• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Buitenaards leven

DeletedUser

Gast
AW: Buitenaards leven

dit is mijn kijk op deze stelling:

er zijn meerdere universum.
deze ontstaan wanneer er 2 (of meer) in botsing met elkaar komen met elkaar.
de knal die dat geeft is onze zo gezegde 'oerknal' of 'Big Bang' en er een nieuw universum ontstaat.

wij, de mensheid zijn de enige beschaving in ONS universum.
in de andere universums bestaan volgens mij OOK nog beschavingen, deze hebben wij ook nog nooit ontmoet, omdat het volgens mij onmogelijk lijkt om door de lege ruimte te reizen tussen 2 (of meerdere) universums.

Het punt is dat men niet weet wat er gebeurd voor een of de Big Bang.
Wie zegt dat niet alles wordt opgezogen door zwarte gaten en dan uiteindelijk terug ontpolft in een Big Bang? Een zwart gat blijft toch voor eeuwig in elkaar storten.
 

DeletedUser

Gast
AW: Buitenaards leven

er is zoveel dat we nog niet weten en zoveel dingen die niet kloppen.. zijn we de enigste? ik denk het niet ! het zou me verbazen dat wij de enigste zijn in zo'n groot universium !! maar denk ook niet dat we dat ooit gaan weten, Het is gewoon veel te groot en met zoveel raadsels ! Vind dat hier op aarde al genoeg 'buitenaard' is, je hoeft maar eens goed rond te kijken wat de mens alml al heeft gemaakt of uitgevonden waar ik geen knijt van begrijp ;p zoals bijv met dat clonen nso.. robots.. vind het wel chic dat we dat alml kunnen maar hoever gaat het nog?!
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Buitenaards leven

Alle mensen hebben een 6e zintuig en volgensmij hebben we er nog wel meer. Er zijn er een aantal die zo vanzelfsprekend zijn dat ze nooit behandeld worden en niet zijn opgenomen in de "lijst met zintuigen" maar er zijn dingen zoals "body awareness" die ook gewoon zintuigen zijn :)

Probeer bijvoorbeeld maar eens met je ogen dicht je neus aan te raken. Zou niet echt lastig moeten zijn. Probeer daarna maar eens met je ogen dicht een stip op de muur te raken.

Je kunt geen van beiden zien horen, ruiken, of voelen, en toch is het geen probleem om met delen van je lichaam andere delen van je lichaam aan te raken. Das dus een zintuig dat je hebt waar je waarschijnlijk nog nooit over nagedacht hebt. Er zijn ook mensen die dat zintuig niet hebben, en die hebben dus grote moeite om bijv hun voeten te krabben omdat dat alleen werkt als ze kijken naar hun voeten zodat ze weten waar die zijn.
volgens mij heeft dat meer te maken met geheugen dan met wat anders, maar da's mijn mening
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Buitenaards leven

Volgens wetenschappers is het gewoon een zintuig. Wat jij er van denkt moet je zelf weten.
Kijk maar op wikipedia:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zintuig

De lijst is langer dan 5. Degene waarmee je de positie van je eigen lichaam kunt bepalen heet proprioceptie. Dan heb je ook nog je evenwichtsorgaan. En je thermoceptie; het vermogen om warmte (en kou) te voelen. En pijn wordt soms ook nog gezien als een zintuig.

Sommige zijn onbewust en sommige gebruik je niet zoveel voor je gewaarwording, maar je hebt ze wel.
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Buitenaards leven

Zou het niet op 'ervaring' gebaseerd zijn, dat aanraken van de neus? Lijkt me toch ergens logisch, de afstand tussen je arm en neus wijzigt nauwelijks en de beweging blijft steeds dezelfde. Een stip op de muur kan echter van plaats verschillen.
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Buitenaards leven

Die "body awareness" heeft inderdaad te maken met proprioreceptie, maar dat zijn gewoon delen van je zenuwstelsel die in je spieren zitten om het simpel uit te leggen. Je hersenen weten dus door die receptoren in je spieren precies waar welk deel van je lichaam is.
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Buitenaards leven

Wat Syvar zegt. Ook als je niet weet hoe je lichaam op dat moment georienteerd wordt, ben je toch in staat je eigen neus te vinden. Als je bijvoorbeeld je ogen sluit en iemand draait je arm weg, wordt het helemaal niet moeilijker.
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Buitenaards leven

Ok uit de doos denken.
Goed dit is je probleem je bent een ontsterfelijk ras, en je hebt altijd twee zijdes in natuur. Imaginaire getallen is daar een geniaal voorbeeld van. Ontsterfelijk ras of niet er is altijd conflict of in ieder geval verschil. Je vermogens zijn oneindig, door eenheid met natuurkunde ben je instaat de fabricage van het universum te manipuleren. Nadelen natuurlijk je kan iets onsterfelijks niet doden dus pas op wat je creeërt. Ik zelf zou een test tube opzetten, goed opletten wat het leven daarin doet. Keuzes maken over de eigenschappen die je wilt versterken. Deze selecteren, en de rest steriliseren ?. Ok die laatste is wel heel erg bioloog. Het experiment resetten is wat menselijker
 

DeletedUser

Gast
buitenaardse leven kan niet want alleen op de wereld kan je leven want daar is zuurstof en water
 

DeletedUser

Gast
buitenaardse leven kan niet want alleen op de wereld kan je leven want daar is zuurstof en water
Wie weet is ergens ver weg nog een planeet met zuurstof en water...?
Wie weet kan er ook leven bestaan dat geen zuurstof en water nodig heeft om te overleven maar een andere stof...?

Alles kan, da's het leuke van iets dat je niet weet, daar kan je over speculeren :p
 

DeletedUser12666

Gast
Koran & bijbel en al die andere boekjes voor het slapen gaan.. zijn boeken voor mensen die geloofen in sprookjes...

Open je ogen voor de verandering denk je echt dat wetenschappers dingen uit hun duim zuigen ?

Bewijs eerst maar eens dat er een god bestaat... ( in de zin van dat we hem wel eens willen zien )
Waneer je dat kan, praten we veder of je slaap verhaaltjes..

ik irriteer me echt aan domme gedoe, ja maar het staat in de koran... je zet je zelf echt dik voor schut met die verhalen wat 1 voor 1 onkracht wordt...

Ik kan niet wachten tot we contact komen met echte aliens ( hoefen niet eens grijse mannetjes of look alike op ons te zijn. maar kunnen ook beesten zijn of dieren zijn)
Volgens mij valt jullie hele wereld uit elkaar, ik zie toekomstige smoesjes al komen, in de koran...
Ja bij nader inzien hebben we toch maar effe der in gezet dat aliens wel bestaan... /face palm

Nee, heb ik niet bij allemaal. Maar ik zeg ook niet dat zij blind een boek volgen. Bij de verschillende stromingen binnen de Islam, kan ik je zeker wel wat meer vertellen ;) Wat betreft mijn 'onderzoek', ik studeer aan de Islamitische Universiteit ;) Ik doe wel degelijk een fatsoenlijk onderzoek naar Islaam ;)

Jij doet dat wel, zonder enige kennis van de Qor'aan en Islaam. Hoe kun je dan oordelen? Jij doet alsof gelovigen niet denken, maar waarom denk jij dat dit binnen de Islaam niet kan? Je kunt niet oordelen over iets wat je niet weet ;) Dankje wel.

Het enige wat we altijd horen is islam islam en islam
Dan is het ook niet gek idd dat de buiten wereld niet anders begint te denken, dat jullie niet voor je zelf eens kennen denken.
no offence maar jullie hele leven draait om een boek wat ooit iemand geschreven heeft.
en daar is nixs mis mee (je gaat je gang zo ik zeggen)
Maar het zou leuk zijn om van mensen die geloofen in de islam ook eens hun eigen mening te horen en niet wat ze moeten zeggen.

Uit eindelijk zijn we allemaal mensen, en we hebben allemaal onze eigen kijk op het leven.

Dus nog een keertje de vraag ^^ geloof jij in aliens ;) ?

Wat ik trouwens niet begrijp dat veel mensen schrijfen ja over 1mil jaar kennen vast wel aliens onmoeten...

oke kleine reality check ?

Bedenk effe aub wat we de laaste 50 jaar al ondekt en gemaakt hebben en ontwikkeld hebben en voor uit op zijn gegaan

Qua wapens
Qua voortuigen (auto / vliegtuigen / en ruimte voertuigen /zelfs onderzeeërs
Qua wetendheid over onze eigen planeet en over de ruimte
We hebben stroom..
We hebben computers en internet
En echte mega veel andere groote (belangerijke) dingen.

Bedenk alleen effe dat we nog steeds in volle vaart dingen aan het uitvinden zijn

Het enige wat we nodig hebben is een snellere aandrijf systeem voor een ruimte schip om sneller door het heelal te kennen verplaatsen.

Ik geef toe dat we de aan komende 50 jaar geen groot verandering zullen zien maar Nasa verteld ons ook niet alles.
Meschien weten ze al hoe we sneller kennen verplaatsen, maar hebben we nog niet de juiste technologie er voor, om het waar te kennen maken.

We zijn zo snel groeiende dat we het meschien zelf niet eens door hebben, wij consumenten krijgen ook niet alles te koop.

Ik persoonlijk denk dat we ongeveer over zo 100 a 200 jaar echt een groote voor uit gang hebben gemaakt ook qua snelheid (ik zeg niet dat we super snel zijn)
Maar wel dat we onze huidige reistijden met zeker wel 10x plus kennen verkleinen

De eerste auto die gemaakt werdt ging ook maar 18 km/uur vergelijk dit effe met een Formule 1wagen..circa 400km/h ?
En dit in 127 jaar verschil 1885was de eerste auto (als ik het goed heb opgezocht)

OT: ja ik geloof in aliens lijk me stug dat we alleen zijn in zo groote ruimte, jammer dat onze generatie hoog waarscheinlijk nooit 1 zal onmoeten

EDIT: trouwens als je logies na denkt willen we waarscheinlijk niet eens aliens onmoeten, want de kans dat die vriendelijk zijn, zal erg klein zijn.
Plus denk effe na enige rede waarom wij zoeken naar andere leefbaaren werelden zijn om dat onze grond stoffen langzaam op beginnen te raken.
Dus we moeten andere planeet zoeken voor dat we niet de grondstoffen er meer voor hebben om het mogelijk te maken.
En wat doen we als we een planeet vinden die al bewoont is door intelegente leven ?
Dan wordt het kiezen of we laten ze met rust en meschien dat ze grond stoffen willen ruilen of afstaan of we moeten geforceert te werk gaan.
Als we veder zoeken kan het te laat zijn voor ons. (ligt er aan hoe het er uit ziet voor ons in de toekomst)
Any way het is moeilijk te zeggen hoe en wat.
 

DeletedUser11507

Gast
Re: AW: Buitenaards leven

oke kleine reality check ?

Bedenk effe aub wat we de laaste 50 jaar al ondekt en gemaakt hebben en ontwikkeld hebben en voor uit op zijn gegaan

Qua wapens
Qua voortuigen (auto / vliegtuigen / en ruimte voertuigen /zelfs onderzeeërs
Qua wetendheid over onze eigen planeet en over de ruimte
We hebben stroom..
We hebben computers en internet
En echte mega veel andere groote (belangerijke) dingen.

Bedenk alleen effe dat we nog steeds in volle vaart dingen aan het uitvinden zijn

Het enige wat we nodig hebben is een snellere aandrijf systeem voor een ruimte schip om sneller door het heelal te kennen verplaatsen.

EDIT: trouwens als je logies na denkt willen we waarscheinlijk niet eens aliens onmoeten, want de kans dat die vriendelijk zijn, zal erg klein zijn.
Plus denk effe na enige rede waarom wij zoeken naar andere leefbaaren werelden zijn om dat onze grond stoffen langzaam op beginnen te raken.
Dus we moeten andere planeet zoeken voor dat we niet de grondstoffen er meer voor hebben om het mogelijk te maken.
En wat doen we als we een planeet vinden die al bewoont is door intelegente leven ?
Dan wordt het kiezen of we laten ze met rust en meschien dat ze grond stoffen willen ruilen of afstaan of we moeten geforceert te werk gaan.
Als we veder zoeken kan het te laat zijn voor ons. (ligt er aan hoe het er uit ziet voor ons in de toekomst)
Any way het is moeilijk te zeggen hoe en wat.

Haha geweldig. Te veel sien-fiction films gekeken? 3de wereld oorlog word dan ook tegen de alliens. Misschien kunnen onze atoom bommen dan door de ruimte naar de desbetreffende planeet en hoeven we alleen op een knop te drukken om het te verwoesten :)

Even geloofwaardig als "god"
Goede realitie check, maar niet om je af te kraken. Trouwens had wel een documentaire gezien, dat we over circa 300 jaar op mars kunnen leven. Als we de cyclus de cyclus nu voortzetten om een dampkring te maken en dan de bomen planten ect. Maar voor nu is het er nog te koud, dus moeten er eerst mass fabrieken komen om de wereld mars al te vervuilen.

Hoe we de wereld aarde hebben gecreerd moeten we nu weer hetzelfde aan de slag gaan.
Deels heb je gelijk, dat we ons moeten gaan verplaatsen..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser12666

Gast
Re: AW: Buitenaards leven

haha ja klopt had die ook gezien op national discoverie :p

3de wereld oorlog word dan ook tegen de alliens. Misschien kunnen onze atoom bommen dan door de ruimte naar de desbetreffende planeet en hoeven we alleen op een knop te drukken om het te verwoesten

Umm dan zouden we onze raketten flink moet verbeteren want voor al tegen alien schepen.
Sien-fiction of niet der zit wel een kern van waarheid achter dat als jij snel door de ruimte wil vliegen/ voortbewegen
Dat we soort van sterke wanden nodig hebben en iets tegen de astrowieden rotsen anders zou je gaten in je wand van het schip krijgen.
Dus de oplossing zou zijn energie schilden zelfde wat je in films ziet of iets anders wat soort gelijke dat werkt.
in iedergeval de raketten zouden sterk genoeg moeten zijn om door die kracht heen te kunnen komen

Any way hoe het atm op de wereld aan toe gaat kijk ik niet verbaast dat we 3e wereld oorlog nog zullen mee maken.

Te veel sien-fiction films gekeken?
Denk dat best wel een realistiese statement is hoe we er nu al naar toe werken toch ?

Dat gedoe over mars, ik vraag me af waneer we aan dat project begonnen wordt
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Buitenaards leven

Ookal zou er meerdere levens zijn op andere planeten,

De planeet Aarde (Leven wij op) is een relatief jongen planeet, Als er andere planeten zijn met leven zijn die al miljarden jaren verder qua wetenschap en dat soort hocus-pocus, dus misschien hebben zij ons al gevonden maar zijn wij nog primitief in hun ogen en dus niet intresant om contact mee tezoeken.
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Buitenaards leven

Ookal zou er meerdere levens zijn op andere planeten,

De planeet Aarde (Leven wij op) is een relatief jongen planeet, Als er andere planeten zijn met leven zijn die al miljarden jaren verder qua wetenschap en dat soort hocus-pocus, dus misschien hebben zij ons al gevonden maar zijn wij nog primitief in hun ogen en dus niet intresant om contact mee tezoeken.
het hoeft niet altijd dat aliens beter in wetenschap zijn dan ons

who knows. misschien is er net een nieuw leven ontstaan. dan zijn zij nog niet eens verder dan wij
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Buitenaards leven

het hoeft niet altijd dat aliens beter in wetenschap zijn dan ons

who knows. misschien is er net een nieuw leven ontstaan. dan zijn zij nog niet eens verder dan wij

Dan liggen die planeten heel heel heel ver van ond vandaan miljarden lichtjaren
 

Araluen

Manticore
Re: AW: Buitenaards leven

Koran & bijbel en al die andere boekjes voor het slapen gaan.. zijn boeken voor mensen die geloofen in sprookjes...

Open je ogen voor de verandering denk je echt dat wetenschappers dingen uit hun duim zuigen ?

Bewijs eerst maar eens dat er een god bestaat... ( in de zin van dat we hem wel eens willen zien )
Waneer je dat kan, praten we veder of je slaap verhaaltjes..

ik irriteer me echt aan domme gedoe, ja maar het staat in de koran... je zet je zelf echt dik voor schut met die verhalen wat 1 voor 1 onkracht wordt...

Ik kan niet wachten tot we contact komen met echte aliens ( hoefen niet eens grijse mannetjes of look alike op ons te zijn. maar kunnen ook beesten zijn of dieren zijn)
Volgens mij valt jullie hele wereld uit elkaar, ik zie toekomstige smoesjes al komen, in de koran...
Ja bij nader inzien hebben we toch maar effe der in gezet dat aliens wel bestaan... /face palm




Het enige wat we altijd horen is islam islam en islam
Dan is het ook niet gek idd dat de buiten wereld niet anders begint te denken, dat jullie niet voor je zelf eens kennen denken.
no offence maar jullie hele leven draait om een boek wat ooit iemand geschreven heeft.
en daar is nixs mis mee (je gaat je gang zo ik zeggen)
Maar het zou leuk zijn om van mensen die geloofen in de islam ook eens hun eigen mening te horen en niet wat ze moeten zeggen.

Uit eindelijk zijn we allemaal mensen, en we hebben allemaal onze eigen kijk op het leven.


Dus nog een keertje de vraag ^^ geloof jij in aliens ;) ?

Wat ik trouwens niet begrijp dat veel mensen schrijfen ja over 1mil jaar kennen vast wel aliens onmoeten...

oke kleine reality check ?

Bedenk effe aub wat we de laaste 50 jaar al ondekt en gemaakt hebben en ontwikkeld hebben en voor uit op zijn gegaan

Qua wapens
Qua voortuigen (auto / vliegtuigen / en ruimte voertuigen /zelfs onderzeeërs
Qua wetendheid over onze eigen planeet en over de ruimte
We hebben stroom..
We hebben computers en internet
En echte mega veel andere groote (belangerijke) dingen.

Bedenk alleen effe dat we nog steeds in volle vaart dingen aan het uitvinden zijn

Het enige wat we nodig hebben is een snellere aandrijf systeem voor een ruimte schip om sneller door het heelal te kennen verplaatsen.

Ik geef toe dat we de aan komende 50 jaar geen groot verandering zullen zien maar Nasa verteld ons ook niet alles.
Meschien weten ze al hoe we sneller kennen verplaatsen, maar hebben we nog niet de juiste technologie er voor, om het waar te kennen maken.

We zijn zo snel groeiende dat we het meschien zelf niet eens door hebben, wij consumenten krijgen ook niet alles te koop.

Ik persoonlijk denk dat we ongeveer over zo 100 a 200 jaar echt een groote voor uit gang hebben gemaakt ook qua snelheid (ik zeg niet dat we super snel zijn)
Maar wel dat we onze huidige reistijden met zeker wel 10x plus kennen verkleinen

De eerste auto die gemaakt werdt ging ook maar 18 km/uur vergelijk dit effe met een Formule 1wagen..circa 400km/h ?
En dit in 127 jaar verschil 1885was de eerste auto (als ik het goed heb opgezocht)


OT: ja ik geloof in aliens lijk me stug dat we alleen zijn in zo groote ruimte, jammer dat onze generatie hoog waarscheinlijk nooit 1 zal onmoeten

EDIT: trouwens als je logies na denkt willen we waarschijnlijk niet eens aliens onmoeten, want de kans dat die vriendelijk zijn, zal erg klein zijn.
Plus denk effe na enige rede waarom wij zoeken naar andere leefbaaren werelden zijn om dat onze grond stoffen langzaam op beginnen te raken.
Dus we moeten andere planeet zoeken voor dat we niet de grondstoffen er meer voor hebben om het mogelijk te maken.
En wat doen we als we een planeet vinden die al bewoont is door intelegente leven ?
Dan wordt het kiezen of we laten ze met rust en meschien dat ze grond stoffen willen ruilen of afstaan of we moeten geforceert te werk gaan.
Als we veder zoeken kan het te laat zijn voor ons. (ligt er aan hoe het er uit ziet voor ons in de toekomst)
Any way het is moeilijk te zeggen hoe en wat.

doe even normaal, ga niet respectloos doen. zij hebben in ieder geval wel een reden om naar uit te kijken. ze geloven ergens in, ze kunnen ergens op bouwen. dat is heel belangerijk, jij doet dat bijvoorbeeld niet en je bent niet echt helder. . .
niet alles wat je niet hoeft te bewijzen is onzin. houd daar rekening mee voor je als een m*ng**l alles en iedereen gaat afkraken.


dit klopt niet helemaal, beter dan het beste kan immers niet.
groter dan het grootste ook niet
en het belangerijkste: sneller dan het snelste ook niet. wss moet je aardig wat lichtjaren reizen wil je buitenaards leven ontmoeten. en dan moet je ook nog de goede kant op reizen.


waarschijnlijk zijn wij minder vriendelijk dan zij voor ons. ik denk dat het niet hoog intelligente wezens zullen zijn.

Haha geweldig. Te veel sien-fiction films gekeken? 3de wereld oorlog word dan ook tegen de alliens. Misschien kunnen onze atoom bommen dan door de ruimte naar de desbetreffende planeet en hoeven we alleen op een knop te drukken om het te verwoesten :)

Even geloofwaardig als "god"
Goede realitie check, maar niet om je af te kraken. Trouwens had wel een documentaire gezien, dat we over circa 300 jaar op mars kunnen leven. Als we de cyclus de cyclus nu voortzetten om een dampkring te maken en dan de bomen planten ect. Maar voor nu is het er nog te koud, dus moeten er eerst mass fabrieken komen om de wereld mars al te vervuilen.

Hoe we de wereld aarde hebben gecreerd moeten we nu weer hetzelfde aan de slag gaan.
Deels heb je gelijk, dat we ons moeten gaan verplaatsen..
`
dit zou waar kunnen zijn, je hebt alleen de kans dat er problemen komen. . .
misschien zijn dingen verkeerd ingeschat?
misschien is het voer 300 jaar al te laat?

als het lukt heb je iig bewijs dat er buitenaardse wezen zijn. alleen dan anders dan wij hadden verwacht :p

Ookal zou er meerdere levens zijn op andere planeten,

De planeet Aarde (Leven wij op) is een relatief jongen planeet, Als er andere planeten zijn met leven zijn die al miljarden jaren verder qua wetenschap en dat soort hocus-pocus, dus misschien hebben zij ons al gevonden maar zijn wij nog primitief in hun ogen en dus niet intresant om contact mee tezoeken.

misschien denken ze wel helemaal niet. . .
dat is zeer waarschijnlijk.

het hoeft niet altijd dat aliens beter in wetenschap zijn dan ons

who knows. misschien is er net een nieuw leven ontstaan. dan zijn zij nog niet eens verder dan wij

wie weet zijn wij de enige met wetenschap.

iig zullen zij wel handiger in in leven blijven zijn dan wij. wij hebben wetenschap en wat gebeurd er? we vervuilen de wereld, we kunnen er niet mee omgaan. wat dat betreft liggen zij wss altijd voor op ons.
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Buitenaards leven

Aliens zijn bijna altijd hetzelfde gemaakt, met een groot rond hoofd, kleine, lange vingers en enorme ogen.
Soms hebben ze zelfs lichtgevende vingers en willen ze naar huis bellen ;)

Ik ga daarom niet geloven dat er zoiets bestaat, ik geloof dat er buitenaards leven is maar dat ze er zo uit zien niet.
Mocht ik de komende weken trouwens niet meer online zijn op Grepolis en het Forum, leg dan even uit dat het komt doordat ik aliens heb beledigd....

Zouden aliens trouwens echt Chromebooks stelen?

http://www.youtube.com/watch?v=UUeBe7cG4A4
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Buitenaards leven

jullie gaan er hier vanuit dat aliens honderden jaren voor zijn op ons qua technologie, dat is niet zeker, mss hebben zij nog niet eens elektriciteit ofzo, dan zijn wij de 'oppermachtigen' en zullen ze ons heus niet aanvallen
 

Araluen

Manticore
Re: AW: Buitenaards leven

jullie gaan er hier vanuit dat aliens honderden jaren voor zijn op ons qua technologie, dat is niet zeker, mss hebben zij nog niet eens elektriciteit ofzo, dan zijn wij de 'oppermachtigen' en zullen ze ons heus niet aanvallen

een typisch voorbeeld van hoe mensen denken, alleen in eigen belang.

daarom moeten we niet in aanraking komen met buitenaards leven.
wss zijn ze minder inteligent dan wij en roeien wij het gelijk uit (ofzo)
 
Bovenaan