• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #93: Puur

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser199

Gast
Je schuift nu alles op mij af je bent slim genoeg om zelf na te denken en je hebt dat dit potje gewoon niet gedaan.

Daarnaast had je dat echt wel zonder logs kunnen roepen, kom op zeg, je kan me niet wijsmaken dat dat niet kon. Logjes mogen uberhaupt niet dus ik snap niet wat je probeert te beweren. En alsof wolven niet ook even gaan zitten reageren op WvW. En heb ik iets gezegd over de dood van Genius? Nee, jij vraagt iets over onnodige tekens, ik quote. Dat genius in die post voorkomt dat is toeval, of eerder gezegd niet want toen kwam je blijkbaar tekens tekort, evenals bij die post daarna.

Dekmantel 1 dag te vroeg laten vallen, ja hé. Dit is echt zo'n goede conclusie je baseert het nergens op maar goede conclusie sorry dat ik wel uit mezelf inhoudelijk reageer.

Ik zie niet wat er zo hinderlijk aan is en het feit dat jij ze allebei weg wil hebben zorgt ervoor dat ik aanneem dat jij iets tegen de info hebt die een van beide verspreidt. Dan kom ik uit bij Maan Aap. Je kan me niet zeggen dat je zonder reden niet wilt dat ze niet posten, wat maakt het je nou uit? Wordt het er onoverzichtelijk door, nee, want je ziet geen posts over het hoofd als er uberhaupt niemand post. Dus dan kom ik vrij snel uit bij die conclusie.

Je zegt eerst dat ik juist niets doe en later zeg je "Alsof een wolf niet nog even zou reageren op WvW." Tjah, daar spreek je jezelf nogal tegen...

[16:44:30] RabbidRobin: Potg, daar kondigde hij aan dat hij zondag niet aanwezig kon zijn. Mocht dat enige duidelijkheid scheppen

Zo, zaak afgehandeld. (Voor de mensen die de chat niet lezen: Rabbid bevestigde dat ik 4 dagen voor mijn "verdachte inactiviteit" in de leiderschat van de Grepolis Times al had aangegeven

Weeral leg je me woorden in de mond, de reden dat ik Genius aanhaal, is omdat één van jouw argumenten is dat ik tot nu toe niets aan het potje heb toegevoegd, echter was, zoals ik kan bewijzen, Genius nooit mijn nummer 1 verdachte, maar omdat jij er zo zeker van was, moest ik je maar geloven, remember x)?

Waarom ik ze weg wil hebben? Dat weet jij zelf ook wel... Als Jochem en Twan mogen posten terwijl ze dood zijn, gaat straks iedereen het doen. Dit soort regels zijn ervoor zodat het niet gebeurt, niet zodat mensen zoals jij kunnen zeggen "Maar nu mag het wel".


Logjes mogen wel hoor, ik zal de regels even voor je kopiëren:
Het is dit potje niet toegestaan teksten van anderen te delen, vervalsbaar of niet. Je mag dus bijvoorbeeld geen Skypelogs meer posten.
Van ANDEREN, mijn eigen post mag ik dus wel kopiëren :)
 

DeletedUser20542

Gast
Weet je wat ik switch naar Tristan-->Yde

1. Dag 3 geen verdachten
2. Hij reageerde anders op mijn verdenkingen dan normaal, normaal zou die me gewoon noob noemen en er niet op ingaan maar nu ging hij er serieus op in.
Ik weet dat je weer hebt veranderd, maar dat ff terzijde:
1. Dat klopt. Problemen? Ik was btw niet de enige, want de helft van de stemmen kwam vanaf 19u59. Dus dit heet gewoon tunnelen.
2. Het is een beetje vreemd dat mensen verdacht worden gevonden als ze niet op verdenkingen reageren, maar ook als ze er gelijk op ingaan. Als ik niet zou reageren, zou je ook op me stemmen, met als reden 2: 'Antwoordt niet op mijn verdenking. Dat zie ik als ontduiking, en daarom is Yde wolf.'

Yde/Robin zit wolf nr.3 tussen, ik neig nu naar yde. Alhoewel ik Owen verdacht actief vind, had die gozer allang inactiefdood verwacht als niet-wolf eigenlijk.
Ik deel inderdaad jouw mening dat Owen, Fireas en jij geen wolf zijn...
Op deze manier vinden we geen wolven hea. Die drie hierboven laat je onberoerd, ik zou bijna geloven dat dat gewoon 3 wolven zijn, en dan ga je mensen verdenken met 1 degelijke reden (Tris), een reden (Kyra) die niemand snapt en een reden (ikzelf) die gewoon gevoel is.

Al dit maakt POTG
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ikzelf zal waarschijnlijk op Kyraco stemmen. Als ik zo even haar posts overloop, is het enige wat ik zie het afzwakken van theorieen van anderen. Ze echt tegenspreken doet ze niet, maar ze laat wel weten dat ze ze maar niets vind en dus ook niet zal volgen. De enige uitzondering is MoonMonkey, waarvan het te voorspellen was dat iedereen zou meelopen. Verder zie ik geen enkele andere reactie die echt dingen bijdraagt, haar BM-stemmen en de verdediging tegenover Fireas daarbuiten gelaten, enkel spam, spam en nog eens onnutig gezever. Verder wilt ze in een last-minute stem ook haar stem van Don naar Tristan verschuiven, wat eventueel ook naar Tristan als wolf kan wijzen.

De enige speler waar ze dan weer wel fel tegen is, en waar ze alles wat hij zegt teniet wilt doen om vervolgens op hem te stemmen. Ook vind ze het verdacht wanneer zij en Tristan verdacht worden gemaakt door POTG, omdat hij min of meeloopt en dus met de argumenten eens is van anderen. Verder zijn er vrij weinig mensen die daar op volgen, dus of je dat echt als meeloopgedrag kan bestempelen, tja. Ik zou dus op Kyraco + Tristan gokken als wolven. Echter vind ik Tristan eigenlijk wel betrouwbaar, dus wacht ik nog wel even op de verdediging van Kyra :)
 

DeletedUser

Gast
Ik weet dat je weer hebt veranderd, maar dat ff terzijde:
1. Dat klopt. Problemen? Ik was btw niet de enige, want de helft van de stemmen kwam vanaf 19u59. Dus dit heet gewoon tunnelen.
2. Het is een beetje vreemd dat mensen verdacht worden gevonden als ze niet op verdenkingen reageren, maar ook als ze er gelijk op ingaan. Als ik niet zou reageren, zou je ook op me stemmen, met als reden 2: 'Antwoordt niet op mijn verdenking. Dat zie ik als ontduiking, en daarom is Yde wolf.'


Ik deel inderdaad jouw mening dat Owen, Fireas en jij geen wolf zijn...
Op deze manier vinden we geen wolven hea. Die drie hierboven laat je onberoerd, ik zou bijna geloven dat dat gewoon 3 wolven zijn, en dan ga je mensen verdenken met 1 degelijke reden (Tris), een reden (Kyra) die niemand snapt en een reden (ikzelf) die gewoon gevoel is.

Al dit maakt POTG

Je houdt er een heel verhaal bij, maar het komt er dus op neer dat je me verdacht vindt omdat ik mensen verdenk?
 

DeletedUser21204

Gast
Ik vind dit opvallend. Twee keer is POTG nu al met de post voor hem meegelopen. Er zit niet eens tijd tussen, het lijkt alsof hij gewoon dit topic opent, kijkt naar de stem boven hem, en besluit daar ook maar gewoon op te stemmen. Dit kan afgesproken als wolf zijn, maar dat weet ik niet.

Nog geen stem, ik kijk eerst nog even of anderen wellicht met wat goede argumenten komen, wel een verdenking.

