• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #98 - Pure Chaos

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Even iets tussendoor,
Is de BM al gekozen? dat is voor mij nog onduidelijk!!
 

DeletedUser

Gast
nee, dat kunnen we het beste wel doen. Alleen er is nog niet zoveel gezegd hier.
 

DeletedUser

Gast
Johan von ...

Nu al enorm goed bezig!

Iedereen die niet in het topic aangeeft op wie hij stemt is wolf.
Fijn dat je dat even meldt, maar ik weet sowieso niet wat je er mee wilt bereiken, naar het schijnt moet stemmen in pm, gisteren toch, vandaag misschien wel niet.

Doorzichtig is niet het goede woord.
Boeit het, je snapt me wel. Reageer liever. Zeg dan: "Wat een stom idee, dat laten ze nooit gebeuren". Of zeg: "Zou best kunnen, maar dat moeten we niet zomaar blindelings achterna gaan". Wie weet is het allebei wel een beetje waar. Maar aan reacties als de jouwe hebben we bar weinig. Voeg liever iets toe.

Ik heb het idee dat Marie Kyraco is, no offence, maar ze oogt wat norser de laatste tijd.

OT: die ava van Roel Meyer is echt om te huilen.

Echt OT: Hoeveel spelers doen er nu eigg mee?
Dat is dus niet bepaald ot. Eerste boeit niet. Tweede ook niet. Derde is net een luie wolf, die dat zou vragen. "Hoeveel moeten we er lunchen voordat we winnen?"

Oh, nu vergeet ik bijna te vragen aan Sade waarom we dat "in ons achterhoofd zouden moeten houden"
Ik denk namelijk niet dat er ook maar een mogelijk verband zou kunnen bestaan, tenzij de spelleiding ons zit te trollen.
Het is, geef ik toe, uiteindelijk veel te nietszeggend. De kans is te groot dat het niet klopt en ik praatte dus onzin. Zal ik proberen in het vervolg te mijden. Want ik heb hierboven al een paar keer gezegd dat we aan dit soort dingen "bar weinig" hebben.

Nee, de dagen veranderen zoals de chaos het zal gebieden.
Ook altijd handig. We vragen ons inderdaad af of er een BM is. We vragen ons af of we al iets hadden moeten opsturen. Of we misschien iets in het topic hadden moeten posten. Maar we weten het niet. Dus ook de quote hier onder.
Even iets tussendoor,
Is de BM al gekozen? dat is voor mij nog onduidelijk!!

Aangezien ik vermoed dat er vandaag in topic gestemd moet worden, gaat mijn lynchstem naar Johan von Schauwen. Hij heeft niets toegevoegd, en komt niet te vertrouwen over.

De BM-stem wacht nog even bij mij. Ik zie niet direct iemand die ik kan vertrouwen.
 

DeletedUser

Gast
Mocht je moonmonkey zijn: kap met dat kinderachtige gedreig te stoppen omdat wat iemand zegt of je rol je niet bevalt.
Mocht je dat niet zijn: kap met je gedragen als een moonmonkey.
Buiten dat ik gigantisch jong ben op deze foto: Succes allemaal. Tevens ben ik het met Alexis eens, schrijf je gewoon niet in als je dit denkt.
Wat voor idioten zijn jullie echt waar! Ik probeer alleen duidelijk te maken dat ik geen zin heb om me in te zetten voor een potje waarop sinds nu nog steeds over die ava's word gespamd en weet ik veel wat.
En als er uitspraken komen zoals: Het vorige anonieme potje waren die personen wolf misschien even in ons achterhoofd houden??
Dan vraag ik me af waarom degene zich hier inschrijft... zoiets heb ik nog nooit gehoord.

Maar oké ik zal me niet meer aantrekken van jullie spam, als ik me er niets van mag aantrekken dat iedereen hier aan het niets doen is dan ja, gaan we gewoon lekker door!

Eens even kijken... ik vraag me toch echt af waarom ik een hoofd in me handen heb. En wat voor klein kind is die Roel dan toch.
Ik vind om eerlijk te zijn geen een van de ava's knap.
Trouwens de nieuwe personages die ze erbij hebben gemaakt vind ik slechter dan de oude... srry maar tis zo.

Hmm... wat kunnen we nog meer spammen want het maakt jullie toch allemaal niets uit. Gewoon niets doen lekker spammen komen we er vanzelf wel. O ja, ik vind dat die sade lasui als eerste geluncht mag worden. ervaring met spelen met beperkt tot niet netwerken... sow dus jij moet onze BM worden?? Om vervolgens lekker in je eentje zonder onze hulp alle wolven er eens uit te jagen. Zou dat best wel eens willen zien. Eigenlijk als ik er zo bij nadenk dan geef ik haar waarschijnlijk toch een kans. Negeren we haar allemaal volkomen in haar eentje werkt ze de wolven er toch wel uit. ofja, dan komt dat beperkt weer om de hoek kijken en staat ze met 5 man te netwerken. Achja...

Trouwens waarom zijn er een paar gaan liggen spammen in het nachtwaker topic als je dat net zo goed hier kan doen! Niemand heeft er een probleem mee! dus we gaan gewoon lekker door en door en door... tot je gewoon niet meer weet wat te zeggen.

OT: dat betekent dus hier staat extra vage spam... aardappelen zijn niet zo lekker, behalve als ze gebakken zijn ;)

Echt OT: volgende post zal hopelijk nog waardelozer zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Wat voor idioten zijn jullie echt waar! Ik probeer alleen duidelijk te maken dat ik geen zin heb om me in te zetten voor een potje waarop sinds nu nog steeds over die ava's word gespamd en weet ik veel wat.
En als er uitspraken komen zoals: Het vorige anonieme potje waren die personen wolf misschien even in ons achterhoofd houden??
Dan vraag ik me af waarom degene zich hier inschrijft... zoiets heb ik nog nooit gehoord.

Maar oké ik zal me niet meer aantrekken van jullie spam, als ik me er niets van mag aantrekken dat iedereen hier aan het niets doen is dan ja, gaan we gewoon lekker door!

Eens even kijken... ik vraag me toch echt af waarom ik een hoofd in me handen heb. En wat voor klein kind is die Roel dan toch.
Ik vind om eerlijk te zijn geen een van de ava's knap.
Trouwens de nieuwe personages die ze erbij hebben gemaakt vind ik slechter dan de oude... srry maar tis zo.

Hmm... wat kunnen we nog meer spammen want het maakt jullie toch allemaal niets uit. Gewoon niets doen lekker spammen komen we er vanzelf wel. O ja, ik vind dat die sade lasui als eerste geluncht mag worden. ervaring met spelen met beperkt tot niet netwerken... sow dus jij moet onze BM worden?? Om vervolgens lekker in je eentje zonder onze hulp alle wolven er eens uit te jagen. Zou dat best wel eens willen zien. Eigenlijk als ik er zo bij nadenk dan geef ik haar waarschijnlijk toch een kans. Negeren we haar allemaal volkomen in haar eentje werkt ze de wolven er toch wel uit. ofja, dan komt dat beperkt weer om de hoek kijken en staat ze met 5 man te netwerken. Achja...

Trouwens waarom zijn er een paar gaan liggen spammen in het nachtwaker topic als je dat net zo goed hier kan doen! Niemand heeft er een probleem mee! dus we gaan gewoon lekker door en door en door... tot je gewoon niet meer weet wat te zeggen.

OT: dat betekent dus hier staat extra vage spam... aardappelen zijn niet zo lekker, behalve als ze gebakken zijn ;)

Echt OT: volgende post zal hopelijk nog waardelozer zijn.

Je hebt hier nu een mooi verhaal opgehangen, maar wat probeer je nou eigenlijk te zeggen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Marie Vandamme. Ze klaagt alleen en draagt verder niets bij. Typisch wolvengedrag al je het mij vraagt. Charlotte Oosterbrug lijkt me wel te vertrouwen. Je ziet ook dat ze nadenkt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Fijn dat je dat even meldt, maar ik weet sowieso niet wat je er mee wilt bereiken, naar het schijnt moet stemmen in pm, gisteren toch, vandaag misschien wel niet.

Boeit het, je snapt me wel. Reageer liever. Zeg dan: "Wat een stom idee, dat laten ze nooit gebeuren". Of zeg: "Zou best kunnen, maar dat moeten we niet zomaar blindelings achterna gaan". Wie weet is het allebei wel een beetje waar. Maar aan reacties als de jouwe hebben we bar weinig. Voeg liever iets toe.

Nou, ik probeer ermee te bereiken dat mensen in het topic aangeven op wie ze stemmen, zodat er niet willekeurig iemand uitgaat.

En nee, ik snap niet wat je ermee probeert duidelijk te maken.

Zucht Bart.
 

DeletedUser

Gast
Marie Vandamme. Ze klaagt alleen en draagt verder niets bij. Typisch wolvengedrag al je het mij vraagt. Charlotte Oosterbrug lijkt me wel te vertrouwen. Je ziet ook dat ze nadenkt.

Sorry, ik wil liever geen BM zijn. Ik snap dat dit verdacht klinkt mischien, maar ik wil het gewoon niet. Je ziet ook andere mensen goed hun best doen, maar dan heb je weer anderen(ik noem geen namen) die alleen op hun ava letten.

E: En je hebt ook wel gelijk dat Marie wel een beetje aan het klagen is, je moet inzien dat sommige nog nooit zo'n ava hebben gehad. XX

E2: zelf vind ik Sade Lasui ook wel goed meewerken en ik zou liever die als bm willen, als je het goed vind Sade?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Marie Vandamme. Ze klaagt alleen en draagt verder niets bij. Typisch wolvengedrag al je het mij vraagt. Charlotte Oosterbrug lijkt me wel te vertrouwen. Je ziet ook dat ze nadenkt.
Oké jij spamt 10 post ik 1 en dus das blijkbaar voor jou een reden om me te lynchen? Charlotte had pas 3 post (nu 4) en in elke post welgeteld 1 zin!!!! Hoezo ze is te vertrouwen en denk goed na ze doet zowat niks!!

Get your facts straight before saying something.

Bart hofman
Is die stem op mij gewoon om me er gemakkelijk uit te krijgen op dag 1. Niet zo moeilijk want heb al kritiek op me.. zou best wel eens kunnen dat mensen erin meegaan. Maarja, klagen op het feit dat er mensen niets anders doen dan spammen betekent dus dat je wolf bent. Thnxx, keep that in mind.
 

DeletedUser

Gast
Oké jij spamt 10 post ik 1 en dus das blijkbaar voor jou een reden om me te lynchen? Charlotte had pas 3 post (nu 4) en in elke post welgeteld 1 zin!!!! Hoezo ze is te vertrouwen en denk goed na ze doet zowat niks!!

Get your facts straight before saying something.

Bart hofman
Is die stem op mij gewoon om me er gemakkelijk uit te krijgen op dag 1. Niet zo moeilijk want heb al kritiek op me.. zou best wel eens kunnen dat mensen erin meegaan. Maarja, klagen op het feit dat er mensen niets anders doen dan spammen betekent dus dat je wolf bent. Thnxx, keep that in mind.
Ja, eigenlijk zou je dat best kunnen zeggen. Een wolf wil dat mensen haar vertrouwen. Als ze kritiek op het beginspammen (wat normaal is) geeft, probeert ze serieus en vertrouwd over te komen. Zo kan een wolfje bm worden. Trouwens, lange teksten zever zijn niets waard

Vies meelopertje.
 

