• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW Konijneneditie: De Boerderij van Bart

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Waarom zou ik in vredesnaam de naam van de burger aan mijn verdachte vertellen en nog wel in het topic? Als er een infectie inzit maken we een target wel heel makkelijk, en geven we alleen maar meer twijfel. Ik ga dus echt niet de naam van deze burger geven zonder dat ik het aan diegene vraag terwijl deze een perfect infectietarget zal zijn, of op zijn minst verwarring zal veroorzaken.
 

DeletedUser21981

Gast
Ik twijfel tussen Wouter en konijn (hoewel het zo te zien niet zo veel meer uit maakt)
Koning konijn basht meteen heel hard op iemand die iemand countert alsof je opeens niet meer toegestaan bent op iemand te stemmen die op jou stemt. Ik heb zelf dit potje ook al op iemand gestemd die op mij stemde, maar daar bleef je dan wel stil bij.

Wouter omdat hij hier zit te zoeken naar informatie waar hij duidelijk geen recht op heeft. En hij verdedigt in mijn ogen ook niet heel erg fanatiek.
 

DeletedUser23053

Gast
Ik kan me niet verdedigen als er geen argumenten worden gegeven.
Ik wil weten wie die burger is, omdat ik Marco ook de kans wil geven.
 

DeletedUser

Gast
Ik denk nog steeds dat Aran een goede bm was geweest.

Ik stem op wouterjs.
Die is sowieso niet de bewezen burger, want Aran probeerde Wouter te lynchen.

En als Wouter niet de wolf is weten we haast zeker dat de bm een wolf is, als het niet de persoon is die hem weg wou hebben.
Tsja dan zal het optie 2 wel zijn, grote kans dat de wolven wisten wie de muizenval was.


lol, wanneer heb ik jou gezien?

ik vind het een meeloop stem, en aangezien ik niet hou van een tunnelvisie
4 hele berichten

helker


voordat mensen nu gaan zeuren dat ik wouter moet kiezen: ik blijf erbij dat wouter (denk ik) geen wolf is.
 

DeletedUser21981

Gast
Voor nu zet ik ook mijn stem op Wouter , lijkt ook weinig meer uit te maken
 

DeletedUser23442

Gast
wouterjs is mijn stem.

E: nog even een uitleg erbij, want had ik geen tijd meer voor, anders zou ik deadline niet halen.
(die ik mss alsnog niet gehaald heb ,doordat alleen zijn naam te weinig tekens was om te sturen)

-Het maakte toch weinig meer uit wat ik zou stemmen, want was wel al duidelijk wie het ging worden
-Verder houdt ik het bij mijn stem van de vorige ronde, om dezelfde redenen, plus dat ik nog een aantal nieuwe goede redenen gevonden heb hier.
Ook nu, als hij geen wolf is, weten we toch meer nadat hij gelynched is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Lynch dag 3

Na gisteren weer een goede opgehangen te hebben, wilden de diertjes deze keer wel een geniepigaard te pakken krijgen. Echter was gebleken dat dit niet zo makkelijk is! De sluwe Maarten wilde vandaag het liefst heel stiekem iemand te pakken krijgen. Daarom ging hij, zonder te overleggen met de rest, Wouter ophangen. Hij had hem namelijk al een halve dag bewusteloos in zijn hok liggen, maar nu vond hij dat Wouter wel genoeg had liggen stinken daar. Toen Wouter aan de galg hing, en werd onderzocht wie hij nu eigenlijk was, hield een ieder zijn adem in.

Wouter was lynch en hij was Infectiewolf

Door drukte bij de spelleiders is de volgende deadline 26 oktober, 20:30. Vergeet niet je klok te verzetten!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ik heb nog een interessant gesprek gehad van wouter om zijn eigen hachje te redden net voor de deadline en ik vind dat jullie dit moeten weten:
[8:20:25 PM] Wouter | Dark-Knight: Jow Marco
[8:20:33 PM] Wouter | Dark-Knight: Wie is die bewezen burger?
[8:21:37 PM] Wouter | Dark-Knight: Ben je er?
[8:23:14 PM] marco|gyraldar: Ja, maar ik geef de naam niet
[8:23:30 PM] Wouter | Dark-Knight: Oke, jij wordt vandaag geïnfecteerd, groetjes infectiewolf ;)
[8:23:42 PM] Wouter | Dark-Knight: Ik ben de gewone wolf
[8:23:58 PM] Wouter | Dark-Knight: Je kan dus nu een slechtje in leven houden
[8:24:13 PM] Wouter | Dark-Knight: Want je wordt sowieso geïnfecteerd
[8:24:44 PM] marco|gyraldar: Dat zie ik wel na deze dag dan
[8:24:57 PM] Wouter | Dark-Knight: Dus je gaat nu een slechtje lynchen
[8:25:06 PM] Wouter | Dark-Knight: Terwijl je na vanacht zelf een slechtje bent?
[8:25:30 PM] marco|gyraldar: Ten eerste, je kan dit ook zeggen om je eigen hachje te redden
[8:25:47 PM] marco|gyraldar: Ten tweede, als ik nu mijn stem van je weghaal en ik word infectie
[8:25:51 PM] marco|gyraldar: Dan word ik verdacht
[8:26:01 PM] Wouter | Dark-Knight: Ja, dit is inderdaad om mijn eigen hachje te redden en een extra goedje te lynchen
[8:26:16 PM] Wouter | Dark-Knight: Je kan zeggen dat dat die bewezen burger is
[8:26:22 PM] Wouter | Dark-Knight: Dan hoef je niet verdacht te worden
[8:29:14 PM] Wouter | Dark-Knight: Oke, zorg voor de winst van ons volk na mijn dood!
 

DeletedUser

Gast
Er werd een afscheidsbrief gevonden van Wouterjs:
wouterjs zei:
Beste inwoners van de boerderij van onze geliefde boer Bart,

Graag was ik nog wat langer bij mijn vrienden geweest,
En ik had er het liefste nog een aantal van jullie uitgemoord,
Maar jammer genoeg is het voor mij niet zo'n feest,
Aran-Galad was dan ook mij laatste moord.

Hij smaakte erg goed,
Beter dan onze geliefde welp Gerbentje,
U zijt allen gegroet!

Wouter

P.S. wat vonden jullie van mijn rijmpje? :O
 

DeletedUser23480

Gast
Ik heb nog een interessant gesprek gehad van wouter om zijn eigen hachje te redden net voor de deadline en ik vind dat jullie dit moeten weten:
[8:20:25 PM] Wouter | Dark-Knight: Jow Marco
[8:20:33 PM] Wouter | Dark-Knight: Wie is die bewezen burger?
[8:21:37 PM] Wouter | Dark-Knight: Ben je er?
[8:23:14 PM] marco|gyraldar: Ja, maar ik geef de naam niet
[8:23:30 PM] Wouter | Dark-Knight: Oke, jij wordt vandaag geïnfecteerd, groetjes infectiewolf ;)
[8:23:42 PM] Wouter | Dark-Knight: Ik ben de gewone wolf
[8:23:58 PM] Wouter | Dark-Knight: Je kan dus nu een slechtje in leven houden
[8:24:13 PM] Wouter | Dark-Knight: Want je wordt sowieso geïnfecteerd
[8:24:44 PM] marco|gyraldar: Dat zie ik wel na deze dag dan
[8:24:57 PM] Wouter | Dark-Knight: Dus je gaat nu een slechtje lynchen
[8:25:06 PM] Wouter | Dark-Knight: Terwijl je na vanacht zelf een slechtje bent?
[8:25:30 PM] marco|gyraldar: Ten eerste, je kan dit ook zeggen om je eigen hachje te redden
[8:25:47 PM] marco|gyraldar: Ten tweede, als ik nu mijn stem van je weghaal en ik word infectie
[8:25:51 PM] marco|gyraldar: Dan word ik verdacht
[8:26:01 PM] Wouter | Dark-Knight: Ja, dit is inderdaad om mijn eigen hachje te redden en een extra goedje te lynchen
[8:26:16 PM] Wouter | Dark-Knight: Je kan zeggen dat dat die bewezen burger is
[8:26:22 PM] Wouter | Dark-Knight: Dan hoef je niet verdacht te worden
[8:29:14 PM] Wouter | Dark-Knight: Oke, zorg voor de winst van ons volk na mijn dood!

Ik snap it niet helemaal, want ik ie geen infectie, wouter was dus wl de infectiewolf. Dit was dus puur om zijn eigen leven te redden.
 

DeletedUser

Gast
Het is bedoeld om marco te bewijzen :D


wat het erg geloofwaardig maakt, maar ze kunnen dit ook van te voren hebben afgesproken (om ELKE optie over te houden)
 

DeletedUser22536

Gast
der zitten der 4 voor je

Oh ja ik zie het, even denkfoutje.
Ik was de eerste die stemde na de afscheidsbrief van Aran wat ik als bewijs zag.
En ja zo een gekopieerd skypegesprek zegt niets.
Marco kan dat nu ook net zelf even hebben uitgetypt helemaal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan