• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #206 - High School'd

DeletedUser22926

Gast
Een vlijmscherpe Katana doorboorde het kind, en op zijn ziel stond naast een BlackLivesMatter spandoek ook een rol, Jaspenia was:
Thug Jeremy (goed)
De thug heeft in zijn onderbroek altijd een m9 zitten. Hiermee kan hij iemand liquideren wanneer de tijd rijp is om een moord te plegen. De thug probeert de samenleving te helpen, maar doet dit op een niet altijd politiek correcte manier. Andere kenmerken van de thug zijn een afgezakte broek, heel veel "bling bling" als sieraden en een zwarte huidskleur. De thug liquideert iemand door middel van een rode stem in het topic.

Harakiri door een onterecht gedoemde zwarte is de beste meme tot nu toe van dit potje :')
 

DeletedUser

Gast
Rest in peace.

Is iMrAhil iN Deze pot reallY wolf?

Mandy

TheDutchCrafter wordt gelyncht. Op zijn ziel staat:
Cool Kid Jake (goed)
Een coole jongen, die tijdens de derde pauze kan gaan netwerken met Mandy, het populaire meisje. Dit komt omdat zij een relatie krijgen in die pauze (jullie zijn geen geliefden, jullie mogen hierna alleen met elkaar netwerken en krijgen de namen van elkaar). Daarnaast kan de Cool Kid, omdat hij zo cool is, iemand beschermen van de beschieting in elke pauze. Na de vierde pauze is de Cool Kid echter te veel bezig met de Popular Girl Mandy, dat hij niemand meer beschermt. Hij kan zichzelf niet beschermen.)

Zie het paarse gedeelte

Enige toelichting?
 

DeletedUser25006

Gast
Aeneas II (DutchGirl, Rabbid, Neusje.)
DutchCrafter III (Aeneas, AriChibi, Dasios)

achter Aeneas 2 streepjes maar 3 namen, achter Dutchcrafter 3 streepjes en 3 namen.

Aangezien Dutchgirl klassenvertegenwoordiger is en het me logisch lijkt dat ze bij haar stem blijft, ligt het dan aan mij of is dan de verkeerde gedood?
 

DeletedUser27427

Gast
achter Aeneas 2 streepjes maar 3 namen, achter Dutchcrafter 3 streepjes en 3 namen.

Aangezien Dutchgirl klassenvertegenwoordiger is en het me logisch lijkt dat ze bij haar stem blijft, ligt het dan aan mij of is dan de verkeerde gedood?
Dit viel mij ook op ja. Dutchgirl, zou je dat even kunnen toelichten?
 

DeletedUser18003

Gast
Alright, waar het kortgezegd op neer komt is dat ik één van de kutste rollen heb die ik in WvW potjes heb gezien; mijn stem telt alleen als deze op dezelfde persoon valt als de stem van degene met de rol 'Popular Girl Mandy'. Vandaar ook mijn post op pagina 1:

Is iMrAhil iN Deze pot reallY wolf?
In de hoop dat Mandy wist dat deze rol er in zat en ik hem/haar dus nodig heb, maar vooralsnog tevergeefs (of ik heb het gemist). Mijn rol (meeloper) is een goedje, dus ik denk dat we er van uit kunnen gaan dat Mandy ook een goedje is? Anders zou ik me wel ontzettend genaaid voelen, omdat je dan eigenlijk verplicht bent om met een slechtje mee te stemmen.

Als BM kan ik overigens wel nog steeds gewoon de doorslag geven bij de lynch, maarja, het stond gisteren dus niet 3-3 omdat 1 van de andere 2 die op Roy stemden blijkbaar niet Mandy is.
 

DeletedUser27427

Gast
Dat kan niet nee. We kunnen enkel vermoeden dat een van hen goed is, maar er hoeft niet per se een slechtje op TheDutchCrafter te hebben gestemd.
 

AriChibi

Hydra
Even deze vraag hardop, kunnen we er dan op rekenen dat 1 van de andere 2 stemmers slecht is?
Vanwaar komt die vraag? Rollen zijn tot een zekere mate onafhankelijk van elkaar mbt tot dit stemmen, zover ik weet iig. Tenzij je iets hebt gezien wat ik niet heb gezien x)
 

DeletedUser25006

Gast
Klopt, maar de hoeveelheid goed wordt gewoon steeds minder, ik maak me zorgen.. en was een gedachte spinsel verder. Maar mandy zat er iig niet bij
 

DeletedUser18003

Gast
Nja, we zouden op dit moment in ieder geval de volgende 3 goedjes nog in het spel kunnen hebben:
1. Ikzelf
2. Mandy (kan me bijna niet voorstellen dat dat een slechte rol is, aangezien zowel de cool kid als ik aan haar gekoppeld zijn
3. De Engel die er op dag 1 niet uit gegaan is

De volgende personen zijn Mandy in ieder geval niet:
AriChibi & Rabbid (& Neus, RIP)
 

DeletedUser

Gast
Alright, waar het kortgezegd op neer komt is dat ik één van de kutste rollen heb die ik in WvW potjes heb gezien; mijn stem telt alleen als deze op dezelfde persoon valt als de stem van degene met de rol 'Popular Girl Mandy'. Vandaar ook mijn post op pagina 1:

In de hoop dat Mandy wist dat deze rol er in zat en ik hem/haar dus nodig heb, maar vooralsnog tevergeefs (of ik heb het gemist). Mijn rol (meeloper) is een goedje, dus ik denk dat we er van uit kunnen gaan dat Mandy ook een goedje is? Anders zou ik me wel ontzettend genaaid voelen, omdat je dan eigenlijk verplicht bent om met een slechtje mee te stemmen.

Als BM kan ik overigens wel nog steeds gewoon de doorslag geven bij de lynch, maarja, het stond gisteren dus niet 3-3 omdat 1 van de andere 2 die op Roy stemden blijkbaar niet Mandy is.

Oh, dat verklaart inderdaad waarom ik het overleef heb, een niet meetellende stem.

Even deze vraag hardop, kunnen we er dan op rekenen dat 1 van de andere 2 stemmers slecht is?

en hoezo zou je daar op kunnen rekenen dan?
Omdat ze beide geen Mandy zijn, is er minimaal 1 slecht?

Dat kan niet nee. We kunnen enkel vermoeden dat een van hen goed is, maar er hoeft niet per se een slechtje op TheDutchCrafter te hebben gestemd.

Geen idee wat je hier probeert, maar je zegt precies hetzelfde als Artifex:
1 v.d. 2 slecht (= 1 v.d. 2 goed)
en vervolgens zeg je zelf - we kunnen enkel vermoeden dat 1 v.d. 2 goed is. Is dat niet precies hetzelfde in andere woorden?

Zie dikgedrukte; wat bedoel je daar precies mee (hoe kom je tot die stelling)?

Er zijn nu twee lunchende slechtjes geloof ik nog over.

Dat is een plausibele aanname, maar verder voegt deze post niet veel toe :p

Nja, we zouden op dit moment in ieder geval de volgende 3 goedjes nog in het spel kunnen hebben:
1. Ikzelf
2. Mandy (kan me bijna niet voorstellen dat dat een slechte rol is, aangezien zowel de cool kid als ik aan haar gekoppeld zijn
3. De Engel die er op dag 1 niet uit gegaan is

De volgende personen zijn Mandy in ieder geval niet:
AriChibi & Rabbid (& Neus, RIP)

Toevoeging op punt 2: als Mandy een slechte rol zou zijn, zou er een g/s koppel zijn (maar ze zijn geen geliefden), dat lijkt me vrijwel onmogelijk en daarnaast zoals jij eerder al aangaf; als Mandy slecht is word je verplicht met een slechtje mee te stemmen. We kunnen dus wel concluderen dat Mandy een goede rol is.

Hoezo kan Arichibi geen Mandy zijn btw. Ze stemde niet op mij toch, of heb ik iets gemist?

Overigens, wat houdt die engel rol precies in want eerlijk gezegd heb ik geen idee?
 

DeletedUser18003

Gast
Oh, dat verklaart inderdaad waarom ik het overleef heb, een niet meetellende stem.



en hoezo zou je daar op kunnen rekenen dan?
Omdat ze beide geen Mandy zijn, is er minimaal 1 slecht?



Geen idee wat je hier probeert, maar je zegt precies hetzelfde als Artifex:
1 v.d. 2 slecht (= 1 v.d. 2 goed)
en vervolgens zeg je zelf - we kunnen enkel vermoeden dat 1 v.d. 2 goed is. Is dat niet precies hetzelfde in andere woorden?

Zie dikgedrukte; wat bedoel je daar precies mee (hoe kom je tot die stelling)?



Dat is een plausibele aanname, maar verder voegt deze post niet veel toe :p



Toevoeging op punt 2: als Mandy een slechte rol zou zijn, zou er een g/s koppel zijn (maar ze zijn geen geliefden), dat lijkt me vrijwel onmogelijk en daarnaast zoals jij eerder al aangaf; als Mandy slecht is word je verplicht met een slechtje mee te stemmen. We kunnen dus wel concluderen dat Mandy een goede rol is.

Hoezo kan Arichibi geen Mandy zijn btw. Ze stemde niet op mij toch, of heb ik iets gemist?

Overigens, wat houdt die engel rol precies in want eerlijk gezegd heb ik geen idee?

Ari stemde op dezelfde persoon als ik op dag 1 en toen stond er ook maar 1 streepje.

Engel staat in regels en rollentopic bij neutraal. Voor zover ik weet moet de engel op dag 1 gelyncht worden, dan wint hij in z'n eentje. Gebeurt dat niet, dan speelt ie daarna voor de goedjes mee.
 

DeletedUser

Gast
Ari stemde op dezelfde persoon als ik op dag 1 en toen stond er ook maar 1 streepje.

Engel staat in regels en rollentopic bij neutraal. Voor zover ik weet moet de engel op dag 1 gelyncht worden, dan wint hij in z'n eentje. Gebeurt dat niet, dan speelt ie daarna voor de goedjes mee.

Ah, ik had dus iets gemist en volledig over die rol heen gekeken in de lijst.
 
Bovenaan