DeletedUser

Gast
Op wat voor manier loop ik dan mee? Ik zie het namelijk niet, zie jij dan wel al een andere BM stem op Marie?
 

DeletedUser

Gast
Op wat voor manier loop ik dan mee? Ik zie het namelijk niet, zie jij dan wel al een andere BM stem op Marie?

Tuurlijk niet, je geeft haar alleen maar even een bm-stem zonder enige argumentatie vlak na een grote lap tekst van haar. Totaal geen meeloperij.
 

DeletedUser

Gast
Iedereen kan zien dat die grote lap tekst gewoon waardeloze spam was. Gewoon omdat mensen het blijkbaar normaal vinden dat er gister de hele dag alleen maar gespamd werd en niks gedaan. Al die mensen hebben in mijn ogen gewoon al verpest...

Wilde achteraf aangeven welke ik goed vond spelen en wie niet. Gewoon omdat hierbij geen achtergrond over de daadwerkelijke speler is vergeleken met vorige potjes. Jammer dat we dan beginnen met alleen maar spammen. En dan zeg ik er wat van, gaan ze met nog meer waardeloze spam door.

Srry hoor, ik ben van mening dat je best wel wat kritiek mag uiten over het spamgedrag dat deze keer nogal erg hoog was... maar reactie die ik daarop krijg gaat dan ook weer totaal nergens over. Als jullie denken zo een spel te willen spelen dan zou ik op prijs stellen als je dat dan netjes aangeeft.

Tot op heden wil ik graag mijn best doen, maar er valt niet veel te doen. Zoals charlotte ook al ergens zei, er is totaal niks gezegd/gebeurt. Als ik alles nogmaals teruglees is er bijna niks dan alleen maar spam.

E: Het kan aan mij liggen maar:
Aangezien het een even dag is en ik weet dat mensen dit gaan vergeten:
Totdat er deadline geroepen wordt mag je:
- Claimen
- Niet netwerken, dus enkel topic gebruiken(uitzondering is partijen van slechtjes/neutraaltjes)
- Enkel via pm stemmen, naar beide spelleiders. Stemwijzigingen zo veel mogelijk beperken. Stemmen in topic worden niet goedgekeurd.
Net zie ik dat dag 0 al voorbij zou zijn? Er is alleen geen deadline geroepen. Betekent dit dan dat we nog gewoon voor dag 0 kunnen stemmen? Want snap het eigenlijk totaal niet meer.

Trouwens... ik vraag me af wie men heeft aangezet om bm stemmen in topic te plaatsen aangezien bm stemming voor dag 0 is, en die moet in pm.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
bij Bm staat er Chaos, dus we weten niet hoe we het moeten doen.
En Het is nu Dag 1, dus we mogen niet claimen, maar wel netwerken
 

DeletedUser

Gast
Ik vind dat ze het maar duidelijk moeten maken, gezien het feit dat ze geen deadline hebben geroepen en er duidelijk staat tot er deadline worden geroepen wat nog niet gebeurd is, mogen we ook nog die dingen doen.

Dan moet de spelleiding maar iets duidelijker zijn en iets minder chaotisch. Zal mij ook een zorg zijn...
 

DeletedUser

Gast
Waar is de tijd dat men de instellingen nog las? Er staat Chaos bij 'Volgende BM', dus het doorgeven van die rol. Dit wil dus zeggen dat er wel een BM is, anders kan deze niet doorgegeven worden, dunkt me. Verder staat er bij stemmen dat dit op oneven dagen in het topic moet en op even dagen in pm. Aangezien het nu Dag 1 is, staat ook ergens in een post, wil dit dus zeggen dat jullie gewoon in het topic moeten stemmen, groen natuurlijk op de persoon die jullie willen verkiezen. Echter kan het ook dat bepaald mensen gisteren al(op dag 0 dus) hebben gestemd en hun stem ons bereikt heeft via pm. Zo simpel is het. Slimmeriken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan