• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #170 - Spel of niet?

DeletedUser20542

Gast
Ik heb er letterlijk vanmorgen toen ik naar school liep aan gedacht dat ik latdekat moest waarschuwen voor mijn inactiviteit vandaag. Heb ik een kwartier geleden gedaan :O

However. Ik ga zo meteen even reageren.
 

latdekat

Harpij
Er is een mogelijkheid dat de deadline naar 20:30 wordt verplaatst, zo voor het hele potje. Ligt dat jullie beter?

Later kan helaas niet.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser21356

Gast
Voor mij ook Heartlion inderdaad: op dit moment is hij echt té vaag aan het doen: hij vraagt zich af waarom iemand op hem stemt terwijl hijzelf vrij vaag stemt en bezig is etc.
 

DeletedUser20542

Gast
Fijn dat je langer na denkt. Te lang nadenken en daardoor de dl missen is dan weer niet handig :p

Maar ondanks dat je te laat was voor die dl zie ik nergens wie jij waarom dan wel/niet bm zou stemmen.

Dus zou je mss ons nog kunnen vertellen wat dit nadenken heeft opgeleverd.


Met enkel commentaar daarop net zo min :p
Zelf probeer je ook niet echt inhoudelijk vooruit te komen.


Wie verdient ze dan wel volgens jou?
Ik kwam na die post pas weer online na de deadline, dus dat was sws niet zo slim. En inderdaad heb je geen enkele insinuering gezien naar een stem van mij, want ik had totaal geen idee. Toen de deadline eenmaal voorbij was heb ik er ook niet meer over nagedacht.

Volgens mij kan er op dag 1 enkel een discussie komen als men ten eerste moeite doet/moet doen om BM-stemmen te halen. Met deze favoritisme-troep kom je qua activiteit per definitie helemaal nergens. Dat is dus het probleem...

Waarom is die deadline zo verdomd vroeg D:
Maargoed. Even snel stemmen dus. Gekko, want nummer 7 :O
Hard D:
 

DeletedUser20542

Gast
Heartlion ik heb niet veel tijd om mijn mening nog te verwoorden, maar het is zoals iedereen zegt wel duidelijk dat zijn gedrag en verwoordingen zeker verdacht zijn.
 

DeletedUser

Gast
Wow, wat makkelijk schaapjesgedrag van iedereen...
Iemand die zo hard loopt te trollen is over het algemeen geen slechtje. Maar oké, jullie keuze I guess.
 

DeletedUser23442

Gast
Eeen, toen was ik afgeleid en ging de tijd opeens veel te snel....
 

DeletedUser21204

Gast
Wow, wat makkelijk schaapjesgedrag van iedereen...
Iemand die zo hard loopt te trollen is over het algemeen geen slechtje. Maar oké, jullie keuze I guess.

Wat dan? Gewoon zijn gang laten gaan? Hallo, voor zo'n gedrag moet een reden zijn en ik wil daar achter komen graag. Want dit is NIET hoe Heartlion normaal is.
 

DeletedUser22926

Gast
Respect voor alice, rest mag gewoon maar weg gaan :)
Was leuk potje voor eventjes
 

DeletedUser22926

Gast
Wat dan? Gewoon zijn gang laten gaan? Hallo, voor zo'n gedrag moet een reden zijn en ik wil daar achter komen graag. Want dit is NIET hoe Heartlion normaal is.

Gevarieerd spelen heeft zo zijn voordelem
 

latdekat

Harpij
Lynch en lunch dag 1

Iedereen was nu al bijna hersteld van de shock die het gevolg was van dit verraad door de jongeren. Jaspania als burgemeester trachtte een discussie te starten met een aantal mensen, die hij dan ook nauwkeurig ondervroeg. Andere mensen volgden zijn voorbeeld dan ook en begonnen ook mensen te ondervragen. Een aantal onder hen wezen na een tijdje naar heartlion. Hij zou wel een jongere zijn, dat zie je wel aan zijn reacties! Hij was vroeger zo niet, hij zal wel veranderd zijn nu een aantal onruststokers (geen verwijzing naar de rol 'onruststoker') hem hebben beïnvloed, zodat ook hij hun belachelijke spelletje meedoet. Andere mensen volgden al snel op heartlion. Een aantal dwarsliggers dachten het beter te weten en probeerden de massa toch in een andere richting te duwen. Niet dat er naar hen werd geluisterd, alhoewel sommigen dat misschien hadden moeten doen, want heartlion bleek burger!

Maar ook de jongeren hebben al veel te lang moeten wachten, en aasden op een nieuw slachtoffer. Helaas is Gekko in een donkere steeg aangetroffen, mors- en morsdood. Er zaten een aantal wonden op zijn/haar lichaam die erop wezen dat voordat onze smid vermoord was, ze er eerst mee gespeeld hadden. Een wonde hier, een wonde daar, maar nooit voldoende om aan te sterven. Dit is een van de gruwelijkste manieren om te sterven.

1. RabbidRobin

2. Kyraco => heartlion
3. Ydeger => heartlion
4. Heartlion => DonFrank
5. Ilja => Gekko
6. Gekko => heartlion
7. Heir of carthago => heartlion
8. Nissassa => heartlion
9. Jaspenia => heartlon
10. Imrahil => heartlion
11. DonFrank
12. Alice => DonFrank

Rabbid en Don (hebben niet gestemd), Imrahil ook (maar 1 post) krijgen een inactiviteitspuntje, voor Don betekent dit helaas dat hij het spel moet verlaten, hij was burger!

Volgende deadline voor dag 2:

Morgen, 15/04, om 20:30!
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan