• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

de eerste 4 werelden zijn vooral voor 2.0 omdat die werelden langzaam leeg lopen.
dus ijgelijk moest er gestemd worden per wereld
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

de eerste 4 werelden zijn vooral voor 2.0 omdat die werelden langzaam leeg lopen.
dus ijgelijk moest er gestemd worden per wereld

Als je de discussies ziet op juist de eerste vier werelden, Beta loopt daarin voorop. Weet ik niet of je kan zeggen dat zij grote voorstanders zijn. Veel spelers hebben daar al een keer gekeken op een nieuwe 2.0 wereld, maar hebben daarna toch weer gekozen om te blijven spelen op hun eigen wereld.
 

DeletedUser3865

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

En ook een groot deel voor als ik mijn Pm's mag geloven :)
misschien een groot deel van de mensen die jij kent, maar dat is geen groot deel t.o.v. degene van wie wij het allemaal hebben gehoord ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Maar grepolis is nogal gsm onvriendelijk dus hoe lang blijf ik nog spelen?
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Uiteraard ben ik VOOR.
Wereld Beta word saai en wil die heldenwereld wel eens even "Bekijken"
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Op Delta was in ieder geval het gros voor, ik zie het persoonlijk als een manier om het spel met enige voldoening af te sluiten.

Mensen krijgen ook weer motivering om te spelen, ik zit nu op 125 steden en het is een beetje eentonig aan het worden zo. laat staan voor de echt grote jongens....
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Op Delta was in ieder geval het gros voor, ik zie het persoonlijk als een manier om het spel met enige voldoening af te sluiten.

Mensen krijgen ook weer motivering om te spelen, ik zit nu op 125 steden en het is een beetje eentonig aan het worden zo. laat staan voor de echt grote jongens....


Misschien wel. De wereldwonderen zie ik ook nog wel zitten, maar de troep (zoals een 5e god) absoluut niet. Hiermee wordt de manier van spelen drastisch verandert, en dat vind ik zeker zonde.
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

2.0??confused: Nope 1.26!!
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

geen 2.0 !!!
waarom 2.0 op 1.26 ??
kunnen ze niet gewoon die wereldwonderen doen op de werelden 1.26 ??
stop 2.0 !
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

wat is dan jou probleem met 2.0
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Waarom moet nu ook op wereld Beta de nieuwe spelversie worden ingevoerd, deze wereld heeft het altijd al zonder gedaan. De oude versie hoort gewoon bij deze wereld. Als je de nieuwe wil spelen, moet je gewoon naar een andere wereld gaan.
Voor somige mensen is niet alleen RL een wereld waarin ze leven, maar ook op grepolis. Dit spel is juist zo leuk omdat als het in RL niet lekker loopt, dat je dan hier een soort uitlaatklep hebt. Hier in grepolis is ook iedereen anders, waarom omdat ze ook in RL zo zijn. Dus als je hier dan het spel veranderd, verander je ook meteen een deel van andermans leven. Dit spel is een grote hobby voor mensen, net als bijvoorbeeld: sporten, lezen, gamen enz. Laat ons dan ook gewoon deze hobby doen, laat ons dit spel weer gewoon spelen. Geef Beta de oude versie terug.
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

2.0 is traag, zit ik dan met 80 steden en het duurt 1 minuut om een stad te laden, zit op 100/20 mbit line, aan mijn internet ligt het niet.
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Ik heb al zo veel reactie's en klachten gezien hier,

En dan zeggen ze dat 63 procent voor 2.0 op JA heeft gestemd?!
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Ik heb al zo veel reactie's en klachten gezien hier,

En dan zeggen ze dat 63 procent voor 2.0 op JA heeft gestemd?!

Ach ja het is er nu toch allemaal al doorheen. Natuurlijk niet op een al te leuke manier, maar is nu weinig meer aan te veranderen. Denk dat veel spelers nu wel snel zullen gaan beginnen met boerendorpen veroveren en kijken hoe WW gaan werken
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Grondstoffen eisen van boerendorpen duurt nu ook langer :/
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Ik heb een delay als ik typ, alles gaat traag, mijn pc kan dit niet aan.
moet je een goeie pc hebben om grepo te spelen vanaf nu ofzo?!

man toch
 
Bovenaan