• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #219 Random Number generator

DeletedUser23701

Gast
wel daar heb je wel een punt in ja.
het kan bv evengoed Nissassa zijn en als hij inderdaad niet actief was gisteren en wolf kan dat ook de reden zijn dat er geen lunch was.
dus daar heb je wel weer gelijk in

dus voor mij kommen beiden Dasios of Nissassa voor als mogelijke wolven dan.
maar aangezien Dasios zich niet kan verdedigen (hij is weg -.-)

zal ik voor Nissassa gaan, ookal heb ik hem BM gestemd.

tenzij je daar ook een antwoord op weet waarbij hij het voordeel van de twijfel krijgt
 

AriChibi

Hydra
tenzij je daar ook een antwoord op weet waarbij hij het voordeel van de twijfel krijgt
Beschermengel, wellicht. Dat er geen lunch was vind ik ook raar, met 9 spelers horen er denk ik 2 wolven te zijn? Normaliter althans, weet niet of dat hier ook zo is, misschien is er één infectiewolf.
 

AriChibi

Hydra
het is maar een misschien, maar nog altijd een mogelijkeeid die er is
Als er een beschermengel was, heeft ie iig goed gegokt gisteren, dus dan was het target misschien Hertog, jij(?), of ikzelf als voorspelbare targets. Hertog aangezien ie vaak 'makkelijk' eerste nacht lunchtarget is, jij wellicht omdat je een paar rondes niet mee hebt gespeeld en dus ook 'makkelijk' (e.g. zonder kritiek erop) weg te gooien bent. Oh, en ik ben natuurlijk een superieure keuze voor de lunch, blijkend uit het vorige potje.
 

DeletedUser21356

Gast
@Rabbid: Hertog is dood, daarmee dat hij niet reageert. ;)

Mij lijkt het nog altijd meer plausibel dat een Heks/Bengel/... gisteren iemand heeft gesaved, dan dat er geen Lunch was door inactiviteit. Dan zouden beiden Wolven namelijk inactief moeten zijn, terwijl alleen Nissassa niet stemde. Ari's optie kan ook het geval zijn, maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat er maar 1 Wolf in zou zitten op 9 spelers.
 

DeletedUser21575

Gast
wel daar heb je wel een punt in ja.
het kan bv evengoed Nissassa zijn en als hij inderdaad niet actief was gisteren en wolf kan dat ook de reden zijn dat er geen lunch was.
dus daar heb je wel weer gelijk in

dus voor mij kommen beiden Dasios of Nissassa voor als mogelijke wolven dan.
maar aangezien Dasios zich niet kan verdedigen (hij is weg -.-)

zal ik voor Nissassa gaan, ookal heb ik hem BM gestemd.

tenzij je daar ook een antwoord op weet waarbij hij het voordeel van de twijfel krijgt
Ik vind het een beetje makkelijk om te zeggen:
- er was geen lunch
- 1 iemand was inactief

Dus, 1+1=2, Nissassa is wolf. Terwijl je dondersgoed weet, en wat anderen ook al aanhalen, is dat er naast de hooguit plausibele inactieve wolven veel meer mogelijkheden zijn om geen lunch te hebben.

De simpelste daarin zijn idd bengel, heks, maar ook DO is bijv. een mogelijkheid. Of de lunch stond op het lynchtarget en is niet meer aangepast a.d.h.v. de stemmen. Maar nogmaals, beetje zwakke stem om aan te nemen dat 'alle' wolven inactief waren dus dan maar de stem zetten op iemand die niet online was.

Wat ik dan verder betreurenswaardig vind is dat mensen die aangeven ik kom niet meer online vanavond ook gelijk dat als vrijbrief gebruiken om die avond niet te stemmen. Dat is erg zonde. En ook zo maak je je er best makkelijk van af.

Ik weet zelf ook heel goed dat als ik soms vroeg een stem zet opeens iedereen over je valt en je dan zelf opeens het slachtoffer bent van een wolven-meeloop.
 

AriChibi

Hydra
Ik blijf wel bij mijn vorige stem aangezien ik nog geen andere leidraad heb. Als iemand een geniale ingeving heeft, weet je me te vinden. Ik ga weer terug naar hersenloos typen, groetjes.
 

DeletedUser21575

Gast
Ik blijf wel bij mijn vorige stem aangezien ik nog geen andere leidraad heb. Als iemand een geniale ingeving heeft, weet je me te vinden. Ik ga weer terug naar hersenloos typen, groetjes.
Ik kan hem even niet meer terug vinden, wat is jouw vorige stem?
 

DeletedUser21356

Gast
Ik denk dat ze deze bedoelt, hoewel dat een beetje vaag zou zijn:
Ik dacht dat die toch niet zouden tellen, maar goed. Hmm. Heb eigenlijk alleen maar mean gememed teggen Rabbid, kan hier altijd nog op terugkomen als ik klaar ben met huiswerk. (Geen RNG, goed he, power of memes)
 

DeletedUser21204

Gast
dus voor mij kommen beiden Dasios of Nissassa voor als mogelijke wolven dan.
maar aangezien Dasios zich niet kan verdedigen (hij is weg -.-)

zal ik voor Nissassa gaan, ookal heb ik hem BM gestemd.

tenzij je daar ook een antwoord op weet waarbij hij het voordeel van de twijfel krijgt

Wow, werkt dat zo, zal ik volgende keer dat ik enigszins verdacht word door sommigen ook maar ff verdwijnen :O Cool!
 

AriChibi

Hydra
Ari, met welke reden precies ga je op Rabbid?
Die ene random onkarakteristieke opmerking over alleen Gekko vertrouwen met als reden dat de rest onbetrouwbaar was. Naar mijn mening is Hertog betrouwbaarder dan Gekko (te allen tijden) en veel doorzichtiger als wolf, dus zijn argumentering vond ik niet sterk genoeg, zeker niet voor iemand zoals Rabbid.
 
Bovenaan