• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #170 - Spel of niet?

DeletedUser20542

Gast
Ugh, ik overanalyseer echt... Te veel Secret Hitler uren...
Liever dit dan niets bijdragen en inactief zijn :O

Over mijn online zijn rond de deadline gisteren: rond 10 voor 8 waarschuwde ik Latdekat op Skype, dus ja, ik was op Skype. En inderdaad, was ik wolf geweest, dan zou ik de andere wol(f)(ven) wel flink uitgescholden hebben en een nieuwe lunch hebben gekozen.

Voor de rest, tof vogeltje. Dat lijkt me vrij betrouwbaar.

E: Het ziet er nogal vaag uit dat ik nu niet stem. Ik moet straks nog een tweede post hebben, dus daarom wacht ik nu even.
 

DeletedUser21204

Gast
Ik denk dat dit het laatste potje gaat zijn met een ziener waaraan ik meedoe.
Mensen zijn weer eens heerlijk origineel :rolleyes:
 

DeletedUser20542

Gast
Dat lijkt een toegeving? Kyra

Waar ik ondertussen wel aan denk, is dat er nog maar 1 keer gezienerd is; gisteren. Vooruit dan he, die ziet Kyra, maar waarom neemt die dan precies Heir in vertrouwen? Dat is sowieso een riskante move, iemand als ziener in vertrouwen nemen. Vind ik apart.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ik denk dat dit het laatste potje gaat zijn met een ziener waaraan ik meedoe.
Mensen zijn weer eens heerlijk origineel :rolleyes:

Je had niet per se hoeven te bekennen. Tbh zou ik dit nog perfect kunnen afschilderen als de perfecte troll van HoC. Al dan niet als wolf. In ieder geval geloofde ik niet veel van Hoc's reactie. Maar je maakt het niet eens moeilijk D:.

Kyraco.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Dat lijkt een toegeving? Kyra

Waar ik ondertussen wel aan denk, is dat er nog maar 1 keer gezienerd is; gisteren. Vooruit dan he, die ziet Kyra, maar waarom neemt die dan precies Heir in vertrouwen? Dat is sowieso een riskante move, iemand als ziener in vertrouwen nemen. Vind ik apart.


Als ziener is het wurf je voor de infectie op te geven. Zeker met dit aantal spelers hoor.
 

DeletedUser21204

Gast
Dat lijkt een toegeving? Kyra

Waar ik ondertussen wel aan denk, is dat er nog maar 1 keer gezienerd is; gisteren. Vooruit dan he, die ziet Kyra, maar waarom neemt die dan precies Heir in vertrouwen? Dat is sowieso een riskante move, iemand als ziener in vertrouwen nemen. Vind ik apart.

Omdat Heir obviously zelf de ziener is, kom op zeg. Als je dat niet doorhebt.
 

DeletedUser

Gast
Omdat Heir obviously zelf de ziener is, kom op zeg. Als je dat niet doorhebt.

Ayy lmaokai
Maybe, wel leuk dat rabbid er een troll in ziet (is geen troll though)
Je weet toch dat netwerken mijn sterkte is kyra?
 

DeletedUser9104

Gast
Het kan prima zo zijn dat de ziener ook op dag 0 gezien heeft. En ja. Wat Rabbid zegt klopt ook. Je opofferen om de infectie eruit te krijgen is zeker de moeite waard. Daarnaast kan het best zo zijn dat HoC zelf ziener is.

Maargoed Kyra
 

DeletedUser21204

Gast
Je had niet per se hoeven te bekennen. Tbh zou ik dit nog perfect kunnen afschilderen als de perfecte troll van HoC. Al dan niet als wolf. In ieder geval geloofde ik niet veel van Hoc's reactie. Maar je maakt het niet eens moeilijk D:.

Kyraco.

Er valt echt absoluut niets ertegen te doen als iemand je gezien heeft. Dat is echt zo.
En kom op, hij zei infectiewolf. Niet eens gewone. Oke, ik had Heir een troll genoemd en alles ontkend. Wat dan?
Dan hebben mensen niemand beters om op te stemmen en je kan het risico gewoon echt niet nemen dat ik echt infectiewolf zou zijn en dat ik er dan niet uitga.
Als er iemand tegen mij zou zeggen dat hij de infectiewolf zag zou ik sws meteen volgen. Vooral zo vroeg in het spel met nog zo veel spelers. Die infectiewolf is gewoon gevaarlijk en moet er echt uit, dus als iemand dan zoiets zegt dan zou ik sowieso volgen, en ik denk niet dat ik daarin de enige ben.
 

DeletedUser21204

Gast
Het kan prima zo zijn dat de ziener ook op dag 0 gezien heeft. En ja. Wat Rabbid zegt klopt ook. Je opofferen om de infectie eruit te krijgen is zeker de moeite waard.

Maargoed Kyra

Niet bepaald, oneven ziener enzo.
 

DeletedUser21204

Gast
Ayy lmaokai
Maybe, wel leuk dat rabbid er een troll in ziet (is geen troll though)
Je weet toch dat netwerken mijn sterkte is kyra?

Doe nu niet alsof je niet de compleet inactieve zak bent die nog altijd niet heeft gereageerd op vragen die je gesteld zijn op pagina 2/3.
 

DeletedUser21575

Gast
Wanneer ik eerst nog twijfelde aan de post van HoC en Kyra eerst wilde horen reageren kan ik nu niet anders dan lekker meelopen op Kyra. Ben het eens met Robin, HoC kwam op mij eerst tactisch over. Maar na het gebrek aan reactie van Kyra is het wel redelijk duidelijk.
 

DeletedUser23442

Gast
Kyra lijkt me dan hé :p

Maar al dat schizofrene gedoe van vogeltjes in je hoofd die je dingen influisteren werkt niet meer hoor Heir
Dus ik denk dat onze grootmoeder wel wat bescherming kan gebruiken na die mislukte subtieliteit :p
 

DeletedUser21204

Gast
Het werkt als het realistisch zou zijn dat iemand naar de behoorlijk inactieve Heir zou stappen met een zienering x)
 
Bovenaan