• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #99; game of Wakkerdam

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser21356

Gast
Ik denk dat er weer eens 2 Goedjes op elkaar 'aan het inhakken' zijn, zoals meestal wel.
Maar daaruit volgde wel weer een handige discussie. Want daaruit kunnen we afleiden dat Rabbid vrij tot zeer veel bijdraagt. Rutger begint gewoon alles te vergelijken met vroeger.
Ja, Rutger, nu is alles anders. Pas je gewoon aan en niemand doet moeilijk.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Hoezo begint Rutger alles te vergelijken met vroeger? Waar heb je dat nu weer vandaan? Jullie blijven echt vanalles en nog wat uit de context rukken hea. Ga eens gewoon aandachtig lezen ofzo? En op mij stemmen omdat ik dingen bijdraag klopt dan ook weer niet. Ik draag volgens jou bij tot het lynchen/verdacht maken van een goedje. En daarom krijg ik jouw BM-stem? Wel, dat slaagt echt nergens op, welke logica volg jij?
 

DeletedUser20542

Gast
Dit zijn we. 16 mensen. Mezelf heb ik eventjes uit de lijst gehaald, want over mij valt niet veel te vertellen. Althans, niet door mezelf. Stemmen lijken me wel in het tekstje toegelicht.

1. Maximus heeft al fijn iedereen succes gewenst.
2. Silaske had zelfs voor een succeswens nog geen tijd.
3. MoonMonkey wenste ons tot twee keer toe succes en vroeg een paar dingen die allebei over 'vroeg' gingen. Wil hij misschien te goed opletten dat hij geen gekke dingen zegt? Eenmaal succeswensen lijkt me voldoende. Hij voegde nog niets toe, maar slaagde toch in het maken van al 2 posts.
4. Genius scheen eerst burger te zijn. Wat is hij nu, hmm hmm. Er is iemand wolf, hij voelt zich nostalgisch, stemt op een oude vriend en bemerkt een zinnetje dat nergens op slaat. Voor 5 posts is dit te weinig toevoeging.
5. Gerbentjee zag ik ook nog niet. Wat zijn we toch actief...
6. Crezum begon met een zinnetje dat er voor hem iig toe deed. Post 2 was een wanhopige voortzetting van de eerste. Niet verdacht, maar een ouwerd die eventjes weer moet wennen.
7. Gekko wenste iedereen succes, vatte een lap tekst van Rabbid bondig samen en zei iets wat ik niet begrijp.
8. Rabbid heeft veel gepost, vooral spannende uitlokkingen, die me niet verdacht uit lijken te komen.
9. PartOfTheGame deed ego en dramatisch, waarom willen we hem als BM?
10. Owen666 zei nog bar weinig. Om precies te zijn, niets.
11. EdAtGoirle heeft wat gediscussieerd met Rabbid, stemde op mij. Lijkt mensen onduidelijk, volgens mij is het slechts omdat ik even eerder een gezellig praatje met hem had gemaakt. Hij probeert mensen te leren kennen, zei hij al. Mij heeft hij leren kennen, en dan stemt hij maar op mij.
12. Animal deed niet veel dan spammen.
14. noobje783 wenste ons al succes. Hmm, ik val in herhaling...
15. Rutger101 heeft ook al van alles bijgedragen, in ieder geval veel tekst die ook nog iets probeert in te houden. Dat zijn er in totaal 3, die dat doen dit potje. Hoofdzakelijk werd hij nostalgisch van een chat en werd hij verdacht en bestemd door Rabbid.
16. Alice spamde en stemde op POTG. Die schijnt ervaren en zo.
 

DeletedUser

Gast
Ik denk dat er weer eens 2 Goedjes op elkaar 'aan het inhakken' zijn, zoals meestal wel.

Uhuh.

Maar daaruit volgde wel weer een handige discussie. Want daaruit kunnen we afleiden dat Rabbid vrij tot zeer veel bijdraagt.

Nee. Rabbid is paranoia, dat is heel iets anders.

Rutger begint gewoon alles te vergelijken met vroeger.

Nee, dat is onzin. Ik vergelijk de activiteit en manier van spelen met vroeger, in een chat-gesprek nota bene. Rabbid haalt dat hier aan, en dat is voor mij reden om uitleg te geven.

Ja, Rutger, nu is alles anders. Pas je gewoon aan en niemand doet moeilijk.

De conclusie dat Rabbid veel bijdraagt is een beetje vergezocht. Op hem stemmen als BM om die reden, nog verder.
 

DeletedUser21356

Gast
De conclusie dat Rabbid veel bijdraagt is een beetje vergezocht. Op hem stemmen als BM om die reden, nog verder.
Discussies zijn altijd handig binnen WvW => Rabbid draagt bij.
En wat is op jezelf BM-stemmen dan? Het beste ooit?
 

DeletedUser

Gast
Discussies zijn altijd handig binnen WvW => Rabbid draagt bij.
En wat is op jezelf BM-stemmen dan? Het beste ooit?

De enige die vanuit mijn standpunt bewezen goedje is ben ik. Dus ja, dan stem ik op mezelf.

Een discussie starten kan iedereen. Je moet alleen wel een discussie starten met de juiste persoon...
 

DeletedUser12379

Gast
Discussies zijn altijd handig binnen WvW => Rabbid draagt bij.
En wat is op jezelf BM-stemmen dan? Het beste ooit?

Rutger voert evengoed discussie (voor zover je de discussie waardevol voor dit spel kon vinden) . Draagt ie dan niet bij?
 

DeletedUser

Gast
Ik moet nu gaan, BM stem staat er al.

LYNCH: RabbidRobin, stemt met de meest onnozele reden ooit, "Hij stem op zichzelf als Bm, kan echt niet hoor!" verder spreekt hij zichzelf continu tegen (zoals aangegeven in Rugter zijn post), lijkt mij nogal wolfisch. Het is sws het beste wat ik op dit moment kan bedenken.
 

DeletedUser

Gast
De reden dat Rabbid op mij heeft gestemd was volgens mij niet omdat ik op mezelf stemde als BM...
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Eindelijk eens iemand die doorheeft dat ik zonder argumenten stem. Kijk, Gekko, daar moet je een voorbeeld aan nemen. Hij bekijkt tenminste alles met een neutraal/kritisch standpunt. Dus als jij nu eens stopt met verdacht te doen en me niet zo opzichtig gaat verdedigen, komt alles weer in orde. Denk eens zelf na in plaats van met de eerste de beste(slechtste) theorie mee te lopen, zo kom je veel verder en maak je jezelf nuttig :)

E: Ow wacht, Animal is ook scheef, nvm.
 

DeletedUser

Gast
RabbidRobin. Lijkt me een mondig en leidersfiguur, wat handig is voor een BM. Denkt ook helder na en laat zich niet doen. Verder zie ik ook niet veel andere geschikte kandidaten. Lijkt me een ervaren WvW'er.
 

DeletedUser21356

Gast
Eindelijk eens iemand die doorheeft dat ik zonder argumenten stem.
Ok, leuk om te weten.
Kijk, Gekko, daar moet je een voorbeeld aan nemen.
E: Ow wacht, Animal is ook scheef, nvm.
Nog leuker om te weten (maar dit doet niet terzake).
Dus als jij nu eens stopt met verdacht te doen en me niet zo opzichtig gaat verdedigen, komt alles weer in orde.
Ok, ik vind het gewoon goed dat je voor een discussie zorgt. Maar ok.
Denk eens zelf na in plaats van met de eerste de beste(slechtste) theorie mee te lopen, zo kom je veel verder en maak je jezelf nuttig :)
Ik stem, voor zover ik zie, niet op hem?
 

DeletedUser

Gast
Dit zijn we. 16 mensen. Mezelf heb ik eventjes uit de lijst gehaald, want over mij valt niet veel te vertellen. Althans, niet door mezelf. Stemmen lijken me wel in het tekstje toegelicht.

1. Maximus heeft al fijn iedereen succes gewenst.
2. Silaske had zelfs voor een succeswens nog geen tijd.
3. MoonMonkey wenste ons tot twee keer toe succes en vroeg een paar dingen die allebei over 'vroeg' gingen. Wil hij misschien te goed opletten dat hij geen gekke dingen zegt? Eenmaal succeswensen lijkt me voldoende. Hij voegde nog niets toe, maar slaagde toch in het maken van al 2 posts.
4. Genius scheen eerst burger te zijn. Wat is hij nu, hmm hmm. Er is iemand wolf, hij voelt zich nostalgisch, stemt op een oude vriend en bemerkt een zinnetje dat nergens op slaat. Voor 5 posts is dit te weinig toevoeging.
5. Gerbentjee zag ik ook nog niet. Wat zijn we toch actief...
6. Crezum begon met een zinnetje dat er voor hem iig toe deed. Post 2 was een wanhopige voortzetting van de eerste. Niet verdacht, maar een ouwerd die eventjes weer moet wennen.
7. Gekko wenste iedereen succes, vatte een lap tekst van Rabbid bondig samen en zei iets wat ik niet begrijp.
8. Rabbid heeft veel gepost, vooral spannende uitlokkingen, die me niet verdacht uit lijken te komen.
9. PartOfTheGame deed ego en dramatisch, waarom willen we hem als BM?
10. Owen666 zei nog bar weinig. Om precies te zijn, niets.
11. EdAtGoirle heeft wat gediscussieerd met Rabbid, stemde op mij. Lijkt mensen onduidelijk, volgens mij is het slechts omdat ik even eerder een gezellig praatje met hem had gemaakt. Hij probeert mensen te leren kennen, zei hij al. Mij heeft hij leren kennen, en dan stemt hij maar op mij.
12. Animal deed niet veel dan spammen.
14. noobje783 wenste ons al succes. Hmm, ik val in herhaling...
15. Rutger101 heeft ook al van alles bijgedragen, in ieder geval veel tekst die ook nog iets probeert in te houden. Dat zijn er in totaal 3, die dat doen dit potje. Hoofdzakelijk werd hij nostalgisch van een chat en werd hij verdacht en bestemd door Rabbid.
16. Alice spamde en stemde op POTG. Die schijnt ervaren en zo.

Wat vinden jullie van dit lijstje. Wolf die zich als burger gedraagt? Ik krijg zo de indruk dat hij met dit lijstje wil bewijzen dat hij een goedje is.
 

DeletedUser

Gast
Wat vinden jullie van dit lijstje. Wolf die zich als burger gedraagt? Ik krijg zo de indruk dat hij met dit lijstje wil bewijzen dat hij een goedje is.

Dit is wel een erg ongefundeerde verdachtmaking.

Als deze redenering opgaat kunnen we van iedereen die überhaupt post wel beweren dat hij dit doet om als goedje over te komen.
In sommige gevallen zou dat kunnen, maar ik zie geen aanleiding om dat ook bij ydeger te doen...
 

DeletedUser

Gast
Wat vinden jullie van dit lijstje. Wolf die zich als burger gedraagt? Ik krijg zo de indruk dat hij met dit lijstje wil bewijzen dat hij een goedje is.

Eigenlijk, heb je een best wel goed punt.
Ydeger, maakt een lijstje op dag 0 zonder enig informatie verder what so ever. Verdacht, erg verdacht.
 

DeletedUser20542

Gast
Ik doe dit regelmatig, zo'n lijst. Het is voor mezelf, om een overzicht te krijgen dat ik met iedereen deel, maar ook om mensen te laten reageren, me te verbeteren, of nog wat. Meestal bn ik op dag 1 een enorme chaos. Nu ben ik dat minder tot niet. Je zou er blij mee moeten zijn. En ik denk, kan zijn dat dit niet klopt, dat je deze oertheorie uit WvW van een jaar geleden hebt, toen alle stemmen zonder argumentatie waren.

E: Adi, er is niks gezegd, maar dat weinige dat dat wel was vatte ik even samen. Hierboven staat dat ook al. Ik ben de enige die moeite doet om iedereen apart te analyseren, en dit is mijn beloning?

En alle anderen, die ook even wat moesten zeggen: lees.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan