• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #206 - High School'd

DeletedUser27427

Gast
Geen idee wat je hier probeert, maar je zegt precies hetzelfde als Artifex:
1 v.d. 2 slecht (= 1 v.d. 2 goed)
en vervolgens zeg je zelf - we kunnen enkel vermoeden dat 1 v.d. 2 goed is. Is dat niet precies hetzelfde in andere woorden?

Zie dikgedrukte; wat bedoel je daar precies mee (hoe kom je tot die stelling)?
Dat was een fout. We weten in feite niets over de andere twee stemmers. Ze hebben enkel een iets kleinere kans om goed te zijn omdat ze niet Mandy zijn, maar daar houdt het op.
 

DeletedUser26399

Gast
Ik ben 100% dat er nog 2 slechtjes over zijn, ik kan dit soort gegevens opvragen door mijn rol, Asian Nerd. Ik kan ben zo slim dat ik de enige ben die doorheeft dat dit geen schoolschoting is maar een doodnormaal potje WvW en kan daardoor de spelleiding vragen stellen.
 

DeletedUser18003

Gast
Dus op dit moment staan we er als volgt voor:
4. Artifex
5. Graecus
6. Aeneas
8. AriChibi - Niet Mandy
9. Rabbid - Niet Mandy
11. Dasios
12. DutchGirl - Goed, Meeloper

Als we weten wie Mandy en de Engel zijn, hebben we 3 goedjes tegen 4 onbekenden (2 wolf, 2 iets anders, denken de meesten hier, dus ik ga daar ook maar van uit).
Op dag 1 heb ik geopperd dat Artifex en Graecus die dag dood leken willen te gaan. Is één van hen dan de Engel? Het valt me wel op dat Artifex sindsdien nog steeds questionable dingen post en Graecus wel weer serieuzer post.

Mijn verdenkingen op Roy staan ook nog steeds; hij heeft zijn stem op TheDutchCrafter gisteren niet weggehaald, en kwam weer met hetzelfde verhaaltje "Ik heb mijn lynch stem op hem staan, maar ik wil hem er niet uit hebben". Alhoewel 8 minuten voor de deadline nog van stem wisselen op dat moment suicide was geweest.

Pagina 10, laatste post. Solid reden om mij te doden tho.. succes met het bewezen goedje en lynch rabbid aub
Wil je hier verder op in gaan, Roy? Heb ik gemist dat jij bewezen bent?

E: Ik zie dat anderen alweer gepost hebben.
@Graecus 001: Jij bent dus een Wijze Burger? Weet je verder nog wat nuttigs?
@Artifex: Houd ons dan niet langer in spanning!
 

DeletedUser26399

Gast
Je vergeet mij, goed asian nerd, mag vragen stellen die met ja, nee of een getal kunnen beantwoord worden.
 

AriChibi

Hydra
Ik ben gothic Edward (eigenlijk Eddie, maar Edward doet men denken aan vampieren en klinkt natuurlijk meer gothic). Basically doe ik niks anders dan keihard luisteren naar edgy muziek op de gangen, alleen gaf koek me daar een berisping voor dus rip mijn RP.
 

DeletedUser

Gast
Omg.. ik kom er nu pas achter wat mijn rol is :X

En dat is? :p

Dus op dit moment staan we er als volgt voor:
4. Artifex
5. Graecus
6. Aeneas
8. AriChibi - Niet Mandy
9. Rabbid - Niet Mandy
11. Dasios
12. DutchGirl - Goed, Meeloper

Als we weten wie Mandy en de Engel zijn, hebben we 3 goedjes tegen 4 onbekenden (2 wolf, 2 iets anders, denken de meesten hier, dus ik ga daar ook maar van uit).
Op dag 1 heb ik geopperd dat Artifex en Graecus die dag dood leken willen te gaan. Is één van hen dan de Engel? Het valt me wel op dat Artifex sindsdien nog steeds questionable dingen post en Graecus wel weer serieuzer post.Nrol

Mijn verdenkingen op Roy staan ook nog steeds; hij heeft zijn stem op TheDutchCrafter gisteren niet weggehaald, en kwam weer met hetzelfde verhaaltje "Ik heb mijn lynch stem op hem staan, maar ik wil hem er niet uit hebben". Alhoewel 8 minuten voor de deadline nog van stem wisselen op dat moment suicide was geweest.

Wil je hier verder op in gaan, Roy? Heb ik gemist dat jij bewezen bent?

Nou je hebt niets gemist. Ik was er van overtuigd dood te gaan, en dan zouden jullie een goedje (en dan zou ik bewezen zijn, compleet nutteloos verder)gedood hebben. Het was een reactie uit wanhoop, zoals veel mensen doen vlak voor/na de DL

Je vergeet mij, goed asian nerd, mag vragen stellen die met ja, nee of een getal kunnen beantwoord worden.

Nog vragen gesteld waar wij iets aan hebben dan? Behalve dat er 100% zeker twee slechtjes inzitten.

Daarnaast, nu we toch met namen aan het gooien zijn ben ik underdog Riley en sta ik in de schaduw van Mandy - als zij doodgaat word ik de popular girl.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser18003

Gast
Nou je hebt niets gemist. Ik was er van overtuigd dood te gaan, en dan zouden jullie een bewezen goedje gedood hebben.
Dus alleen bewezen omdat je dan dood bent? Dat soort reacties vind ik niks voor jou, Roy x)

Daarnaast, nu we toch met namen aan het gooien zijn ben ik underdog Riley en sta ik in de schaduw van Mandy - als zij doodgaat word ik de popular girl.
Huh, ik heet ook Riley? (Meeloper Riley)
 

AriChibi

Hydra
Jawel, maar wil nu niet lunch zijn, kan de info toch nalaten als ik wil.
Je hebt toch al geclaimd, waarom zouden die antwoorden dat erger maken? Tenzij je een andere (belangrijkere) rol hebt, maar ik neem aan van niet omdat je al 2-3x nerd geclaimd hebt.

Dit doet me denken aan dat potje met 3 wijze burgers en amper antwoorden
 

DeletedUser

Gast
Jawel, maar wil nu niet lunch zijn, kan de info toch nalaten als ik wil.

Nee, dat kan niet als je dood bent... tenzij je het potje saboteert en na je dood gaat praten. Overigens, als je al wijze burger bent heb je niets te verliezen (je rol is al openbaar) en dan kan je beter de rest van de goedjes ook de informatie geven waar jij over bezit.
 

DeletedUser26399

Gast
Nou een aantal dingen in mijn rolomschrijving zijn nogal vaag. Daar wil ik eerst zekerheid over hebben
 

DeletedUser18003

Gast
Maar dan hebben we nu dus het volgende:

4. Artifex
5. Graecus - Asian Nerd (Wijze Burger)
6. Aeneas - Underdog Riley (wordt Popular Girl Mandy als Mandy dood gaat)
8. AriChibi - Gothic Eddie
9. Rabbid
11. Dasios
12. DutchGirl - Meeloper Riley

Dan moet Artifex/Rabbid/Dasios Engel/Mandy zijn. En blijft 1 van de 3 over als wolf. Het lijkt me stug dat er nog maar 1 wolf in zit, dus is één van bovenstaande claims gelogen. Ik blijf het bijzonder vinden dat er twee Rileys in zitten?
 
Bovenaan