• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #195 - Just a normal one

DeletedUser21356

Gast
Hij zei dat je de afgelopen 5 potten wolf was. De afgelopen pot was je echt wolf. Dus waarom corrigeer je hem?
Omdat Graecus met 'Wolf' wss Slechtje bedoelt. Kyra was vorig potje wel Wolf, maar dat waren de Goedjes. ;)
 

DeletedUser21575

Gast
Omdat Graecus met 'Wolf' wss Slechtje bedoelt. Kyra was vorig potje wel Wolf, maar dat waren de Goedjes. ;)
Ik kijk gewoon naar feiten, niet naar interpretaties. Er werd 'wolf' gezegd. Niet slechtje.

E: P.s. Waarom probeer je zo voor Kyra op te komen? Zijn jullie samen wolf of hoe zit het? :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21204

Gast
T is gewoon flauw, ben ik weer eens goed gaan mensen alwéér lopen zagen omdat goedje toevallig "wolf" was dat potje.
 

DeletedUser27427

Gast
Ik stem liever op een goedje als bm dan een wolf. Maar in tegenstelling tot jou wil ik dan ook dat de goedjes winnen snapje?

Voor mij is het letterlijk gewoon zo dat ik zoiets heb van, ik heb liever een goedje als BM, dan de mogelijk van een slechtje als bm. Normaal stemmen we op sterke spelers in de hoop dat een van hun goed blijkt. Maar de kans is ook dat een wolf BM word. Vorig potje was Kyra ook wolfBM en had erg veel invloed op de wolvenwinst aan het einde door haar bm-schap.


Ik vond Rabbid's mentaliteit (ook al kunnen we daar weinig uit afleiden) erg apart.


Hij zei dat je de afgelopen 5 potten wolf was. De afgelopen pot was je echt wolf. Dus waarom corrigeer je hem?
Zegt het feit dat Graecus vaak burger is dan dat hij nu burger en dus een goedje is? En maakt het iets uit hoe vaak iemand wolf is geweest?

Ik kijk gewoon naar feiten, niet naar interpretaties. Er werd 'wolf' gezegd. Niet slechtje.

E: P.s. Waarom probeer je zo voor Kyra op te komen? Zijn jullie samen wolf of hoe zit het? :)
Dat Graecus ook daadwerkelijk wolf bedoelde en niet slechtje is ook slechts een interpretatie. Je lijkt het bovendien nogal voor Graecus op te nemen. Twee wolven/geliefden?
 

DeletedUser21575

Gast
Zegt het feit dat Graecus vaak burger is dan dat hij nu burger en dus een goedje is? En maakt het iets uit hoe vaak iemand wolf is geweest?

Volgens mij heb jij de essentie van de eerste 2 pagina's gemist? Spelleider deed alsof hij Graecus ging kicken door een opmerking die hij maakte > Graecus begreep het niet en begon publiekelijk te zeiken dat hij burger was > ophef om niets want spelleider maakte een grapje > Graecus is niet het wvw mastermind dat een Kyra of Rabbid is dus je mag er voor 99% uitgaan dat Graecus inderdaad burger is.

Dat ik verder een beetje doortroll op dag 1 omdat er niets te doen is is puur om mensen uit hun hoekje te krijgen. Kijken of iemand domme dingen zegt. Zoiets hoort erbij. Dat hoor je ondertussen te weten en te herkennen Dasios..

Dat Graecus ook daadwerkelijk wolf bedoelde en niet slechtje is ook slechts een interpretatie. Je lijkt het bovendien nogal voor Graecus op te nemen. Twee wolven/geliefden?
Ik zie daar geen interpretatie. Er stond wolf geen slechtje. Dat maken jullie ervan :p Ik neem het niet op voor Graecus. Ik knal gewoon hard op de feiten in dit topic. De enige onbetwistbare dingen waar we op kunnen reageren?
 

DeletedUser22926

Gast
T is gewoon flauw, ben ik weer eens goed gaan mensen alwéér lopen zagen omdat goedje toevallig "wolf" was dat potje.
Toeval bestaat niet - Master Oogway

Daarnaast Dasios ik vind de bash op nissassa wel gewoon verdacht met je "2 wolven/geliefden?" Want 1 er kunnen niet eens geliefden zijn op dag 0 (tenzij we opeens wvw teams spelen) en ze zijn ook beide sws geen wolf want spelleiders gunnen iemand als graecus vaak geen wolvenrol omdat dat de balance kan verpesten. Maar dat weet jij ook wel denk ik.
 

DeletedUser21204

Gast
Volgens mij heb jij de essentie van de eerste 2 pagina's gemist? Spelleider deed alsof hij Graecus ging kicken door een opmerking die hij maakte > Graecus begreep het niet en begon publiekelijk te zeiken dat hij burger was > ophef om niets want spelleider maakte een grapje > Graecus is niet het wvw mastermind dat een Kyra of Rabbid is dus je mag er voor 99% uitgaan dat Graecus inderdaad burger is.

Dat ik verder een beetje doortroll op dag 1 omdat er niets te doen is is puur om mensen uit hun hoekje te krijgen. Kijken of iemand domme dingen zegt. Zoiets hoort erbij. Dat hoor je ondertussen te weten en te herkennen Dasios..


Ik zie daar geen interpretatie. Er stond wolf geen slechtje. Dat maken jullie ervan :p Ik neem het niet op voor Graecus. Ik knal gewoon hard op de feiten in dit topic. De enige onbetwistbare dingen waar we op kunnen reageren?

Gast, 10e keer, Graecus zegt zelf dat hij zijn rol hierna pas zag. Hij begreep het prima. Dus dit klopt gewoon niet, waarom houd je dit vol als Graecus zelf het ontkracht???
 

latdekat

Harpij
Volgens mij heb jij de essentie van de eerste 2 pagina's gemist? Spelleider deed alsof hij Graecus ging kicken door een opmerking die hij maakte > Graecus begreep het niet en begon publiekelijk te zeiken dat hij burger was > ophef om niets want spelleider maakte een grapje > Graecus is niet het wvw mastermind dat een Kyra of Rabbid is dus je mag er voor 99% uitgaan dat Graecus inderdaad burger is.

Dat ik verder een beetje doortroll op dag 1 omdat er niets te doen is is puur om mensen uit hun hoekje te krijgen. Kijken of iemand domme dingen zegt. Zoiets hoort erbij. Dat hoor je ondertussen te weten en te herkennen Dasios..


Ik zie daar geen interpretatie. Er stond wolf geen slechtje. Dat maken jullie ervan :p Ik neem het niet op voor Graecus. Ik knal gewoon hard op de feiten in dit topic. De enige onbetwistbare dingen waar we op kunnen reageren?

Hmm. Het is dus zo dat iets wat hij zegt voor hij zijn rol krijgt onbetwistbaar is? Je mag dan zo hard als je wil beweren dat Graecus niet het grootste licht is WvW, me dunkt dat ie niet gaat zeggen dat ie wolf is. Dat jij nu die aanname maakt dat Graecus nooit zou liegen over dat ie wolf is nadat hij z'n rol heeft gekregen is merkwaardig. Zoiets hoor jij gewoon te weten, dat je theorie niet klopt. Had je nu gewoon gezegd dat het om te trollen is zou perfect geloofwaardig geweest zijn, waarom probeer je de theorie-die-niet-klopt door te zetten?
 

DeletedUser21575

Gast
Okay hier komen we dan op een punt waarbij niet duidelijk is welke interpretatie juist is.

Ik zag hier namelijk gewoon een kinderlijke reactie in die eerdere woorden terugnam omdat hij toen pas de grap snapte.

"Ohh ik ben niet af? Ohh nee dan heb ik helemaal mijn mond niet voorbij gepraat. Ik maakte maar een grapje ik had mn rol nog niet eens gezien. "
 

DeletedUser23442

Gast
Ik geloof niet dat mn stem echt veel uitmaakt :p

Maar ik stem Heartlion als compliment voor zn inzet het vorige potje
 

DeletedUser26399

Gast
Heart

Verder ik zei dat voor ik mijn rol gekregen had, dat is 100% correct, verder had ik de mop wel begrepen. Ik had echter had ik het gedacht om de mop terug te counteren door mijn rol te zeggen. Toen ik die controleerde bleek deze te kloppen. Ook heeft Artifex mij een bijrol gegeven door die opmerking, dat lijkt mij wel leuk. Wie deze wil weten mag claimen in mijn privé.
 

latdekat

Harpij
Heart

Verder ik zei dat voor ik mijn rol gekregen had, dat is 100% correct, verder had ik de mop wel begrepen. Ik had echter had ik het gedacht om de mop terug te counteren door mijn rol te zeggen. Toen ik die controleerde bleek deze te kloppen. Ook heeft Artifex mij een bijrol gegeven door die opmerking, dat lijkt mij wel leuk. Wie deze wil weten mag claimen in mijn privé.

Waarom heb ik zo het gevoel dat de meeste spelleiders hun rollenverdeling niet gaan aanpassen als deze eenmaal gemaakt is, puur omdat jij dezelfde rol hebt? Verder is het niet heel slim zomaar te zeggen dat je een extra bijrol hebt, wolven enzo.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser26399

Gast
Bedankt voor de melding, zal ik onthouden, zal het laten staan, is nu toch te laat
 

DeletedUser21356

Gast
Ook heeft Artifex mij een bijrol gegeven door die opmerking, dat lijkt mij wel leuk. Wie deze wil weten mag claimen in mijn privé.
Euhm, dit lijkt me eerder een goedkope manier van een Wolf om claims te krijgen dan een oprecht Goedje. Artifex gaat niet ineens iets hebben van: "Laat ik m'n balance opf*cken met een bijrol omdat Graecus Burger is en dat gezegd heeft."
 

DeletedUser25006

Gast
De stemmen liepen goed gelijk op tussen Jasper en Graecus, er kon echter maar één iemand de nieuwe burgemeester worden. Tot nieuwe BM wordt uitgeroepen met 6 tegen 5 stemmen Jaspenia

Er was ook een lunch door de wolven deze nacht, helaas is DonFrank a.k.a. De Sint van ons heengegaan. Dankzij de wolven dus geen pakjes 5 december.

Bengel V1
 
Bovenaan