• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW Konijneneditie: De Boerderij van Aart

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser13353

Gast
Nissassa,
komt met goede reacties en onderbouwt ze prima,
hij/ze mag dan pas haar 1e potje spelen,
maar als je het zo speelt vind ik dat je best BM zou kunnen zijn.
 

DeletedUser21575

Gast
Nissassa,
komt met goede reacties en onderbouwt ze prima,
hij/ze mag dan pas haar 1e potje spelen,
maar als je het zo speelt vind ik dat je best BM zou kunnen zijn.

Ik speelde ook de vorige Konijnenspelen mee, en heb tussendoor zelfs geloof ik 1-3 Wvw's gespeeld hier op Grepo AF. Maar dit is over het algemeen denk ik mijn 15e Wvw ofzo.
 

DeletedUser

Gast
Tussendoor even een mededeling van de spelleiding. Voor vanavond 20:30 verwachten wij van iedereen een burgemeesterstem in het topic, vetgedrukt en in het groen. Vanaf die deadline komen er geen nieuwe spelers meer bij, vanaf morgen is er een lynch en zijn speciale acties ook mogelijk. Alle acties die vandaag al zijn/worden ingestuurd blijven staan maar kunnen veranderd worden.
 

DeletedUser21204

Gast
Koningin

Kyra lijkt op het eerste zicht nog wel een goede BM. Verhalen doen in ieder geval de ronde dat ze het af en toe wel eens goed doet. Echter denk ik dat ik niet zo mainstream ga stemmen en eens op een andere goede kandidaat stem, deze zal er waarschijnlijk ook wel zijn. Wie juist, dat wordt nog even zoeken denk ik. Maar in ieder geval niet de gewone BM. Speciaal potje betekent ook speciale BM.

Enneuh, mag ik al voor HernamewasAlice stemmen voor Lynch? Lijkt me niet echt een degelijke claim, of ligt dat aan mij?

Als ik het goed begrijp zie je dus iemand (mij) als een goede BM, maar omdat het mainstream zou zijn doe je het niet? Dit lijkt mij niet echt een goed iets om je BM-stem op te baseren, of iets mainstream of speciaal is.

Die laatste zin is nogal dom in vergelijking met je andere posts, om het zo maar te zeggen. Je mengt je actief in de discussie, en geeft toch blijk van enige kennis van WvW (bijvoorbeeld hier), en dat je wel weet waar je het over hebt. En dan lijkt het alsof iemand jager claimt, en dan is jouw 1e reactie daarop dat je haar wil lynchen omdat het geen degelijke claim is? Dit is toch wel hele grote onzin... Je gaat iemand toch zeker niet lynchen omdat deze ondegelijk claimt in het topic (jager/burger)?

Vergeef me als ik iets te snel ben. Het is niet dat ik de meest professionele forumspeler ben, maar dan nog vind ik het voor een goedje behoorlijk dom om zo al, al dan niet vals, te gaan claimen. In dat boek waar ze het over heeft is er een varken, Napoleon dat inderdaad de macht wilt. Maar waarom ze nu al zou insinueren dat ze een jager is, daar zie ik het nut niet van in. Zeker gezien het een gewild lunchtarget is, als je zo even logisch nadenkt(of niet?) en is het gewoon dom om dit vals te claimen als niet-wolf? Of ben ik nu zo slecht in dit spel dat ik iets over het hoofd zie?

En hier is koninginnetje opeens een noob? Dit is wel heel vaak herhaald dat je niet de meest professionele forumspeler bent, en dat je zo slecht bent in het spel. Terwijl je toch genoeg posts hebt, en je actief erin mengt (ook hierbij: bijvoorbeeld hier).
En Alice zou nu opeens wolf zijn omdat het als goedje dom zou zijn om, al dan niet vals, te claimen, en omdat het geen nut zou hebben om nu al te insinueren dat ze jager is?
Zou het dan slim zijn dit te claimen als wolf? Lijkt me niet, aangezien het dan toch aardig verdacht wordt als je na een aantal dagen nog altijd niet gewelpt/geluncht bent. Verder zie ik niet wat het een wolf als voordeel zou geven, het is namelijk niet alsof het haar vertrouwen zou geven ofzo.

Dat Koningin noob zou zijn (dit wil ze duidelijk zo laten overkomen) is best wel tegenstrijdig met de volgende post:
Dus omdat hij een nieuwerd is en liever stemt uit gevoel dan met argumenten en zo liever niet meeloopt is dat per se slecht? Zo veel boeit de BM nu ook weer niet, zeker de eerste, gezien die vroeg of laat toch wel sterft. Van wat ik van de afgelopen WvW potjes heb opgepikt is dat de eerste BM bijna nooit een zeer grote rol speelt in de afloop van het potje. Maargoed, het feit dat je dit aankaart betekent dat jij daar het totaal niet mee eens bent. Ergert het je of vind je het verdacht? Indien het tweede, hoezo?
Hier heeft ze duidelijk haar mening over de BM klaar.
Wat mij ook nog opvalt aan deze post, is dat Bert wel heel erg verdedigd wordt. Ik denk toch dat jij ook wel zou moeten zien dat de stem van Bert nergens op sloeg. Hij is nieuw, dus een random stem had ik nog best in kunnen komen, maar zo lijkt het niet echt een random stem.
Hij stemt op jou voor BM met als reden dat hij het met je gedachtegang eens is, na 2 posts. Ik hoef jou denk ik niet meer te vertellen dat dit toch wel vrij sterk is. En dan opeens zit jij te beweren dat hij uit gevoel stemt, en dat hij dit ook doet omdat hij niet mee wil lopen, terwijl hijzelf dit nergens zegt?
En kijk nou, precies nadat jij voor hem hebt gezegd dat hij op gevoel stemde, beaamt hij dit nog eens even. Toeval? Ik betwijfel het.

Koningin, ook even op mijn post reageren?

Verder, voor iedereen die wil netwerken; pm kan altijd, maar wat nog handiger is, is skype: kyra_a_a

En verder wacht ik hier nog even op.

Bert
Bedankt,ik probeer zeker wel wat kritischer te kijken naar de kandidaten in de toekomst!
Je stem kan je gewoon nog wijzigen huwr :p
Nah,ik leer liever uit mijn (misschien) gemaakte fouten :p

Je zegt hier zelf dat je fout is dat je dus niet kritisch genoeg keek naar kandidaten, en dat je dat in de toekomst beter gaat doen.
Waarom zou het dan pas na de deadline kunnen zijn dat je hiervan kan leren?
Of is het voor jou allemaal prima als Koningin goedje blijkt, en praat dat je hele BM-stem goed, en hoef je dan opeens niet meer in de toekomst beter naar kandidaten te kijken?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
ik snap er nog geen drol van maar volgens mij ik stemmen dus stem ik voor Nissasa
 

DeletedUser21575

Gast
Kyraco hij is actief + de redenen die hij zelf al aangaf

Kyraco omdat ze zeer actief is

Ehh, Kyraco is niet de enige actieve hier. But sure. :)
Aangezien ik momenteel toch enkele stemmen krijg, hier het volgende:

Nissassa!
Voor sommigen onbekend, maar toch ervaren.
Actief, maar niet te actief dat je je er aan gaat vervelen!
Altijd in voor een babbeltje.
Niet vreemd met sterke theorieën.
Nissassa weet dat Imrahil altijd wolf is en Kyraco Premiejager.
Mocht je eens een keer wat anders willen, Nissassa is je keuze.

Dus stem nu! Op 0900-Grepolis (47376547).
Of plak deze slogan in je reactie!
[noparse]Nissassa for BM[/noparse]

Vergeet niet toe te voegen waarom deze post je aansprak.
 

DeletedUser21204

Gast
Je verveelt je toch niet aan mij, Nissassa D:
En ik ben altijd premiejager, behalve als er geen premiejager in het spel zit :O

En je krijgt toch enkele stemmen, 1 serieuze stem en 1 random x) En daarná begin je je campagne? :p
 

DeletedUser21575

Gast
Je verveelt je toch niet aan mij, Nissassa D:
En ik ben altijd premiejager, behalve als er geen premiejager in het spel zit :O

En je krijgt toch enkele stemmen, 1 serieuze stem en 1 random x) En daarná begin je je campagne? :p

Ohh dat was geen steek naar jou! Ik verveel me nooit met jou in een potje :)
Ja sure, als ik al stemmen uit het niets krijg, er maar één serieuze andere kandidaat is en toch iemand tegen je moet lopen in de verkiezingen zal ik dat dan maar zijn.
 

DeletedUser21204

Gast
Ohh dat was geen steek naar jou! Ik verveel me nooit met jou in een potje :)
Ja sure, als ik al stemmen uit het niets krijg, er maar één serieuze andere kandidaat is en toch iemand tegen je moet lopen in de verkiezingen zal ik dat dan maar zijn.

Ik dacht al :O
En dat hoeft niet hoor :p
 

DeletedUser21575

Gast
Tuurlijk wel! Dat is de kracht van de democratie. Blind achter één kandidaat aanlopen is zo passé. Hier hebben we zoveel jaar voor gestreden.
 

DeletedUser19654

Gast
Je verveelt je toch niet aan mij, Nissassa D:
En ik ben altijd premiejager, behalve als er geen premiejager in het spel zit :O

En je krijgt toch enkele stemmen, 1 serieuze stem en 1 random x) En daarná begin je je campagne? :p
behalve de keer dat ik dat was... :p

En aangezien konijn niet de slimste is zal ik nog een keer zeggen luid en duidelijk:
stemmen boeien me niet, de redenen wel!

Ik zag een redenen waarvan ik dacht owke... duimzuigen kan iedereen dus spreek aub de waarheid. Zoals hier vaker gebeurd.
 

DeletedUser21204

Gast
Moon, zou je mij een heel groot plezier willen doen en voor één keer een heel WvW-potje de lettergrootte onveranderd willen laten, dingen niet vet willen drukken, geen caps-lock willen gebruiken, en dergelijke?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan