• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #195 - Just a normal one

DeletedUser25006

Gast
Lat schiet gekko

gewone wolf
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27427

Gast
Nissassa

Lijkt me een mooie stem, als het blijkbaar niet op random niet-bijdragende mag.

Blijft 'onzintheoriën' doordrukken en op het moment dat iemand het niet met die theorie eens is is die opeens verdacht / je lynchstem?
Jaspenia gaf in eerdere posts wel goede redenen voor zijn lynchstem, maar deze redenatie vind ik toch wel apart, met name de eerste zin.
 

DeletedUser23442

Gast
-ik riep iets wat ik verdacht vond aan nissassa
-ik zag nog meer verdachts van nissassa, oa die stem op Lat
-ik riep nog meer wat ik verdacht vond aan nissassa
-er kwam een stem van Kyra die hetzelfde dacht
-ik stemde dus ook op nissassa omdat mijn gedachte werd bevestigd
-mensen liepen te huilen over dat ik genius wilde lynchen als er niets verdachts kwam, dus ik typte inderdaad 'die eerste zin' waarmee ik wilde zeggen
"Het is geen super diep sluitend wetenschappelijk bewijs, maar dat wilde jullie liever dan op iemand als Genius stemmen dus bij deze"

Maar zucht, ook dat is blijkbaar weer niet goed (facepalm)
 

DeletedUser9104

Gast
Het maakt in principe niets uit wat je zegt Jas. Er is altijd iemand die iets achter je woorden vindt wat je absoluut niet bedoelde of juist probeerde te voorkomen.
 

DeletedUser22926

Gast
Ik snap waar Rabbid vandaan komt. Het spijt me, maar Greacus is absoluut geen goede wvw-speler. En als we iedereen die er hetzelfde over denken moeten gaan lynchen, dan stel ik voor dat jullie mij doen.

Anyway. Heartlion. Stemt op Jasper met de reden dat het argument in een bovenstaande post staat. Ik heb even snel gekeken en ik kan het gemist hebben, maar volgens mij niet.
Uhm dit is een hele rare stem. Het ziet er gewoon uit of je van je stem afwilt voor de dl en dat je er dan maar van maakt dat je geen redenatie van mij ziet. Zo kan ik het ook. Maar deze stem is gewoon te slecht om van een wolf te komen dus ik zie je voorlopig als goed.

Hier ben ik het voor 101% mee eens.

Ja, Nissassa, Graecus bleek burger.
Bevestigt dat jouw theorie? Nee. Absoluut niet. Feit blijft dat je aannames liep te maken die gewoon niet klopten, en dat kan je zo niet verkopen enkel omdat hij nog burger bleek ook.
De kans is gewoon heel groot dat Graecus burger is omdat de spelleiding niet de balance wilt opfokken door hem een goede rol te geven. Hij is gewoon dus heel vaak burger, wel jammer voor hem, maar wat doe je eraan. Nissassa's theorie is geen onzin, hij denkt gewoon logisch na. Graecus zou echt niet burger claimen zo snel, hij was gewoon gefrustreerd over het feit dat arti hem bijna wilde doden.



Sorry voor mijn gebrek aan uitleg, maar ik wilde op tijd zijn. Ik vind zijn stem op Rabbid en de motivatie voor die stem nog steeds vreemd.
Dasios verspilde moeite om op neus te gaan, hem moet je gewoon doden als iedereen een betere claim heeft dan hem, of hij moet wel heel slecht spelen. Anders is hij altijd wel lunch op een of andere manier :x no offence yo neus x)

Dus. Lees mijn posts nog maar eens na. En neem deze nog eens erbij door.



Ik zou gaan zoeken tussen lat en kyra voor de wolven. Onnodig door blijven gaan terwijl de uitspraken in bovenstaande quote echt door mij zo in het topic staan. Ze deden erg hun best om mij nog even goed verdacht te maken als goede speler.

Ik vind dit een verdacht gesprek van jouw kant Kyra, je valt hier alleen maar Nissassa aan en je negeert zijn counters, claims en uitleg.
 

DeletedUser18363

Gast
Dasios verspilde moeite om op neus te gaan, hem moet je gewoon doden als iedereen een betere claim heeft dan hem, of hij moet wel heel slecht spelen. Anders is hij altijd wel lunch op een of andere manier :x no offence yo neus x)

No offense taken, maar dit is nogal achterlijk.
Als ik ziener ben ofzo wil je me er ook meteen uit hebben, puur omdat ik het ben?
Het spel is bedoeld om slechtjes eruit te halen, niet om je persoonlijke haatlijstje af te gaan.
 

DeletedUser23442

Gast
De kans is gewoon heel groot dat Graecus burger is omdat de spelleiding niet de balance wilt opfokken door hem een goede rol te geven. Hij is gewoon dus heel vaak burger, wel jammer voor hem, maar wat doe je eraan. Nissassa's theorie is geen onzin, hij denkt gewoon logisch na. Graecus zou echt niet burger claimen zo snel, hij was gewoon gefrustreerd over het feit dat arti hem bijna wilde doden.
Onzin #1:
Graecus claimde echt absoluut niet omdat hij 'gefrustreerd was over het feit dat arti hem bijna wilde doden'
Net als dat hij niet 'niet zo snel burger zou claimen'

Voor zover ik weet heeft hij namelijk al heel veel potjes burger geclaimd/geroepen of die dat nou was of niet




Dasios verspilde moeite om op neus te gaan, hem moet je gewoon doden als iedereen een betere claim heeft dan hem, of hij moet wel heel slecht spelen. Anders is hij altijd wel lunch op een of andere manier :x no offence yo neus x)
Gisteren wilde je mij doodlynchen omdat ik zoiets zei, maar nu zeg je het zelf net zo goed?

Ik vind dit een verdacht gesprek van jouw kant Kyra, je valt hier alleen maar Nissassa aan en je negeert zijn counters, claims en uitleg.
Onzin #2: Dit was best wel andersom.

Nissassa negeert alles wat gezegd wordt en blijft hetzelfde zeggen zonder toe te geven aan wat dan ook.
 

Genius0615

Erinys
Nou buiten dat ikzelf nogal weinig heb toegevoegd aan het potje atm lijken vooral Heart en Dasios me het verdachts, Dasios vanwege zn nogal random lynchstem op Neus met als uitleg dat hij de (imo) trollstem van dag 0 op Rabbid heel vreemd vond. En heart omdat hij zich nogal vreemd gedraagt met een nogal waardeloze verdenking op Kyra en Neus. Voorlopig Heart voordat ik de deadline weer eens vergeet
 

DeletedUser22926

Gast
No offense taken, maar dit is nogal achterlijk.
Als ik ziener ben ofzo wil je me er ook meteen uit hebben, puur omdat ik het ben?
Het spel is bedoeld om slechtjes eruit te halen, niet om je persoonlijke haatlijstje af te gaan.
Nee ik bedoel dat jou verdacht vinden onnodige moeite is omdat je dat toch niet kan zien dus als je wolf bent je het vaak lang uithoudt en we pas jou moeten verdenken als je er langer in zit sorry was een beetje onduidelijk. Ik verdenk je dus niet.

Uhm genius dit vind ik vreemd, zeker nu dasios me eigenlijk wel goed lijkt, zie ik toch het verdachtmaken van 2 goedjes voor mij.
 

DeletedUser9104

Gast
Uhm dit is een hele rare stem. Het ziet er gewoon uit of je van je stem afwilt voor de dl en dat je er dan maar van maakt dat je geen redenatie van mij ziet. Zo kan ik het ook. Maar deze stem is gewoon te slecht om van een wolf te komen dus ik zie je voorlopig als goed.

Ik wist absoluut niet wat ik moest stemmen. Dusja. Ik zag jouw stem staan en kon toen ik teruglas geen goede redenatie vinden (achteraf bleek dat ik eroverheen gelezen had, maargoed. Shit happens.)


Uhm genius dit vind ik vreemd, zeker nu dasios me eigenlijk wel goed lijkt, zie ik toch het verdachtmaken van 2 goedjes voor mij.

Die wil gewoon graag van z'n stem af :')
 

DeletedUser23442

Gast
Nee ik bedoel dat jou verdacht vinden onnodige moeite is omdat je dat toch niet kan zien dus als je wolf bent je het vaak lang uithoudt en we pas jou moeten verdenken als je er langer in zit sorry was een beetje onduidelijk. Ik verdenk je dus niet.

Uhm genius dit vind ik vreemd, zeker nu dasios me eigenlijk wel goed lijkt, zie ik toch het verdachtmaken van 2 goedjes voor mij.
Behalve dat je alles vreemd vindt mag je ook best nog ff reageren op mn post
 

Genius0615

Erinys
Nee ik bedoel dat jou verdacht vinden onnodige moeite is omdat je dat toch niet kan zien dus als je wolf bent je het vaak lang uithoudt en we pas jou moeten verdenken als je er langer in zit sorry was een beetje onduidelijk. Ik verdenk je dus niet.

Uhm genius dit vind ik vreemd, zeker nu dasios me eigenlijk wel goed lijkt, zie ik toch het verdachtmaken van 2 goedjes voor mij.

Het is niet omdat jij denkt dat Dasios goed is dat ik dat moet denken he
 

DeletedUser9104

Gast
Gezien de activiteit om te janken is en er geen lunch was is/ zijn de overige wolfjes waarschijnlijk inactief. Een andere mogelijkheid is dat de lunch is tegengehouden en er een wolf tussen de veelposters zit die geen aandacht wil vestigen op het ontbreken van de lunch. Gezien niemand daar nog wat over gezegd heeft.

Ik kijk gewoon naar feiten, niet naar interpretaties. Er werd 'wolf' gezegd. Niet slechtje.

E: P.s. Waarom probeer je zo voor Kyra op te komen? Zijn jullie samen wolf of hoe zit het? :)

Nissassa heeft meerdere post gemaakt waarom hij gekko verdacht vond omdat hij Kyra verdedigde. Misschien is het niets, maar het zou goed kunnen dat Kyra mede-wolf is van Gekko. Het is gewoon dat er weinig is om echt dingen uit op te maken. Dusja.
 

DeletedUser22926

Gast
Behalve dat je alles vreemd vindt mag je ook best nog ff reageren op mn post
Komt voor de bakker.

Onzin #1:
Graecus claimde echt absoluut niet omdat hij 'gefrustreerd was over het feit dat arti hem bijna wilde doden'
Net als dat hij niet 'niet zo snel burger zou claimen'

Voor zover ik weet heeft hij namelijk al heel veel potjes burger geclaimd/geroepen of die dat nou was of niet





Gisteren wilde je mij doodlynchen omdat ik zoiets zei, maar nu zeg je het zelf net zo goed?


Onzin #2: Dit was best wel andersom.

Nissassa negeert alles wat gezegd wordt en blijft hetzelfde zeggen zonder toe te geven aan wat dan ook.

Onzin #1: ik intepreteerde het wel zo in ieder geval en ik denk dat ik hier op een lijn zat met Nissassa

Voor dat 2e zie vorige post


Onzin #2: Het was idd nu ik het zie een tweezijdige bash battle nu ik het zo zie maar op het laatst negeert kyra alle vragen en daar baseerde ik het op, slecht he :x
Dit argument mag idd de prullenbak in.
 

DeletedUser25006

Gast
Nacht 2

Activiteit qua stemmen om van te janken.

Hopelijk komen er nog wat stemmen bij met een extra uurtje.

Definitieve deadline nacht 2 om 23u.
 

DeletedUser9104

Gast
Deadline is geweest en er zijn maar twee stemmen. Mooi voorbeeld van de activiteit hier x)
 
Bovenaan