• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #210 Battle of the Scientists

DeletedUser25006

Gast
Sorry dat ik moet reageren, maar ik ben dood, kom op en let zelf ook eens op.

Daarbij telt mijn stem dus ook niet voor BM niet dat dat verschil uit maakt maar toch.

Ik ben dus dood doei.
 

DeletedUser27931

Gast
Afscheidsbrief dutchgirl:

Roy wolfboy.
Veel plezier met wéér voor BM stemmen
 

DeletedUser

Gast
Sorry, na nu de hele dag niet beschikbaar. Niet thuis, geen luxe met mobiel internet.

Dasios is niet inactief, zodat ie niet dood valt, maar veel inactiever dan ik gewend ben van hem.
Verder is dit potje zo dood als maar dood kan zijn en zou ik eigenlijk uit prinipe op Graecus willen stemmen, maar bewezen goedje en je mag niet opzettelijk de tegenpartij helpen...
 

DeletedUser27427

Gast
Ik kom er misschien laat mee, maar donderdag was ik letterlijk van het begin van de middag tot 's nachts weg en gisteren had ik problemen met de wifi. En dan nog, ik ben tegen inactief zijn om als wolf niet op te vallen. Wel fijn dat er al vroeg iemand met een suggestie komt in ieder geval.
 

DeletedUser27931

Gast
Steven - Analist (goed):

Je passie is in de loop van de tijd niet veranderd. Je vond het altijd leuk om bepaalde dingen te analyseren. Later ben je daarom ook in het lab gaan werken. In je vrije tijd heb je de minecraft potions veel bestudeert. Je bent erachter gekomen hoe je ze IRL moet maken.


Actie:
Je bent in bezit van een levensdrankje. Hiermee mag je 1x in het spel iemand levend maken. Dit doe je door het in het topic te melden dat je het levensdrankje op de betreffende persoon gooit.


Note:

Je bent een (Heks)
 

DeletedUser27427

Gast
Wel zonde dat we een heks zijn kwijtgeraakt aan inactiviteit.
Verder is er door de inactiviteit sowieso niet veel te zeggen. Het valt me wel op dat Neusje ietsje actiever lijkt te zijn dan anders. Ik weet niet of dat iets zegt, maar misschien stem ik toch op iemand anders al bm. Bovendien is de kans groot dat er vannacht een infectie is en er een goedje wordt gelyncht. In dat geval zou het waarschijnlijk drie goed tegen drie slecht zijn. Het is nu dus van groot belang een goedje als bm te kiezen. Waarschijnlijk ga ik dus voor Graecus.

E: Ik had over het hoofd gezien dat Yde gelyncht was, dus het zou in het hierboven beschreven geval drie slecht tegen twee goed worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser18363

Gast
Wel zonde dat we een heks zijn kwijtgeraakt aan inactiviteit.
Verder is er door de inactiviteit sowieso niet veel te zeggen. Het valt me wel op dat Neusje ietsje actiever lijkt te zijn dan anders. Ik weet niet of dat iets zegt, maar misschien stem ik toch op iemand anders al bm. Bovendien is de kans groot dat er vannacht een infectie is en er een goedje wordt gelyncht. In dat geval zou het waarschijnlijk drie goed tegen drie slecht zijn. Het is nu dus van groot belang een goedje als bm te kiezen. Waarschijnlijk ga ik dus voor Graecus.

E: Ik had over het hoofd gezien dat Yde gelyncht was, dus het zou in het hierboven beschreven geval drie slecht tegen twee goed worden.

Als er een infectie is, zou Graecus een goed target zijn aangezien ie bewezen is. Dus dit slaat dus eigenlijk nergens op Dasios.
 

DeletedUser27765

Gast
Ik ben de rest van de avond afwezig, nu via gsm dus ff kort. De stemmetjes in mijn hoofd fluisteren Kyra
 

DeletedUser27427

Gast
Als er een infectie is, zou Graecus een goed target zijn aangezien ie bewezen is. Dus dit slaat dus eigenlijk nergens op Dasios.

Daar ben ik het mee eens. Toch moeten we hoe dan ook een slechtje eruit stemmen en een goedje burgemeester maken en dat is behoorlijk lastig met zo weinig activiteit.
 

DeletedUser18363

Gast
Daar ben ik het mee eens. Toch moeten we hoe dan ook een slechtje eruit stemmen en een goedje burgemeester maken en dat is behoorlijk lastig met zo weinig activiteit.

Dan is het dus niet heel slim op Graecus BM te maken.
 
Bovenaan