• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #195 - Just a normal one

latdekat

Harpij
De vraag is of Graecus als ie goed is meer goede beslissingen neemt dan als ie slecht is. Verder Kyra.

En succes aan iedereen die het verdient!
 

DeletedUser10470

Gast
Graecus, go for it. Heb hele hoge verwachtingen van je, dus ik ga er vanuit dat je je verantwoordelijkheid kan nemen. En indien niet, komen we daar ook achter en weten we dat.
 

DeletedUser21356

Gast
Sorry, maar waarom al die stemmen op Graecus? D: (Ja, Burger en zo. Maar het is Graecus)
Jaspenia
 

DeletedUser21204

Gast
Guys, Graecus zegt zelf dat hij dat van de burger pas zei nadat hij zijn rol had bekeken.
Dus gaan jullie hem nu serieus daarom BM maken?
 

Genius0615

Erinys
Guys, Graecus zegt zelf dat hij dat van de burger pas zei nadat hij zijn rol had bekeken.
Dus gaan jullie hem nu serieus daarom BM maken?

Graecus is in mijn ogen 1 van de beste wvw spelers in recente tijden. Ik denk dat zelfs Rabbid in zijn beginjaren nog niet aan deze man zou kunnen tippen. Ik stem op hem met het volledige vertrouwen dat hij het potje tot een goed einde kan leiden
 

DeletedUser23442

Gast
Geniaal en Graecus beginnen niet toevallig met dezelfde letter.
Pls.....

Graecus is in mijn ogen 1 van de beste wvw spelers in recente tijden. Ik denk dat zelfs Rabbid in zijn beginjaren nog niet aan deze man zou kunnen tippen. Ik stem op hem met het volledige vertrouwen dat hij het potje tot een goed einde kan leiden
Pls.....

Mijn bm stem zal iig gaan naar degene die bm kan worden zodat Graecus het niet wordt
 

DeletedUser22926

Gast
Graecus is in mijn ogen 1 van de beste wvw spelers in recente tijden. Ik denk dat zelfs Rabbid in zijn beginjaren nog niet aan deze man zou kunnen tippen. Ik stem op hem met het volledige vertrouwen dat hij het potje tot een goed einde kan leiden
Gotta love die dubbele betekenis van de laatste zin: een goed einde :,)

Naja iig ik denk dat graecus het serieus niet slecht gaat doen. Geef hem eens een kans, levert mis ook wel wolven op door mensen die hem proberen over te halen mee te stemmen of henzelf als wolf bm maken. Graecus loopt vaak mee jazeker, maar ik vind dat hij serieus nog redelijk na kan denken en ik denk dat hij zeker met het bmschap extra zijn best doet.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Graecus is in mijn ogen 1 van de beste wvw spelers in recente tijden. Ik denk dat zelfs Rabbid in zijn beginjaren nog niet aan deze man zou kunnen tippen. Ik stem op hem met het volledige vertrouwen dat hij het potje tot een goed einde kan leiden

Kijk je kan sarcastisch gaan doen en trollen, maar dit is gewoon ziek x)
 

DeletedUser18363

Gast
Maar hoe weten we dat Graecus het gaat verkloten als hij nooit de kans krijgt om BM te zijn?
 

DeletedUser21575

Gast
Ik stem nog liever op een wolf dan op een goede Graecus.
Veel succes verder allemaal.
Ik stem liever op een goedje als bm dan een wolf. Maar in tegenstelling tot jou wil ik dan ook dat de goedjes winnen snapje?
De vraag is of Graecus als ie goed is meer goede beslissingen neemt dan als ie slecht is. Verder Kyra.

En succes aan iedereen die het verdient!
Voor mij is het letterlijk gewoon zo dat ik zoiets heb van, ik heb liever een goedje als BM, dan de mogelijk van een slechtje als bm. Normaal stemmen we op sterke spelers in de hoop dat een van hun goed blijkt. Maar de kans is ook dat een wolf BM word. Vorig potje was Kyra ook wolfBM en had erg veel invloed op de wolvenwinst aan het einde door haar bm-schap.

Graecus

Rabbid, deze mentaliteit kunnen we niet hebben.
Ik vond Rabbid's mentaliteit (ook al kunnen we daar weinig uit afleiden) erg apart.

Ik was goed vorig potje hoor x)
Ik weet het, staan we allemaal van te kijken, maar was toch zo :eek:
Hij zei dat je de afgelopen 5 potten wolf was. De afgelopen pot was je echt wolf. Dus waarom corrigeer je hem?
 

DeletedUser23442

Gast
Gotta love die dubbele betekenis van de laatste zin: een goed einde :,)

Naja iig ik denk dat graecus het serieus niet slecht gaat doen. Geef hem eens een kans, levert mis ook wel wolven op door mensen die hem proberen over te halen mee te stemmen of henzelf als wolf bm maken. Graecus loopt vaak mee jazeker, maar ik vind dat hij serieus nog redelijk na kan denken en ik denk dat hij zeker met het bmschap extra zijn best doet.
Geef 1 voorbeeld van een post waar Graecus (zelf) nadacht in een wvw potje
 

DeletedUser21575

Gast
Geef 1 voorbeeld van een post waar Graecus (zelf) nadacht in een wvw potje
Dit was helemaal Graecus?
burger, mag je gerust vermilden, hoeveelste potje op een rij ben ik nu al burger op een rij, 8 en hoeveel potjes op een rij is kyra wolf 5

E: Al is dat, nu ik er over nadenk niet echt een voorbeeld waarin goed nagedacht word.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser9104

Gast
Beter maken we Graecus geen bm. Gezien hij over het algemeen bagger speelt en echt niet over bm-kwaliteiten beschikt.

Jasper daarentegen is over het algemeen een prima bm.
 

DeletedUser26399

Gast
Stemmen op jezelf tellen niet mee staat in de beginpost.

En jongens, ie kan best zeer waarschijnlijk goed zijn, maar denken we echt dat hij goede keuzes gaat maken?
Verder zegt ie zelf dat hij het postte voor hij zijn rol zag.....
Ja, maar ik zei ook dat ik deze niet hoefde te corrigeren omdat het klopte. 8 keer na elkaar, dan weet je het wel en van random is dan niet meer veel in huis.
Guys, Graecus zegt zelf dat hij dat van de burger pas zei nadat hij zijn rol had bekeken.
Dus gaan jullie hem nu serieus daarom BM maken?
Zie boven

Aangezien ik mezelf nog altijd de beste BM vindt. ILja
 

latdekat

Harpij
Ja, maar ik zei ook dat ik deze niet hoefde te corrigeren omdat het klopte. 8 keer na elkaar, dan weet je het wel en van random is dan niet meer veel in huis.

Zie boven

Aangezien ik mezelf nog altijd de beste BM vindt. ILja

Twee potjes geleden was je niet eens burger. Laat staan dat je zelfs al acht keer burger bent geweest. Het enige wat ik uit jouw post kan opmaken is dat je probeert je claim, die je zelfs toen nog niet had gekregen, probeert op een vreemde manier te "bewijzen".
 
Bovenaan