• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

DeletedUser9482

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Ik heb een delay als ik typ, alles gaat traag, mijn pc kan dit niet aan.
moet je een goeie pc hebben om grepo te spelen vanaf nu ofzo?!

man toch

Bij mij is het ook traag, meerdere mensen hebben het al zo ervaren(zeta). Hoop dat de snelheid snel verbeterd word, op deze manier duurt het eeuwen om 60+ steden te beheren.. laat staan als je er honderd + hebt.
 

DeletedUser11910

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Zodra 2.0 wordt ingevoerd op Zeta is Grepolis voor mij voorbij. Ik ben een actief speler sinds maart 2010. Ik heb hele prachtige tijden meegemaakt. Ik heb een eigen alliantie die 10de staat, hoger dan ik ooit had gegokt. Dit kan niet. Alle werelden hebben een eigen identiteit, herinneringen, en dat wordt nu kapot gemaakt. Vele spelers zullen stoppen en het zal nooit meer zo zijn als dat het nu is. Als Innogames het zo wil laten gaan, dan is het zo. Maar geld zullen ze er niet op verdienen.

Ik ben het hier volkomen mee eens!
Ik speel op Epsilon en heb(had) het daar geweldig naar m'n zin, maar nu niet meer.. door 2.0
Natuurlijk zijn sommige dingen wel goed(zoals GP voor het OS) maar de rest is gewoon onoverzichtelijk en totaal NIET leuk.
Ik vond de oude veel beter, leuker en aantrekkelijker.

Duss.. bedankt voor het verpesten van Epsilon!
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

is er ergens een overzicht van wat er precies allemaal anders loopt in 2.0?
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Ik ben het hier volkomen mee eens!
Ik speel op Epsilon en heb(had) het daar geweldig naar m'n zin, maar nu niet meer.. door 2.0
Natuurlijk zijn sommige dingen wel goed(zoals GP voor het OS) maar de rest is gewoon onoverzichtelijk en totaal NIET leuk.
Ik vond de oude veel beter, leuker en aantrekkelijker.

Duss.. bedankt voor het verpesten van GREPOLIS

zo .
 

DeletedUser6361

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

De update trekt op niks.
Een steden rondje met 145 steden duurd nu bijna 2 keer zo lang.
Ke kan beter de stekker eruit snokken inplaats 2 uur aan een stuk zitten klikken en klakken :O.
Amazin g hoe een update trager is wat een flopboel.
 

DeletedUser12867

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

zo jammer dat ons oude wereldje niet meer is, vind deze update behoorlijk waardeloos tuurlijk zijn er dingen die handig zijn maar wanneer ik het complete plaatje bekijk is het gewoon een grote flop.
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Bij mij duurt het 10 minuten voor ik iets teruggevonden heb.

Aanvallen vallen ook niet meer op: daar in het hoekje een klein vierkantje met een cijfertje in als je geluk hebt.

Ik ga nu eens beginnen met een toertje van 111 steden...ik doe er waarschijnlijk een uur over ipv 10 minuten deze morgen...

Jongens jongens...waar zitten die mensen hun gedachten.
Zij maken het mooi voor hunzelf maar spelen er waarschijnlijk zelf niet mee zoals wij dagelijks doen!
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

er zitten behoorlijk wat problemen in het updaten van grepo 1.x op grepo 2.x. twee grote problemen ben ik tegen gekomen:

alle boerendorpen moeten weer veroverd worden. in steden waar ik alleen maar vuurschepen of zo heb staan kan ik geen enkel boerendorp veroveren of ik verniel eerst mijn schepen om dan weer troepen aan te maken en dan moet ik die weer kwijt om schepen aan te maken. dit is al zonder. ten tweede heb ik net massaal troepen verloren, omdat ik 8 dorpen krijg aangetoond en bij ieder dorp staat, dat er geen verzet in is. dus na alle dorpen wat troepen gestuurd. ineens kom ik meer en meer troepen tegen en sneuvelen alle verstuurde eenheden. dit gebeurt natuurlijk niet als ik begin op een grepo 2.0 wereld en ik dan pas kan veroveren, als ik stap voor stap meer troepen heb. nu mijn steden al vol stonden kan dit natuurlijk - ik denk dit is echt een bug. beter was het geweest had innogames alle boerendorpen direct op veroverd gezet. het gaat me niet om het eisen van GSen - dit doe ik al lang niet meer, maar het handelen met de boeren. steen tekort kent zeker iedereen met veel steden...

probleem twee iig hier op DELTA: de tijd der wereldwonderen had per direct moeten beginnen, want de top 25 allies hebben al meer dan 250mil punten. als ik op de bouwplaats klik, dan staat er, dat er reeds 500mil/250mil punten zijn bereikt en de tijd der wereldwonderen dus in ongeveer -22 maanden start. dit is definitief een bug en de wonderen kunnen alsnog niet gebouwd worden.

om eerlijk te zijn heb ik er echt geen zin in om nu in 130 steden alle troepen veranderen te moeten en overweg echt te stoppen. wat is de standpunt van innogames hierover?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

De update trekt op niks.
Een steden rondje met 145 steden duurd nu bijna 2 keer zo lang.
Ke kan beter de stekker eruit snokken inplaats 2 uur aan een stuk zitten klikken en klakken :O.
Amazin g hoe een update trager is wat een flopboel.

Ja darksoulke, kan je alleen maar gelijk geven daarin :p
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Idem dito guys...'k zit aan dorp 10 in 10 minuten...ben ik 2 uur bezig...looool...
Niemand wou ons geloven en nu komen ze allemaal hun kopje opsteken op het AF. Ik heb ze verwittigd maar wilden niet naar ons luisteren...
Binnenkort een volledige leegloop...ben ik zeker van....
Vooral de mensen in de werelden alfa, beta, gamma en diegene die er al vanaf het begin bij zijn geweest.
De meeste hebben nu al meer dan honderd dorpen en op deze manier kun je niet echt nog zeggen van eens "vlug" een dorpen check te doen!
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Idem dito guys...'k zit aan dorp 10 in 10 minuten...ben ik 2 uur bezig...looool...
Niemand wou ons geloven en nu komen ze allemaal hun kopje opsteken op het AF. Ik heb ze verwittigd maar wilden niet naar ons luisteren...
Binnenkort een volledige leegloop...ben ik zeker van....
Vooral de mensen in de werelden alfa, beta, gamma en diegene die er al vanaf het begin bij zijn geweest.
De meeste hebben nu al meer dan honderd dorpen en op deze manier kun je niet echt nog zeggen van eens "vlug" een dorpen check te doen!

Alle werelden waren al aan het leeglopen, doordat het saai werd omdat er niks gebeurde. Nu komt er misschien een sterke daling, maar daarna zal het niet meer leeglopen schat ik in. Maar goed, we gaan zien wat er gaat gebeuren.

Feit is wel dat het tegenvalt kwa laadtijd zo te horen. Of dat nog snel verbeterd wordt gaan we zien.
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

er zitten behoorlijk wat problemen in het updaten van grepo 1.x op grepo 2.x. twee grote problemen ben ik tegen gekomen:

alle boerendorpen moeten weer veroverd worden. in steden waar ik alleen maar vuurschepen of zo heb staan kan ik geen enkel boerendorp veroveren of ik verniel eerst mijn schepen om dan weer troepen aan te maken en dan moet ik die weer kwijt om schepen aan te maken. dit is al zonder.


Wat een flauwekul verkoop je hier!!!

In het oude systeem kon je dit eiland dus ook niet farmen. Of ging jij met je vuurschepen boerendorpen farmen?
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Als jullie nog iets willen zeggen, haast jullie hé...binnenkort wissen ze terug alles of sluiten ze de topics!!

Nie opgeven en terug een nieuw topic opendoen!!!

Ik weet niet of je het doorhebt (eigenlijk weet ik het wel, je hebt het namelijk niet door) maar er is telkens 1 topic open waar het gaat over 2.0. Alleen extra topics sluiten, omdat 1 topic genoeg is ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Manier van spreken opppermuts...doe eens niet zo bijdehand.
Iedereen is zijn frustraties eruit aan het gooien....
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Manier van spreken opppermuts...doe eens niet zo bijdehand.
Iedereen is zijn frustraties eruit aan het gooien....


Frustraties eruit gooien mag. Maar als iets flauwekul is, dan mag ik dat best als flauwekul bestempelen.

Iedereen maakt zich en elkaar gek met druk gedoe over de update. Ik was voor de update, zie natuurlijk best wel wat ongemakken. Maar ben nog steeds voor.

en ik raak juist gefrustreerd door de reacties die onwaar of tendentieus zijn. Dus gelukkig mag ik dan ook mijn frustraties eruit gooien!

En tjsa. Ik ben nog wel eens bijdehand ja. Ben ik ook eens ergens goed in!
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Ik weet niet of je het doorhebt (eigenlijk weet ik het wel, je hebt het namelijk niet door) maar er is telkens 1 topic open waar het gaat over 2.0. Alleen extra topics sluiten, omdat 1 topic genoeg is ;)

Maar ook de topics per wereld deel sluiten. Waarom? Omdat er dan beter op de berichten gelet kan worden en berichten die tegen Innogames en de mods hun wil in zijn kunnen dan snel verwijdert worden en er kunnen dan weer van die gezellige waarschuwing uitgedeeld worden?

Ik wil gewoon over de WW's en 2.0 kunnen discussiëren op het beta forum deel. Waarom? Omdat we daar er wat inhoudelijker op in kunnen gaan met de stand van zaken in de wereld. Als dat in een algemeen topic gebeurt wordt het een rommeltje.
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

Wat een flauwekul verkoop je hier!!!

In het oude systeem kon je dit eiland dus ook niet farmen. Of ging jij met je vuurschepen boerendorpen farmen?

je moet wel goed lezen: ik wil met de boeren HANDELEN en niet farmen. en ik kan pas handelen als ze veroverd zijn.
 

DeletedUser

Gast
AW: Overwinningsvoorwaarden, info lancering Heldenwereld en 2.0 update

je moet wel goed lezen: ik wil met de boeren HANDELEN en niet farmen. en ik kan pas handelen als ze veroverd zijn.

Ik kan heel goed lezen!

laatst gewijzigd door Bjorn1977 : Vandaag om 20:23

Maar waarom zou je met boeren willen handelen als je zoveel spelers om je heen hebt die veel meer kunnen verhandelen? Natuurlijk kan het zijn, dat jij hier groot door geworden bent, en ik een kans gemist heb. Maar dan moet je eerst je vuurvloot effe stuk slaan op een vijand, en alles veroveren met troepen en daarna weer vuur maken.


Maar je hebt gelijk. Dit is wel vervelend als je inderdaad wil handelen met boerendorpen. Heb je al een support melding gemaakt ingame?
 
Bovenaan