• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #201 - The Secret

DeletedUser27765

Gast
Vandaag helaas weer weinig tijd gehad (waarom zijn die weekenden altijd zo druk?!), wel bij met lezen. Daarom Ydeger, ben nog van niemand overtuigd als slechtje, dus ook om de lynch van een goedje te voorkomen.
 

DeletedUser21204

Gast
Vandaag helaas weer weinig tijd gehad (waarom zijn die weekenden altijd zo druk?!), wel bij met lezen. Daarom Ydeger, ben nog van niemand overtuigd als slechtje, dus ook om de lynch van een goedje te voorkomen.

Ik vroeg jou nog waarom je op mij stemde. Verwacht nog altijd een antwoord, inactief of niet.
 

DeletedUser

Gast
Waarom is het van belang dat mijn claim op tafel gaat komen?
Kan je vertellen ik ben geen wolf
Ik vertrouw kyra totaal niet waarom moet ze van haar zogenaamde netwerk zo pushen om te weten wat voor rol ik heb
Zeg ik het niet ben ik lynch wat zijn dit voor praktijken
Als iedereen dit zo graag wil weten zitten orakels genoeg in lijkt me
 

DeletedUser18003

Gast
Waarom is het van belang dat mijn claim op tafel gaat komen?
Kan je vertellen ik ben geen wolf
Ik vertrouw kyra totaal niet waarom moet ze van haar zogenaamde netwerk zo pushen om te weten wat voor rol ik heb
Zeg ik het niet ben ik lynch wat zijn dit voor praktijken
Als iedereen dit zo graag wil weten zitten orakels genoeg in lijkt me
Er zitten zowel orakels als valse orakels in x) Dus iedere keer als iemand een orakel krijgt, is het de vraag of het überhaupt wel waar is. Daarom is het dit potje super moeilijk om erachter te komen wie nou wat is, en nu is de infectie ook geweest x) Snap daarom wel waarom Kyra een claim van je wil; we hebben nog geen enkele wolf gevonden, dus iedereen is verdacht...
 

DeletedUser27427

Gast
Waarom is het van belang dat mijn claim op tafel gaat komen?
Kan je vertellen ik ben geen wolf
Ik vertrouw kyra totaal niet waarom moet ze van haar zogenaamde netwerk zo pushen om te weten wat voor rol ik heb
Zeg ik het niet ben ik lynch wat zijn dit voor praktijken
Als iedereen dit zo graag wil weten zitten orakels genoeg in lijkt me

We hebben er nu nul wolven uit en op basis van een gesprek met jou kan ik zeggen dat ik je behoorlijk verdenk. Als je niets over jezelf kwijt wil, zul je de consequenties moeten aanvaarden. Een beetje medewerking zou fijn zijn, als je de wolven er echt uit wil hebben dan.
 

DeletedUser

Gast
Iedereen is verdacht prima kom maar op met alle rollen zodra de saraceen er uit is want denk dat je wolven in je netwerk hebt zitten of jullie zijn het gewoon zelf
 

DeletedUser21204

Gast
De saraceen is lynch, dus die kan niet meer winnen, want die is sinds 22:00 al dood.
 

DeletedUser21204

Gast
Het is nacht 3, dus de welp is opgegroeid, en de saraceen claimde ook saraceen en is vandaag lynch geweest. Dus helaas, ook deze excuusjes gaan niet op.
 

DeletedUser

Gast
Hoe weet je zo zeker dat welp opgroeit op dag 3 dat staat nergens
Maar goed ik ben geen wolf
En de focus op mij snap ik totaal niet
0 wolven er uit en dan denk je echt dat ik dat zo goed kan spelen
Uhm kyra ik ben super slecht in slechtje zijn
Dus nee ik ben het echt niet
 

DeletedUser21204

Gast
Als jij het niet bent, waarom dan zo compleet weigeren te claimen en werkelijkwaar alle mogelijke smoesjes proberen aan te halen?
 

DeletedUser

Gast
Waarom claim jij niet ?
Ik bedenk geen smoesjes
Jij bent ergens dingen aan het zoeken die nergens op slaan

E: zoals ik al zei ik ga slapen
Morgen weer vroeg op
Ik geen nacht rust om dit in de weg laten staan

Mocht je mijn claim willen hebben en de wolven weer een handje verder willen helpen geen probleem deze komt morgen in het topic
 

DeletedUser21204

Gast
Ik heb letterlijk in jouw prive gezegd dat ik best wil claimen, als jij dat ook doet.
 

DeletedUser23442

Gast
Sorry mensen.
Vandaag onverwachts hele dag niet thuis geweest. Ben er nu enkel heel kort via mn mobiel maar deadline uitslag zal pas morgen wat later op de middag gaan worden.

Volgende deadline dan ofc niet direct de avond erop maar een dagje later.

Sorry sorry sorry D: :( :(
 
Bovenaan