• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #198 - More. Just. Chaos.

latdekat

Harpij
Sarcasme gedetecteerd
oké voor et geval het geen sarcasme is:
Denk dat jij dit niet verstaat, useless wil zeggen nutteloos, dus ik zie hier een hint in dat we verkeerd bezig zijn, anderzijds heeft de spelleider je post geliked, dit kan ook weer dubbel zijn, oftewel van hij(de spelleider) het gewoon grappig. Oftewel is het en hint naar het feit dat ik nutteloos ben, maar gezien dat er ook foute hints in zitten kan dit ook betekenen dat ik nuttig ben.

99% kans dat ie het gewoon grappig vindt. Verder m'n beste Graecus, fijn dat je het speciaal voor Kyra nog eens extra vertaalt. Vooral aangezien Kyra geen Engels kan enzo.

En, wat is je punt? Je probeert ons duidelijk te maken dat je zowel nuttig als nutteloos kan zijn. Daar zijn we veel mee opgeschoten. x)
 

DeletedUser21204

Gast
Ik geloof dat mensen dachten dat het dagen waren, en dat dat inhield dat er zondag geen deadline is, wat ook wel logisch is want kerst enzo.
 

DeletedUser21204

Gast
Gezien de onbekende deadline zet ik alvast een stem, just in case.

Ydeger krijgt allemaal BM-stemmen terwijl hij nog letterlijk geen enkele post heeft gemaakt, daar word ik een beetje zenuwachtig van.
 

latdekat

Harpij
Ik geloof dat mensen dachten dat het dagen waren, en dat dat inhield dat er zondag geen deadline is, wat ook wel logisch is want kerst enzo.

En binnen deze theorie, vind je het logisch dan dat er op nieuwjaarsdag wel een deadline valt? En waarom is die zondag dan niet gewoon weggelaten zoals de zaterdagen?
 

DeletedUser22926

Gast
Vandaag geen tijd meer morgen weer wel dus ook ik zet wel even een stem neer:
K gun het iedereen eigenlijk wel te blijven leven nu :^
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21575

Gast
En binnen deze theorie, vind je het logisch dan dat er op nieuwjaarsdag wel een deadline valt? En waarom is die zondag dan niet gewoon weggelaten zoals de zaterdagen?
Daarom vind ik het onlogisch om te zeggen, de ene feestdag laten ze er uit en de andere niet. Beetje Chaotisch als je het mij vraagt. x)
 

DeletedUser27427

Gast
Ik snap dat het vreemd is, maar dan zou ik eerder van de rest willen horen waarom ze blind op iemand stemmen die al bijna 24u niet actief is?
@Dasios , @Gekkootje63 , @heartlion ? Kennen jullie elkaar toevallig al? :O

Ja jij wel, maar de rest dus niet.
Ik bedacht pas dat ik misschien mijn stem wel moest uitleggen toen ik hem al had geplaatst. Ik wilde in ieder geval een keer op iemand anders stemmen dan op Jaspenia, ik switch wel vaker ineens naar een speler op wie ik anders nooit stem. Yde is meestal wel kritisch en een goede speler en dat hij vandaag dan niet online is, hoeft niet zoveel te zeggen. En zou het niet een beetje stom zijn als alle slechtjes op dezelfde persoon zouden stemmen? Ik denk niet dat je hier iets achter moet zoeken.
 

DeletedUser21575

Gast
Alleen maar omdat ik het subtieler zei dan Kyra steelt zei de like voor wat ik al zei D:
Dan krijg je bij deze een like van mij.

Ik bedacht pas dat ik misschien mijn stem wel moest uitleggen toen ik hem al had geplaatst. Ik wilde in ieder geval een keer op iemand anders stemmen dan op Jaspenia, ik switch wel vaker ineens naar een speler op wie ik anders nooit stem. Yde is meestal wel kritisch en een goede speler en dat hij vandaag dan niet online is, hoeft niet zoveel te zeggen. En zou het niet een beetje stom zijn als alle slechtjes op dezelfde persoon zouden stemmen? Ik denk niet dat je hier iets achter moet zoeken.
Stemmen uitleggen is altijd fijn! Dan hebben we geen misverstanden.
 

DeletedUser26399

Gast
Of er is geen deadline uitslag en de doden vallen gewoon weg en krijgen dat in PM te horen en de BM moet zoals in het vorige potje alles doorgeven via PM
 

DeletedUser20542

Gast
Ik was gisteren niet eens inactief, maar ik had gewoon geen mening over die vage plaatjes x)

Ook goed gejat tijdens netwerken xd
Punt 1. Waarom kun je het niet gewoon allebei in 1 post zetten? 2. Moeten wij je nu allemaal als bewezen goedje zien omdat jij van die slimme ideeën hebt oid? Dit is een vreemde post.

Gezien de onbekende deadline zet ik alvast een stem, just in case.

Ydeger krijgt allemaal BM-stemmen terwijl hij nog letterlijk geen enkele post heeft gemaakt, daar word ik een beetje zenuwachtig van.
Jaloers ofzo? Ik snap niet zo goed waarom je mij slachtoffert, terwijl degenen die daadwerkelijk vreemde handelingen zouden verrichten, zij zijn die op me hebben gestemd. Lol, dat is een vage lange zin. Maar mijn punt is dus: ik heb eigenlijk niks fout gedaan, dus dit lijkt nogal een aparte stem om mij er gewoon uit te krijgen.

Alleen maar omdat ik het subtieler zei dan Kyra steelt zei de like voor wat ik al zei D:
Deed je dat expres? xD
 

DeletedUser21575

Gast
Dat lijkt me sterk Graecus. En ja dat kan zijn Jaspenia, Echter vind ik dat stiekem wel een beetje raar. ik bedoel het is niet alsof we maar een halve speeldag hadden.
 

DeletedUser21356

Gast
Of er is geen deadline uitslag en de doden vallen gewoon weg en krijgen dat in PM te horen en de BM moet zoals in het vorige potje alles doorgeven via PM
Dat zou heel vaag zijn, aangezien we dan niet eens weten of iemand Goed of Slecht is.
 
Bovenaan