• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #206 - High School'd

DeletedUser

Gast
Je speelde als een engel, en in feite claim je dat nu ook. Echter is het meer dan dat:

Omg.. ik kom er nu pas achter wat mijn rol is :X

want het engel gedeelte wist je natuurlijk al. Tenzij dat toneel was, en je gewoonweg iets heel anders bent.

Kan je op zijn minst de naam van je personage hier gooien, dat verraad als het goed is niets?
 

DeletedUser

Gast
Ik ben gothic Edward (eigenlijk Eddie, maar Edward doet men denken aan vampieren en klinkt natuurlijk meer gothic). Basically doe ik niks anders dan keihard luisteren naar edgy muziek op de gangen, alleen gaf koek me daar een berisping voor dus rip mijn RP.

Maar dan hebben we nu dus het volgende:

4. Artifex
5. Graecus - Asian Nerd (Wijze Burger)
6. Aeneas - Underdog Riley (wordt Popular Girl Mandy als Mandy dood gaat)
8. AriChibi - Gothic Eddie
9. Rabbid
11. Dasios
12. DutchGirl - Meeloper Riley

Dan moet Artifex/Rabbid/Dasios Engel/Mandy zijn. En blijft 1 van de 3 over als wolf. Het lijkt me stug dat er nog maar 1 wolf in zit, dus is één van bovenstaande claims gelogen. Ik blijf het bijzonder vinden dat er twee Rileys in zitten?

Hoezo is de rol van Arichibi per definitie goed?

Graecus, ik zie geen reden waarom je als wijze burger op dit moment van het potje je informatie niet wilt delen?
 

AriChibi

Hydra
Hoezo is de rol van Arichibi per definitie goed?

Het is basically net als Sanders rol, maar dan edgy, hoewel ik toegeef dat het best potentieel als slechtje of zo kan hebben vanwege de edge. Het is alleen jammer dat ik van de mods niet zoveel links in wvw mocht plaatsen, dat maakte het worth x)
 

DeletedUser27427

Gast
Daar ben ik het wel mee eens. Bovendien is de enige informatie die hij deelt ook genoeg voor de hand liggend om te verzinnen.
Ik ben 100% dat er nog 2 slechtjes over zijn, ik kan dit soort gegevens opvragen door mijn rol, Asian Nerd. Ik kan ben zo slim dat ik de enige ben die doorheeft dat dit geen schoolschoting is maar een doodnormaal potje WvW en kan daardoor de spelleiding vragen stellen.

Jawel, maar wil nu niet lunch zijn, kan de info toch nalaten als ik wil.
En dit dient, zoals eerder gezegd is geen enkel doel als je goedje bent. Daarom Graecus.
 

DeletedUser18003

Gast
Daar ben ik het wel mee eens. Bovendien is de enige informatie die hij deelt ook genoeg voor de hand liggend om te verzinnen.

En dit dient, zoals eerder gezegd is geen enkel doel als je goedje bent. Daarom Graecus.
Dasios, wat ben jij?
 

DeletedUser22926

Gast
Tijdens biologie werd iedereen beetje bij beetje banger. De helft van de kinderen was nu dood gegaan, en de school shooting stond misschien wel op het punt van slagen. Hoe ver men was van de oplossing wist men nog niet, ook niet toen ze met een microscoop naar kleine beestjes gingen kijken. Er brak geen hevige discussie uit dit keer voor wie men zou gaan lynchen en wie de pitjes van de wonderboom moest gaan eten. Iedereen wees naar Graecus, op het konijn na, die in slaap was gevallen. Saai dat de les toch ook was. Op het krijtbord stond:
_____________________________________
Graecus IIIIII (Iedereen behalve Rabbid en Graecus)
lol he gotta die Rawr XD
_____________________________________

@RabbidRobin graag een stem de volgende keer ;)


Graecus at gulzig de pitten op, maar was bang. Schuimbekkend en stuiptrekkend stierf hij langzaam door het gif dat hem van binnenuit verbrijzelde. Op de ziel van ons geliefde griekje Graecus, stond:
Asian Nerd Lee (goed)
De Asian Nerd is zo slim, dat hij de enige is die weet dat dit geen echte school shooting is en maar een gewoon potje weerwolven. Hij mag daarom aan de spelleiding een vraag stellen over het potje. Hij mag niet naar de identiteit van andere spelers vragen. De vraag mag alleen met ja, nee en een getal beantwoord worden.

De bel ging, iedereen rende natuurlijk weer keihard weg, maar de school shooters zagen nog net de voet van Aeneas uitsteken. Met de kleine, doch snelle kogels van de uzi werd de voet vermorzeld, en peinzend bleef Aeneas op de grond liggen. Een laatste klap met het geweer op het hoofd maakte het niet af, maar de 27 klappen erna wel. Hij was uitgeput, en dood. Op zijn ziel stond:
Popular Girl Mandy (goed)
De Popular Girl is heel erg knap en populair, zoals de naam al eigenlijk zegt. Ze krijgt in de derde pauze een relatie met Jake, de Cool Kid en ze kan daarna met hem netwerken (jullie zijn geen geliefden, jullie mogen hierna alleen met elkaar netwerken en krijgen de namen van elkaar). Daarnaast telt de lynchstem van de Popular Girl Mandy voor twee als haar Meeloper genaamd Riley op dezelfde persoon stemt als zij.


De klas liep verder naar Godsdienst, daar kon er nog een laatste keer gebeden worden door de klas....
 

DeletedUser27427

Gast
Dasios, wat ben jij?
Oh, wacht, vergeten te claimen. Ik ben Stalker Amy. Na ieder uur volg ik iemand naar zijn/haar pauzeplekje en ik kan dus enkel worden doodgeschoten als de persoon die ik gevolgd heb wordt gedood.
Goede vraag, Dasios?

en waarom meelopen op de eerste beste lynchstem, was je daarop aan het wachten?
Nou, je was me net voor. Het was gewoon wat me het meest verdacht leek.
 
Bovenaan