• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Toekomst van de heldenwerelden

DeletedUser22914

Gast
Ik vind dit enorm Jammer!
Het is dan allemaal voorbij op deze wereld:(
Ik denk dat vele spelers dit zeer jammer zullen vinden,
Ik vind deze wereld geweldig om te spelen onder andere Geen WW's
Gewoon strijden waarvoor je op de gewone werelden voor gestreden hebt
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
'je best gedaan om de award te winnen'

tuurlijk joh, deze award is echt de makkelijkste van allemaal.
 

DeletedUser

Gast
Als je daarvoor je best moest doen is je naam vast Bob de Bouwer ö
Dat ze die voorwaarden eens vertiendubbelen en dat stichten er uit laten :p de 500 elite-spelers die dan op die wereld beginnen zullen toch genoeg uitgeven om aan die wereld meer te verdienen dan aan een gewone wereld, en die elites zullen er de tijd van hun leven hebben :p dan worden de verschillen op de andere werelden misschien ook wat minder extreem, als alle pro's op heldenwereld 2.0 zitten.
 

DeletedUser

Gast
Ik vind dit enorm Jammer!
We hebben allemaal ons best gedaan om deze award te verdienen,
En dan is het allemaal voorbij.
Ik denk dat vele spelers dit zeer jammer zullen vinden,
Ik vind deze wereld geweldig om te spelen onder andere Geen WW's
Gewoon strijden waarvoor je op de gewone werelden voor gestreden hebt

We zitten in dezelfde alliantie op Heraklion, dus ik zal het netjes houden. ;)

Deze award kan je, op een wereld met snelheid 1,5 (zoals Heraklion) in ongeveer 2 maanden halen, als je ook maar een klein beetje je best doet. De enige reden dat ik die award nog niet heb is omdat ik er geen interesse in heb en ik nog moet stichten (wat ik dus écht niet ga doen).

Als ze nou een goed eindspel maken op de normale werelden zijn er helemaal geen heldenwerelden nodig! Dan winnen simpelweg de beste spelers, niet de spelers die het eerst een paar miljoen grondstoffen in kunnen stoppen. Daar vernachelen ze het hele "Oorlogsspel" idee mee.
 

Gollum Returns

Manticore
Goed,

Heb nog een beetje na zitten denken, en een beetje in zitten lezen.

Ergens is het wel logisch. Bedoel, 2 verschillende systemen kost natuurlijk weer extra duiten. Dus logische stap als je dan een universele code schrijft die voor alle werelden geldt.

Ik blijf het jammer vinden dat ze niet de uitdaging zijn aangegaan om een echte heldenwereld te creëren. Maar we moeten erop vertrouwen dat het eindspel straks spannender wordt. (misschien een klein teasertje?)

Wat mij nog wel rest. En dat is denk een hele logische vraag.

Goed, ze voeren straks de WW update in.

WW periode begint bij een bepaald punten limiet. Zodra de WW periode begint sluit de registratie voor die wereld.

Even snel kijken naar de alliantie`s en je kan er van uitgaan dat met de update meteen de WW periode begint. Dus meteen de wereld sluit voor registratie.

Zit hier nog een bepaalde periode tussen? Of houden ze het bij het "oude" systeem.

Ik denk dat daar ook bij de meeste mensen het venijn zit. Op zich is het allemaal wel heel positief dat de nieuwe feature`s op de andere werelden erbij komen.

Maar de lancering van de WW`s zorgt er wel voor dat er geen nieuwe spelers meer bij kunnen komen op Achilles.
 

DeletedUser

Gast
Wat ik heb begrepen, over de Wereldwonderen, is dat de wereld wonderen eerder plaats zullen vinden (helaas). Verder staat er in de Roadmap het volgende over de wereldwonderen:
Maybe we will remove the World Wonders and introduce a completely new late-game feature to incentivize battles. Maybe some tweaks and changes to the existing World Wonders are enough… only Zeus knows!
Vertaling
Misschien verwijderen we de Wereld Wonderen en stellen we jullie voor aan een compleet nieuw eind spel om gevechten te bevorderen. Misschien is het aanbrengen van wat veranderingen aan de bestaande Wereld Wonderen genoeg... Alleen Zeus weet dat.

Over de eerste zin, EINDELIJK!!! Na 4 jaar beseffen ze eindelijk dat het een oorlogsspel is, geen stad-bouwspel! Dit is een doorbraak voor Innogames!!!

Over de tweede zin; "Nee... Nee... NEE!!! Alsjeblieft niet zeg, verwijder die wereldwonderen gewoon, zijn we van die takken dingen af!
 

Concealed

Harpij
# Gollum !! Top reactie, dank je, zo zie ik ze graag..
Ik ben er zeker voor om (met goed taal gebruik) te trachten om CM management NL te verzoeken om geen WW's in te voeren op de wereld omdat daar de meeste pijn zit.. of er iets anders inzit zal ook voor hun enorm lastig te verkopen zijn.. maar wellicht kunnen ze de WW's tegenhouden en gewoon een einddatum maken..

Als we onze energie daar op richten hebben we in ieder geval een beetje een goed gevoel bij dit ongeluk..
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
# Gollum !! Top reactie, dank je, zo zie ik ze graag..
Ik ben er zeker voor om (met goed taal gebruik) te trachten om CM management NL te verzoeken om geen WW's in te voeren op de wereld omdat daar de meeste pijn zit.. of er iets anders inzit zal ook voor hun enorm lastig te verkopen zijn.. maar wellicht kunnen ze de WW's tegenhouden en gewoon een einddatum maken..

Als we onze energie daar op richten hebben we in ieder geval een beetje een goed gevoel bij dit ongeluk..
Ik wil jullie in ieder geval laten weten dat jullie reacties en meningen gehoord worden en doorgestuurd zijn naar InnoGames.

Het is moeilijk in te schatten of in dit stadium nog drastische keerpunten kunnen en zullen plaatsvinden gezien het al internationaal aangekondigd is, maar wij als management pushen in ieder geval tot aan de discussierandjes!
 

DeletedUser

Gast
Ik speel dit spel momenteel niet meer vind het toch leuk om af en toe nog het forum te kijken. Als ik de meningen zo een beetje lees zijn er veel mensen die liever geen wereldwonderen doen, wat ik voor zou stellen is dat grepolis (inter)nationaal een soort contest begint waar in de spelers zelf met een goed (uitgewerkt) idee kunnen komen en dan kunnen de makers er goed naar kijken en als het goed is veel ideeën van opbrengen. dit gaat waarschijnlijk niet gebeuren maar lijkt mij het beste voor het moment zodat spelers wat meer inbreng krijgen.
 

Gollum Returns

Manticore
Ik wil jullie in ieder geval laten weten dat jullie reacties en meningen gehoord worden en doorgestuurd zijn naar InnoGames.

Het is moeilijk in te schatten of in dit stadium nog drastische keerpunten kunnen en zullen plaatsvinden gezien het al internationaal aangekondigd is, maar wij als management pushen in ieder geval tot aan de discussierandjes!

Dat is fijn om te horen.

Of ze er op het hoofdkantoor iets mee doen is altijd maar afwachten, alhoewel de storm van protesten wereldwijd toch wel enige indruk moet maken.

Wat rest, ik weet niet of jullie daar al informatie om hebben.

De planning is:
De bestaande heldenwereld (Achilles) zal een normale krijgerswereld worden en de heldenwereld features behouden; Vanaf dat moment zal wereld Achilles geopend worden voor nieuwe registraties, de 'Heldhaftige strateeg' award is niet langer nodig om toegang te verkrijgen;

Maar dit vervalt weer als het WW tijdperk begint? Want dan gaat de wereld dicht voor registratie neem ik aan.

Voorwaarden voor de WereldWonderen zijn:

- De wereld bestaat 6 maanden of meer.
- Het puntentotaal van de top-50-allianties bedraagt minstens 250 miljoen.

Achilles bestaat al langer, en de top5 alliantie`s hebben ruimschoots dit punten aantal al gehaald.

Wordt hier rekening mee gehouden? Door bijvoorbeeld een hogere punten limiet in te stellen.
 

DeletedUser20232

Gast
Wat is het nut dat het geopend word voor nieuwe registraties? Alsof die ooit nog een kans hebben tegen degene die daar al zo gevorderd zijn...
 

Armand0

Manticore
Ik wil jullie in ieder geval laten weten dat jullie reacties en meningen gehoord worden en doorgestuurd zijn naar InnoGames.

Het is moeilijk in te schatten of in dit stadium nog drastische keerpunten kunnen en zullen plaatsvinden gezien het al internationaal aangekondigd is, maar wij als management pushen in ieder geval tot aan de discussierandjes!

Zoiets wou ik horen ;)

Nu hopen dat ze dat besluit van de WW nu nog invoeren terugdraaien...
 

DeletedUser13380

Gast
De Heldenwerelden zijn een goed initiatief... Als er dan toch zo'n werelden zijn, maak het dan nog uitdagender. Leg de eisen hoger, en creëer een Heldenwereld die internationaal is. (En dus zo aangekondigd wordt) Dan wordt de uitdaging groter voor de allerbesten, en ook voor de 'kleintjes' (in verhouding) om zich staande te houden. Ik vind niet dat de Heldenwereld aangepast moet worden, wel internationaal. Gaat al een verschil maken.
 

DeletedUser20633

Gast
Ik denk dat hierover wel genoeg is gezegd. Er zijn zat mooie ideeën/vervangende opties gepost, goed onderbouwd commentaar geleverd, nu maar weer wachten op de Duitsers.
 

Armand0

Manticore
nu maar weer wachten op de Duitsers.
[video=youtube;xoev3aokYxk]https://www.youtube.com/watch?v=xoev3aokYxk[/video]
smiley_emoticons_lol.gif
 

DeletedUser1528

Gast
Ik denk dat hierover wel genoeg is gezegd. Er zijn zat mooie ideeën/vervangende opties gepost, goed onderbouwd commentaar geleverd, nu maar weer wachten op de Duitsers.

Duitsers ... nooit mee gedaan :)
Behalve als je alle andere nationaliteiten samen kan voegen tot 1 alliantie (remember WOII).
Ook in het voetbal heb je er nooit mee gedaan.

Ik kan ze niet horen (wat een rottig taaltje) of zien (ze zien er niet uit) ! :mad:

Maar als ze dit nog durven wijzigen , dan stijgen ze in mijn achting (al is het maar 1mm) :p
 

DeletedUser10534

Gast
Ik heb alle berichten gelezen...
Als ik het goed begrijp willen we dat de Duitsers met iets beter komen toch?
wat als wij hen een duw in de rug geven dan vanplaats hen de grond in te duwen zij zijn ook mensen maken fouten, fouten maken is menselijk toch?
ik stel voor dat iedereen met zijn idee(ën) komt en dat wij de beste eruit kiezen en naar grepo brengen dat zou meer pakken dan dat iedereen het voor zichzelf doet, als je ideeën brengt graag kijken of het haalbaar is en het een mooi einde is voor achilles,
zo ervaar je ook dat bedenken niet één van de makkelijkste dingen zijn, ik wil niet dat er mensen in grond worden geboord als je het idee niet goed breng het voorzichtig met een goede reden... Zal het hier bij laten...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Gollum Returns

Manticore
Ik heb alle berichten gelezen...
Als ik het goed begrijp willen we dat de Duitsers met iets beter komen toch?
wat als wij hen een duw in de rug geven dan vanplaats hen de grond in te duwen zij zijn ook mensen maken fouten, fouten maken is menselijk toch?
ik stel voor dat iedereen met zijn idee(ën) komt en dat wij de beste eruit kiezen en naar grepo brengen dat zou meer pakken dan dat iedereen het voor zichzelf doet, als je ideeën brengt graag kijken of het haalbaar is en het een mooi einde is voor achilles,
zo ervaar je ook dat bedenken niet één van de makkelijkste dingen zijn, ik wil niet dat er mensen in grond worden geboord als je het idee niet goed breng het voorzichtig met een goede reden... Zal het hier bij laten...

Nee, niet helemaal juist. Tenzij je de wereldwonderen natuurlijk als iets goeds ziet.

Ze gaan wel wat nieuws brengen op de nieuwe werelden, maar dit gaat dan weer ten koste van oude werelden.

Duwtjes in de rug worden er al vaak genoeg gegeven. Elke landenserver geeft regelmatig ideeën die door de community als wenselijk worden gezien. http://forum.nl.grepolis.com/forumdisplay.php?44-Idee%C3%ABn-amp-suggesties

Echter, zeer weinig ideeën halen het echt tot het spel omdat ze 100.000 ideeën moeten verwerken. Dus vaak verdwijnen ze ook op een stapel. (heb trouwens wel het idee als dingen door meerdere landen wordt voorgesteld dat ze er soms iets mee doen.)

Het enigste wat we kunnen doen, is onze Community Managers steunen en hun genoeg ammunitie geven om in Hamburg te gebruiken. In de hoop dat ze iets meer druk kunnen zetten

Dan natuurlijk de hamvraag. Moet er perse een einde komen aan achilles? Voor velen niet, voor anderen weer wel. Dus oke, tijd voor wat nieuws.

Maar waarom een mislukt spelconcept implenteren waarvan je weet dat er veel negatieve reacties kunnen komen? Ze hadden het prima kunnen combineren met een vernieuwd eindspel in mijn ogen.

Alleen, ja dat is nog even afwachten wanneer dat er komt. (indien het er al ooit komt)
 

DeletedUser

Gast
Spelbederf door Innogames...

Gewoon triest dat de heldenwereld nu gedegradeerd dreigt te worden tot normale wereld. Kun je het eindelijk tegen de sterkste spelers opnemen in deze Çhampions League, komen deze onzalige plannen eraan. Als ik zo nodig wereldwonderen wil bouwen, doe ik dat wel op een gewone wereld.
Nou hoop ik toch echt dat Innogames luistert naar onze kritiek, en van deze plannen afziet.
 

DeletedUser17035

Gast
Ik ben hier vel op tegen!!!

Ik en meer mensen hebben juist archilles gekozen om plezier te hebben op deze oneindige wereld! , en nu wordt dat allemaal verpest in 1 klap, ik hoop dat er nog een stemming wordt gedaan in archilles en durf te wedden dat meer dan 90% hierop tegen stemt!

Denk hier nog eens over na grepolis leiding!!!
 
Bovenaan