• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Grepolis App voor iOS en Android

DeletedUser19831

Gast
je hebt gelijk, heeft geen nut om steeds weer met hem in discussie te gaan. Sommige mensen zullen nooit verder kunnen kijken dan een pindanootje toelaat...

-----------
Dus ja, weer on-topic

Ik zag net weer een groot zwart vlak in mijn gedachten verschijnen in dit forum. Ignore werkt echt goed hoor!
maar verder ontopic, ik speel geen werelden met opstand dus ik heb geen idee of opstand te zien is of niet.
Vind het wel vervelend nu op de app dat als je een aanval hebt en veel steden, dat het een monnikenwerk is om uit te zoeken welke stad. App zegt wel naam waar de aanval opkomt, maar als er meerdere steden zijn ben je al heel snel overzicht kwijt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser9170

Gast
Vind het wel vervelend nu op de app dat als je een aanval hebt en veel steden, dat het een monnikenwerk is om uit te zoeken welke stad. App zegt wel naam waar de aanval opkomt, maar als er meerdere steden zijn ben je al heel snel overzicht kwijt.

Nou, ik memoraliseer meestal eerst de namen (je kan ze ook simpel weg opschrijven) vooraleer ik dat uitzoek.

Verder is het ook zo dat, als je geen troepen meer in je stad hebt, ook niet meer zien kan of er os of een aanval binnenkomt, dat is vrij irritant...
 

DeletedUser

Gast
Ben ik weer ^^
Ditmaal zal ik me aan de regels houden, en me lief gedragen :D

OT: Ik kijk erg uit naar de nieuwe app, het lijkt me weer een mooie vooruitgang en vooral een verbetering in Grepolis!
Een feature die ik er wel graag in zou willen zien is een apart tabje waarin je troepen-bewegingen staan zodat je weet (per stad, in één overzicht) waar je troepen naartoe gaan en hoe laat ze arriveren. Ook zou ik graag zien dat er iets komt om met de eilandopdrachten te kunnen werken, dat mis ik momenteel heel erg.


Goede feature Innogames!
 

DeletedUser20987

Gast
ik zou zeggen:maak gewoon een aparte wereld voor de mobiele spelers, dat scheelt een hoop discussies,
en je hebt gelijkgestemden samen op een wereld
 

DeletedUser

Gast
Hoe je het ook went of keert, het alarm is er gewoon en zal hoogstwaarschijnlijk ook blijven...
Maar wat de nieuwe app betreft, nogmaals: Het lijkt me een voortreffelijk nieuwe feature!
 

DeletedUser

Gast
Ze blijven t spel verpesten, met alle nieuwe zooi, en dat telefoongedoe.
Wordt hoog tijd dat ik weer eens een fatsoenlijk spel ga vinden, waar t stukje aanwezigheid en spelkennis wel het verschil maakt.
En niet dat een knuppeltje elke sec vd dag op zn telefoontje loopt te loeren of er zo'n alarmpje afgaat.

Die 'helden' hebben nooit troepjes staan, altijd janken bij de alliantie want er komt een aanvalletje binnen.
 

DeletedUser

Gast
Ik zeg niks, ik weet alleen wel dat deze app jullie gaat irriteren, maar ik ben tevreden zolang de meerderheid van Grepolis ook tevreden is met de app :)
 

Armand0

Manticore
Ze blijven t spel verpesten, met alle nieuwe zooi, en dat telefoongedoe.
Wordt hoog tijd dat ik weer eens een fatsoenlijk spel ga vinden, waar t stukje aanwezigheid en spelkennis wel het verschil maakt.
En niet dat een knuppeltje elke sec vd dag op zn telefoontje loopt te loeren of er zo'n alarmpje afgaat.

Die 'helden' hebben nooit troepjes staan, altijd janken bij de alliantie want er komt een aanvalletje binnen.

PM me ff als je dat spel gevonden hebt?
 

DeletedUser

Gast
Zullen jullie nu aub weer OT willen gaan?
Dank u zeer beleefd ^^
 

DeletedUser

Gast
Fantastisch, komt er ook een alarm systeem op de pc, NOT !

Ze kunnen het wel herbalanceren ... maar dat boeit niet want dit spel gaat er toch mee naar de *****
 

DeletedUser

Gast
Fantastisch, komt er ook een alarm systeem op de pc, NOT !

Ze kunnen het wel herbalanceren ... maar dat boeit niet want dit spel gaat er toch mee naar de *****

Meningen verschillen, als jij een hekel aan Grepolis begint te krijgen zoek je toch gewoon een ander spel?
Er zijn genoeg mensen (waaronder ik) die het tof vinden, al die dingen die nieuw komen, maar er mag idd op bepaalde vlakken wel herbalanceert worden.
 

DeletedUser20586

Gast
Ik snap niet dat mensen zich zo druk maken om dat kl0t3rige alarm. Je weet niet eens of dat op de pc komt of bij de nieuwe app inbegrepen is. Geniet gewoon van het spelletje en vergeet dat alarm gewoon, want zoveel nadeel heeft het niet eens.
 

DeletedUser

Gast
Ik snap niet dat mensen zich zo druk maken om dat kl0t3rige alarm. Je weet niet eens of dat op de pc komt of bij de nieuwe app inbegrepen is. Geniet gewoon van het spelletje en vergeet dat alarm gewoon, want zoveel nadeel heeft het niet eens.

Het probleem is gewoon dat er enkel oog is voor dat alarm en dat ze daardoor het spelgenot vergeten, want dit is uiteraard het belangrijkste. Als ze zich dan eens druk gingen maken over IG ipv het alarm was al deze raaievlaai niet nodig geweest ;)
 

DeletedUser20586

Gast
Het probleem is gewoon dat er enkel oog is voor dat alarm en dat ze daardoor het spelgenot vergeten, want dit is uiteraard het belangrijkste. Als ze zich dan eens druk gingen maken over IG ipv het alarm was al deze raaievlaai niet nodig geweest ;)
Idd, ze zitten alleen te zeiken op dat alarm, maar over de rest van het spel geen woord.
 
Bovenaan