• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #190 - Weerwolven van Catan

DeletedUser

Gast
Ik heb Nissassa en Ilja op 2 manieren gezien, aardig, en aardig slecht, de vraag is dan waar je van uit moet gaan. Van Ilja weet ik dat ze slinks kan spelen omdat ze me al eens eerder om de tuin probeerde te leiden.

Voor Nissassa was het gewoon nog een gevoel van wat ga ik doen, vertrouw ik hem of niet. Ik heb hem echter niet direct uit gesloten van mijn stem.

Ik heb uiteindelijk voor Lat gekozen omdat hij ook op mij stemde, dat leek me in een potje waarin je dan zelf mag kiezen met een stem wel fair.
 

DeletedUser26399

Gast
Ik hou mijn hart vast voor onze locaties, ergens compleet in de rimboe

Het is dat ik er zelf ook al op was gekomen.

Echter klopt optie 1 niet.



In jouw eerste optie is het zo dat we voor een BM stemmen. Echter mag een BM enkel voor de mensen kiezen die niet hebben gestemd. Dus dan is het niet zo dat we de keuze geheel aan de BM overlaten. Want dan mogen de stemmers zelf een plaatsje uitkiezen.

Van de tweede ben ik geen fan. Dan wordt de BM namelijk random bepaalt, wat kan leiden tot scenario's waar bijvoorbeeld Graecus ook BM kan worden.

Het is gewoon zo dat je een BM moet uitkiezen waarop je kan vertrouwen, en waarvan je denkt dat hij de goede mensen de juiste plaatsjes gaat toewijzen. Het blijft gokken.

E: Het is zo dat bij de eerste optie eventueel alleen de BM op zichzelf stemt, maar dan zullen we toch nooit overkomen wie BM wordt.

Dus omdat ik BM kan worden ben je tegen, was da voor een reden, ik weet goed genoeg hoe dit spel werkt en ken het spelletje en als goedje ging ik het eerlijk verdelen, want er zijn manieren genoeg om als je slechtjes weet ze zwaar te koeioneren, ga dit nu nog niet zeggen, zorgt er gewoon voor dat ze niet meer aan grondstoffen geraken.
 

DeletedUser21356

Gast
Jawel, nogmaals een stem op mezelf (net als vorig potje bedoel ik), omdat ik nu weg moet (de volgende dagen ben ik er wel later ;)): Gekko.
 

DeletedUser26399

Gast
Weet niet op wie te stemmen, maar wil ook niet op mezelf stemmen dus Gekootje63 als je op jezelf stemt, moet je er tegenkunnen om dood te gaan
 

DeletedUser21204

Gast
Dat is gwn zielig, hij was vorig potje ook dag 1 dood.
Als je zo sneu doet, moet je er ook wel tegen kunnen dood te gaan dus Graecus.
 

DeletedUser18363

Gast
Laat ik allereerst even zeggen dat ik echt enorm inactief ben en waarschijnlijk ook blijf, maar ik ga voor de rechtvaardigheid Graecus stemmen.
 

latdekat

Harpij
Euhm, normaal dat we, 45 min. voor DL, onze positie nog niet eens weten? En Graecus. Normaal gezien wil ik je wel een kans geven, maar aangezien je zulke stemmen zet, en we verder helemaal niets hebben, wordt dat het.
 

DeletedUser

Gast
Een speler die op zichzelf stemt omdat hij er niet is kan ik begrijpen, dat deed ik namelijk zelf eerst ook, als je dan op iemand gaat stemmen die op zichzelf stemt zodat je niet op jezelf hoeft te stemmen en daarmee de dans zou ontspringen vind ik eerlijk gezegd erg laag.

Graecus
 

DeletedUser9104

Gast
Volgens mij is er ondertussen wel genoeg gezegd en ik heb er niets meer aan toe te voegen: Graecus
 

DeletedUser20542

Gast
Ja...

Met zo'n claim kunnen we er wel vanuit gaan dat je goed bent, want je gaat die naam niet verzinnen (denk ik). Maar geef nou die dat die actie van jou waardeloos was. Het ergste is nog dat je een goedkope meelooptrein bouwt, waardoor we nergens zijn in de queeste naar wolven.

Vandaar dat ik niet op Graecus stem. Ik zoek zo een meeloper uit om te lynchen.
 

DeletedUser

Gast
Ydeger, ik ben Schapenhoeder.

Geloof je dat nu ook? Als je ook maar iets van het spel weet dan kun je zo al dingen verzinnen.

Schapenhoeder, Grondstofopzichter, struikrover, boer, ridder, handelaar, houthakker etc. etc.

Daarom zeg ik nogmaals @Graecus 001 kom met meer informatie.
 

DeletedUser27427

Gast
Ik had Graecus' post nog niet gezien voor mijn lynchstem, gek genoeg over het hoofd gezien. Ik zou bijna uit principe toch op Graecus stemmen. Ik stem nu dus op Ilja, aangezien Graecus hoogstwaarschijnlijk geen wolf is. Bij Ilja klopt het naar mijn gevoel dan het minst.
 

DeletedUser18363

Gast
Ja...

Met zo'n claim kunnen we er wel vanuit gaan dat je goed bent, want je gaat die naam niet verzinnen (denk ik). Maar geef nou die dat die actie van jou waardeloos was. Het ergste is nog dat je een goedkope meelooptrein bouwt, waardoor we nergens zijn in de queeste naar wolven.

Vandaar dat ik niet op Graecus stem. Ik zoek zo een meeloper uit om te lynchen.

Mwah, er worden tegenwoordig altijd custom names gebruikt voor rollen. In een potje met grondstoffen is grondstofopzichter niet erg ver gezocht.
 

DeletedUser20542

Gast
De stemmen op Graecus zien er, hoewel ze allemaal even goedkope meeloop zijn (afgezien van Kyra), niet allemaal hetzelfde uit. De standaard post van Neus en de oprechte mededeling van Jivilium vind ik niet verdacht overkomen. Onderstaande stemmen verdienen volgens mij meer aandacht.

Euhm, normaal dat we, 45 min. voor DL, onze positie nog niet eens weten? En Graecus. Normaal gezien wil ik je wel een kans geven, maar aangezien je zulke stemmen zet, en we verder helemaal niets hebben, wordt dat het.
Dit excuus om op Graecus te stemmen is echt heel flauw. Er wordt geen enkele moeite gedaan om een echte reden te verzinnen.

Volgens mij is er ondertussen wel genoeg gezegd en ik heb er niets meer aan toe te voegen: Graecus
Dit vind ik een typische meelooppost van Ilja. Binnenin gaat er een belletje rinkelen als ik zoiets lees.

De leegte is overweldigend. Dit is nog de goedkoopste van allemaal.

Jivilium schijnt het wel te snappen, als hij een beetje rekening houdt dat zijn twee opties niet volledig kloppen mag hij wel BM worden.
Dit viel me voor de rest het meest op. Ik het begin van de kom zegt Lat: 'Ik stem niet zomaar op Jivilium, want we moeten heel goed nadenken over de BM'. Nou heb ik Lat niet heel diep na zien denken, maar toch komt deze stem er ineens. Apart.

*tingelingeling* dat is een rinkelend belletje. En daarom vandaag Latdekat
 

DeletedUser20542

Gast
Ydeger, ik ben Schapenhoeder.

Geloof je dat nu ook? Als je ook maar iets van het spel weet dan kun je zo al dingen verzinnen.

Schapenhoeder, Grondstofopzichter, struikrover, boer, ridder, handelaar, houthakker etc. etc.

Daarom zeg ik nogmaals @Graecus 001 kom met meer informatie.
Dan ben jij creatiever dan (Graecus en) ik.
 
Bovenaan