Hier heb ik mijn verdenkingen, en dit lijkt me geen "afzwakken van andere argumenten".
Natuurlijk doe ik dat laatste ook, maar dat lijkt me niet zo vreemd als er stemmen op je staan. Of wil jij zeggen dat je je niet daartegen hoort te verdedigen omdat je dan enkel argumenten afzwakt, Rabbid?

Ik had de stemmen verkeerd geteld @situatie met don en tris, waardoor ik dacht dat Tris lynch zou worden ipv Don. En aangezien Tris toch meer mijn vertrouwen heeft dan Don en Don een inactieve zak is atm veranderde ik nog even mijn stem. Maar toen ik nog eens telde, bleek het gelijkstand te zijn, en werd Don dus alsnog gelyncht, wat achteraf gezien misschien spijtig was.

"De enige speler waar ze dan weer wel fel tegen is, en waar ze alles wat hij zegt teniet wilt doen om vervolgens op hem te stemmen."
Hoort hier niet een " is [naam speler]" achter? Ik zie niet welke speler ik dan fel op tegen ben? Al verwacht ik dat het POTG is?

Ik verdenk POTG niet omdat hij mij verdacht maakt, ik verdenk POTG door de argumenten die hij daarbij geeft :p Tunnelvisie, en de argumenten zijn waardeloos, als ze er al zijn :p

Waar gebruik ik de term "meeloopgedrag", of iets in die richting?
 

DeletedUser

Gast
Ik verdenk jou omdat al je argumenten voor geen centimeter kloppen.

Hmm dit vind ik buitengewoon interessant om te horen. Kan je me ook zeggen wat er niet aan mijn argumenten klopt? Ik zie nu namelijk dat je zegt dat ze niet kloppen, in die post dat je hiervoor heb gemaakt, dus dan ben ik wel bijzonder nieuwsgierig naar hetgeen dan niet zou kloppen volgens jou.

Kan iemand trouwens even Cynthia porren het feit dat ze inactief is betekent vast wel dat ze goed is?
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
kyraco=slecht :p

Kyraco

Fireas, je praat stront xD.
Maar ik ben het er wel mee eens dat iets me zegt dat Kyra slecht is, dus blijft ook mijn stem staan. Ik vind eigenlijk iedereen goed. Maar als ik iemand moet kiezen, kies ik Kyra.

Trouwens, Genade, stomme zwarte dood xD
 

DeletedUser

Gast
mijn lynch stem gaat naarRabbidRobin.

waarom: Ik durf er veel onder verwedden dat rabbid een wolf is. 1. Hij is 1 die eigenlijk iemand in de spotlights zet als verdachte (dit kan onbewust zijn), maar wel raar is, is dat al zijn verdenkingen tot nu toe altijd mis waren. Dat kan toch niet als je als goede wvw'er er nog geen enkele wolf hebt kunnen uit filteren, Want normaal ben jij 1 van de eerste die zou zien dat iemand wolf is. Ik probeert hij de aandacht van tristan af te schuiven alsof hij zeker weet dat hij goed is. Dan kan het zijn dat hij als wolf de andere wolf probeert te verbergen. Ik denk dat dit genoeg is (want ik type niet zo graag, dat duurt te lang)

ook omdat Tristan geen tactische keus zou zijn ^^. Anders was hij lynch
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Kyra

Dit zal wel moeten.

Owen breng dan iig een beslissende stem uit;), dus of op mij of op kyra.
 

DeletedUser21204

Gast
POTG, met als argumentatie wat ik eerder al heb gegeven + het feit dat het me miss kan redden, als Cynthia op hem stemt :p
 

DeletedUser18003

Gast
Nadat er een aantal mensen last-minute aan mn kop kwamen zeiken over WvW, neem ik aan dat mjn stem hierin enigszins beslissend is, en dat ik word geadviseerd om voor Kyra of PotG te gaan. Na enkele minuten nagedacht te hebben, is het Kyra geworden, aangezien ik haar beloofd had haar eruit te spelen als ik weer meedeed met WvW.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan