling worden. Hij behoudt zijn rol, maar speelt vanaf dan voor slecht. Elke volgende moordenaar die jullie trachten te vermoorden overleeft de nacht.

Signlady is lunch. Ze blijkt pacifist(goed)
Mag dagelijks de wapens van 1 persoon tijdelijk in beslag nemen. Deze persoon zal die avond niet kunnen moorden maar zal wel beschermd zijn tegen de dood.


Overzicht deadlines:
Zondag 21 augustus - 22.00 uur - Lynch 2 en nacht 2
Maandag 22 augustus - 22.00 uur - Lynch 3 en nacht 3.
Dinsdag 23 augustus - 22.00 uur - Lynch 4 en nacht 4
 

DeletedUser20432

Gast
Mooie lynch.

Wat bedoel je?



Is al goed! Ik wou alleen even zeggen om geen posts te verwijderen.

Je wist dat Graecus zijn rol gekregen had, maar je vermeldde er pas later bij dat je dat van Rabbid wist.
Verder geef je op hetlaatste moment (eigenlijk al na de deadline of net erop) een meeloopstem op Graecus, aangezien hij toch sws lynch is, om zo je eigen naam te zuiveren aangezien je vgm wist dat hij slecht was

Jij bent dus voorlopig mijn #1 verdachte lat. Graag hoor ik je reactie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

latdekat

Harpij
Ik volg je redenering, maar dat is niet het geval. Ik heb met Graecus contact gehad. Ik dacht dat Graecus doordat hij weinig ervaren is, moeilijk zou kunnen liegen over zijn rol. Hij had hem echter nog niet. Ik heb dus Rabbid aangesproken via Skype om hem zijn rol te geven. En dan heeft Rabbid gezegd dat hij zijn rol had verstuurd. Zo simpel is het.

De stem op Graecus is omdat Graecus zijn rol nog niet had gezien, en sowieso ook als goedje niet veel kon betekenen.

Verder, stel dat ik slecht was. Dan had ik mezelf BM gemaakt en op Crimson gestemd. (Mocht Crimson wel goed zijn) Zo had ik Graecus nog kunnen redden.
 

DeletedUser

Gast
Ik volg je redenering, maar dat is niet het geval. Ik heb met Graecus contact gehad. Ik dacht dat Graecus doordat hij weinig ervaren is, moeilijk zou kunnen liegen over zijn rol. Hij had hem echter nog niet. Ik heb dus Rabbid aangesproken via Skype om hem zijn rol te geven. En dan heeft Rabbid gezegd dat hij zijn rol had verstuurd. Zo simpel is het.

De stem op Graecus is omdat Graecus zijn rol nog niet had gezien, en sowieso ook als goedje niet veel kon betekenen.

Verder, stel dat ik slecht was. Dan had ik mezelf BM gemaakt en op Crimson gestemd. (Mocht Crimson wel goed zijn) Zo had ik Graecus nog kunnen redden.

Waarom zou je op mij stemmen en niet op hoc?
 

DeletedUser20432

Gast
Ik volg je redenering, maar dat is niet het geval. Ik heb met Graecus contact gehad. Ik dacht dat Graecus doordat hij weinig ervaren is, moeilijk zou kunnen liegen over zijn rol. Hij had hem echter nog niet. Ik heb dus Rabbid aangesproken via Skype om hem zijn rol te geven. En dan heeft Rabbid gezegd dat hij zijn rol had verstuurd. Zo simpel is het.

De stem op Graecus is omdat Graecus zijn rol nog niet had gezien, en sowieso ook als goedje niet veel kon betekenen.

Verder, stel dat ik slecht was. Dan had ik mezelf BM gemaakt en op Crimson gestemd. (Mocht Crimson wel goed zijn) Zo had ik Graecus nog kunnen redden.

Dus Crimson is niet goed? Of begrijp ik het verkeerd?
 

Genius0615

Erinys
We did it boys, we zijn al direct vergeten stemmen op dag 1 na beloofd te hebben om actief te zijn x)

Ik word ook doodleuk vergeten in de ''niet gestemd'' lijst
 

latdekat

Harpij
Ah ja, er stond ook een stem op HoC. Even vergeten. Dat kon ook.

Maar ik bedoel dat als Crimson goed zou geweest zijn (of HoC) ik wss op hen gestemd had. Hiermee bedoel ik niet dat ik denk dat hij slecht is, maar dat als ik slecht was, en hij ook, ik uiteraard niet op hem had gestemd. Maar dat heeft niets te maken met verdacht vinden of niet.
 

DeletedUser20432

Gast
Maar zij waren zelfs in het geval dat jij op hen zou stemmen niet per se lynch, aangezien het dan 2-2 zou staan in stemmen, dus dan doodde je hen niet perse.
 

DeletedUser27281

Gast
Je wist dat Graecus zijn rol gekregen had, maar je vermeldde er pas later bij dat je dat van Rabbid wist.
Verder geef je op hetlaatste moment (eigenlijk al na de deadline of net erop) een meeloopstem op Graecus, aangezien hij toch sws lynch is, om zo je eigen naam te zuiveren aangezien je vgm wist dat hij slecht was

Jij bent dus voorlopig mijn #1 verdachte lat. Graag hoor ik je reactie.

Ik volg je redenering, maar hij hoefde niet per se te weten dat hij slecht was. Vroegtijdig meelopen op een stem op een slechtje als je hem nog kan redden (als je zelf slechtje bent dus), is volgens mij ook niet echt iets wat veel gedaan wordt. Maar then again: dit is mn eerste potje hier, heb het wel eerder op een forum gespeeld maar was grootschaliger (ongeveer 20 man, soms zelfs meer, zorgt voor toffe lange potjes), dus het kan natuurlijk dat dat hier anders is.
 
Bovenaan