• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #190 - Weerwolven van Catan

DeletedUser

Gast
Kyra wil nadrukkelijk niet netwerken, klinkt als iets dat ze angstvallig wil verbergen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21575

Gast
Ik verklaar met mijn volle 100% verstand dat ik nu dood neer wil vallen in deze kom.

@RabbidRobin
why?

Edit: wat ik wil aangeven, is waarom zoek je niet naar een vervanger? Je dood laten vallen is best wel zonde voor het potje.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser9104

Gast
@Jivilium . Waarom heb je je post aangepast? Dat vind ik eerlijk gezegd een stuk verdachter. Gelukkig heeft Nissassa de post gequote, dus we hebben het orgineel nog.

Overigens. Er is verdomd weinig activiteit zo'n driekwartier voor de DL.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21356

Gast
Jivilium lijkt mij voorlopig het verdachtst: een vage stem op Kyra en op Graecus (net als een paar anderen overings) en zijn berichten komen me niet oprecht over, noem het buikgevoel zo je wil.
 

DeletedUser21204

Gast
Oh wat, dat bericht is super sneaky gewijzigd naar een stem op mij? Oke dan....
 

DeletedUser21204

Gast
Om het even toe te lichten dat ik "niet wil netwerken":

Jivilium komt naar mij toe met een claim.
Hij vraagt vervolgens wat ik ben.
Ik zeg dat ik het vervelend vind dan hij het zo doet, omdat ik me dan gedwongen voel ook een rol te geven omdat hij dat ook doet, en ik eigenlijk nog niet wou claimen.
Vervolgens reageert hij met dit: "Je hoeft niets te zeggen, ik dwing je nergens toe, maar je weet net als ik wel dat ik daar conclusies uit zal trekken."
Dusja, daar was mijn reactie heel simpel op; we gaan hier niet lopen chanteren, en het gesprek is klaar.

Dusja, ik wil prima netwerken, maar niet claimen. Dat is iets heel anders.

Maar dus hierom stem ik ook op Jivilium.
1) Omdat hij me gelyncht wil krijgen met een reden die niet klopt, en hier dan ook niets aan toelicht zodat niemand erachter komt dat hij de feiten enorm loopt te verdraaien
2) Omdat hij alles aanhaalt om een claim te krijgen, dat bevalt me ook niet zo.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Jivilium komt naar mij toe met een claim.

Je weet dus wat mijn claim is, en op basis van wraak ga je nu op mij stemmen terwijl je weet wat ik ben? Je gaat dus nu bewust een goedje lynchen om jezelf wat minder in de belangstelling te zetten.

Jij bent diegene die na 1 a 2 dagen al weet welke rol zon beetje iedereen heeft en ineens wil je niet netwerken? Erg echt heel erg raar. Maar Prima jongens lets do this. Jivilium

E: claim was beschermheer, weten jullie het alvast.

En mocht men ineens denken ow wee nee, laten we op andere stemmen, dan zal ik bij deze mijn vraag voor doodvallen in ere herstellen.
 

DeletedUser9104

Gast
Jivilum, waarom zet je Kyra zo zonder reden onder druk? Of wil je beweren dat je zonder medeweten van zo goed als iedereen hier een bewezen goedje bent?

Claim jij beschermheer?
 

DeletedUser21204

Gast
Je weet dus wat mijn claim is, en op basis van wraak ga je nu op mij stemmen terwijl je weet wat ik ben? Je gaat dus nu bewust een goedje lynchen om jezelf wat minder in de belangstelling te zetten.

Jij bent diegene die na 1 a 2 dagen al weet welke rol zon beetje iedereen heeft en ineens wil je niet netwerken? Erg echt heel erg raar. Maar Prima jongens lets do this. Jivilium

E: claim was beschermheer, weten jullie het alvast.

Gast, dit is niet hoe het werkt.
Tegen het einde als het nodig is weet ik claims, of als mensen met die claims naar mij toe komen.
Ik ga geen smerige trucjes toepassen om claims uit mensen te trekken, zoals jij deed. Als je zo ongelooflijk desperate bent, dan moet je gewoon wolf zijn.
Daarbij geloof ik geen zak van die claim, je hebt gewoon wat gister uit de lunch kwam gepakt, omdat je dat easy kon gebruiken en je zelf geen claim meer hoefde te verzinnen.
 

latdekat

Harpij
Jivilium

Waarom probeer je Kyra zo onder druk te zetten? Ik bedoel, meestal vraag je gewoon of die wil claimen, in plaats van meteen druk te gaan zetten.

Verder is het zo dat je nu meteen claimt, en op jezelf stemt. Is dit een poging om jezelf te redden, of te maken dat we morgen Kyra lynchen...?

Verder is er ook niet zo heel veel verdachts gebeurd.
 

DeletedUser21575

Gast
nissassa

Ondanks alles geloof ik jivis claim wel. Vind het alleen een rare actie van hem naar kyra toe. Maar dat kan ook aan de speelstijl liggen. Verder niet echt iets verdachts.
 

DeletedUser27427

Gast
Veel plezier gewenst allemaal!

Twee spellen geleid, nog een leerweg te gaan maar hoop dat ik daarmee kan bewijzen dat ik best een goede BM zou zijn. Punctualiteit, spelkennis (door rollen en acties), eerlijk spelverloop (niet de rolverdeling dus) en creatief.

Ik stel me dus kandidaat.

Maakt niets uit hoor :D Ik blijf evengoed kandidaat haha

Ik ben ook betrouwbaar hoor :D

Jivilium wilde blijkbaar enorm graag BM worden.

Ik heb Nissassa en Ilja op 2 manieren gezien, aardig, en aardig slecht, de vraag is dan waar je van uit moet gaan. Van Ilja weet ik dat ze slinks kan spelen omdat ze me al eens eerder om de tuin probeerde te leiden.

Voor Nissassa was het gewoon nog een gevoel van wat ga ik doen, vertrouw ik hem of niet. Ik heb hem echter niet direct uit gesloten van mijn stem.

Ik heb uiteindelijk voor Lat gekozen omdat hij ook op mij stemde, dat leek me in een potje waarin je dan zelf mag kiezen met een stem wel fair.

Ydeger, ik ben Schapenhoeder.

Geloof je dat nu ook? Als je ook maar iets van het spel weet dan kun je zo al dingen verzinnen.

Schapenhoeder, Grondstofopzichter, struikrover, boer, ridder, handelaar, houthakker etc. etc.

Daarom zeg ik nogmaals @Graecus 001 kom met meer informatie.
Erg ver gezocht dat Graecus zijn rol zelf verzonnen had inderdaad. Vooral ook raar dat Jivilium eerst zijn uiterste best deed om betrouwbaar over te komen en daarna zichzelf zo magertjes verdedigt. Daarom Jivilium
 

DeletedUser

Gast
Nog mooi voor de uitslag, ik zette in mijn ogen Kyra niet onder druk ik vertrouwde haar en helaas is gebleken dat dat idd een grote fout is.

Overigens raad ik de rest aan eens deze meelopers allemaal te controleren.

De beschermheer zegt over en uit.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Deadline 2 - Lynch & Lunch
Jivilium -> Jivilium
Gekko -> Jivilium
Kyra -> Jivilium
Ilja -> Jivilium
Latdekat -> Jivilium
Dasios -> Jivilium
Nissassa -> Nissassa

Jivilium is lynch. Hij blijkt Beschermheer(goed)

- De Beschermheer
Jij kan elke deadline iemand beschermen tegen de wolven. Jij stuurt naar mij een grondstof door. Als het slachtoffer meer van die grondstof heeft dan de lunchende slechtjes samen, zal het de lunch overleven maar wel al die grondstoffen aan de wolven verliezen.

Ijzervreter is lunch. Hij blijkt Grondstoffenopzichter(goed).

- De Grondstoffenopzichter
Er zijn 5 grondstoffen. Jij zal 1 van de 5 kunnen controleren. Maar eerst moeten jij en jouw vrienden de grondstoffen nog mooi controleren. Elke deadline kunnen jullie allemaal een grondstof doorsturen. Als jij als enige een grondstof doorstuurt, zal jij die grondstof toegewezen krijgen en de anderen deze niet meer kunnen kiezen. Kies jij echter samen met iemand anders een bepaalde grondstof, krijgen jullie beiden niets. Jammer dan. Eenmaal je een grondstof toegewezen hebt gekregen, kan je uiteraard niet proberen nog een 2e te krijgen.

Als jij een grondstof toegewezen krijgt, zal jij 3 keer in het spel die grondstof ergens op de kaart zetten. Je mag maximaal 1 grondstof per deadline op de kaart zetten. Je mag ook niet 2 deadlines na elkaar zo'n grondstof zetten op een plaats waar hij een dorp van jou raakt.

- Overzichten van grondstoffen komen zo.
Lynch 3 + Lunch 3 - Dinsdag 22.00 uur
 

DeletedUser22926

Gast
Sorry weer te laat..... :((((((
Maar wat zijn je stemmen zielig slecht signlady, man man man. Zon zwakke redenatie..
En kyra, wel leuk dat het zo niet gaat, maar uiteindelijk heb jij niet geclaimd en is een goedje dood... Merkwaardig hoe dit is gelopen.
 
Bovenaan