• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #98 - Pure Chaos

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Ik vind dat ze het maar duidelijk moeten maken, gezien het feit dat ze geen deadline hebben geroepen en er duidelijk staat tot er deadline worden geroepen wat nog niet gebeurd is, mogen we ook nog die dingen doen.

Dan moet de spelleiding maar iets duidelijker zijn en iets minder chaotisch. Zal mij ook een zorg zijn...

Volgens mij is dat nog altijd de bedoeling van het spelletje. Dan had je je niet moeten inschrijven.
In mijn ogen krijg jij van mij ook de dag 1 stem Marie Vandamme. Je ligt ontzettend tegen te drammen tegen iedereen.

Als de spelleiding roept dat het dag 1 is dan is het dag 1, dat betekend dat dag 0 voorbij is, of ze nou deadline typen of niet. Go with the flow or go home!

Brady Anderson
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ik word echt schijtziek van dat negatieve gedoe van Marie Vandamme.. Als je het niets vind ga je maar weg.
 

DeletedUser

Gast
Marie Vandamme Want, ik vind dat ze hier een heel goed punt maakt, oke ik heb ook 1 nutteloze post over mijn Ava gezet, maar dit doen we ook niet in gewone potjes waar iedereen bekend is!
Verder hoop ik dat iedereen met me eens is dat Er een aantal zijn die Veel tot normaal posten en er ook een aantal zijn die gewoon nog niks hebben gepost!

Ik vind het persoonlijk namelijk leuker om met mensen te spelen die ACTIEF zijn! daarom gaat mijn lynch stem op Samantha Bosch! Ze is van de personen die nog niks heeft gezegd (dus heb ik willekeurig gekozen, had net zo goed een andere inactieve kunnen zijn)
Ik hoop dat jullie (ook de slechtjes) dat met mij eens zijn, zo houden we het niveau wat hoog en is er naar mijn mening meer plezier in dit Spel!

Tot slot BM mag op mij!!

Lars

E: Vanavond ben ik jammer genoeg niet aanwezig, in verband met persoonlijke bezigheden (dus niet denken dat ik inactief ben of iets dergelijks!!)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Goedemiddag, sorry voor mijn inactiviteit!
Ik ga nu even goed alles doorlezen om daarna ook een lynchstem te gaan bepalen!
E: De stemmen op Marie verbazen mij enigzins. Ze vraagt zich dingen af, wat helemaal niet gek is met een potje waarin alles de beschrijving chaos draagt. Ik vind het eigenlijk maar een makkelijke, niet wolvenzoekende manier van stemmen. Laten we op iemand stemmen die zeurt, dat is wolvengedrag! Apart, apart.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
ik stem voorlopig op Marie vandamme. Ik zeg voorlopig dit is niet defenitief. de redenen zij:

Jullie zijn gewoon echt een stelletje kleuters... had verwacht dat men wel wat meer serieuzer ging spelen, zoals het vorige potje aangezien dit weer een mooi potje is om je beste kanten te laten zien.

hier is op zich niks mis mee denk ik zelf. Hier geef ik ze zelf nog wel gelijk.

Ik wacht dag 0 nog even af, maar als jullie echt zo door willen gaan dan stop ik gewoon.

hier is het al. Aan deze reactie kan ik afleiden dat je gewoon er niks aan vind. Als je graag wil stoppen waarom heb je je dan ingeschreven. Je weet dat dit ging gebeuren; mensen geven commentaar over ava, de gewoonlijke begin spam.

Wat voor idioten zijn jullie echt waar! Ik probeer alleen duidelijk te maken dat ik geen zin heb om me in te zetten voor een potje waarop sinds nu nog steeds over die fucking ava's word gespamd en weet ik veel wat.
Maar oké ik zal me niet meer aantrekken van jullie spam, als ik me er niets van mag aantrekken dat iedereen hier aan het niets doen is dan ja, gaan we gewoon lekker door!

en dan dit, zoals ik net al zei als je geen zin in hebt dan kun je toch beter dood? We moeten alleen met de mensen die het leuk vinden en echt de slechtjes zoeken.

Bart hofman
Is die stem op mij gewoon om me er gemakkelijk uit te krijgen op dag 1. Niet zo moeilijk want heb al kritiek op me.. zou best wel eens kunnen dat mensen erin meegaan. Maarja, klagen op het feit dat er mensen niets anders doen dan spammen betekent dus dat je wolf bent. Thnxx, keep that in mind.

Dan de lynch op bart, wat je zegt is helemaal niet waar. je hoeft niet perse wolf te zijn als je spamt, kijk maar naar andere gewone potjes. Vinie(sorry vinie) spamt soms toch ook veel, maar die is bijna nooit wolf.

dus zo ver mijn lynch stem op Marie

E: ik had bij het maken van deze lijst nog niet de reactie gelezen van Brady
 

DeletedUser

Gast
Dat ik nog niet naar die reactie had gekeken. en dat heb ik erbij gezegd omdat mischien andere mensen dachten dat ik toch op haar blijf de stemmen terwijl brady zei dat we op iemand anders moeten stemmen, omdat dat anders wolven gedrag is.
 

DeletedUser

Gast
Dat ik nog niet naar die reactie had gekeken. en dat heb ik erbij gezegd omdat mischien andere mensen dachten dat ik toch op haar blijf de stemmen terwijl brady zei dat we op iemand anders moeten stemmen, omdat dat anders wolven gedrag is.

Ik zeg niet dat de mensen die op haar stemmen wolven zeggen, maar dat die mensen niet bepaald naar wolven op zoek zijn. Dit omdat het gedrag van Marie in mijn ogen niet perse te vergelijken is met wolvengedrag.
 

DeletedUser

Gast
Dat ik nog niet naar die reactie had gekeken. en dat heb ik erbij gezegd omdat mischien andere mensen dachten dat ik toch op haar blijf de stemmen terwijl brady zei dat we op iemand anders moeten stemmen, omdat dat anders wolven gedrag is.

Volgens mij zeiden brady en ik bijna hetzelfde en is die van mij nog eerder geplaatst? heb je dit dan ook niet gelezen..?
 

DeletedUser

Gast
Wat wil je hiermee zeggen?

daar ben ik ook wel benieuwd naar. Waarom maakt het zo veel uit dat je de reactie van brady nog niet had gelezen?
Voor Marie: je kon denk ik ook eerst op een iets meer normale manier vragen of mensen niet wilden spammen, maar dat zat er blijkbaar niet in. Door mensen meteen kleuters te noemen, moet je niet raar staan kijken dat er altijd wel een paar zijn die daar op reageren en je zo dus een nutteloze discussie veroorzaakt...

Ik vind het opvallend dat zo veel mensen dan wel Marie als BM, dan wel als lynch willen, maar t helpt vast wel om verder wolven te zoeken...
 

DeletedUser

Gast
Ik heb er ook bij gezet dat het niet defenitief is, dus mensen het kan nog altijd veranderen. Ik heb die lynch er gewoon opgezet omdat ik mischien straks weg moet.
 

DeletedUser

Gast
Voor Marie: je kon denk ik ook eerst op een iets meer normale manier vragen of mensen niet wilden spammen, maar dat zat er blijkbaar niet in. Door mensen meteen kleuters te noemen, moet je niet raar staan kijken dat er altijd wel een paar zijn die daar op reageren en je zo dus een nutteloze discussie veroorzaakt...

Daar heb je inderdaad gelijk in dat het ook op een andere manier kon maar, sommige personen reageren soms feller dan andere (ik weet totaal niet wie wie is en daarom kan IK niet inschatten of die voor die persoon normaal is of dat het voor die persoon heel raar is, als je begrijpt wat ik bedoel..)

E:
Ik heb er ook bij gezet dat het niet defenitief is, dus mensen het kan nog altijd veranderen. Ik heb die lynch er gewoon opgezet omdat ik mischien straks weg moet.

Dus als ik het goed begrijp, ga je met de grote menigte mee omdat je straks misschien weg moet? je kan ook net als ik voor een inactiefje gaan (ik moet straks ook weg...)
Ik snap het niet maarja dat zal wel aan mij liggen!
 

DeletedUser

Gast
Ik heb er ook bij gezet dat het niet defenitief is, dus mensen het kan nog altijd veranderen. Ik heb die lynch er gewoon opgezet omdat ik mischien straks weg moet.

t komt nu een beetje over als zo min mogelijk bloed aan je handen willen hebben (dus verdacht), maar de kans bestaat dat er iets oprechts achter zit.
 

DeletedUser

Gast
ik geef nog argumenten daar kan ik van sommige niet zeggen. Sommige zeggen: Marie vandamme, dan zou ik toch even argumenteren waarom je op haar stemt.
 

DeletedUser

Gast
t komt nu een beetje over als zo min mogelijk bloed aan je handen willen hebben (dus verdacht), maar de kans bestaat dat er iets oprechts achter zit.
Halloo daar <3_<3

Ik snap het gezeur niet, als iemand weg moet dan moet ie weg. Dan stemt diegene maar mee met de groep, wat is het probleem? Get up and focus on more important things ;)
 

DeletedUser

Gast
daar ben ik ook wel benieuwd naar. Waarom maakt het zo veel uit dat je de reactie van brady nog niet had gelezen?
Voor Marie: je kon denk ik ook eerst op een iets meer normale manier vragen of mensen niet wilden spammen, maar dat zat er blijkbaar niet in. Door mensen meteen kleuters te noemen, moet je niet raar staan kijken dat er altijd wel een paar zijn die daar op reageren en je zo dus een nutteloze discussie veroorzaakt...

Ik vind het opvallend dat zo veel mensen dan wel Marie als BM, dan wel als lynch willen, maar t helpt vast wel om verder wolven te zoeken...
Ze zal de mening van anderen belangrijk vinden, begrijp ik wel. Verder ben ik het volledig met je eens, schoonheid <3 <3 <3

Ik heb er ook bij gezet dat het niet defenitief is, dus mensen het kan nog altijd veranderen. Ik heb die lynch er gewoon opgezet omdat ik mischien straks weg moet.

Daar heb je inderdaad gelijk in dat het ook op een andere manier kon maar, sommige personen reageren soms feller dan andere (ik weet totaal niet wie wie is en daarom kan IK niet inschatten of die voor die persoon normaal is of dat het voor die persoon heel raar is, als je begrijpt wat ik bedoel..)

E:


Dus als ik het goed begrijp, ga je met de grote menigte mee omdat je straks misschien weg moet? je kan ook net als ik voor een inactiefje gaan (ik moet straks ook weg...)
Ik snap het niet maarja dat zal wel aan mij liggen!

t komt nu een beetje over als zo min mogelijk bloed aan je handen willen hebben (dus verdacht), maar de kans bestaat dat er iets oprechts achter zit.
Ik snap niet waarom jullie hier zo moeilijk over doen. Als je geen tijd hebt heb je geen tijd. Misschien kan ze later nog voor de deadline kijken.
 

DeletedUser

Gast
Oke, blijkbaar leest niemand naar wat ik zei over inactiefjes!
Dus ga ik daar ook vanaf!

Ik stop met mijn stem op Samantha Bosch!

Mijn stem voor de Lynch gaat naar: Johan von schauwen!

Waarom?
Johan heeft totaal niks toegevoegd! Hij zit alleen maar de groep achterna!
Een paar spelers waaronder ikzelf willen niet zomaar een onschuldig iemand lynchen dus denken wat langer na en dan zegt die:
Halloo daar <3_<3

Ik snap het gezeur niet, als iemand weg moet dan moet ie weg. Dan stemt diegene maar mee met de groep, wat is het probleem? Get up and focus on more important things ;)

Zie je haar als een mooi slachtoffer omdat je zegt dat we op belangrijkere dingen moeten focussen!? Volgens mij is het lynchen van iemand best belangrijk om op te fucussen en niet iets wat je zomaar even doet! Sterker nog, daar gaat het spel om! WOLVEN LYNCHEN en niet zomaar luk raak van: die persoon uit kritiek en mensen denken dat is verdacht, dus ga je lekker mee met die mensen en dan zeggen, oke iemand moet de eerste zijn dus get over it...

Ik vind dat heel raar en vandaar mijn stem!!

Ps. voor de spelleiding: dit is gepost vanaf mij IPhone dus ik heb niks door kunnen strepen of kleuren kunnen gebruiken! Ik hoop dat hoer begrip voor is en deze Lynch stem wordt goed gekeurd!!!
 

DeletedUser

Gast
Raar dat Charlotte zich dan direct dom voor gaat doen, door onder andere spelfouten als 'defenetief' te gaan maken. Dit deed Robin de vorige anonieme ronde namelijk ook, in iets mindere mate, hij deed zich namelijk als een beginner voor die niet beter wist.

Ik begin dus hetzelfde gevoel te krijgen als toen. Daarnaast snap ik niet waarom Bart en Johan elkaar de hele tijd herhalen..
 

DeletedUser

Gast
je hebt wel gelijk. Maar over de inactieve, die kunnen altijd nog komen vanavond, anders krijgen ze een waarschuwing.
Johan, je moet wel een minder onzinnige reacties posten, ik denk dat ik marie meer en meer begin te begrijpen.

E: Sorry otto dat had ik echt niet gezien, ik kan er niks aan doen heb dyslectie :confused:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan