• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #98 - Pure Chaos

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Echt waar sorry hoor ik heb nog eerder zin om me direct uit te schrijven als we allemaal hier als een stelletje mongolen gaan gedragen.
Of je doet gewoon fatsoenlijk of je gaat ergens anders spammen en niet hier. Ik hoop dat wolven beetje begaan zijn met mensen die wel normaal willen spelen en hun als eerste uithalen.

Jullie zijn gewoon echt een stelletje kleuters... had verwacht dat men wel wat meer serieuzer ging spelen, zoals het vorige potje aangezien dit weer een mooi potje is om je beste kanten te laten zien.

En hierbij ik wil geen BM worden dus stemmen op mij hoeven niet bedankt.
 

DeletedUser

Gast
Ik voor bm ik ben super goed hier zullen jullie me op moeten vertrouwen.
 

DeletedUser

Gast
Goed, allereerst allemaal succes!

Ik ga dit potje weer gezellig meedoen, en stel me meteen beschikbaar als BM. Waarom moet je op me stemmen dan? Wel:
- Ik ben knap
- Ik heb ervaring met spelen met beperkt tot niet netwerken.
- De goedjes gaan winnen, en ik dus ook.

Verder, een heel doorzichtig idee: in het vorige anonieme potjes waren Zoey, Charlotte en Seppe wolf. Misschien moeten we dat even in ons achterhoofd houden.
 

DeletedUser

Gast
Verder, een heel doorzichtig idee: in het vorige anonieme potjes waren Zoey, Charlotte en Seppe wolf. Misschien moeten we dat even in ons achterhoofd houden.
Ik wil hier graag mijn mening over geven, maar denk dat die al snel verwijderd zal worden door de forum mods dusja...

Ik wacht dag 0 nog even af, maar als jullie echt zo door willen gaan dan stop ik gewoon.
 

DeletedUser

Gast
Ik wacht dag 0 nog even af, maar als jullie echt zo door willen gaan dan stop ik gewoon.

Mocht je moonmonkey zijn: kap met dat kinderachtige gedreig te stoppen omdat wat iemand zegt of je rol je niet bevalt.
Mocht je dat niet zijn: kap met je gedragen als een moonmonkey.

En dan verder hetgeen wat iedereen vast al aan ziet komen..
*kijkt even hoe het forumpersonage ook alweer heet*
Alexis 4 president! (al ben ik met BM voor nu ook wel tevreden)
Het gezaag over waarom ik wel niet BM moet worden, wat enkel dingen als "ik ben knap", "ik ben een vrouw", "ik ben goed", etc. zal bevatten, zal ik jullie besparen.
Niemand hier weet of ik goed wolven kan vangen, en een slap verhaaltje gaat daar niets aan bijdragen.
Kwestie van vertrouwen.
Take a leap of faith.
 

DeletedUser

Gast
Buiten dat ik gigantisch jong ben op deze foto: Succes allemaal. Tevens ben ik het met Alexis eens, schrijf je gewoon niet in als je dit denkt.
 

DeletedUser

Gast
Ik vind dat wat Marie zegt geenszins kinderachtig, daarnaast betwijfel ik of dat puur iets is wat Moon zou zeggen. Je kan toch onmogelijk ontkennen dat dat wat Sade zegt gewoon helemaal nergens op slaat en geen enkele toevoeging heeft?

Owja, wat pas écht kinderachtig is, is dat je direct Moon erbij moet betrekken.
 

DeletedUser

Gast
Ik heb het idee dat Marie Kyraco is, no offence, maar ze oogt wat norser de laatste tijd.

OT: die ava van Roel Meyer is echt om te huilen.

Echt OT: Hoeveel spelers doen er nu eigg mee?
 

DeletedUser

Gast
Ik heb het idee dat Marie Kyraco is, no offence, maar ze oogt wat norser de laatste tijd.

OT: die ava van Roel Meyer is echt om te huilen.

Echt OT: Hoeveel spelers doen er nu eigg mee?
Het is een anonieme ronde, dan is het niet de bedoeling dat je er gaat proberen achter komen wie wie is. Laat je verrassen door de kwaliteiten van mensen waarbij je niet wist dat ze het in zich hadden!
Er doen 21 spelers mee, zoals op de 1ste pagina staat.

Oh, nu vergeet ik bijna te vragen aan Sade waarom we dat "in ons achterhoofd zouden moeten houden"
Ik denk namelijk niet dat er ook maar een mogelijk verband zou kunnen bestaan, tenzij de spelleiding ons zit te trollen.
 

DeletedUser

Gast
eens even kijken of we hier wat Russische kwaliteiten naar boven kunnen halen.
Zo nodig stel ik russisch roulette voor :p
Anyway, succes iedereen
@Mink: de kans dat de spelleiding ons gaat trollen is vrij groot, aangezien er blijkbaar ook nog een verrassing klaarstaat (en verder is het 1 april, dus je weet nooit)
 

DeletedUser

Gast
Weiziging in Spelregels

Na een goedde opmerking van PartoftheGame hebben ik en Queen of Chaos besloten dat er vanaf heden niet meer geraden mag worden over de spelers achter de accounts.

Nogmaals bedankt PotG voor het meedenken.
 

DeletedUser

Gast
Goeden avond iedereen!,

Heel veel plezier bij het spelen, Verder:
Stem Lars Janssens voor BM

Waarom?

<<<<<< Mijn pf is cool8-)
 

DeletedUser

Gast
On-topic, of er gaan mensen dood vallen en andere accounts berispingen krijgen.​
You have no powers here! Alleen de spelleiding kan mensen straffen in dit potje.

Weiziging in Spelregels
Wijziging*


Ik bied me trouwens als BM, ik heb hier enkele argumenten voor.
1. Ik heb een zonnebril
2. zie punt 1
3. dit is al argument 3 dat betekent dat er wel veel reden is om mij BM te maken.

E:


Faal je moet opsturen vandaag.

Als je goed had gekeken had je gezien dat de persoon boven je tegelijkertijd postte met de spelleider.

Verder ben ik heel nieuwsgierig naar mijn profielfoto Edit: I'm hot :O, die ga ik zo zien. En wens ik iedereen veel succes.
Ik hoef zoals gewoonlijk geen BM te zijn.

Offtopic:
Ligt het aan mij of lijkt dit potje verdacht veel op een reclamestunt voor de concurrerende browsergame "http://www.kingsofchaos.com/"? Vinden jullie ook niet dat we dit moeten melden bij de mods en zo?
 

DeletedUser

Gast
You have no powers here! Alleen de spelleiding kan mensen straffen in dit potje.


Wijziging*




Als je goed had gekeken had je gezien dat de persoon boven je tegelijkertijd postte met de spelleider.


Verder ben ik heel nieuwsgierig naar mijn profielfoto Edit: I'm hot :O, die ga ik zo zien. En wens ik iedereen veel succes.
Ik hoef zoals gewoonlijk geen BM te zijn.

Offtopic:
Ligt het aan mij of lijkt dit potje verdacht veel op een reclamestunt voor de concurrerende browsergame "http://www.kingsofchaos.com/"? Vinden jullie ook niet dat we dit moeten melden bij de mods en zo?

Het is niet dat het al van tevoren bekend was dat je vandaag moest opsturen en niet op het forum moest posten ...
 

DeletedUser

Gast
Het is een anonieme ronde, dan is het niet de bedoeling dat je er gaat proberen achter komen wie wie is. Laat je verrassen door de kwaliteiten van mensen waarbij je niet wist dat ze het in zich hadden!
Er doen 21 spelers mee, zoals op de 1ste pagina staat.

Oh, nu vergeet ik bijna te vragen aan Sade waarom we dat "in ons achterhoofd zouden moeten houden"
Ik denk namelijk niet dat er ook maar een mogelijk verband zou kunnen bestaan, tenzij de spelleiding ons zit te trollen.
Wat hij zegt.
eens even kijken of we hier wat Russische kwaliteiten naar boven kunnen halen.
Zo nodig stel ik russisch roulette voor :p
Anyway, succes iedereen
@Mink: de kans dat de spelleiding ons gaat trollen is vrij groot, aangezien er blijkbaar ook nog een verrassing klaarstaat (en verder is het 1 april, dus je weet nooit)
Niet slecht voor een Rus ;)

You have no powers here! Alleen de spelleiding kan mensen straffen in dit potje.


Wijziging*




Als je goed had gekeken had je gezien dat de persoon boven je tegelijkertijd postte met de spelleider.

Verder ben ik heel nieuwsgierig naar mijn profielfoto Edit: I'm hot :O, die ga ik zo zien. En wens ik iedereen veel succes.
Ik hoef zoals gewoonlijk geen BM te zijn.

Offtopic:
Ligt het aan mij of lijkt dit potje verdacht veel op een reclamestunt voor de concurrerende browsergame "http://www.kingsofchaos.com/"? Vinden jullie ook niet dat we dit moeten melden bij de mods en zo?
Ja, je bent hot. Nee, je mag daarom geen bm worden.
 

DeletedUser

Gast
Deadline

Aangezien het een even dag is en ik weet dat mensen dit gaan vergeten:
Totdat er deadline geroepen wordt mag je:
- Claimen
- Niet netwerken, dus enkel topic gebruiken(uitzondering is partijen van slechtjes/neutraaltjes)
- Enkel via pm stemmen, naar beide spelleiders. Stemwijzigingen zo veel mogelijk beperken. Stemmen in topic worden niet goedgekeurd.

Een oplettende ziel heeft ongetwijfeld al gemerkt dat het al een uur of zeven dag 1 is. Met andere woorden tellen dus nu de oneven regels(Niet claimen, wel netwerken en in topic stemmen.)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Een oplettende ziel heeft ongetwijfeld al gemerkt dat het al een uur of zeven dag 1 is. Met andere woorden tellen dus nu de oneven regels(Niet claimen, wel netwerken en in topic stemmen.)

De dagen veranderen met de dagen en niet deadline?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan