• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #99; game of Wakkerdam

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser19654

Gast
MoonMonkey => EdAtGoirle. Rutger zal wel een reden hebben Alice of Animal opeens niet dood te willen. Ik had liever MoonMonkey doodgehad, mja. Dat lukt nu toch niet meer.
Nu alles doorlezen.

EDIT: Auw, die überverdachte post van MoonMonkey hier boven me doet gewoon zeer.
Kijk dit is precies wat ik bedoel is er ook een mogelijkheid waarop je me soms niet verdacht zou zien? Want op dit moment is alles wat ik doe verdacht.
Anders kom vanavond lekker op skype dan vertel ik je alles wel wat ik weet claim ik ook lekker bij je enzow...

Dan maar hopen dat je stiekum geen wolf bent want dat kan gewoon... nee meneer denkt het allemaal weer zo goed te weten. Jij wilt me gewoon chagrijnig hebben niet?? En mijn hele dag weer leuk maken nou, bij deze is het je gelukt. Verder moet ik me nu toch echt gaan afvragen waarom ik dit nog speel, als ik toch altijd door mijn zeur gedrag als wolf word beschreven... en dat ik door mijn aardig gedrag als wolf word beschreven... en als ik er iets op inbreng als wolf word beschreven...

Of heb je liever dat ik als adi even langskom en zeg wat heb ik gemist?? Nee niets.. ik hoef niet op mijn verdenking in te gaan nee... oké gewoon even postje maken zonder inhoud en dan bullshit gaan liggen doen door op mezelf te stemmen allemaal leuk en aardig. Kan ook hoor je hoeft het maar te vragen
 

DeletedUser22163

Gast
dag 2

Na een verwarde nacht van wie is nu dood gingen iedereen bidden in het sept ze wouden niemand meer vermoorden, maar ze konden niet anders. De lannisters was een wreede familie. ze vermoorden iedereen die in hun weg stond. Zo ook de burgers van Wakkerdam. De raad van de belangrijke zaken kwam bij één om te bespreken wie er nu toch die verrader kon zijn. Natuurlijk was POTG er ook bij. Hij zou de eindstand beslissen als burgemeester van Wakkerdam. Er hing een rare sfeer in de lucht bij de raad. Iedereen beschuldigde elkaar van moord op gerben, maar ze wouden niet meer als 1 stadsbewoner per dag doden want anders zouden de goden nog wraak kunnen nemen. Ze kozen uiteindelijk voor een jongenman. De stadswacht ging deze jongeman halen want hij werd onthoofd door de beul. Na een middag je zoeken had de stadswacht hem eindelijk gevonden in een bordeel in de stad. Hij werd naar het centraal plein gebracht waar iedereen zijn dood kon zien. Ed werd op een stuk hout vastgebonden met zijn hoofd op het hout. Zonder er ook maar worden aan vuil te maken hakte de beul zijn hoofd eraf. Op hetzelfde moment viel er een papiertje uit zijn hand met daarop;

Als jullie dit lezen ben ik al dood. De wolven hebben jullie goed te grazen genomen. Ik was een onschuldigen burger en ik hoop dat jullie inzien dat dit een foute keuze was.

Groetjes Ed van het huis Goirle


Iedereen ging lekker terug naar hun huisjes. De nacht viel en er zat iemand nog lekker in een herberg wat bier te drinken. Toen hij naar huis liep zag hij in een donker straatje een man die aan het dealen was. De volwassen man liep er rustig voorbij en ging naar zijn vrouw en kinderen. Plots kwam er iemand heel hard aan rennen met een mes in zijn hand. Noobje had het net te laat gezien en hij word dood gestoken recht in zijn onschuldige hart.

Ed was een burger van wakkerdam
Noobje was ook een burger van wakkerdam

stemmen PER persoon
 

DeletedUser20542

Gast
Aardiger ik heb yde weggepest :p

Nou als je wilt dat ik opnieuw alleen maar ga zeuren fzow moet je het maar zeggen. Ik heb al flink staan zeuren vooral tegen yde... en nu zeker ook tegen jou. Ik probeer echt keihard mijn best te doen om een fastoenlijk te spelen en niet de hele tijd uit mijn slof te schieten en hoppa ik ben weer wolf!!! WAT IS DAN IN GODSNAAM GOED IN JULLIE OGEN!!

Als ik dit doe ben ik wolf als ik aardiger doe ben ik wolf ik ben altijd wolf maar ga altijd dood als goedje nouja... En ik had echt beter van je verwacht. Ik had zoiezo al door dat je dacht dat ik ziener was vandaar Haha nee... Je zei ook letterlijk heb jij yde "gezien" woow haha nee zeggen jij bent wolf. Genade als dat zo makkelijk ging hè

Ik ben niet zo'n mongool dat als ik misschien ook wel echt ziener ben dat direct midden in het topic gooi op dag 2 en dan ook de eerste de beste die me er naar zou vragen het ook nog even lekker toe te geven!!!

E: volgens mij is deadline al geweest Damn... wat vroeg altijd... en ik ben vanavond sporten zoals elke dinsdagavond.

Trouwens dit potje is toch wel mijn beste potje ever!! Eerst krijg ik een stem omdat ik blijkbaar (had ik zelf niet door) 2x succes wenste!!
En nu omdat ik "haha nee" zei!! En omdat ik voor het eerst in mijn leven eens aardig probeer te doen, bij deze ik zal voortaan gemeen zijn dus rot op genade met dat *** gedoe want lijkt net of je yde's brein geërfd hebt
Dit is de laatste keer dit potje dat ik mijn naam in een post van jou wil zien.
 

DeletedUser

Gast
Ik neem de volledige verantwoordelijkheid voor het falen van vandaag op me.

Verklaring volgt.

Sorry.
 

DeletedUser19654

Gast
MoonMonkey zei Ydegers rol te hebben geweten, dus dacht ik even een ziener/muizenvalclaim van hem te hebben gezien. Dat was niet zo; hij bedoelde dat Vinie Ydegers rol al had geopenbaard. In dat geval trap ik ook mijn beschuldiging jegens MoonMonkey er uit. Ik kan hem zelfs enigszins uitbreiden.

MoonMonkey speelt veel aardiger dan normaal en klaagt minder. Dat zou kunnen zijn omdat hij wolf is en er nu extra op let dat hij geen dingen doet waardoor hij er snel uitgestemd wordt, en veel klagen is daar één van.

Daarnaast bevallen zijn formuleringen me niet helemaal:

Smily :mad:

'Hoor', aiaiai.

Hoezo 'misschien'?

En in PM schreef hij net 'Haha nee' tegen me. Tssk.

Animal => MoonMonkey. Hihi, wat een draaikont ben ik toch
laat ik hier nu nog eens op antwoorden iedereen die een smiley gebruikt is wolf oke understood
dan ben jij er ook een?? Jij gebruikt ook een smiley dus ik snap het niet helemaal misschien duidelijker thnxx

Ik zeg dat potg er geen probleem van moet maken dat hij weg is gebeurt zo vaak... wat maakt die hoor hier nu verdacht aan mij?? Ook misschien iets duidelijker zijn??

En dan gebruik ik wat sarcasme in me zin met misschien... zow van ja je hebt iets gemist ik zou het fijn vinden dat je een reactie op mijn beschuldiging kan geven???

Tjsa... ik snap totaal niet wat je bedoeld. Zijn dat soms de verboden woorden ofzow... dat als je die gebruikt ben je wolf. Je hele argumentatie tegen mij is:
1. Ik probeer aardiger te doen dan normaal maar is nu zo goed als verpest
2. Jij vind mijn woordkeuze raar??
3. EN WTF BEDOEL JE MET "haha nee" wil je echt dat ik zeg: idioot lees topic en denk na ga zeggen??

Maarja... aangezien jij mij er zo graag uit wilt en ik weet dat iedereen jou toch gaat volgen heb ik totaal geen zin meer hier moeite in te steken... ik hoop echt tot in de grond van mijn hart dat andere inzien dat dit nergens over gaat
 

DeletedUser

Gast
Owen666.

Op het moment is er niemand die imo écht zich gedraagt als een wolf...
 

DeletedUser21356

Gast
Weer 2 Burgers eruit. Wat zijn we goed bezig. :/
Maar uiteindelijk mogen we blij zijn dat het geen Speciaaltjes waren.

En Rutger; aangezien Owen (voor zover ik kan zien) nog niets gepost heeft, valt ie dood aan inactiviteit.
 

DeletedUser

Gast
Nah, ik verander mijn stem vanmiddag nog wel.

Jupz, spelleiding: wanneer gaan Owen en Silaske dood?
 

DeletedUser16774

Gast
Ik ga voorlopig ook op Owen666. Waarom? Hij is inactief, maar als we hem laten doodvallen aan inactiviteit hebben we in het slechtste twee goedjes eruit, lunch niet meegeteld. Voorlopig is er niemand echt verdacht en als we op Owen stemmen hebben we in het beste geval een slechtje eruit en in het slechtste geval een goedje. Maar als we iemand anders eruit stemmen hebben we in het beste geval een goedje en een slechtje eruit, maar in het slechtste geval twee goedjes. De lunch is in deze theorie niet meegeteld. Moest er iemand verdacht worden, dan ga ik natuurlijk op hem.
 

DeletedUser

Gast
Ik ga voorlopig ook op Owen666. Waarom? Hij is inactief, maar als we hem laten doodvallen aan inactiviteit hebben we in het slechtste twee goedjes eruit, lunch niet meegeteld. Voorlopig is er niemand echt verdacht en als we op Owen stemmen hebben we in het beste geval een slechtje eruit en in het slechtste geval een goedje. Maar als we iemand anders eruit stemmen hebben we in het beste geval een goedje en een slechtje eruit, maar in het slechtste geval twee goedjes. De lunch is in deze theorie niet meegeteld. Moest er iemand verdacht worden, dan ga ik natuurlijk op hem.

Volgens mij probeer jij de wolven een extra lunch te geven ;)

​Initia!
 

DeletedUser22163

Gast
de inactieve vallen vanavond dood! Behalve als ze vandaag stemmen.
 

DeletedUser

Gast
En volgens mij begrijp jij mijn theorie niet. Als er iemand verdacht wordt, stem ik gewoon op hem.

Ik begrijp jouw theorie prima. Het enige punt is dat, als we doen wat jij zegt, de wolven een extra keer kunnen lunchen.
 

DeletedUser

Gast
Maak dan iemand verdacht Initia. Dan kan je daarop stemmen en hoef je niet altijd te wachten tot iemand anders iets toevoegt, nu kies je ervoor om geen poging te doen wolven eruit te halen.
 

DeletedUser16774

Gast
Ik begrijp jouw theorie prima. Het enige punt is dat, als we doen wat jij zegt, de wolven een extra keer kunnen lunchen.
Jij noemt dat een extra lunch. Dit klopt niet. Owen valt sowieso dood aan inactiviteit, dus maakt het geen verschil voor de wolven. De goedjes zijn er zelfs in het voordeel mee, want het vermindert het waarschijnlijke aantal dode goedjes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan