• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW#186 - Herrie in het Bos

DeletedUser23442

Gast
Oh help
Naar de schuilkelders
Vrouwen en kinderen eerst

Graecus lijkt me nl obvious wreker/beul D: D:

Pls Greacus, denk (goed) na voor je iets doet en pls denk meer na dan bij je gemiddelde post. Dat spaart onschuldige levens.

En waarom wil je zo'n obvious beul meteen proberen te lynchen heart? Beetje vreemd.

E. Dat wat kyra dus zei, maar sloom op mob.
 

latdekat

Harpij
Naja, Graecus lynchen is niet zo'n goed plan. Sowieso sterft er vanavond een wolfje. Sowieso zal Graecus bewezen zijn als hij echt beul is, dus we moeten hem laten leven.

Verder heb ik geen idee wie lynchen.
 

DeletedUser20542

Gast
Is het over 20 minuten al deadline? (worry)

Het is hier te inactief om echt mensen te kunnen verdenken.
 

DeletedUser20542

Gast
Aan de andere kant: er is geen enkele 'inactieverd' om nog enigszins schaamteloos op te kunnen stemmen.

Ik kan helaas niks anders doen dan Ydeger op mezelf stemmen.
 

DeletedUser9104

Gast
Sorry, vandaag de hele dag les gehad/ les gegeven en toen ik dus vanavond thuis kwam ben ik vrijwel direct in bed gaan liggen, maar gelukkig nog net op tijd het besef dat wvw ook nog even moet :eek:

Maargoed, Graecus lijkt wreker/ beul. Lekker handig dat je dat de wolven hebt laten weten. Gezien die ook wel zullen mee

Kyra, je actie was niet heel handig, maar fijn dat je nog wel leeft. Ik weet niet of wij zonder je kunnen :p

Heartlion vind ik ook opvallend. Zo tegen Graecus beginnen? Het is dat je niet meer voor de dl aanwezig bent. En gezien ik nu ook wel moet gaan stemmen en verder nog geen opvallendheden heb gezien. Heartlion
 

DeletedUser21575

Gast
Aan de andere kant: er is geen enkele 'inactieverd' om nog enigszins schaamteloos op te kunnen stemmen.

Ik kan helaas niks anders doen dan Ydeger op mezelf stemmen.
Mwoah vind ik ook niet terecht. Maar ook ik was al in de lijst aan het kijken wie er eventueel inactief was.

Dan stem ik eerder op heartlion. Hij ging best wel easy op een obvious (maar dom) goedje..
 

latdekat

Harpij
Ik weet het niet over heart. Blijkbaar moest hij echt weg en het was voordat we zeiden dat het wss wreker was. Dus latdekat bij gebrek aan verdachten.
 

DeletedUser26399

Gast
Whoops, per ongeluk Graecus een PM gestuurd of hij nog uitleg kon geven, echt volle automatisme, iets opvallends zien en meteen een berichtje sturen.
Anyway, geen idee of het persoonlijk is of niet, maar Graecus is er wel enorm op gebrand om mij dood te laten vallen x) Ik kreeg echt zo'n pm terug met daarin super triomfantelijk "Ik geef je aan bij de spelleiding!", en dan nog hier in het topic het ook zetten zodat het zeker niet onopgemerkt gaat x)
Heb je niet aangegeven, was eens je reactie testen, rabs weet niets en dat houden we el zo
Zouden wij mogen weten wat die beloning is? Beloningen voor de dood van Gekko?
Niet voor de dood van gekko, maar voor de dood van een vos/wolf
Hahaha kan gebeuren toch. Maar idd. Net zoals mensen die nog even in het topic reageren met: "Reported."
Retards x)
daarom dus, ik ging ook eerst netwerken, tot er iemand zij dat dat niet mocht
Ik vraag me ook af wat de beloning is, maar ik denk verder niet dat graecus slecht is. Als het een slechtjesbeloning is zal die het echt niet op deze manier aankondigen.
idd, is een goede beloning, die ik niet zal laten gaan
Als het belangrijk wapen tegen de wolven is die beloning, dan snap ik dat je zwijgt. Maar in dat geval had je maar beter vanaf het begin je mond gehouden. Maar waarom krijg je nou die beloning?
dood van vos/wolf, dus door de dood van gekko (indirect)

Wat ik dus in de PM zette, ik maak het maar ff openbaar omdat het illegaal was enzo, was dat ik aan wreker dacht.
Dan krijg je een beloning, namelijk een beulactie, als iemand doodgaat.



En dit confirmt het, las ik daarna pas tho :p

Lijkt erop dat Graecus behoorlijk confirmed beul is nu.

P.S. Ik leef. Rabbid vergeeft me voor 1 keer, zolang het dus niet nog een keer gebeurt :p
Vraag me wel af waarom Graecus er zo op gebrand was mij dood te krijgen, maar dat zal wel gewoon persoonlijk zijn. Of niet, Graecus?
Rabs weet niets en als ik mijn post verwijder zeker niet, maar dat mag je niet doen, srry, rabs ik zal het je wel doorsturen als je het niet vertrouwd
Oh help
Naar de schuilkelders
Vrouwen en kinderen eerst

Graecus lijkt me nl obvious wreker/beul D: D:

Pls Greacus, denk (goed) na voor je iets doet en pls denk meer na dan bij je gemiddelde post. Dat spaart onschuldige levens.

En waarom wil je zo'n obvious beul meteen proberen te lynchen heart? Beetje vreemd.

E. Dat wat kyra dus zei, maar sloom op mob.
Ik denk heus wel na, alleen op een andere manier, hoe kan ik ze laten denken dat ik niet nadenk, juist door effectief niet na te denken, maar voor zoiets zou ik wel nadenken en, denk na, welke rollen stuurt een beul in, vos wolf en nog een rol, slechtjes sterven er namelijk zeker
Naja, Graecus lynchen is niet zo'n goed plan. Sowieso sterft er vanavond een wolfje. Sowieso zal Graecus bewezen zijn als hij echt beul is, dus we moeten hem laten leven.

Verder heb ik geen idee wie lynchen.
blij dat jij me niet dood wil


even voor de duidelijkheid, ik ben dus wreker
 

DeletedUser21575

Gast
Ow ik ben geninjad met 2 heartlion stemmen. Ergens voel ik me nu eem beetje lullig want ik vind hem niet direct super wolfish. Mja om nou op neus te stemmen voor trolling is ook weer zoiets.
 

DeletedUser21575

Gast
Wel verrassend dat enkele spelers op zichzelf stemmen terwijl ze al weten dat ze veilig zijn.

Ik vind dat een erg aparte techniek om je maar afzijdig te houden.
 

DeletedUser

Gast
Weetje wat het is, had ik elke andere naam genoemd had ik dat moeten verantwoorden. Nou die verantwoording heb ik dus (nog) niet.

Op me zelf stemmen, en dus zonder argumentatie was mijn enige juiste keuze. (of niet stemmen maarja dan ben je weer inactief)
 

DeletedUser23442

Gast
Graecus 001 zei:
Ik denk heus wel na, alleen op een andere manier, hoe kan ik ze laten denken dat ik niet nadenk, juist door effectief niet na te denken, maar voor zoiets zou ik wel nadenken en, denk na, welke rollen stuurt een beul in, vos wolf en nog een rol, slechtjes sterven er namelijk zeker

Dit maakt me enkel bezorgder dat er iets misgaat. D:
 
Bovenaan