• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #210 Battle of the Scientists

DeletedUser18363

Gast
Door gebrek aan activiteit in deze pot ga ik kiezen tussen neus en ydeger. Luksss is gewoon een ontiegelijk laffe stem want die valt toch dood. Dus daarop stemmen levert niets op.

Ydeger en Neusje doen wel enigszins mee maar dragen nog niets bij. In tegenstelling tot bijvoorbeeld MemeGoddess Arichibi.

Ik weet het, deze toelichting is echt het Neusje van de zallum.

Ik heb echt een fucking goeie LoL meme gedropt hier tho.
 

DeletedUser26715

Gast
Hey Lab-team,
even een korte onderbreking met een bericht van de manager.
We hebben de laatste tijd een hectische tijd achter de rug met veel sabotage en er is zelfs een lijk gevonden.
Net nu we dachten dat we alles onder controle hadden en Arichibi als teamleider hadden aangesteld om de daders te vinden,
had Graceus toch zijn twijfels bij de goedheid van Arichibi en heeft besloten om, toen ze even niet keek, toe te slaan.
Hij greep haar bij haar haren en sloeg haar hoofd zo vaak tegen de lab tafel aan dat ze is overleden aan haar verwondingen.
Dit is een tragische gebeurtenis voor het team aangezien Arichibi een goedje was.

Janna - labrat (goed):

Toen jij 18 werd ontdekte jij dat je een passie had voor kinderen. Je was toen ook heel blij toen je uiteindelijk de liefde van je leven had gevonden. Het duurde niet lang voordat jullie je eerste kind kregen. Jammer genoeg is het ook maar bij 1 kind gebleven. Je werkt daarom aan je vrije tijd ook mee aan projecten om kinderen meer te laten sporten.

Actie:
niks

Note:
Je bent een (burger).

Ook was Arichibi in bezit van een blog-wachtwoord (toegang tot de Klaagmuur)

Graecus is een Beul v1


Er zal opnieuw gestemd moeten worden voor BM,
hiervoor hebben jullie nog tot vanavond 21:00 voor.
Zijn er minder dan 50% van de stemmen voor BM zal de deadline voor de BM verschuiven naar morgen (24-3) 21:00.


 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser18003

Gast
Toen jij 18 werd ontdekte jij dat je een passie had voor kinderen. Je was toen ook heel blij toen je uiteindelijk de liefde van je leven had gevonden. Het duurde niet lang voordat jullie je eerste kind kregen
Dit is vrij disturbing.
 

DeletedUser18003

Gast
Het zou het meest logisch zijn om nu de bewezen beul BM te maken, maar moeten we Graecus echt vertrouwen als het om leven en dood gaat? x)
 

DeletedUser25006

Gast
1. Het zou zo mooi zijn Graecus bm te maken, maar vind niet dat hij dat verdient na de dood van een goedje.

2. Hoe kan ik in godsnaam mee doen met een potje waarbij BM met een nieuwe stemming wordt gekozen...omg

3. Ik kies Dutchgirl voor bm
 

DeletedUser18363

Gast
Toch maar even stemmen voor ik het weer vergeet.
Yde, vrij inactief. Moeten we niet hebben natuurlijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser26399

Gast
Graecus

Ik denk dat ik de besteBM ben en ik verdacht Ari ergens gewoon.
 

DeletedUser20542

Gast
Door gebrek aan activiteit in deze pot ga ik kiezen tussen neus en ydeger. Luksss is gewoon een ontiegelijk laffe stem want die valt toch dood. Dus daarop stemmen levert niets op.

Ydeger en Neusje doen wel enigszins mee maar dragen nog niets bij. In tegenstelling tot bijvoorbeeld MemeGoddess Arichibi.

Ik weet het, deze toelichting is echt het Neusje van de zallum.
Excusez-moi?
 

DeletedUser

Gast
Uhm... Graecus, waarop baseerde je die actie? Eigenlijk, laat ook maar... tis aan te raden in het vervolg om niet te gaan gokken tho...

Normaliter is het verstandig om een bewezen iemand de volgende BM te geven, maar Graecus... dus DutchGirl, mijn originele stem

Verder Dasios, omdat de laatste wens van Ari is
 

DeletedUser25006

Gast
dat is dan handig..

Volgens mij is et 2 voor Nissassa en 2 voor Dasios, en aangezien onze BM met stemming wordt bepaald kan er geen knoop gehakt worden..?

E: Vergeet bovenstaande want ik ben geninjad
 
Bovenaan