• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Inschrijftopic WvW #210 Battle of the Scientists

DeletedUser26715

Gast
Ik ga nog ff het claimen iets meer uitwerken aangezien het niet duidelijk is

Over hints aan of uit ga ik nog ff overleggen
 

DeletedUser27427

Gast
Het is wel goed het nog eens te overwegen. Je leidt ten slotte voor het eerst en hints worden gewoon als ingewikkeld gezien.
 

DeletedUser21575

Gast
1. Graecus
2. Dasios
3. Ari, Master of Science.
4. Nissassa, Slave of Science.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Hints aan -> nope

Je hoeft dan ook niet mee te doen:).




Mijn sig ivm verlies van mijn vorige sig:
tniqz3T.gif
 

DeletedUser27931

Gast
Het is wel goed het nog eens te overwegen. Je leidt ten slotte voor het eerst en hints worden gewoon als ingewikkeld gezien.


Maar ik vind het althans leuk om hints te verzinnen en die goed te verstoppen, maar ik snap ook wel waarom er mensen op tegen zijn. Ik ga wss ooit nog wel zelf een potje leiden en dat doe ik dan wel met 8 man ofzo die hints wel leuk vinden...

Maar omdat wij toch graag 14 man willen hebben we hints maar even uitgezet...

(Maar ik kan je al verzekeren als er een potje komt met hints dan zijn het geen makkelijke hints, misschien wel soort puzzels, maar dat zie ik dan wel :) en het zijn al helemaal niet hints van pietje lijkt wel op wolf, ik zou hem lynchen als ik jou was...)
 

DeletedUser26715

Gast
Claimen:

Je mag in dit potje niet zeggen wat je bent of een van je acties doorvertellen waardoor je rol duidelijk word of ook maar iets door te vertellen wat ervoor kan zorgen dat de ander achter je rol komt.

Je mag wel orakels doorspelen
Je mag wel je rol vertellen aan mensen die weten wat jij bent,

Dus stel ziener A is bewezen en heeft jou gezien en de ziener besluit je daarover te informeren dan mag jij je precieze acties die bij je rol horen doorvertellen.
Je mag alles vertellen over anderen. Je mag hierbij ook "claimen" dat je zeker weet dat het zo is.
Hierbij mag je niet door laten schemeren dat je hem als ziener gezien hebt.


Als iemand nog vragen heeft nu of tijdens het potje stel ze dan gerust dan zal ik even kijken.
 

DeletedUser20542

Gast
Ik mag niet claimen. Tussen haakjes, als ik sterf mag ik iemand doodschieten.

E: Oh, ik dacht dat er stond dat dit wel mocht x) Goede aanpassing jongens.
 

DeletedUser25931

Gast
Ben op mobiel,maar kan iemand me toevoegen op de lijst?
Wat hints betreft, zelfs al kan t best wel interessant zijn, volgens mij hebben mensen het hier niet op dat spelleiders invloed hebben op hoe anderen je zien qua rol. Lijkt me beter om eens voor de mensen die hier niet van zijn apart gericht een pot te doen, als je dat later wilt( sign me dan maar alvast in, is weer wat anders x)
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
1. Graecus001
2. Dasios
3. AriChibi
4. Nissassa
5. Solarwolf
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.





Mijn sig ivm verlies van mijn vorige sig:
tniqz3T.gif
 

DeletedUser26715

Gast
claimen:

Je mag op de Klaagmuur claimen wat je wilt.


dit is een toevoeging
 

DeletedUser25006

Gast
Hints aan -> nope

Ik wist dat je dat ging zeggen :p

Verder voor mij ook een no go met al die rare dingen rondom claimen gaat mij wat te ver.

Scheelt dat ik zo wel niet als eerste dood kan gaan weer...
 

DeletedUser21204

Gast
Ja ik pas ook maar.. dus als jullie voor mij hints uit deden, doe maar gwn aan hoor x)
 

DeletedUser18003

Gast
1. Graecus001
2. Dasios
3. AriChibi
4. Nissassa
5. Solarwolf
6. DutchGirl
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
 
Bovenaan