• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Toekomst van de heldenwerelden

DeletedUser

Gast
Ik ben hier vel op tegen!!!

Ik en meer mensen hebben juist archilles gekozen om plezier te hebben op deze oneindige wereld! , en nu wordt dat allemaal verpest in 1 klap, ik hoop dat er nog een stemming wordt gedaan in archilles en durf te wedden dat meer dan 90% hierop tegen stemt!

Denk hier nog eens over na grepolis leiding!!!

sorry, ik wil geen grammarnazi zijn maar als je iets groot typt, zeg dan tenminste fel in plaats van vel :)

Dat dit echt een klote actie is kan ik heel goed inkomen. Maar, bedenk wel dat Achilles niet zo actief meer is... Ik denk dat de enige reden dat werelden uitsterven niet de WW's zijn, maar het blokkeren van de de wereld BIJ een WW. Alleen, als je een wereld openlaat, zullen er meerdere, duurdere servers gekocht moeten worden, omdat werelden minder snel of niet weggaan. Anders kan je geen nieuwe wereld openen.
 

DeletedUser19385

Gast
Oneens hoe kan een kleine alliantie van net beginnende spelers het opnemen tegen de top 10 allianties? Simpel weg niet...
 

DeletedUser23303

Gast
Ik ben hier vel op tegen!!!

Ik en meer mensen hebben juist archilles gekozen om plezier te hebben op deze oneindige wereld! , en nu wordt dat allemaal verpest in 1 klap, ik hoop dat er nog een stemming wordt gedaan in archilles en durf te wedden dat meer dan 90% hierop tegen stemt!

Denk hier nog eens over na grepolis leiding!!!
hier ben ik het helemaal mee eens!

doe het niet, en laat ons eeuwig doorspelen!!!
bovendien, de wereld is nog niet dood! wij op achilles hebben een alliantie van 32 leden (beginners ook soms) (niet dat ik daar wat tegen heb hoor) en dat zijn ook diehards! van onze 32 leden, staat er 1 geel (met reden) en stopt er 1 vanwege school! hij is nog niet dood!

een heldenwereld heeft toch iets, je bent op een wereld waar niet iedereen zomaar op kan komen (al zijn de eisen niet heel hoog) als we wereldwonderen en dus ook een einde van de wereld toevoegen, hadden we net zo goed gelijk kunnen stoppen, omdat het straks toch allemaal weg is! ik (en vele anderen) zitten juist op achilles OMDAT hier geen ww's zijn, wij willen juist echt groot worden. WW's maken mij opzich niet uit, alleen ALS DE WERELD MAAR NIET STOPT DAN!!!

behoud de heldenwereld! denk aan de spelers die er wel actief zijn (toch wel zown 1400), is dit nou democratie? neeeee, dit noem ik geen democratie! dit is denken aan de bankrekening!
 

DeletedUser23303

Gast
Oneens hoe kan een kleine alliantie van net beginnende spelers het opnemen tegen de top 10 allianties? Simpel weg niet...

onze alliantie staat op plek 19 en wij kunnen het prima opnemen tegen grote ally's, punten vechten niet, troepen wel

WW's vechten ook niet!
 

DeletedUser19385

Gast
Niks persoonlijks maar om te winnen bij de WW's moet je ook andere allianties ui de weg ruimen en als ik zie dat jullie een WW meer hebben dan ons dan val ik jullie WW eiland aan

En dan nog iets die grepolis ideeën mensen kunnen ze niks nieuws bedenken in plaats van WW's? Iets speciaals voor de heldenwereld?
 

DeletedUser23303

Gast
zodat hij wel door blijft gaan, en ohw ja, we nemen we complete allys over, bovendien zijn wij een wing, kijk in oc 57, 47, 67 en 58 en je ziet de rest,
 

DeletedUser19385

Gast
Wing is nog vervelender want 1 van jullie allianties gaat de ander helpen. En waarschijnlijk word dat de hoofdalliantie. En de wing krijgt dan helemaal geen medaille ofzo Ik heb zelfs een keer mee gemaakt dat de wing werd opgeheven en dat de hoofdalliantie de wing aanviel om de WW's te winnen
 

DeletedUser17035

Gast
Ik vind het gewoon niet kunnen dat ze de wereld stoppen , en de enigste denkbare reden is dat ze het teveel geld kost en er te weinig winst op maken , als het geen geld zou kosten zouden ze t ook gewoon eeuwig door laten gaan, dus ik vind dit erg sneu van de grepolis leiding, ik denk dat rond de 500 spelers alleen op Archilles actief zijn, en hierdoor voorgoed met grepolis stoppen, waaronder mijzelf
 

DeletedUser23303

Gast
ja, als achilles stopt, stop ik ook, ik ben nu namelijk 24/07 online! dan 00/07 meer!
ik vind dit het aller slechtste idee ooit van grepolis!
 

Ajax204

Slingeraar
Ik begon met het lezen van dit bericht en ik dacht, ja ja prima, goed, leuk, inno probeert iets goeds te doen, leuk dat er wat features in de normale werelden komen.

En dan komt het moment dat ik 5 minuten naar mijn scherm staar en hoop dat ik iets verkeerd gelezen heb, dan het moment van ontkenning en vervolgens eindigt het met mijn hoofd tegen het bureau slaan. Achilles krijgt WERELDWONDEREN. WERELDWONDEREN, ja WERELDWONDEREN. Welke rups met het verstand van een gedroogde komkommer heeft dat bedacht. Nu heb ik er even over nagedacht waar die gedachtengang vandaan zou kunnen komen maar al snel kom ik tot de conclusie dat het gewoon niet kan.

Raad waarom ik op Achilles ben begonnen? Omdat er GEEN wereldwonderen waren. Gewoon lekker oorlogje spelen, zoals vroeger. Met de WW's is het even leuk en vervolgens stopt iedereen en sluit de wereld. Maar aangezien men van grepo dit toch al op iedere wereld doet kan ik nog snappen dat het gebeurd, hoewel ik het er zeker niet mee eens ben.
Maar als iemand even een uurtje zou nemen om hierover na te denken: De wereld Achilles is al oud, allianties en bondgenootschappen zetten de wereld op slot en meer dan de helft van de wereld logt 1 keer per week in, hoe gaat je daar ooit een WW-strijd mee doen. Niemand heeft daar zin in en het is onmogelijk om ww's te veroveren omdat de clusters van de grote allianties meerdere OC's dik zijn.

En ja, laten we de wereld nu opengooien voor iedereen, het was al erg genoeg dat iedere (excuus) noob die een beetje een spookstad veroverd en een stad sticht er al bij mocht. Niet dat dat dus een groot verschil is.

Wanneer gaat dit uberhaupt in?
........

hier kan ik mij goed in vinden, waarom willen jullie deze wereld waar gelukkig geen WW is, willens en wetens kapot maken
smiley_emoticons_thumbs-down_new.gif
 

DeletedUser

Gast
Jongens, het is nu wel duidelijk dat (bijna) niemand het een goed idee vindt. Dat hoeven we niet de hele tijd te blijven herhalen.
 

Armand0

Manticore
Jongens, het is nu wel duidelijk dat (bijna) niemand het een goed idee vindt. Dat hoeven we niet de hele tijd te blijven herhalen.

Even wat achtergrond:

Vandaag is er een rondschrijving geweest van grepolis (zoals je met de times ook altijd een PM krijgt) over deze beslissing. Vandaar dat een hoop achilles-spelers, die normaal niet zo vaak op het forum te vinden zijn, nu ook hun mening laten horen.

En tot slot geloof ik in de kracht van de herhaling. Als je dingen vaak herhaald blijven ze beter hangen. Iedereen heeft recht op zijn mening. Zoals jij het stelt is het genoeg wanneer 1 iemand tegen onze CM's zegt: "Hey kerels, dit is geen goed idee, want...".

Waarop de reactie van de CM's zal zijn: "Jij bent kennelijk de enige die klaagt, dus de rest is wel blij, dus het is wel een goed idee" (ze zeggen nu altijd al: op het forum komen maar x% van de mensen, dus als die allemaal klagen is dat niet representatief voor alle spelers, een punt dat ik wel kan begrijpen maar dat wetenschappelijk kant noch wal raakt).

Juist daarom is ieders mening belangrijk, wat het ook is. En juist daarom is het belangrijk dat iedereen het laat weten.
 

DeletedUser

Gast
Grappig dat er zelfs iemand is die special voor de petitie een account hebben aangemaakt ;)
 

DeletedUser17035

Gast
Grappig dat er zelfs iemand is die special voor de petitie een account hebben aangemaakt ;)

Zullen nog vele komen, de link wordt doorgestuurd naar de top 25 allianties van Archilles, en die worden weer op de forums gezet, dus waarschijnlijk komen er nog vele petities bij :)
 
Bovenaan