• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

DeletedUser2932

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Maar ook de topics per wereld deel sluiten. Waarom? Omdat er dan beter op de berichten gelet kan worden en berichten die tegen Innogames en de mods hun wil in zijn kunnen dan snel verwijdert worden en er kunnen dan weer van die gezellige waarschuwing uitgedeeld worden?

Ik wil gewoon over de WW's en 2.0 kunnen discussiëren op het beta forum deel. Waarom? Omdat we daar er wat inhoudelijker op in kunnen gaan met de stand van zaken in de wereld. Als dat in een algemeen topic gebeurt wordt het een rommeltje.
Eens.........
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Ik kan heel goed lezen!



Maar waarom zou je met boeren willen handelen als je zoveel spelers om je heen hebt die veel meer kunnen verhandelen? Natuurlijk kan het zijn, dat jij hier groot door geworden bent, en ik een kans gemist heb. Maar dan moet je eerst je vuurvloot effe stuk slaan op een vijand, en alles veroveren met troepen en daarna weer vuur maken.


Maar je hebt gelijk. Dit is wel vervelend als je inderdaad wil handelen met boerendorpen. Heb je al een support melding gemaakt ingame?

opper ga je hem nou vertellen wat hij moet gaan doen? Hij heeft een legitieme klacht en als hij met die boerendorpjes wilt handelen ipv de spelers eromheen is dat toch zijn eigen zaak? Overgens doe ik dit ook vaak hoor als ik snel gs nodig heb ik een vuurdorp ga ik de boerendorpjes af waar steen voor hout word geruild, heb ik in een paar minuten weer wat extra. Wat je dan bezielt om hem dan te gaan lopen neersabelen snap ik echt niet.

Over 2.0, wat een waardeloze zooi zeg. Ik heb vergeleken met de meesten niet eens zulke grote accounts (700k en 300k) en het is nu gewoon een IRRITATIE om mijn steden langs te lopen. Ik heb geen tonnen met tijd dat ik netjes kan wachten tot 2.0 alle totaal nutteloze grafische hoogstandjes heeft ingeladen en dat 60 keer doet bij elk stadje dat ik af ga.

[sarcarsm]LEVE 2.0[Sarcasm off]
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Ik kan heel goed lezen!

Maar waarom zou je met boeren willen handelen als je zoveel spelers om je heen hebt die veel meer kunnen verhandelen? Natuurlijk kan het zijn, dat jij hier groot door geworden bent, en ik een kans gemist heb. Maar dan moet je eerst je vuurvloot effe stuk slaan op een vijand, en alles veroveren met troepen en daarna weer vuur maken.

Maar je hebt gelijk. Dit is wel vervelend als je inderdaad wil handelen met boerendorpen. Heb je al een support melding gemaakt ingame?

wijziging 20:23, jouw bericht 21:09. ik heb geen wijzigingen aangebracht voor dat je geantwoord hebt. maar laat ons hier niet mekaar vechten.

de boeren ruilen 1:1,25 of 1:1,35 (met handelskantoor) met je. ook ruilen ze binnen max 15min met je - een zinvol aanbod met de buren duurt soms meerdere uren. vermoedelijk handel je niet veel en dat is ook geen punt. maar ik doe het en het helpt enorm aan steen te komen voor de stadsfeesten. wie van de buren ruilt wel 2000 hout tegen 2500 steen?

en ja, ik heb al een support call ingediend, maar nog geen antwoord erop - ik hou jullie op de hoogte.
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Ik zie dat ik mijn excuses moet maken haha. En dat doe ik dus ook. Ik kan heel goed lezen, maar doe dat soms niet zo zorgvuldig!

Ik ben wel benieuwd wat support hierop te zeggen heeft.
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

waarom heeft grepolis epsilon zo om zeep geholpen het was simpel en leuk en nu ingewikkeld en saai
zonde van de tijd die ik er heb ingestokken en de layout trekt ook op niets
en dan zoon dom cadautje van 15 dagen een bestuurder wat ben je daar mee :mad:


grepolis ik ben zwaar teleurgesteld in jullie :mad:
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

ik gok dat VEEEEL spelers met meer als rond 500k snel gaan bedanken hiervoor. Ik heb geen zin en tijd om 2 uur per account te moeten doen simpelweg om de stadjes weer vlot te trekken en langs te lopen.
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

PS wat is eigenlijk het nut van de nieuwe versie je kan evengoed op mu gaan spelen als je die layout will en die opties
grepolis fails
 

DeletedUser11861

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Ik vind 2.0 echt een hele grote faal.

1. Ik kan niet meer even tussendoor wat aanvallen versturen op mijn smartphone
2. De chat is echt vreselijk;
- Niet te verkleinen (sommige mensen hebben nog een kleine monitor staan!)
- Als ik van stad switch en dan naar het eilandje ga word ik van de chat af gegooit
3. Boerendorpen veroveren?? nee bedankt.
4. Het groepen systeem van 1.x was VEEL beter dan deze, heb al mijn groepen moeten verwijderen om een fatsoenlijke stedenlijst te kunnen maken
5. Op een knop drukken om eindelijk naar het eiland te gaan waar je heen wilt
6. Gare tabbladen die soms gewoon niet werken

Ik kan nog wel ff doorgaan maar ik wil hier niet nog meer tijd aan besteden, bedankt dat jullie het voor velen van ons hebben verpest!

De groeten.
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Godee ik ben het volledig met je eens alles is zodanig vermoeilijkt dat het niet eens leuk meer is om te spelen:(
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

ik heb intussen ook antwoord van support, maar die had mijn vraag niet begrepen. om eerlijk te zijn had ik 3 tickets geopend en van die is alleen maar een voldoende beantwoord. de support word ook met ieder maand slechter. dit zeg ik eerlijk, ook mocht ik hier een berisping voor krijgen ;)
er zijn veel opmerkingen geweest over grepo 2.x toepassen op 1.x werelden en dat dit mogelijk leden zal kosten. hiermee ben ik absoluut eens - ik zelf ben nu ernstig aan het overwegen.
en die spelers, die de dupe zijn van het update zijn meestal de grote spelers. veel grote spelers verlieren heet vooral betalende klanten te verliezen. ik weet niet, of dit update echt doordacht was van innogames. waarom niet zoals bij TW gewoon nieuwe werelden met nieuwe versie starten en de oude door laten lopen tot het einde.
het was beter geweest de grepo 1.x werelden aan een einde te brengen en de top allies ook zonder de wereldwonderen naar de heldenwerelden te laten of weet ik wat dan ook. of gewoon een nieuwe grepo 2.x wereld te starten met instellingen voor ervaren spelers - weet ik wat korte nachtbonus, wereld-speed 4 en eenheden-speed 2 of zo. maar goed - moet innogames uiteindelijk zelf weten.
ja, meer dan 70% hebben voor grepo 2.x gestemd, maar of iedereen van die echt wist, wat op hem toe komt - ik durf het te twijfelen!
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

En de eerste Speler die echt gereset heeft, is gespot op Epsilon.

LEXAS (maar of marc dit gedaan heeft vanwege 2.0 of de belabberde situatie van de Conquerors blijft de vraag)
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Ik heb al zo veel reactie's en klachten gezien hier,

En dan zeggen ze dat 63 procent voor 2.0 op JA heeft gestemd?!

Ja, dat kan misschien wel. Maar ik weet zeker dat die stemmen niet van de wereld Beta komen.
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

En de eerste Speler die echt gereset heeft, is gespot op Epsilon.

LEXAS (maar of marc dit gedaan heeft vanwege 2.0 of de belabberde situatie van de Conquerors blijft de vraag)

Alweer?

Lijkt wel een hobby :)
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Van zero begreep ik dat het inderdaad vanwege de update was.
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Dat doen nu wel meer spelers. Op beta al een en op alpha 2.
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Ja, dat kan misschien wel. Maar ik weet zeker dat die stemmen niet van de wereld Beta komen.


Van wereld theta ook niet
Mijn ally daar houd ook niet van 2.0

Alleen onze ulfsarki heeft mss gestemt op ja als je zn profiel bekijkt :p

@ IPinkbull wie is gereset op beta dan?
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Ik heb een enkeling gehoord die het wel goed vind dat 2.0 is gekomen..

maar denk dat de resultaten van die enquete omgedraaid zijn dat er meer tegen dan voor waren..

theta hoor ik in elk geval van veel mensen dat ze gaan stoppen nu.
 

DeletedUser10078

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

ik heb nog niet anders dan foutmeldingen en bugs gekregen van die 2.0
ook versta ik absoluut niet als we een peiling deden op het forum was er wel 70 % tegen 2.0
hoe kan dan de stemming positief zijn verlopen voor 2.0
inogames doet gewoon zijn zin denk ik.
maar geloof me , gaat er ook veel klanten door verliezen.
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

ze hebben er al klanten door verloren xD
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

iedereen dan maar gewoon stoppen?
 
Bovenaan