• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #201 - The Secret

DeletedUser21356

Gast
maar ik denk nog steeds dat nissassa slecht is, waarom zou hij niet slecht zijn dan?
Waarom zou Nissassa wel Slecht zijn dan? Ik mis precies nog altijd de argumenten, aangezien je 'samenwerkingstheorie' niet blijkt te kloppen.

En Eli, volgens mij zijn er verdachtere personen dan ik. Achter de schermen ben ik iig actiever, aangezien niet alles in het topic gesmeten hoeft te worden.
 

DeletedUser20542

Gast
@ydeger (sorry quoteproblemen)

Zie onderstaande en daarnaast waarom probeer jij uberhaupt nog inhoudelijke vragen te stellen, daar gaat toch niemand op reageren x) je bent al kinda bewezen.



Waarom ik nu op nissassa ga? Logisch. Ik ben bewezen goedje met een jagerschot gericht op Nissassa. Ik ben dus sws lunch als Nissassa goed is, maar als hij slecht zou zijn zou ik geen lunch zijn. Nissassa zou als goedje dus mij nu zo erg mogelijk proberen te overtuigen van zijn goed zijn, met een claim o.d.. Dat doet hij echter niet, waardoor hij blijkbaar een gerust gevoel heeft over de komende lunch. Nissassa vind het dus niet heel erg dat mijn schot nog op hem staat anders had hij echt wel bij mij geclaimd, of hij moet zelf dood willen. Hij is dus slecht en denkt hier natuurlijk niet aan door zijn controle over de lunch.
Ja, laat ik maar gewoon zwijgen, want ik ben bewezen neutraal.

Ik heb letterlijk geen enkele claim, dus van mij heb je voorlopig niets te vrezen. Waarom is het vreemd dat ik gewoon lekker doorspeel en probeer om er wolven uit te krijgen? Jij probeert nu vooral om met vage argumenten jouw eigen goedheid te bewijzen, maar zoals je zelf misschien al in de gaten hebt, slaan die argumenten op niet zo veel.

Oke cool als hij bewezen is mag hij best met een claim komen, anders blijft mn schot staan. Er staan genoeg redenen: Ydes stemgedrag was gewoon anders, hij blijkt dan ook neutraal. De samenwerking was een tunnel, maar ik denk nog steeds dat nissassa slecht is, waarom zou hij niet slecht zijn dan?
Waarom zou ik als neutraaltje dat niet per se bepaalde mensen dood moet krijgen een 'ander stemgedrag' hebben?
 

DeletedUser21356

Gast
Ydeger bevestigt dat hij Saraceen is.
E: Heart is gevaarlijker atm.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21575

Gast
Ik ben hier wel een beetje klaar mee. heartlion , schiet me maar. Jij bent momenteel de verdachtste meest wolfische uit de bende dus je krijgt mijn stem. En als ik gelijk heb leef ik, en als ik het fout heb ben ik zelf ook dood. Either way zijn we van deze onzin af?
 

DeletedUser22926

Gast
erm waarom dit? Ik heb een claim open en bloot, ik "tunnel' blijkbaar en ik ga tegen de stroom in, is dat het gedrag van een slechtje? kom op man x)

Ik wil best wat anders stemmen, maar ik zie niks beters dan de argumenten op jou, nissassa. Dus ik wil ook best yde stemmen maar oke... Ik begrijp gewoon niet waarom ik nu verdacht ben.
 

DeletedUser22926

Gast
Nou jongens, sorry voor de activiteit in het potje brengen en sorry voor het zoeken naar wolven.
 

DeletedUser22926

Gast
Yde, bij tweestrijd ga ik het niet overleven, en de goedjes misschien ook niet.
 

DeletedUser21204

Gast
Ydeger ipv heart. Obviously.

Overigens momenteel compleet onbereikbaar via WhatsApp en skype. En nu ook forum btw. Zit in de auto op Imra's mobiel :p Ben er rond half 11 weer.
 

DeletedUser

Gast
Naar mijn mening is dit puur zeer tunnelend gedrag van Heart en heb zojuist nog even met hem gesproken. Zowel tegen Heart en Nissassa geen goede redenen om een stem te plaatsen. Aangezien er verder niets anders bekend is dan Ydeger als saraceen heb ik verder weinig keus.
 

DeletedUser27427

Gast
snap de stemmen op heart niet goed
Ik ben ook niet geheel overtuigd van Hearts slechtheid. Zijn tunneling is vreemd, maar hij is al eerder onterecht gelyncht toen hij fel en agressief speelde. Het diet me gewoon te sterk denken aan een speelstijl die hij vaak gebruikt. Om maar geen goedje te lynchen: Ydeger.
 

DeletedUser18003

Gast
Ik vind dit een beetje kinderachtig gedoe tussen Nissassa en Heartlion x) Heb het idee dat er hier iets te emotioneel gestemd wordt, dus ik ga mee op Ydeger, aangezien we er dan in ieder geval niet per ongeluk een goedje eruit lynchen.
 
Bovenaan