• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Moskee op Ground Zero?

DeletedUser

Gast
Nu zijn we helemaal niet meer veilig, een pastoor in Amerika wil een officiele dag om de koran te gaan verbranden.WAAR GAAT DIT NAAR TOE.

Woede in islamitische wereld om Koranverbranding
(Novum/AP) - Het plan van een Amerikaanse dominee om op 11 september Korans te verbanden, heeft in de islamitische wereld tot grote woede geleid. In Pakistan gingen advocaten de straat op, terwijl de regering van Bahrein de verbranding een schandelijke aanval op interreligieuze betrekkingen noemde.

Ongeveer tweehonderd advocaten en gemeenschapswerkers hielden in de Pakistaanse stad Multan een protestmars. Zij verbrandden een Amerikaanse vlag en eisten van Washington dat de Koranverbranding verboden wordt. 'Als de Koran wordt verbrand, is dat het begin van de vernietiging van Amerika', stond te lezen op een in het Engels opgesteld spandoek.

De brandweer in Gainesville, in de Amerikaanse staat Florida, heeft dominee Terry Jones geen vergunning verstrekt voor de verbranding. Evengoed heeft hij volgens de Amerikaanse wetgeving het recht om zijn plannen uit te voeren. Ondanks grote druk -het Witte Huis en diverse politieke en religieuze leiders wereldwijd veroordeelden de verbranding- herhaalde Jones woensdag nog maar eens door te gaan met zijn actie.

In een interview met tv-zender ABC zei president Barack Obama dat wat Jones wil 'volledig tegengesteld is aan onze waarden als Amerikanen. Dit land is gebouwd op het begrip van vrijheid en religieuze vrijheid'. Jones zei zelf nog niet te zijn benaderd door het Witte Huis, het ministerie van buitenlandse zaken of het Pentagon. Als er een telefoontje komt, zei hij, 'dan zullen we het zeker in beraad nemen'. "Ik denk niet dat een telefoontje van hen iets is dat we zouden negeren."

Als een bepaalde uiting als beledigend wordt ervaren door mensen, zelfs als dit voor de meerderheid van een bevolking geldt, heeft de regering niet het recht in te grijpen, maakte het Amerikaanse Hooggerechtshof duidelijk. Dat kan pas wanneer een bepaalde actie het doel heeft te intimideren of aan te zetten tot geweld.

"Dit is een plan van de zionisten om de hele wereld in moeilijkheden te brengen, dus moet het worden tegengehouden", zei Tariq Naeemullah, het hoofd van het Gezamenlijk Burgerfront, een coalitie van non-gouvernementele organisaties in Pakistan.

De ministeries van buitenlandse zaken in Pakistan en Bahrein waren de eerste die het plan van de Amerikaanse dominee afkeurden. Bahrein noemde het 'een schandelijke daad die onverenigbaar is met de principes van verdraagzaamheid en samenleven'. De president van Indonesië heeft Obama een brief gestuurd met het verzoek de verbranding te verbieden. In het noorden van Afghanistan dreigde een geestelijke met protestacties tegen Amerikaanse troepen.

Ondertussen bereiden Amerikaanse ambassades overal ter wereld zich voor op wat komen gaat. Hun is door het ministerie van buitenlandse zaken in Washington opgedragen extra veiligheidsmaatregelen te treffen met het oog op anti-Amerikaanse demonstraties. Ook Amerikaanse burgers in islamitische landen is geadviseerd voorzichtig te zijn.....

ik ben hier vel op tegen.maar hoop wel dat de islamitische landen ook een keer ophouden met de bijbel te verbranden en de vlag aan te stoken..ze moeten Bush straffen hij en zijn vader zijn de oorzaak van de aanslagen!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6361

Gast
AW: Moskee op Ground Zero?

pffffff van mij mogen ze alle bijbels en korans in de fik steken.
Kijk eens rond in de wereld zoveel misserie en haat en oorlogen aan de hand.
Waar is god of Allah? juist nergens te zien,het geloof is uitgevonden door mensen die bang zijn om te sterven en beseffen wanneer ons leven op aarde stopt en er niks anders is dan de eewige rust. Das beter dan rijst vreten met een gouden lepelke in de nep hemel. Ik kant weten mn nek is eens gebroken toen ik 18 was was er bijna aan geen wit licht gezien noppes.
Moest ik eraan geweest zijn zou ik het nooit geweten hebben.:rolleyes:
 

DeletedUser3865

Gast
AW: Moskee op Ground Zero?

ja, maar om dan een officiële dag te maken om de koran te gaan verbranden vind ik onzin. Van mij mogen ze wel al het geloof uit de wereld halen, maar dan niet alleen de koran verbranden. Want er zijn veel oorlogen en andere gevechten (bijv. demonstratie's die uit de hand lopen) over het geloof. Ook wel andere, maar als er geen verschil meer zou zijn in de wereld in het gebied van geloof zal het al een stuk rustiger zijn.
 

DeletedUser

Gast
AW: Moskee op Ground Zero?

Ik kant weten mn nek is eens gebroken toen ik 18 was was er bijna aan geen wit licht gezien noppes.
Moest ik eraan geweest zijn zou ik het nooit geweten hebben.
@Darksoulke, mmm oké... het is toch zo als je dood bent dat je de hemel ziet.. hoe doe jij het als je nog leeft... beetje raar..
 

DeletedUser

Gast
AW: Moskee op Ground Zero?

Tja, Hij heeft wel gelijk, Mensen zijn bang om te sterven EN
willen zo graag haar onstaan weten dat ze god hebben geschapen, maar ze willen niets weten van Darwin want o wat zou het belachelijk zijn als we van apen af komen.
 

DeletedUser

Gast
AW: Moskee op Ground Zero?

Gelukkig heeft de pastoor afgezien van de koran verbranding.
Vandaag steek ik een kaarsje aan voor de slachtoffers van 11 september 2010.
 

DeletedUser

Gast
AW: Moskee op Ground Zero?

Nee vandaag is het 9 jaar geleden dat de aanslag heeft plaatsgevonden en worden de slachtoffers herdacht.
 

DeletedUser

Gast
AW: Moskee op Ground Zero?

Er vallen elke dag slachtoffers, zo´n gekke gedachte is het niet om elke dag een kaarsje te branden.
 

DeletedUser

Gast
AW: Moskee op Ground Zero?

Ja zo kunnen we over een discussie gaan beginnen dat we iedere dag een kaarsje moeten branden..maar dit is mij het meeste bijgebleven..en natuurlijk het is verschrikkelijk dat er iedere dag weer slachtoffers vallen door de meest vreselijke dingen.maar volgens mij ging deze topic over ground zero.
 

DeletedUser6455

Gast
AW: Moskee op Ground Zero?

ik discrimineer ook niet ik vind dat 2 blokken wat ze zeggen wel goed is het zijn dan wel terroristen ofzoiets maar TOEVALLIG waren ze moslim dat betekent niet dat ze allemaal slecht zijn

ps. ik vindt het maar raar dat het gebouw inzakt als hij boven wordt geraakt
 

DeletedUser

Gast
AW: Moskee op Ground Zero?

heb je niet op discovery gezien dat ze daar een reconstructie van hebben gemaakt, de steun palen in het gebouw werden verhit waardoor het krom trok en het niet meer het gewicht kon dragen.
 

DeletedUser6455

Gast
AW: Moskee op Ground Zero?

nou ja ik snap het nu maar eerst leek het niet duidelijk er kwam op een moment ook rook vanonder vandaan
 

DeletedUser

Gast
AW: Moskee op Ground Zero?

Ik vind het ongelovelijk dat die beesten, ja het zijn beesten als je zoiets voorsteld, puur als provocatie een moskee willen neerzetten in de buurt van Ground Zero.

Alle voorstanders hiervan vind ik apart, het zijn wel onze westerse broeders die de dood in zijn gejaagd door een paar van die radicale moslims.
Dan kan je wel zeggen dat het er een paar zijn maar ze zijn gestuurd door Bin-Laden met zijn Taliban en die Al-Qaida, het is ongelovelijk.
Onze Duitse broeders worden straks ook geteisterd door aanslagen, ik vind het vreselijk dat de Arabische wereld deze mensen niet van zich afzet.
Ze vinden het geweldig dat mensen ons westerlingen dood.
Maar ik weet niet of jullie op de hoogte zijn van het bericht dat S-Arabie Amerika gevraagd heeft om Iran te bombarderen... zo goed zijn ze met elkaar die Arabieren.

Een moskee bij Ground Zero? die moet er niet komen.
Je kunt ook een vlag met een hakenkruis ophangen 100 meter van het gedenkbeeld van Auschwitz vandaan.
Is ook zo'n afschuwlijke daad, doet ook niemand.
Geert heeft gelijk.
 

DeletedUser

Gast
AW: Moskee op Ground Zero?

Ik vind het ongelovelijk dat die beesten, ja het zijn beesten als je zoiets voorsteld, puur als provocatie een moskee willen neerzetten in de buurt van Ground Zero.

Alle voorstanders hiervan vind ik apart, het zijn wel onze westerse broeders die de dood in zijn gejaagd door een paar van die radicale moslims.
Dan kan je wel zeggen dat het er een paar zijn maar ze zijn gestuurd door Bin-Laden met zijn Taliban en die Al-Qaida, het is ongelovelijk.
Onze Duitse broeders worden straks ook geteisterd door aanslagen, ik vind het vreselijk dat de Arabische wereld deze mensen niet van zich afzet.
Ze vinden het geweldig dat mensen ons westerlingen dood.
Maar ik weet niet of jullie op de hoogte zijn van het bericht dat S-Arabie Amerika gevraagd heeft om Iran te bombarderen... zo goed zijn ze met elkaar die Arabieren.

Een moskee bij Ground Zero? die moet er niet komen.
Je kunt ook een vlag met een hakenkruis ophangen 100 meter van het gedenkbeeld van Auschwitz vandaan.
Is ook zo'n afschuwlijke daad, doet ook niemand.
Geert heeft gelijk.
En dan niet te vergeten, de oorlog in Palestia. Oorspronkelijk het land van Moslims, maar bezet door de Zionisten (http://www.driesvanagt.nl/) Vergeet vooral niet dat kaartje te bekijken. Zelfs de afspraken die internationaal gemaakt zijn, lapt Israel aan haar laars. Geen land die er wat tegen doet. Maar als een Palestijn het heft in eigen handen neemt, is het terrorisme. Even wat statistieken (29 september 2000 t/m 29 februari 2010):
Palestijnen gedood door Israelisch leger/politie 6335
Palestijnen gedood door Israelische burgers 49
Israelische burgers gedood door Palestijnen 737
Israelische soldaten/agenten gedood door Palestijnen 342

Aanvullende data
(verwerkt in bovenstaande tabel)
Palestijnse kinderen gedood door Israelisch leger/politie 1314
Israelische kinderen gedood door Palestijnen 124
Palestijnen gedood als gevolg van Israelische liquidaties 408
Palestijnen gedood die het doelwit waren van een Israelische liquidatie 238
Palestijnen die betrokken waren bij vijandelijkheden en zijn gedood 2172
Palestijnen die niet betrokken waren bij vijandelijkheden en zijn gedood 2983

Israel dood het zesvoudige aantal slachtoffers, dan wat 'de terroristen' doen bij Israel. Dit zien jullie niet op tv!
Hebben jullie het ook gehoord dat Israel een hulp konvooi bloederig afslacht? Er mag niks palestina in of uit zonder de toestemming van Israel. De palestijnen leven in een openlucht gevangenis. Je zou die docu's even moeten zien op de site van oud premier Dries van Agt. Voor de mensen die alleen beeld willen hebben; hier de vergelijking van de wandaden van Hitler en die van Israel: Vergelijking Hitler met Israel Maar hele joodse stad of zelfs land bouwen op islamitisch grondgebied, is natuurlijk geen provocatie?!

Om Dries van Agt even te citeren:

Al in 1967 heeft de Veiligheidsraad van de Verenigde Naties (VN) in een resolutie uitgesproken dat de staat Israël de in dat jaar bezette gebieden dient terug te geven aan de Palestijnen. In opeenvolgende VN resoluties is die aanzegging herhaald. Maar Israël trekt zich daarvan niets aan.

De kolonisatie van bezet gebied is in regelrechte strijd met het Vierde Verdrag van Genève inzake het humanitaire oorlogsrecht. Daarin is uitdrukkelijk bepaald dat een bezettende mogendheid geen nederzettingen voor eigen burgers mag planten in bezet gebied.

De Universele Verklaring van de Rechten van de Mens en de daarop gebaseerde Conventies verbieden het mishandelen, schofferen, tot verpaupering brengen van mensen, in bezet gebied of waar dan ook elders.

Over de Muur heeft het Internationale Hof van Justitie uitspraak gedaan in 2004. Dit Hof, de hoogste rechter ter wereld, oordeelde het bouwen van de Muur op bezet gebied onrechtmatig. Korte tijd later heeft de Algemene Vergadering van de VN zich met een overweldigende meerderheid van stemmen, ook die van de Nederlandse regering, achter dit oordeel geschaard. Israël laat zich hieraan niets gelegen liggen.


En wat denk je van de oorlog in bosnie? Grootste genocide van Europa sinds WOII. Allemaal onder toeziend oog van het Westen. 97.000 doden.

En wat denk je van de oorlog in Irak? Abu Ghraib? Guantanomo Bay? Is dat menselijk? Je zou de docu moeten zien The Road To Guantanomo Bay. Dan zie je dat de amerikanen op basis van een broodje poep hordes mensen mishandelen. Nog niet te spreken over de acties die in de Abu Ghraib gevangenis hebben plaatsgevonden.
En wat denk je van de 66.000 burgerdoden in Irak? (bron:NRC)

En de acties van Israel tegen Libanon?

En de oorlog in Afghanistan? Ik ga er niet eens over beginnen.

Allemaal acties gepleegd door 'het Westen'. Want het Westen is zogenaamd menselijk en beschaafd. Het Westen lijkt beschaafd omdat het de media onder controle heeft. De media in Amerika mag de gesneuvelde soldaten nog niet eens filmen omdat ze bang zijn dat de steun vanuit het volk verdwijnt. Assange bewijst met zijn documenten dat het vooral het Westen is die smerige spelletjes speelt.

Maar dan wel lopen zeiken als er 2 vliegtuigen een toren binnenvliegen, waarvan zelfs sterk betwijfeld wordt of het wel een acties is van moslims, en niet van de amerikaanse overheden zelf. Heel die dag, nog geen 3000 doden. Israel alleen al heeft het dubbele aantal moslims op haar naam staan. Laat staan de rest. Maar rouwt daar iemand om?

Geert roept wel dat Islam uit is op een totalitair islamitisch rijk, maar hij en zijn zionisten zijn degene die muren bouwen op grondgebied van moslims. Het is het westen dat landen als Irak, Afghanistan, Palestina etc bezet. Niet andersom.

Geert liegt, bedriegt en bovenal verzwijgt de details.

Zo'n moskee is een peulenschil met wat het Westen onderneemt tegen de Islaam. Als je het hebt over beesten, dan moet je de foto's en filmpjes ook van de andere kant een keer bekijken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: Moskee op Ground Zero?

nou hebben die westerlingen geen praat meer.
Adem bedankt voor de bewijzen, nu kunnen ze tenminste wat nadenken over wat juist is en niet
 

DeletedUser

Gast
AW: Moskee op Ground Zero?

nou hebben die westerlingen geen praat meer.
Adem bedankt voor de bewijzen, nu kunnen ze tenminste wat nadenken over wat juist is en niet

Jij denkt zelf niet na. Jij kan je niet inleven in westerlingen en je luisterd alleen maar naar wat die moslims te zeggen hebben. Dat boek van jullie is al lang achterhaald.. Je hebt een groot bord voor je kop. Het word je blijkbaar onthouden om zelf na te denken door dat veromde boek. Ga zelf is nadenken en je eigen conclusies trekken.
 
Bovenaan