• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Inschrijftopic WvW #210 Battle of the Scientists

DeletedUser

Gast
Zet hints aan tho... ik ben zeer benieuwd namelijk

1. Graecus001
2. Dasios
3. AriChibi
4. Nissassa
5. Solarwolf
6. DutchGirl
7. Aeneas
8.
9.
10.
11.
12.
13.
 

DeletedUser18363

Gast
claimen:

Je mag op de Klaagmuur claimen wat je wilt.


dit is een toevoeging

Zet claimen aan of zet netwerken uit.
Want nu heeft het letterlijk geen zin om überhaupt te netwerken aangezien je er niks wijzer van wordt en alleen maar Kyra's moet wegsturen.
 

DeletedUser27931

Gast
Zijn de rollen totaal freestyle of komen ze allemaal voor in het regels/rollentopic?

We hebben ze allemaal uit het regels/rollentopic gehaald. Genade heeft ook even gekeken of de blance tussen goed en slecht wel goed was. Dus op de rare instelling na is het een "normale" pot.

E:

Zet claimen aan of zet netwerken uit.
Want nu heeft het letterlijk geen zin om überhaupt te netwerken aangezien je er niks wijzer van wordt en alleen maar Kyra's moet wegsturen.


Je kan nu samen overleggen buiten het spel om. En het is een gok moet wie je dat doet, maar als je met een wolf overlegd weet die toch jou rol niet want dat mag je niet zeggen. Het enige is dat hij je verkeerde informatie gebruikt om een andere speler te lynchen.
 

DeletedUser18363

Gast
We hebben ze allemaal uit het regels/rollentopic gehaald. Genade heeft ook even gekeken of de blance tussen goed en slecht wel goed was. Dus op de rare instelling na is het een "normale" pot.

E:




Je kan nu samen overleggen buiten het spel om. En het is een gok moet wie je dat doet, maar als je met een wolf overlegd weet die toch jou rol niet want dat mag je niet zeggen. Het enige is dat hij je verkeerde informatie gebruikt om een andere speler te lynchen.

Het heeft geen zin om te netwerken zo, omdat dus nergens over kan praten. Waarover moet je overleggen? Het weer? Als je niet over rollen kan praten kan je letterlijk alleen de lynch afstemmen.
 

DeletedUser21575

Gast
Het heeft geen zin om te netwerken zo, omdat dus nergens over kan praten. Waarover moet je overleggen? Het weer? Als je niet over rollen kan praten kan je letterlijk alleen de lynch afstemmen.
Ik praat wel met je over het weer joh.
 

AriChibi

Hydra
Het heeft geen zin om te netwerken zo, omdat dus nergens over kan praten. Waarover moet je overleggen? Het weer? Als je niet over rollen kan praten kan je letterlijk alleen de lynch afstemmen.
Je mag wel met mij netwerken over bus 10 of 13 of zo XDXD
 

DeletedUser20542

Gast
1. Graecus001
2. Dasios
3. AriChibi
4. Nissassa
5. Solarwolf
6. DutchGirl
7. Aeneas
8. Neus
9. Ydeger
10.
11.
12.
13.

Alvast een tip: probeer jullie zo weinig mogelijk te bemoeien met het spel in het topic.
 

DeletedUser10470

Gast
1.
2. Dasios
3. AriChibi
4. Nissassa
5. Solarwolf
6. DutchGirl
7. Aeneas
8. Neus
9. Ydeger
10.
11.
12.
13.

Mocht het potje pas over 72 uur beginnen mag hij zichzelf weer toevoegen.
 

DeletedUser27931

Gast
hij heeft wss een ban van 72 uur :(

maar als het zo door gaat met inschrijvingen dan zijn we dan nog niet begonnen :p

en anders is hij een vervanger
 

DeletedUser25931

Gast
Ik ga moeten uitschrijven Hiero. Ik gun t dat jullie gewoon een pot kunnen leiden,, maar ik heb t een beetje druk met practica en verslagen :(
 
Bovenaan