• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #195 - Just a normal one

DeletedUser22926

Gast
Wow stemmen op mij? Is this the real life 0.o

Gekko ga nou niet denken dat graecus dit expres zegt om claims te verzamelen, verdoe je tijd bij iemand anders aub want dit heeft geen zin.
 

DeletedUser21204

Gast
Ik denk echt niet dat Graecus dit zegt met 1 of andere geweldige tactiek oid hoor Gekko...

Al vind ik het ook heel vreemd dat Artifex tijdens het spel nog bijrollen gaat uitdelen???
Mag ik er ook 1tje, Artifex? :p
 

DeletedUser26399

Gast
Jij hebt al iets anders dan burger, ze zij gewoonweg dat ik burger was omdat ze mijn spelkwaliteiten niet goed genoeg vond om een deftige rol te geven. Ik ga dit na het potje wel bewijzen
 

latdekat

Harpij
Jij hebt al iets anders dan burger, ze zij gewoonweg dat ik burger was omdat ze mijn spelkwaliteiten niet goed genoeg vond om een deftige rol te geven. Ik ga dit na het potje wel bewijzen

Buiten dat hij mannelijk is, lijkt deze kans me echt miniem. Ik weet namelijk dat Artifex de rollen random verdeeld. Dan lijkt het me vreemd dat deze voor jou dit niet doet (dit deed hij niet in z'n vorige potjes, daar heb je al andere rollen als burger gehad) én je nog een bijrol geeft puur omdat je het vraagt.

Maar goed, aangezien jij het bent is het twijfelachtig.
 

DeletedUser21204

Gast
Ik vind dit ook echt heel vreemd ja... Artifex doet inderdaad altijd random, en zomaar iemand een bijrol geven als het spel al bezig is kan ook niet echt...
Als dit spel klaar is en wat Graecus zegt waar is, ben ik zeer benieuwd naar de redenen...
 

DeletedUser26399

Gast
De reden is dat ze niet vond dat ik mijn rol in het topic mocht zeggen omdat dat mij een target voor de wolven maakte en ze me een bijrol gegeven heeft die ik wel nog ga vertellen. En na de pot mag je de bewijzen zien tenzij dat toegelaten is om het te tonen in discussietopic als ik de verwijzingen naar mijn rol schrap (crtl is te vervalsen, dus vrij te delen in mijn ogen)
-----------------------
Hier is het:

Je manier van spelen is zeker niet goed en vrij bizar als je het mij vraagt.

Je bent door je eigen gedrag nu openbaar met je rol meteen al en daarmee een doelwit. Wellicht uitgaan van sarcasme bij een post zoals die van mij.

Omdat ik het je gun wil ik je een bijrol geven, aanvaard je die ja of nee?

~Dood en lijden hebben niet het laatste woord!~
Dieuwertje Blok, woensdag om 13:53 Meld
Reageer

ja
 

DeletedUser21356

Gast
Artifex is een hij. :/
En het lijkt mij nog altijd zeer onwaarschijnlijk. Een bijrol kan al helemaal de balans weghalen. Dit zie ik Artifex dan ook niet meteen doen.
 

DeletedUser21356

Gast
Ik denk niet dat Art zulke zinnen maakt. @"je bent door je eigen gedrag nu openbaar met je rol meteen al"
 

latdekat

Harpij
Hmm. Je geeft aan dat Artifex tegen claimen is. Aangezien claimen niet uit staat, denk ik, is dit erg verdacht. Geen enkele spelleider gaat iemand afstraffen omdat deze gedaan heeft wat mocht. Dat jij dit beweert, is bizar.

Komt de zinsbouw van die ene zin er nog bij die Gekko heeft in zijn post heeft.
 

DeletedUser21204

Gast
Dus een burger claim = doelwit voor de wolven? x)

Dit is echt fucking vreemd. Graecus claimt op dag 1, zijn keuze, en dan krijgt hij van de spelleider een bijrol omdat hij zelf zo stom/slim/idk was om te claimen op dag 1??

Echt, als dit klopt ben ik echt zeer benieuwd naar wat Artifex hier achteraf op te zeggen heeft, want dit kan eigenlijk echt niet...
 

DeletedUser25006

Gast
Ik heb een fout gemaakt die ik niet had mogen maken.

Willen jullie een herstart met nieuwe rollen zelfde potje of doorspelen?
 

DeletedUser21204

Gast
Ik ben voor doorspelen. Een bewezen burger kan best OP zijn, maar t is Graecus maar :x En hij is (helaas) niet eens BM geworden.
 

DeletedUser21575

Gast
Ik ben voor doorspelen. Een bewezen burger kan best OP zijn, maar t is Graecus maar :x En hij is (helaas) niet eens BM geworden.
Dat komt omdat jullie massaal op Jasper stemde, hoezo is dat nu opeens 'helaas' ? x) Ik bedoel, het was al vrij obvious dat hij goed was.
 

DeletedUser21204

Gast
Dat komt omdat jullie massaal op Jasper stemde, hoezo is dat nu opeens 'helaas' ? x) Ik bedoel, het was al vrij obvious dat hij goed was.

10e keer, hij had het gepost voordat hij zijn rol had. Het was dus echt in geen enkele mate obvious. Dat jij dat nu verkeerd opvatte x)
 

DeletedUser21575

Gast
10e keer, hij had het gepost voordat hij zijn rol had. Het was dus echt in geen enkele mate obvious. Dat jij dat nu verkeerd opvatte x)
2e keer. Die reactie dat hij pas naderhand naar zijn post keek was zo nep. Echt zo'n kind die achteraf loopt te ontkennen om twijfel te gooien over zijn eerdere uitspraak.
 

DeletedUser26399

Gast
10e keer, hij had het gepost voordat hij zijn rol had. Het was dus echt in geen enkele mate obvious. Dat jij dat nu verkeerd opvatte x)

2e keer. Die reactie dat hij pas naderhand naar zijn post keek was zo nep. Echt zo'n kind die achteraf loopt te ontkennen om twijfel te gooien over zijn eerdere uitspraak.

Ik denk t niet

Voor de idk keer.

Ik poste dat ik burger was(toen wist ik mijn rol nog niet), daarna keek ik naar mijn rol en zag ik dat die idd burger was. Dus reageerde ik met het feit dat mijn gok juist was.

Dus nee, ik wou geen twijfel zaaien.
 
Bovenaan